Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/15/2019 in all areas

  1. Καλημέρα σε όλους, Αρχικά να ζήτησω συγνώμη που "ξεθάβω" ένα τόσο παλιό νήμα, αλλά θεώρησα ότι δεν υπάρχει λόγος να ανοίξω ένα καινούριο από την στιγμή που η ερώτηση που θέλω να κάνω είναι το θέμα του νήματος αυτού. Κάτοχος (από εχθές) ενός golf mk5. Ενδιαφέρομαι να αλλάξω το χρώμα του καντράν (ή και όλων των οργάνων - εφόσον αυτό είναι δυνατό - φυσικά). Δεν κατέχω την τεχνογνωσία και κατά συνέπεια παρά τις παραπάνω γλαφυρές περιγραφές δεν θα ήθελα να το δοκιμάσω γιατί είναι κάτι παραπάνω από σίγουρος ότι τα αποτελέσματα θα ήταν οικτρά. Ερωτήσεις: Α) Η χρωματική αλλαγή είναι θέμα γούστου. Π.χ. εγώ θα ήθελα να έχω άσπρες ενδείξεις στο κοντέρ και πορτοκαλί δείκτες. Β) Από που μπορώ να προμηθευτώ όλα τα απαραίτητα - για την αλλαγή αυτή - υλικά Γ) Γνωρίζει κάποιος είτε ένα μαγαζί είτε ιδιώτη ο οποίος μπορεί να προχωρήσει στην αλλαγή αυτή; Ευχαριστώ όσους μπουν στον κόπο να ασχοληθούν και να μου απαντήσουν!!
    1 point
  2. Αχ , αυτό το φίλτρο σωματιδίων dpf. Από εκεί ξεκίνησε η παρανόηση και κτίστηκε ο μύθος των δήθεν “ανώτερων” οδηγιών vw504 & vw508 Το φίλτρο σωματιδίων ανάμεσα στα τόσα του προβλήματα έχει ακόμα ένα , την τέφρα φωσφόρου και θείου (Sulfated ash) Τι σχέση έχει αυτό με το λιπαντικό ; Η τέφρα δεν προστίθεται στο λιπαντικό κατά την παραγωγή του , όπως νομίζουν κάποιοι. Η τέφρα δημιουργείται, όταν "καίγεται" το λιπαντικό και ειδικότερα κάποια πολύ χρήσιμα πρόσθετα όπως τα αντιοξειδωτικα, καθαριστικά ,αντιτριβικα κλπ. Στην προδιαγραφή vw504(5w30) & vw508(0w-20) αναγκάζονται να μειώσουν την περιεκτικότητα αυτών των πολύ χρήσιμων προσθέτων για να επιτύχουν χαμηλά SAPS levels. Μπορείτε να τα διαβάζεται από εδώ: Υπάρχουν ιστοσελίδες σοβαρών κατασκευαστών λιπαντικών & όχι μόνον. Η 4η στήλη αφορά την τέφρα φωσφόρου και θείου (Sulfated ash) Θα προσέξατε ίσως ότι το 5w-40 τα πάει καλύτερα σε όλους τους σημαντικούς δείκτες που κρίνουν ένα λιπαντικό , ε ; Σε καμία περίπτωση δεν θα είχα ως προτεραιότητα να βοηθήσω το ήδη προβληματικό φίλτρο σωματιδίων dpf και για χάρη του να υποβαθμίσω το λιπαντικό. Πάντως ακόμα και για χρήση πετρελαίου δεν βλέπω κάποιο σημαντικό πρόβλημα στην χρήση της 502 (5w-40) με την προϋπόθεση να είναι low SAPS levels . Φιλική παρότρυνση: Αναζητήστε τη γνώση εκτός των αντιπροσωπειών. Οι άνθρωποι αυτοί έχουν εκτεθεί ανεπανόρθωτα. Τους λόγους τους ξέρετε.
    1 point
  3. Τελικά αυτά τα ερωτήματα που αφορούν την συντήρηση και ειδικά τη λίπανση ενός αυτοκίνητου συνεχίζουν να αιωρούνται.... Καταρχήν να ξεκαθαρίσω ότι δεν συμμερίζομαι την λογική του να πηγαίνω by the book. Αν ακολουθούσαμε το by the book θα κάναμε τα εξής: Θα αλλάζαμε μπουζί κάθε 60K Κμ !!! Θα αλλάζαμε λάδια κάθε 30Κ Κμ !!! Θα αλλάζαμε βαλβολινη κιβωτίου κάθε ... ποτέ ! Η vw δεν έχει στόχο να κρατήσουμε το αυτοκίνητο της για 20 χρόνια , αυτό που θέλει είναι το στείλουμε για ανακύκλωση πολύ νωρίτερα. Όσο το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης κάνουν τους Κινέζους σε ότι τους αναφέρουμε ως βλάβη. Μετά το πέρας της εγγύησης αυτά που χαρακτήριζαν ως “φυσιολογική λειτουργία” μετατρέπονται ως δια μαγείας σε δαπανηρή βλάβη. Παρόλα αυτά, θέλετε να πάμε by the book ? , ας το κάνουμε ! Ο gianniskar ως κάτοχος του νέου polo 1.0tsi 115 ρώτησε σχετικά για το λάδι μηχανής και ποσταρησε σελίδες από το βιβλίο του κατασκευαστή (τις οποίες και δανείστηκα σε αυτό το ποστ). Όλο το φόρουμ είναι γεμάτο από τέτοια ερωτήματα. Πολλές από τις απαντήσεις κινούνται σε ένα συγκεκριμένο μήκος κύματος: “Βάλε αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής , δηλαδή οδηγία vw508 (0w-20) “Το καλό λάδι είναι το vw508 (0w-20)” , (παλαιότερα έλεγαν “Το καλό λάδι είναι το vw504 (5w-30)” “Τα νέα μοτέρ της vw έχουν μικρές ανοχές και ζητούν ιδιαίτερα λεπτόρρευστο λάδι” Από που προκύπτουν όλα αυτά ; Δεν το έχω καταλάβει ! Ίσως στα σεμινάρια της vw να τα λένε αυτά και οι συμμετέχοντες να τα μεταφέρουν στους υπολοίπους. Η vw είναι εταιρεία με βεβαρυμένο “ποινικό μητρώο” σχετικά με την ειλικρίνεια και ευσυνειδησία Ας θυμηθούμε το πρόσφατο diesel-gate . Για να επανέλθω στο θέμα του λιπαντικού , διαβάζοντας το βιβλίο του κατασκευαστή , βλέπω τα εξής: Για σταθερό service (του τύπου κάθε 15Κ κμ ή ανά έτος , οποίο έρθει πρώτο) , ότι κάνει ο μέσος άνθρωπος δηλαδή, η οδηγία της vw είναι: Για κινητήρα Χωρίς φίλτρο σωματιδίων η οδηγία είναι vw502 και ....τίποτα άλλο ! Αρκεί δηλαδή να φύγει από την εξίσωση το (ψευτο)περιβαλλοντολογικό αφήγημα της vw για να μεταμορφωθεί ο ίδιος ακριβώς κινητήρας των “μικρών ανοχών” που δήθεν απαιτούσε vw508 (0w-20) σε ένα μάλλον κανονικό κινητήρα προδιαγραφής vw502 που απαντάται (ευτυχώς) σε μια μεγάλη γκάμα από ιξώδη όπως 0W-30 , 0W-40 , 5W-40 , 10W-40 και άλλα. Οπότε υπάρχει ευχέρεια επιλογής ιξώδους ανάλογα το κλίμα , τη χρήση, την κατάσταση του κινητήρα, τη λειτουργία του κινητήρα κλπ. Επιπρόσθετα η διαφορετική σύσταση των καυσίμων από την προβλεπόμενη αρκεί για να απαγορεύσει την χρήση λιπαντικών vw504 (5w-30) & vw508(0w-20) Ποιος τα λέει αυτά ; Η ίδια η vw ! Με απλά λόγια, ειδικά η οδηγία vw508(0w-20) , βασίζεται μόνο στο περιβαλλοντολογικό αφήγημα της vw
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.