Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/06/2019 in all areas

  1. Για κιβωτιο με κωδικο JXP (6αρι χειροκινητο) ο κωδικος ειναι G 052171A2. Ειναι 75αρες GL4
    2 points
  2. Αυτήν είχα βάλει στις 60.000 και η ίδια θα ξαναμπεί στην επόμενη αλλαγή Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  3. Σε ευχαριστώ Γιάννη, Καλοτάξιδο το εργαλείο,
    1 point
  4. Αν θυμάμαι καλά νομίζω 2.1 λίτρα είναι κανονικά. Εγώ είχα βάλει σχεδόν 2 λίτρα Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  5. Αυτος ναι ειναι ο νεος κωδικος. Γνήσιοι ΚωδικοίVW-AUDI-SEAT-SKODA: 03C905601AVW-AUDI-SEAT-SKODA: 03C905601B
    1 point
  6. Απο οτι βλεπω οι κωδικοι ειναι οι ιδιοι για τις λεγομενες ''κιθαρες'' στα 288 και στα 312.
    1 point
  7. Ε έχει και κάποια θέματα με τα λάδια, αλλά και με το DSG του . Σε γενικές γραμμές όλα τα TSI παίρνουν βελτιώσεις. Απλός σαν συμβουλή, προτίμησε η το 1200αρι TSI με τα 105HP η το 1500 Tsi . Σε γενικές γραμμές απέφυγε τους κινητήρες με 3 κυλίνδρους κάτι 1000αρια δηλαδή. Όλο προβλήματα και θέματα έχουν αυτά τα μοτέρ. Και ειδικά στα Ford είναι ακόμα χειρότερα.... Μην νομίζεις ότι αν πάρεις κινητήρα Τρικυλινδρο ότι έχεις και κάποια αξιοπιστία σαν μοτέρ.... Όλα βγάζουν προβλήματα σε αυτούς τους τύπους κινητήρα, μην περιμένεις και θαύματα, συνήθως μετά τα 50.000- 60.000 όλα τα βάζουν για πούλημα γιατί το κόστος επισκευής είναι όσο στοιχίζει το μισό αυτοκινήτο. (Μοτέρ με 3 κυλίνδρους)
    1 point
  8. Γράφτηκα στο forum μόνο και μόνο για να ευχαριστήσω τον dasauto για την βοήθεια του. Πάρκαρα το αυτοκίνητο για μία δουλειά και επιστρέφοντας διαπίστωσα με έκπληξη πως δεν παίρνει μπροστά. Αρχικά νόμιζα ότι υπήρχε θέμα με τον κινητήρα ή την μπαταρία, στην πορεία όμως διαπίστωσα ότι άναβε το Immobilizer και μου έκοβε τον κινητήρα μετά από 2-3 δεύτερα. Κάλεσα τον μάστορα, μου είπε να βγω να κλείσω και να ξανά ανοίξω το αμάξι αλλά τίποτα. Σκέφτηκα να αποσυνδέσω μπαταρία αλλά δεν είχα εργαλεία μαζί. Οπότε αναγκαστικά κάλεσα οδική για να πάμε συνεργείο. Όσο περίμενα στο αμάξι σέρφαρα στο κινητό και έπεσα πάνω στο post του dasauto. Μιας και δεν είχα τίποτα να χάσω, γύρισα την μίζα και έβλεπα το φωτάκι του immobilizer να αναβοσβήνει. Πέρασαν τα 10 λεπτά και αυτό τα ίδια, οπότε ψιλό απογοητεύτηκα. Ένα λεπτό μετά όμως, το immobilizer βγήκε off!!! Οπότε γύρισα απλά την μίζα και έφυγα! Dasauto χίλια ευχαριστώ για την βοήθεια σου! Με γλίτωσες από μεγάλη ταλαιπωρία!
    1 point
  9. https://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/parts/view/12311907-suspension-steering-sensors-vw-flasiera-egkefalos-timoniou Ακριβως αυτο που περιεγραψες εκανα. Γι αυτο σου λεω ειναι πολλα τα χρηματα που θα δωσεις-εδωσες;!!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.