Φίλε μου η εισαγωγή δίνει ελάχιστα στο στάδιο που βρίσκεσαι και θες και downpipe με αλλαγή καταλύτη ή catless setup για stage 2 άρα προς το παρόν stage 1 είσαι με ήχο. Δε θέλω να στο χαλάσω λοιπόν αλλά αυτές οι τρελλές διαφορές που περιγράφεις για μόνο πρόγραμμα είναι όνειρο θερινής νυκτός. Ισχύει ότι γενικά στα 14άρια οι κονσέρβες είναι πιό αδύναμες από τα custom αλλά οι διαφορές σε αυτό το στάδιο δεν είναι ούτε 1 αμάξι το 400άρι. Φαντάσου στο 14άρι Cupra της κοπέλας μου όταν μάλιστα ήταν stage 2 revo με εισαγωγή-εξάτμιση full 70 με 200άρη καταλύτη-σκάστρα-waste-κούλερ με 100άρα 241 άλογα πίσω στο 2012, οι διαφορές από τα δυνατά της εποχής αρκετά από τα οποία catless, ήταν 6-7 άλογα. Με αυτές τις διαφορές ζήτημα είναι αν βλέπαμε και σκάρτη καρότσα στο 400άρι, μη σου πω μάλιστα ότι λόγω χάρτη ήταν πιό δυνατό το αμάξι στις μεσαίες και υστερούσε μόνο ψηλά σε σχέση με τα catless, όπου δεν προλάβαιναν να μαζέψουν και βλέπαμε το revo ένα φτερό μπροστά π.χ. Στα λέω για να καταλάβεις ότι οι διαφορές για μόνο πρόγραμμα είναι ελάχιστες, πολύ μικρότερες από ένα ολοκληρωμένο 1ο στάδιο. Εκτός και το ένα έχει ρυθμιστεί για 95 και το άλλο για 100 ή το ένα αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα, ή ο οδηγός δεν το χει και πολύ με τις αλλαγές αν πρόκειται για manual. Επαναλαμβάνω στα 14άρια όντως τα custom είναι πιό δυνατά σε γενικές γραμμές αλλά οι διαφορές ειδικά στο στάδιό σου είναι ελάχιστες, όταν καλά καλά τα καυσαέριά σου πρέπει να περάσουν από διατομή σε μέγεθος μπρελόκ. Έκατσα και στα γραψα όλα αυτά με όλη την καλή διάθεση και δίχως να έχω κάποιο συμφέρον γιατί θυμήθηκα που κάποτε γράφαμε και μεις σελίδες ολόκληρες με tsi wars και άκρη δε βγάζαμε, μην σας φουσκώνουν τα μυαλά οι βελτιωτές-προγραμματιστές, καθένας το ψωμί του βγάζει και διαφημίζει το προϊόν του. Να χαίρεστε τα αμάξια σας και καλές βελτιώσεις.