Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/02/2019 in all areas

  1. Δοκιμαστε να ρωτησετε στο delectronics.gr Βλεπω εχουν κανει αρκετα retrofit σε vw
    2 points
  2. Βεβαίως.. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  3. Παλι εδω ... Μετα απο τοσα χρονια και ακομα το εχω το passat αποφασισα να επισκευασω την κρεμαγιερα μιας και ο θορυβος απο ανωμαλιες-λακουβες επιδεινωθηκε . Την εστειλα σε γνωστο μαστορα στην Αθηνα .. κοστος 150€ + φπα . Εγινε καινουργια ! Κοιταξα στην αγορα για καινουργια εμποριου η μονη που εκανε με σχετικη αναζητηση ηταν της bosch στα 580 απο σαιτ εξωτερικου και αντιπροσωπειας στα 1400 περιπου ... Και απο μεταχειρισμενες απο 150€ ++ . Εχω και μερικες φωτο ... απο το κιτ επισκευης και απο το συνεργειο της πολης μου .. τρομαξα να ευχαριστηθω τιμονι αθορυβο ...
    1 point
  4. Όπως και να το κάνουμε τα Toyota είναι αξιόπιστα! Ότι και να λέμε, και ειδικά τα 1400αρια vvt-i καλά τα ψέματα είναι μαύρα σκυλιά. Και ειδικά η Corolla του 2001 είναι Αθάνατο!! Ακόμα κυκλοφορούν πάρα τα χρόνια τούς. Εγώ προσωπικά είχα μια TOYOTA Corolla sedan 1400vvti του 2001. Την αγωρασα το 2017 από ιδιώτη, το αμάξι το πήρα με 170.000 χιλιόμετρα. Και με πλήρες ιστορικό από την αντιπροσωπεία ΤΟΥΟΤΑ. 17 ΧΡΌΝΙΑ όλα τα service εκεί. Έμεινα έκπληκτος από 2 πράγματα σε αυτό το αμάξι. Πρώτον δεν άλλαξε ΠΟΤΈ! Δίσκο Πλατό ,Και αμορτισέρ. Όλα ήταν τα χρόνια. Ακόμα και εγώ που το αγωρασα μετά δεν του άλλαξα το δίσκο πλατό, ακόμα και μετά από μερικούς μήνες που το πούλησα το έδωσα με τον εργοστασιακό δίσκο πλατό. εγώ το μόνο που του εκανα ας πούμε για πρώτη φορά ήταν να αλλάξω τα αμορτισέρ ήταν πλέον άχρηστα όταν το πήρα και μερικά ψιλοπραγματα ακόμα. Ευτελούς κόστους για ένα τέτοιο αμάξι. Θα μου πείτε βέβαια αφού ήταν τόσο καλό γιατί δεν το κράτησες.. το έδωσα καθαρά και μόνο για κάτι πολύ ποίο σύγχρονο αμάξι. Και το είχα πάρει τότε καθαρά και μόνο για να μπορώ να μετακινούμε στην δουλειά μου. Σαν αξιοπιστία κακά τα ψέματα δεν παίζονται, να λέμε και την πραγματικότητα.. Μπορεί από θέμα οδήγησης να μην είναι όπως τα γερμανικά. Αλλά έχουν αλλά καλά. Και εδώ ένα ενδιαφέρον άρθρο ως πρως την προτίμηση τον Ελλήνων για την TOYOTA και την αντιμετώπιση που έχουν η ιδιοκτήτες της. Σε σχέσει που με την vw είναι τραγική και απαράδεκτη... https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Giati-h-Volkswagen-den-mporei_184634.asp?a=6
    1 point
  5. Καλησπέρα σε όλους σας, παρακολουθώ με προσοχή το συγκεκριμένο ποστ εδώ και μήνες. Θα ήθελα να πω την ταπεινή μου γνώμη. Η λύση του βάζω σούπερ ντουπερ σετ συμπλέκτη βολάν στη φιλικη τιμή των 1200 ευρώ χωρίς να λαμβάνεται υπόψη κόστος εργασίας, ευθυγράμμισης γιατί κακά τα ψέματα εγώ όσες φορές κατέβασα σασμάν δεν τη γλύτωσα την τελευταία(ευθυγράμμιση). Άρα πάμε για 1.500, 1600 ευρώ για πλάκα?!?! Και να είναι μια λύση που αντέχει στο χρόνο, μάλλον εξαρτάται από τη χρήση. Άρα μήπως θα ήταν καλύτερα να προχωρήσει κανείς στη λύση του dq250 με αξιοπιστία έως 450 άλογα χωρίς να κάνεις τίποτα άλλο; Θα μου πεις κόστος μεγάλο; Δε νομίζω, 2000 με 2200 για άριστο κιβώτιο, ηλεκτρολόγο, αναλώσιμα, κομπλέ μετατροπή είναι πολλά. Το λέω από εμπειρία και εφαρμογή εδώ και 5 χρόνια και πάνω από 60000 χιλιόμετρα.
    1 point
  6. Βολάν μονής και δίδισκο και θα είναι φιλικό; Αν το βάλεις και είναι καλό εγώ μέσα αλλά 1200 με ρίσκο δε δίνω. Ποιας εταιρίας αλήθεια;
    1 point
  7. Κάνε ένα custom file με κομμένη ροπή στα 35κιλά τραπέζι και όση δύναμη βγάλει ψηλά μέχρι τον κόφτη και θα είναι οκ μέχρι να πάρεις συμπλέκτη. Έτσι θα έχεις και δύναμη και δεν θα είσαι με 270-280άλογα με k04. Με γεια το τουρμπάκι λοιπόν... και περιμένω Dyno στο Section.
    1 point
  8. 1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.