Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/14/2018 in all areas

  1. Έφυγε Σήμερα στης 12/11/2018 από την ζωή σε ηλικία 95 ετων ό Stan Lee o δημιουργός πολλών γνωστόν κόμικ και ηρώων που μεγάλωσας μικρούς και μεγάλους. Πατέρας του spider man, captain America, Hulk, Iron man, και πολλών ακόμα super ηρώων. Που όλη μας σαν παιδιά διαβάσαμε η και συνεχίζουμε να διαβάζουμε τέτοιου είδους comic. Πηγή εδώ https://www.naftemporiki.gr/story/1412921/pethane-o-thrulikos-stan-lee-dimiourgos-ton-gnostoteron-komik-tis-marvel Καλώ παράδεισο να έχει.
    1 point
  2. Δεν θα εχεις προβλημα με νερα, οπως ειπες τα νερα στραγγιζουν δεξια αριστερα, ποιο πολυ βρωμια μενει πισω απο τους θολους, προς την μερια της καμπινας. Και οποτε το πλενεις με το λαστιχο περνα απο μεσα στο φτερο να φευγουν οτι κραταει απο την βρωμια του δρομου. Εμενα οταν το εφερα το τι ακουγα, να παω να τα ισιωσω, θα σκουριασουν, θα σαπισει ολο το αμαξι κτλ...θεικα του Ελληνα. Οπως και για τα 18αρια ζαντολαστιχα που ειχα βαλει εν ετη 2004, που σε βλεπανε σαν εξωγηινο, οτι κουραζετε το μοτερ, κουραζονται τα φρενα. οι αναρτησεις θα χαλασουν, πρωτογνωρα πραγματα για την τοτε εποχη μεν. Σαφως τωρα το αμαξι ειναι μαμα, σηκωμενο οπως βγηκε απο το εργοστασιο, αλλα τα φτερα δεν μπενω στην διαδικασια να τα επαναφερω...
    1 point
  3. Προσθέτοντας σε αυτά που έγραψα πέρυσι (post #11), να πω να κοιτάξετε ακόμα πιο απλά πράγματα όπως: 1)Πότε αλλάξατε λάδια-φίλτρο ή πότε είναι να τα αλλάξετε? Το διάστημα των 15,000χλμ που λέει στο βιβλίο σέρβις -κατά την γνώμη μου- είναι πολύ! 2)Τι λάδι βάλατε - βάζετε? Καλό είναι να μην παρεκκλίνουμε από αυτό που προτείνει η VW. Μπορεί να υπάρχουν καλύτερα λάδια ΑΛΛΑ αυτό που λέει η VW δουλεύει καλύτερα με τον κινητήρα μας μακροπρόθεσμα!!! 3)Πότε αλλάξατε μπουζί ή πότε είναι η ώρα να τα αλλάξετε? Το όριο των 60,000χλμ που γράφει το βιβλίο σέρβις είναι -κατά την γνώμη μου- πολύ! Εξαρτάται πάντα από την χρήση που κάνουμε, την ποιότητα βενζίνης που βάζουμε, κτλ. Το γεγονός που κάποιοι λένε ότι το προσέχουν εννοώντας ότι δεν το πιέζουν είναι λάθος! Πρέπει που και που να ανεβάζουμε στροφές ψηλά! Έχουμε λίγα κυβικά και τούρμπο-κομπρέσσορα μαζί με αποτέλεσμα να έχουμε ροπή από χαμηλά και να μην ανεβάζουμε στροφές συχνά! Από την άλλη είναι και το θέμα του κόστους της βενζίνης... Όλα αυτά μαζί δεν βοηθάνε την κατάσταση όχι μόνο για τα δικά μας αυτοκίνητα! Το τρέμουλο που έχουμε κάποιες φορές είναι προσπάθεια το κινητήρα-εγκεφάλου να ξεπεράσει τα παραπάνω θέματα! Δεν έχουμε και τον πιο απλό κινητήρα άλλων εταιριών, αλλά ένα πολύπλοκο σύνολο το οποίο έχει πολλά εξαρτήματα τα οποία προσπαθούν να συνεργαστούν μεταξύ τους για να μας δώσουν την κινητική ενέργεια... Αντώνης, (Golf TSI 140+ps ΜΥ2007 με 145,000χλμ και πάμε για πολλά περισσότερα! )
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.