Σε ευχαριστω παρα πολυ γαι το ενδιαφερον σου και γισ τη κατατοπιστικη ενημερωση...
Πανω σε αυτο θεμα που εγραψα πριν καιρο εχω να σου πω κατι περιεργο π[ου πραγματικα στο τελος βρεθηκε...
Αλλαξα αυτο το πρασινο αισθητηρα με καινουργιο της αντιπροσωπειας...Τιποτα δεν εγινε..Τα ιδια παλι...Η βελονα στο οργανο ακριβως τα ιδια,δηλαδη σε λιγη ανηφορα με δευτερα και λιγο γκαζι παραπανω ανεβαινε μια γραμμη και μετα επανερχοταν σε δευτερολεπτα...
Παω αντιπροσωπεια τους λεω το προβλημα,και λενε οτι χρειαζεται αλλαγη θερμοστατη γιατι εκει ειναι η βλαβη...
Δεδομενου οτι στο αμαξι αυτο ο θερμοστατης ειναι ηλεκτρικος η αλλαγη αυτη κοστισε 300 ευρω με εργασια....(Ο θερμοσταης αυτος ειναι κελυφος πλαστικο με ενσωματωμενο θιερμοσταυτη και πρασινο αισθητηρα μαζι...Ειναι ο κινητηρας APF 1600 cc.).
ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΛΙ ΚΑΜΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΛΑ ΑΚΡΙΒΩς ΤΑ ΙΔΙΑ...
Εγινε χαμος φυσικα στην αντιπορσωπεια τους εβαλα αγριο χερι και μου εκαναν δωρο μαι μπαταρια να μη φωναζω...
Το προβλημα το βρηκα εγω με ενα φιλο μου που εχει λαπτοπ με προγραμμα vagcom.
Παμε βολτα και φυσικα βαζουμε το λαπτοπ να δουμε αν η θερμοκρασια εκει παιζει οπως παιζει και στο οργανο του ταμπλο με το τροπο που προανεφερα..
Κατι που στην αντιπροσωπεια δεν εκαναν βεβαια και η διαγνωση τους ηταν θερμοστατης ετσι τους ηρθε φαινεται...
Το θεμα λυθηκε αφου ειδαμε οτι στο λαπτοπ η θερμοκρασια ηταν η κανονικη για αυτο το αμαξι,και τα βνετιλατερ ανοιγαν ακριβως στην ωρα τους...
Αρα το συμπερασμα ποιο ειναι?Οτι το πρβλημα ειναι στο δεικτη στο οργανο του ταμπλο...Κατι χαλασε εκει προφανως καποια αντιστασουλα δεν ξερω τι και εδειχνε απο τη μεση και πανω αυτο που πρακαλει πανικο στον οδηγο...
Ολα τα αυτοκινητα εχουν δεικτη θερμοκρασιας που ειναι στη μεση φυσικα και εντελως ακινητος...Θ ακινηθει προς τα δεξια μονο σε περιπτωση υπερβολικης θρμοκρασιας και θα ναψει λαμπακι κοκκινο στο ταμπλο....Ναι η θερμοκρασια δεν ειναι παντα σταθερη στη πορεια του αυτοκινητου αλλα ο δεικτης ειναι συαθερος βασει ηλεκτρονικων αντιστασεων κτλπ...
Αυτα τα νεα τελικα,πολλα εξοδα για το τιποτα....