Γιώργο να ξερεις ότι τους άφησες πολύ χαλαρά επί του θέματος. Σύμφωνα με νομοθεσία της Ε.Ε. ειναι υποχρεωτική η διατήρηση ΠΛΗΡΟΥΣ παρακαταθήκης ανταλλακτικών από τον επίσημο αντιπρόσωπο για οτιδήποτε εισάγει για διάρκεια ελάχιστη 10 ετών από την ημερομηνία διακοπής παραγωγής του εν λόγω προιόντος! Επομένως ήταν υποχρεωμένοι να έχουν ανταλλακτικό διαθέσιμο, ή στη χειρότερη περίπτωση να σου παρέχουν ανταλλακτικό άμεσα και εντός ολίγων ημερών (αερομεταφορά δηλαδή).
Εχε υπόψη ότι η VW θα πληρωθεί ΚΑΝΟΝΙΚΑ το ανταλλακτικό και δεν σου κάνουν καμία απολύτως εξυπηρέτηση στην προκειμένη καθότι η επέκταση αποτελεί ξεχωριστό ασφαλιστικό προιόν από την Allianz! Επομένως με λίγη πίεση και ενδεχομένως υπό την απειλή καταγγελίας στην υπηρεσία προστασίας καταναλωτή, στο ΙΝΚΑ, και ενδεχομένως στις ελεγκτικές αρχές της Ε.Ε. θα τους έκανε να το δουν λίγο πιο "θερμά" το όλο θέμα. Αυτά δεν σου τα λέω σαν "θεωρία" καθότι σε παρόμοια θέση στο παρελθόν, και όταν πίεσα η απάντηση "σε 30 μέρες περίπου θα έχουμε ανταλλακτικό" μετατράπηκε σε "ελάτε σε 4 μέρες, το αυτοκίνητο θα είναι έτοιμο"
Επίσης, καθαρά και μόνο για το γ@μώτο της ιστορίας, ζήτησε να δεις το νέο σαζμαν όταν έρθει και δες αν έχει κανένα X κάπου κατά το τέλος του κωδικού ανταλλακτικού που έχει χτυπημένο στο κέλυφος του. Αν έχει Χ τότε ειναι ανακατασκευσμένο σαζμάν, που ήταν σύνηθης πρακτική για καλύψεις εντός εγγυήσεως τουλάχιστον στο παρελθόν. Περίπτωση όμως στην οποία ΛΟΓΙΚΑ δεν θα πρέπει να υπάγεσαι καθότι δεν σε καλύπτει η ίδια η VW με εγγύηση όπως σου προανέφερα, αλλά η ασφαλιστική εταιρεία!