Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/07/2019 in Posts

  1. Χρόνια σου πολλά !! Και καλοταξιδο το νέο όχημα!!
    1 point
  2. επιτελους ήρθε το τιγράκι μου!!!!το καλύτερο δώρο για την σημερινή ημέρα!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  3. Ευχαριστούμε! Κάποια στιγμή θα γράψω ένα How to, αλλά τα σημεία κλειδί είναι τα εξής: - Δες αν η φύσα σου έχει 2 γραμμές ρεύματος (αν έχεις την 1K0 907 379 AF, όπως εγώ με μοντέλο 09, τότε ΔΕΝ έχεις), οπότε θα χρειαστεί να περάσεις 2η γραμμή από την ασφαλειοθήκη. - Δες αν χρειάζεσαι αλλαγή στη σωλήνωση των φρένων (εγώ με την AF που προανέφερα, ΔΕΝ ήθελα αλλαγή), αμάξια του 08 και παλιότερα θέλουν αλλαγή το 1 σωληνάκι από την τρόμπα ως τη μονάδα κ απ'τη μονάδα στου συνοδηγού εμπρός. Ή αντάπτορα Μ10 σε Μ12 και Μ12 σε Μ10. - Κόψιμο και κόλληση 13 καλωδιάκια (βρες κομμένη φύσα από καμιά μάντρα, να έχει τα καλώδια επάνω). Ευτυχώς είναι τα ίδια χρώματα κ υπάρχει η αντιστοίχιση στο ιντερνετ. Εγώ κατά τύχη είδα στο ebay από Κίνα μικρα θερμοσυστολικά διαφανή με δακτύλιο από καλάι. Απογυμώνεις 3-4mm από τα άκρα, βάζεις τα 2 καλώδια μες στο θερμοσυστολικό ώστε να μπλεχτούν οι αγωγοί και ζεσταίνεις με σεσουάρ ή θερμοπίστολο. 2 καλώδια x 4 τροχοί = 8, +2 το canbus =10, + 1 καλώδιο από ασφάλεια 5Α, + 1 από το κουμπί OFF στην κονσόλα +1 από brake light switch = 13. Αν κολλήσεις και τις γραμμές ρεύματος και τη γείωση (εγώ πρέσσαρα ακροδέκτες από ebay) πάμε στα 16. - Οδήγηση σιγά σιγά στο πλησιέστερο συνεργείο για αλλαγή της μονάδας. Εγώ για να διαβάζει ταχύτητα το καντράν είχα στερεώσει/συνδέσει τη νέα μονάδα πάνω από την παλιά για τα 6 χλμ μέχρι το συνεργείο. Και χωρίς να βλέπει μονάδα ABS ο εγκέφαλος κινητήρα, το αμάξι δουλεύει, αλλά μην ξεχνάς δεν έχεις ABS και ASR έτσι κι αλλιώς. - Αποστράγγιση τα παλιά υγρά, αλλαγή της μονάδας μαζί με τη βάση της (η μονάδα με την πάνω βάση είναι κουμπωτές κ με τράβηγμα βγαίνουν, η κάτω βάση πιάνει με 2 παξιμάδια), τοποθέτηση νέας κ βίδωμα/εξαέρωση φρένων (συνοδηγού-οδηγού-πίσω ΑΡ-πίσω ΔΕ), ενώ μετά εξαέρωση μονάδας με το διαγνωστικό (ανοιχτές και οι 2 εμπρός δαγκάνες ταυτόχρονα). - Εισαγωγή coding (πρέπει να το έχεις έτοιμο από πριν για να μη χάνεις χρόνο) και basic setting G85 (γωνία τιμονιού), G200 (σένσορας πλευρικής επιτάχυνσης), G201 (πίεσης κυκλώματος φρένων), και, αν διαθέτει hill hold, και του G251 (διαμήκους επιτάχυνσης). - Εφόσον ενεργοποιήσεις το DSR (Driver Steering Recommendation) στη μονάδα, πας με το διαγνωστικό και στο 44 - steering assist (κρεμαγιέρα) και δηλώνεις στο adaptation το DSR active. Αυτά τα ολίγα.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.