Τα νεότερα Golf έχουν ένα πολύ απλό κάλυμμα μπαταρίας (σε αντίθεση πχ. ακόμα και με τα trendline του 2005) που δεν καλύπτει καλά την μπαταρία και είναι επίφοβο σε πλύσιμο του μοτέρ.
Σε μένα το πρόβλημα οξύνθηκε όταν μου άλλαξαν μπαταρία (στην εγγύηση!!!!) και έβαλαν μεγαλύτερη, 61Ah. Λόγω μεγαλύτερου μεγέθους, το κάλυμμα δεν τη χώραγε.
Τι χρειάζεται λοιπόν:
13άρι κλειδί
10άρι κλειδί
γάντια (προς αποφυγή τζιιιιζ)
Πλαστικά καλύμματα μπαταρίας
3C0 915 336A (πίσω κάλυμμα)
3C0 915 335 (εμπρός κάλυμμα)
3C0 915 443A (καπάκι)
Σύνολο μου βγήκαν 20κάτι ευρώ.
(παλιά είχαν το πρόθεμα 1Κ0 αλλά αντικαταστάθηκαν από τα 3C0).
Αφαιρούμε τα καλώδια από τους πόλους (οι οδηγίες λένε πρώτα τον αρνητικό) με το 10άρι κλειδί και ξεβιδώνουμε το "πιατάκι" που συγκρατεί τη μπαταρία με το 13άρι κλειδί. (κίτρινος κύκλος)
Προσοχή στον κίτρινο κύκλο στην κάτω φωτό, πριν αφαιρέσετε τη μπαταρία δείτε πώς κουμπώνει εκεί ένα ποδαράκι - προεξοχή της. Άρα στην επανατοποθέτηση, πρώτα προσέχουμε να κουμπώσει εκεί που δείχνει ο κύκλος.
Αφαιρούμε τη μπαταρία και πετάμε το παλιό κάλυμμα στην ανακύκλωση.
Πριν βάλουμε τα νέα πλαστικά, δοκιμάζουμε πώς κουμπώνουν μεταξύ τους το μπρος και το πίσω.
Τοποθετούμε πρώτα το πίσω και μετά το μπροστά κάλυμμα.
Το πώς κουμπώνουν στη βάση, δε μπορώ να το περιγράψω. Έχουν κάποια δοντάκια που άλλα κουμπώνουν μέσα, άλλα έξω από το χείλος της βάσης.
Δεν είναι δύσκολο, θα δείτε. Και φυσικά, αν κάνατε λάθος, ξεκουμπώνουν σχετικά εύκολα.
EDIT: Βάζοντας το εμπρός κάλυμμα, το καλώδιο παραμένει από μέσα! Υπάρχει κενό μεταξύ βάσης και καλύμματος για να βγαίνει έξω από το "κουτί".
Αφού μπουν, επανατοποθετείτε τη μπαταρία (ΠΡΟΣΟΧΗ στο πώς θα μπει, πρώτα θα μπει το "ποδαράκι" στη βάση όπως είπα πάνω!!). Το πίσω καλώδιο (αρνητικός πόλος) μπαίνει πάνω από το κάλυμμα (έχει ειδική εσοχή)
ενώ το μπροστά (θετικός πόλος) παραμένει μέσα στο κάλυμμα.
Βιδώνουμε το μεταλλικό "πιατάκι" που συγκρατεί την άλλη πλευρά της μπαταρίας και αφού δούμε ότι όλα κάθονται ΟΚ, συνδέουμε ξανά τους πόλους και σφίγγουμε με το 10ράκι κλειδί. Οι Γραφές λένε ότι πρώτα συνδέουμε τον θετικό και μετά τον αρνητικό. Το κάνουμε φορώντας γάντια (αν και δε χρειάζεται, απλά για το φόβο των Ιουδαίων) και το κάνουμε αποφασιστικά, αν πεταχτούν τίποτα σπίθες κατά τη σύνδεση του δεύτερου πόλου, μη φοβηθούμε (όπως εγώ...)
Τέλος, τοποθετούμε το καπάκι (τα 2 αυτάκια που έχει πίσω, μπαίνουν στις υποδοχές του πίσω καλύμματος) και μόλις ακούσουμε το κλακ (ότι ασφάλισε στο μπροστινό κάλυμμα), τότε JOB DONE!!
Καλού κακού ελέγχουμε τα πλαϊνά αυτάκια του καπακιού μην μπήκαν μέσα και όχι έξω από τα μπρος-πίσω καλύμματα.
Τελικό αποτέλεσμα:
Δυστυχώς πληρώνουμε τις γυφτιές κάποιων...
DISCLAIMER:
Για οτιδήποτε άσχημο συμβεί αν ακολουθήσετε τις οδηγίες μου, δε φέρω καμία ευθύνη.
Το καντράν χάνει τις ρυθμίσεις του (μηδενίζουν τα trip computers) αλλά το RCD δεν έχασε τους σταθμούς του, ούτε μου ζήτησε κωδικό.
Το τι άλλο μπορεί να συμβεί αφού αποσυνδέσετε τη μπαταρία, δεν ξέρω.