Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/12/2019 in all areas

  1. Μια φορα το χρόνο αλλαγή λαδιών ή ανα 10.000χλμ και εισαι μια χαρα. Μην κανετε περικοπες ειδικα στις αλλαγες λαδιων. Ασε τις εταιρείες να λενε για 30χιλιαδες και 2 χρονια....οταν λήξη ομως η εγγυηση σου και παθεις καμια ζημιά λογο μη αλλαγης λαδιων δεν νομίζω να σταθούν και τόσο διπλα σου ή να σου πουν οτι μπορει να έφταιγε οτι δεν αλλάζατε τα λαδια...καινουριο αμαξι εχεις τουρμπατο κ ολας...να αλλάζεις λαδια φιλε μου!
    1 point
  2. Πού το θυμήθηκες το βίντεο, θεούλης ο τύπος! like και μόνο γι' αυτό! Κοίταξε να δεις όμως, δεν μπορείς να τα αφήνεις απ' έξω GTI και R. Εφόσον μιλάμε για golf θα μιλάμε και για τις εκδόσεις τους, γιατί δεν είναι μόνο θέμα μοτέρ που είναι το χάος, είναι και ο εξοπλισμός που επίσης έχει πολύ μεγάλες διαφορές σε σχέση με τα 14άρια, και στην περίπτωση του R είναι και η τετρακίνηση, τεράστιο κεφάλαιο. Ωστόσο δεν είναι σωστή η σύγκριση που κάνεις με το 350Z και το ΕVO. Καταρχάς τα 350Ζ δεν τα βλέπεις λόγω φορολόγησης/κυβικών, δεν είναι η τιμή πλέον, καθώς στο car παίζουν στα 12-13 χιλιάρικα. Τα EVO είναι δίλιτρα, οπότε εκ των πραγμάτων δεν μπορείς ούτε αυτά να τα βλέπεις συχνά λόγω φορολόγησης, όπως πολύ σωστά δεν βλέπεις GTI/R συχνά. Στην περίπτωση του EVO όμως έχουμε και ένα αμάξι με χαρακτήρα αμιγώς αγωνιστικό, αν ρωτήσεις εμένα θα σου πω ότι το αμάξι είναι κα@λα (8άρι και ακόμα περισσότερο 9άρι για μένα) αλλά είναι εντελώς έξω από το ζητούμενο του μέσου οδηγού. Οπότε ούτε αυτό μπορεί να μπει στη σύγκριση. Αν ήταν έτσι να βάζαμε και το S2000 που επίσης έχει σχεδόν εξαφανιστεί κι ας το βρίσκεις με 14 χιλιάρικα στο car. Αλλά έχει και αυτό πολύ ιδιαίτερο χαρακτήρα για τον μέσο οδηγό, είναι δυνατόν να μπει στη σύγκριση; Μια λογική σύγκριση θα ήταν π.χ. με Astra OPC. Αν και μάλλον το λες αστειευόμενος, θα θελα να σου πω ότι προσωπικά δεν ζηλεύω κανέναν, έχω φιλοσοφήσει πολύ περισσότερο τη ζωή και έχω μάθει να την απολαμβάνω και να είμαι ευχαριστημένος με ό,τι μου δίνει. Η υγεία είναι το μόνο που έχει σημασία, ούτε τι αμάξι οδηγείς ούτε τίποτα. Αν αυτά που έχεις, εννοείται ξεκινώντας από τους ανθρώπους γύρω σου, είναι ικανά να σου δίνουν χαμόγελο από το πρωί ως το βράδυ, έχεις πιάσει το νόημα. Αφήνοντας αυτό στην άκρη, το passat δεν είναι του στυλ μου, ποτέ δεν ήταν. Μπορεί να έχω μία ηλικία αλλά κατά βάθος παραμένω "παιδί" γι΄αυτό και εξακολουθώ να έχω ένα αμάξι που σίγουρα απευθύνεται σε νεότερους. Και το επόμενο αμάξι μου κατά πάσα πιθανότητα hatchback θα είναι, απλά ίσως ανέβω λίγο στα κυβικά, διαφορετικά πάλι δίλιτρο. Θα σου δώσω ένα δίκιο όσο αφορά τη θεοποίηση του golf και όχι μόνο στη χώρα μας, αν και δεν θα έφτανα να το πω θεοποίηση, αλλά οκ υπάρχει μια υπέρ του δέοντος αποδοχή του συγκεκριμένου μοντέλου παγκοσμίως. Αυτό νομίζω οφείλεται κατά κύριο λόγο στα περιοδικά, έντυπα και ηλεκτρονικά καθώς και σε εκπομπές στην τηλεόραση όπως top gear, 5th gear κτλ, που το έχουν θέσει ως σημείο αναφοράς για εκατοντάδες μοντέλα. Δεν γίνεται όμως χωρίς λόγο γιατί το golf πράγματι σημάδεψε μια ολόκληρη εποχή και έθεσε standards. Δεν υπάρχει λόγος να μιλάμε για πληρωμένα reviews και συνωμοσίες όπως έχω ακούσει κατά καιρούς, αυτά είναι αστεία πράγματα. Και βέβαια δεν είναι σαν να αγοράζεις lambo έτσι; Υποθέτω το είπες αστειευόμενος. Τέλος πάντων ωραία η κουβεντούλα αλλά ο φίλος μας 99% passat θα πάρει γιατί του αρέσει, όχι λόγω χώρων, και καλά κάνει.
    1 point
  3. δεν νομιζω ο ανθρωπος να δωσει και τα 35 χιλιαρικα για να παρει τ αμαξι. θεωρω οτι αυτο ειναι το ταβανι. γιατι αν μιλαμε γι αμαξι 35,000 να μην παρει ουτε πασατ ουτε γκολφ. να παρει μερσεντες
    1 point
  4. Η ζήλια θα σας φάει Καλά τα μοντέλα gti R και τα λοιπά τα αφήνω έξω, Γιατί αν ειναι ετσι ούτε EVO -350Ζ- Δεν τα βλέπεις ποια... τα έφαγε η μαρμάγκα Εγώ προσωπικά 35.000€ τα βρίσκω Πάρα πολλά, και γενικά σαν χώρα εδώ στην Ελλάδα έχει Θεοποιηθεί τόσο πολύ το GOLF όσο κανένα άλλο. το έχουμε κάνει λες και αγοράζει κανένας lamborghini.
    1 point
  5. Παραωρίμασε η γκόλφω. Σχεδιαστικά 4άρι 5άρι 6άρι οι πιό πετυχημένες γενιές, από κει και μετά έβαλε +10 χρόνια και σε λίγο θα χτυπάει τα πολυμορφικά.
    1 point
  6. λοιπον φιλε ενας φιλος μου ειχε το ιδιο μοτερ με εσενα και ηθελε και αυτος να τον ζωντανεψει τι εκανε προσεχε αλλαξε εκκεντροφορους και εβαλε απο 1,4 101 αλογα αλλα μοντελο του 98 τα 16 v που εβγαζε και ελεγε επανω στο μοτερ doch πιστευω να καταλαβες απο πιο λεω? τοτε το εβαζαν στο πολο και στο ibiza αυτο το μοτερ εβαλε μετα πολλαπλη εισαγωγης απο μπουλεκο που ειναι μεταλικη και οχι πλαστικη εβαλε σκουπα με green χουανι εβαλε ολοσομη εξατμηση απο εμπρος εως πισω απο χταποδια καταλυτη και ολα και εβαλε και προγραμμα το αμαξι εγινε σφαιρα τα 1,6 τα ειχε για πρωινο αστα να πανε φιλε εγινε πολυ καλο και πολυ δυνατο 7800 κοφτη ειχε μεχρι τις 4000 δουλευε σαν μαμα μετα ομως κατεβαζε θαρεις και ειχε επανω vtec χωρις υπερβολες φιλε εφοσον το κρατησε λιγο καιρο ετσι εβαλε μετα και πιστονια και μπιελες απο 1,6 και εγινε ακομα πιο σφιαρα και διορθωσε και προγραμμα εγινε ενα πολυ δυνατο αμαξι και πολυ καλο .επισης εαν παρεις την αποφαση να αλλαξεις μοτερ και θες 1,6 μην βαλεις με τα 105 αλλα απο τα πολο gti που ειχαν 125 ατμοσφαιρα τα οποια ξεσκιζαν και αυτα και πηγαιναν πολυ καλα στο δρομο και οι διαφορα τους με τον 1,6 με τα 105 ηταν οι εκκεντροφοροι και το προγραμμα αρα εαν βαλεις μετα και εξατμηση και μια σκουπα πιστευω τα 135-140 να τα πιασεις αυτα εαν θες ατμοσφαιρα .εαν θες τωρα κιτ τουρμπο εχουν βγαλει για σενα και το ανεβαζουν στα 150 αλογα (nothele thesaloniki)αλλα το κοστος παλι εφευγε στα 3000-3500 ευρω .στα ειπα ολα απο εκει και περα εσυ αποφασιζεις καλη επιτυχια σε οτι και να κανεις φιλε
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.