Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/15/2018 in all areas

  1. Μέρα με τη νύχτα μετά τις 3000. Καλοτάξιδο
    1 point
  2. Για PSA μάλλον μόνο 3008 ίσως κάτι αξίζει και αυτό νομίζω ότι είναι λίγο υπερεκτιμημένο χρηματικά.. Για Renault κινητήρα ίσως μόνο το Qashqai (χρηματικά μιλώντας πάντα)... Για το Tiguan σήμερα που ρώτησα στην αντιπροσωπεία, καινούριες παραγγελίες (όχι ήδη ταξινομημένα αυτοκίνητα) για 1.6 diesel θα ξεκινήσει η παραγωγή τους από 5η εβδομάδα του 2019...χωρίς ωστόσο να είναι γνωστό η ποσότητα των ρύπων που θα εκπέμπουν και άλλες λεπτομέρειες...
    1 point
  3. Αμα ειναι και τα 2 504 τοτε βαλε το φτηνοτερο
    1 point
  4. Το τζαμι το δικο μου εχει τα εξης συμβολα.εχει το V που αν καταλαβα σωστα ειναι ο συντελεστης μεταδοσης φωτος που αντιστοιχει σε φιμε τζαμι.το E17 σημαινει πως το τζαμι εχει παρει πιστοποιηση απο φινλανδια. Στάλθηκε από το Mi MIX 2S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  5. Με σωστό πρόγραμμα και στα 180 190 άλογα δεν θα έχεις ντουμανι να χάνεις τον πίσω! Μια μικρή μαυρίλα ειδικά όταν είναι κρύο πιστεύω πως ναι! Αλλά γενικεχω δει 1.6ρια στα 180 άλογα χωρίς ντουμανι και 2.0 με 230+ με ντουμανι μετά τις 4000! Αυτό ακριβώς το hybrid θέλει σωστή δουλειά! Σωστές φτερωτες γιατί αλλιως δεν είναι εύκολο να πετύχεις μια καλή και σωστη καμπύλη! Χωρίς κρέμασματα ξεσπάσματα κλπ κλπ! Σε 1 2 χρόνια ίσως τα υβρίδια να είναι παντού βλέπε 1.4tsi με δοκιμασμένες συνταγές.... Τώρα ακόμα είνδυσκολα τα πράγματα μιας και τις πιο πολλές φορές το αμάξι στα χαμηλά χάνει σημαντικά! Και γίνεται να τάφος με ιδιοκτήτες να παραπονιουνται και αγανακτουν!
    1 point
  6. το συμπέρασμα μου ως τώρα είναι το εξής : πολύς ο "καλός ο λόγος" για πολλούς και κατα την άποψή μου απόλυτα δικαιολογημένος και κατανοητός ο λόγος της υπάρξεως του "καλού του λόγου" . Αυτό το λέω με το χέρι στην καρδία το καταλαβαίνω και το αποδέχομαι. Όπως η αυτού μεγαλειότης εκτελεί εργασία σύμφωνα με συγκεκριμένη γραμμή έτσι κάνουν και όλοι οι υπόλοιποι . ΣΕΒΑΣΤΟ ! ΑΝ ΔΕΝ Σ' ΑΡΕΣΕΙ ΜΗΝ ΕΡΧΕΣΑΙ. ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΔΟΥΛΕΥΩ . κάποτε είχα μηχανικό Α Λ Α Ν Ι . τον εμπιστευόμουνα να κάνει δουλειά στην κυριολεξία με κλειστά μάτια (τα δικά του μάτια να είναι κλειστά) στο όποιο αυτοκίνητο και αν του πήγαινα . Δυστυχώς δεν υπάρχει πια και έχω ξαμοληθεί στους δρόμους για να βρω κάτι αντίστοιχο σε γνώσεις και σε άνθρωπο καθώς οι γνώσεις θα κρατήσουν το αυτοκίνητό μου σε άψογη κατάσταση και ο άνθρωπος που θα χρησιμοποιήσει αυτές τις γνώσεις θα με κρατήσει ασφαλή (έως ενός σημείου). Δηλαδή ? δεν θα με αφήσει το αυτοκίνητο στην ερημία να με φάνε οι λύκοι,στην περίπτωσή μου π.χ. ( golf mkV tsi 1.4 2007 ) θα έρθει και θα μου πει : πάρε εδώ έναν πολλαπλασιαστή να τον έχεις μαζί σου και έλα να σου δείξω πως να τον αλλάξεις αν χρειαστεί. Δεν θα φύγει κάτι απο το αυτοκίνητο στην εθνική με 150 χλμ. και ....... θα κάτσει λοιπόν να ψάξει καλά για τυχόν στραβοβιδώματα / λασκαρίσματα είτε λόγο καταπόνησης είτε εξαιτίας του τσακωμού που είχε με την καλή του το παιδί που δουλεύει στο μαγαζί, και που μυαλό για δουλεία.... είτε ακόμη και επίτηδες με σκοπό ο "φθηνός" μάστορας να τα αρπάξει χοντρά απο την ζημία που θα προκληθεί. και φτάνω στην συμβουλή : όταν θα μπαίνετε σε ένα συνεργείο φορέστε το κουστούμι του ηθοποιού που κρύβετε μέσα σας και παίξτε το ΟΟΟΟΟΟΟσο πιό ΑΣΧΕΤΟΙ " με τα του" αυτοκινήτου γίνετε και αν δεν σας βγαίνει πετάξτε που και που καμία τραγική βλακεία απο το στοματάκι σας. 2ον να είστε κουβαρντάδες ,το ξέρω δύσκολοι οι καιροί αλλα ...... και ΑΝ ο μηχανικός αξίζει ή όχι θα το δείτε μετά απο λίγα ραντεβού : το αυτοκίνητο θα βγάζει προβλήματα , τα ανταλλακτικά θα ακριβαίνουν , το αυτοκίνητο θα "χρειάζεται" περισσότερη ώρα με τον μάστορα, τα δύο τους, γιατί θέλει δουλεία το κάρο ή γιατί πνίγεται απο πελατεία και έλα να το πάρεις το μεσημέρι θα στο έχω έτοιμο κ.τ.λ. τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα εξ αιτίας των μηχανολόγων κατά 40% τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα εξ αιτίας του χειριστή κατα 40% τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα εξ αιτίας αστοχίας υλικού κατά 20% ( ανάλογα τον κατασκευαστή ) συμπέρασμα ? τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα εξ αιτίας των μηχανολόγων κατά 80% απο την στιγμή που αυτός βλέπει το λάθος που κάνει ο χειριστής και δεν του το λέει . τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα εξ αιτίας του χειριστή κατα 100% απο την στιγμή που γράφει στα !$@!#%$@ του αυτά που του λέει ο μηχανικός. αν το μαστόρι δεν σας εξηγεί δεν είναι είναι μαστόρι είναι ψαράς , αν εσείς όταν σας εξηγεί το παίζετε μηχανικοί και δικτυωμένοι τα θέλει το ποπουδάκι σας και αν ακολουθείτε τις οδηγίες του μάστορα και τα προβλήματα συνεχίζουν και αυξάνονται ..... όταν ο άλλος ξέρει την δουλεία του ΤΗΝ ΞΈΡΕΙ .προτείνει π.χ στον πελάτη την αλλαγή στα ανταλλακτικά που παρουσιάζουν πρόβλημα κατ΄εξακολούθηση στο κάθε μοντέλο πριν τον αφήσει στο δρόμο και αν ο πελάτης δεν θέλει λόγο κόστους, πρόβλημά του.Όταν προκύπτουν παραξενιές ΤΙΣ ΛΥΝΕΙ .ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΛΑΔΙΑ , ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΙΝΕΣΑΙ . όταν πηγαίνετε για τον Α Β λόγο να κάθεστε πάντα παρών πάτρε ρεπό και καθίστε εκεί ειδικά όταν δεν έχετε εμπειρία στα μηχανολογικά,πρέπει να την αποκτήσετε μέσο του μηχανολόγου σας .το ρεπό το δικαιούστε και εσείς και το αυτοκίνητό σας . αν δεν υπάρχει εμπειρία να λέτε σε κάποιον γνωστό σας να πηγαίνει το αυτοκίνητο πριν και μετα τα service μια βόλτα . ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ τον καθένα που ξέρει τον super μάστορα και τον εμπιστευτείτε . οι περισσότεροι μάστορες φροντίζουν τους φίλους και συγγενείς, ΣΠΑΝΙΑ ΕΥΔΟΚΙΜΟΥΝ κάτι περιπτώσεις του τύπου ..ξέρεις είμαι στο club ή με στέλνει ο Αγαμέμνονας ο φίλος του Πάτροκλου. πρέπει εκτός των άλλων να υπάρξει και χημεία όπως υπάρχει η χημεία αυτοκινήτου - οδηγού . Υ.Γ. Αν είστε νέος και άπειρος χωρίς γνώσεις και χωρίς πραγματικούς γνωστούς στον χώρο αλλα με απίστευτη αγάπη προς το όχημά του όπως είμαι και εγώ και βρείτε μάστορα ο οποίος πληρεί ΟΟΟΟΟΛΑ τα παραπάνω, σας παρακαλώ στείλτε μου ένα π.μ. να σας δώσω την διεύθυνσή μου να ΄ρθείτε να με χ!@$@%ε και αφού σκουπιστώ να πάω και εγώ με την σειρά μου στον μάστορα να του βαράω προσ΄οχή εφ όρου ζωής όπως έκανα και τα παλιά καλά χρόνια . αν κούρασα κάποιον ο οποίος άντεξε να το διαβάσει ολόκληρο ΔΕΝ του ζητώ συγνώμη. αν υπάρχει θέμα με τον τόνο της ομιλίας μου σε διάφορα σημεία ζητώ συγνώμη και θα διορθωθεί άμεσα αν μου ζητηθεί.όπως καταλαβαίνετε έχω αγανακτήσει. αναγκάζομαι να κάνω τον Μ@#%#@Α μπας και βρω κανα άνθρωπο της προκοπής αλλα όλοι όσοι έχουν δοκιμαστεί εως τώρα εκ μέρους μου γουστάρουν να τα αρπάξουν στην τελική . Τ Ε Λ Ο Σ
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.