Όλες οι μαμα μπιελες (εκτός αν είναι corsa opc) αντέχουν ροπή μέχρι και 100% παραπάνω. Πχ το polo που έχει 13 κιλά, αντέχει άνετα 25. Αν βάλεις μια μικρή τουρμπίνα θα βγάλει πες 180 στο 0.8 μπαρ με ξεσπασμα ροπή 26 κιλά. Με πιο μεγάλη τουρμπίνα (gtx2860) θα βγάλει τα ίδια άλογα με λιγότερη πίεση (0.5) και λιγότερη ροπή περίπου 21 κιλα, χωρίς ξέσπασμα. Άμα προσθεσεις και εκκεντροφορους βγάζεις περίπου ακόμα 20 άλογα στο 0.5 μπαρ, χωρίς πολυ παραπάνω ροπη απο 21 κιλα αφού απλά θα μετατοπιστεί η καμπύλη ροπης λιγο πιο ψηλά. Έτσι θα έχεις γραμμική απόδοση, πιο πολλές ωφέλιμες στροφές (αν πάει και ο κοφτης 7500) και γενικα ενα πολυ δυνατό τουρμπο μοτέρ με συμπεριφορά ατμοσφαιρικου χωρίς ξεσπάσματα και ελάχιστο lag (η gtx2860 και η κινεζική απομίμηση της έχουν διπλο κεραμικό ρουλεμαν). Βέβαια άμα αρχίσεις και σκαλίζεις την βαλβίδα του τουρμπο και πατάς όλη μερα με 1 μπαρ θα χρειαστείς σύντομα μπιελες. Εκεί είναι και το νόημα της σωστης low cost μετατροπής: να ξέρεις μέχρι που θα σταματήσεις. Κάτι σαν το τζόγο δηλαδη... Αν δε σου φτάνουν 200+ άλογα σε αμαξι 1000 κιλά δε το τραβάς απο τα μαλλιά, παίρνεις αλλο αμαξι σαν βάση για μετατροπές. Αυτά που γράφω τα εχω εφαρμοσει ο ίδιος, δε μιλάω στον αέρα... Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk