Δεν ξέρω αν έβαλες το CC αλλα διάβασε παρακάτω.
Προσωπικά πρόσθεσα το CC και το auto Hold που δεν τα είχε απο το εργοστάσιο, το CC to χρησιμοποιώ τελικά μόνο σε ταξίδια σε μια προσπάθεια να μή ξεχαστώ και πάω "κάπως" πιο γρήγορα.
Τελικά δεν θα με χάλαγε καθόλου να μην το έχω, το auto hold όμως απο την άλλη είναι η καλύτερη προσθήκη που έκανα μέχρι τώρα.
Το πιθανότερο είναι εσύ (Β7) να χρειαστείς διαφορετικα parts απο ότι χρησιμοποίησα εγώ (Β6).
Σαν εξοπλισμό θα χρειαστείς -τουλάχιστον εγώ χρειάστηκα- το αριστερό μπλόκ χειριστηρίων, νέο πάνω και κάτω καπάκι κολώνας τιμονιού που να έχει τις εγκοπές για τον επιπλέον λεβιέ και πολύ πιθανόν ένα καλωδιάκι απο τον εγκέφαλο που έιναι στην κάτω πλευρά της κολώνας του τιμονιού μέχρι την ECU που είναι (στο Β6 τουλάχιστον) κοντά στον δεξί υαλοκαθαριστήρα οπότε πρέπει να βγούν οι δύο καθαριστήρες και τα δύο τμήματα του πλαστικού καλύματος με τις γρίλλιες της εισαγωγής αέρα καμπίνας.
Αυτό ήταν και το ας πούμε δυσκολότερο και πιό χρονοβόρο μέρος της δουλείας.
Μετά θα χρειαστεί να ενεργοποιήσεις την ύπαρξη cruise control στο αντίστοιχο module (J527?) αλλα και στην ECU με το πέρασμα του κατάλληλου κωδικού. Τούλάχιστον έτσι έκανα στο δικό μου (Β6).
Εδώ είναι και αντίστοιχες οδηγείες για το Β6 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Cruise_Control_Retrofitting_(1K)
Τώρα όσον αφορά το «δεν γίνεται» που σου είπαν όπως μπορείς να δείς και παρακάτω με τον Jimmy απο την Σιγκαπούρη αν ασχοληθείς όλα γίνονται...
http://jimmy-cbx.blogspot.com/p/passat-everything.html