Πού το θυμήθηκες το βίντεο, θεούλης ο τύπος! like και μόνο γι' αυτό!
Κοίταξε να δεις όμως, δεν μπορείς να τα αφήνεις απ' έξω GTI και R. Εφόσον μιλάμε για golf θα μιλάμε και για τις εκδόσεις τους, γιατί δεν είναι μόνο θέμα μοτέρ που είναι το χάος, είναι και ο εξοπλισμός που επίσης έχει πολύ μεγάλες διαφορές σε σχέση με τα 14άρια, και στην περίπτωση του R είναι και η τετρακίνηση, τεράστιο κεφάλαιο. Ωστόσο δεν είναι σωστή η σύγκριση που κάνεις με το 350Z και το ΕVO. Καταρχάς τα 350Ζ δεν τα βλέπεις λόγω φορολόγησης/κυβικών, δεν είναι η τιμή πλέον, καθώς στο car παίζουν στα 12-13 χιλιάρικα. Τα EVO είναι δίλιτρα, οπότε εκ των πραγμάτων δεν μπορείς ούτε αυτά να τα βλέπεις συχνά λόγω φορολόγησης, όπως πολύ σωστά δεν βλέπεις GTI/R συχνά. Στην περίπτωση του EVO όμως έχουμε και ένα αμάξι με χαρακτήρα αμιγώς αγωνιστικό, αν ρωτήσεις εμένα θα σου πω ότι το αμάξι είναι κα@λα (8άρι και ακόμα περισσότερο 9άρι για μένα) αλλά είναι εντελώς έξω από το ζητούμενο του μέσου οδηγού. Οπότε ούτε αυτό μπορεί να μπει στη σύγκριση. Αν ήταν έτσι να βάζαμε και το S2000 που επίσης έχει σχεδόν εξαφανιστεί κι ας το βρίσκεις με 14 χιλιάρικα στο car. Αλλά έχει και αυτό πολύ ιδιαίτερο χαρακτήρα για τον μέσο οδηγό, είναι δυνατόν να μπει στη σύγκριση; Μια λογική σύγκριση θα ήταν π.χ. με Astra OPC.
Αν και μάλλον το λες αστειευόμενος, θα θελα να σου πω ότι προσωπικά δεν ζηλεύω κανέναν, έχω φιλοσοφήσει πολύ περισσότερο τη ζωή και έχω μάθει να την απολαμβάνω και να είμαι ευχαριστημένος με ό,τι μου δίνει. Η υγεία είναι το μόνο που έχει σημασία, ούτε τι αμάξι οδηγείς ούτε τίποτα. Αν αυτά που έχεις, εννοείται ξεκινώντας από τους ανθρώπους γύρω σου, είναι ικανά να σου δίνουν χαμόγελο από το πρωί ως το βράδυ, έχεις πιάσει το νόημα. Αφήνοντας αυτό στην άκρη, το passat δεν είναι του στυλ μου, ποτέ δεν ήταν. Μπορεί να έχω μία ηλικία αλλά κατά βάθος παραμένω "παιδί" γι΄αυτό και εξακολουθώ να έχω ένα αμάξι που σίγουρα απευθύνεται σε νεότερους. Και το επόμενο αμάξι μου κατά πάσα πιθανότητα hatchback θα είναι, απλά ίσως ανέβω λίγο στα κυβικά, διαφορετικά πάλι δίλιτρο.
Θα σου δώσω ένα δίκιο όσο αφορά τη θεοποίηση του golf και όχι μόνο στη χώρα μας, αν και δεν θα έφτανα να το πω θεοποίηση, αλλά οκ υπάρχει μια υπέρ του δέοντος αποδοχή του συγκεκριμένου μοντέλου παγκοσμίως. Αυτό νομίζω οφείλεται κατά κύριο λόγο στα περιοδικά, έντυπα και ηλεκτρονικά καθώς και σε εκπομπές στην τηλεόραση όπως top gear, 5th gear κτλ, που το έχουν θέσει ως σημείο αναφοράς για εκατοντάδες μοντέλα. Δεν γίνεται όμως χωρίς λόγο γιατί το golf πράγματι σημάδεψε μια ολόκληρη εποχή και έθεσε standards. Δεν υπάρχει λόγος να μιλάμε για πληρωμένα reviews και συνωμοσίες όπως έχω ακούσει κατά καιρούς, αυτά είναι αστεία πράγματα. Και βέβαια δεν είναι σαν να αγοράζεις lambo έτσι; Υποθέτω το είπες αστειευόμενος.
Τέλος πάντων ωραία η κουβεντούλα αλλά ο φίλος μας 99% passat θα πάρει γιατί του αρέσει, όχι λόγω χώρων, και καλά κάνει.