Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/25/2019 in all areas

  1. Polo 6N 1997 Semi - rebuilded Ceramic coat by CarPro Professional Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  2. Μετρήσαμε τον διακόπτη σήμερα και όλα ειναι κομπλέ. Από ότι βρηκα στο ιντερνετ υπάρχει ενα ρελε ο 460 που μπορεί να οφείλετε η μη παροχη ρευματος αλλιώς πιθανόν να ειναι όλη η μονάδα/πλακέτα με τα ρελέ που βρίσκεται κάτω απο το τιμόνι. Το όνομα της ειναι J519.
    1 point
  3. Να ρωτήσεις και στην αντιπροσωπια όμως. Στα VW γενικά στον εγκέφαλο το αυτοκινήτου θα πρέπει να δηλώσεις ότι το αμάξι αντί για φανάρια αλογόνου έχει xenon. Θα πρέπει να ρυθμιστεί από εκεί για να μην βγάζει ένδειξη καμμένης λάμπας. Δες το και αυτό.
    1 point
  4. ααα ωραία υπάρχει δλδ decoder που μπορώ να εγκαταστήσω. Οκ ευχαριστώ πολύ θα το ψάξω!
    1 point
  5. Αν θέλεις και μια ακόμα extra βελτίωση που θα κάνει διαφορά. Δοκίμασε ανεμοθραυστες στα παράθυρα, κανουν πολύ μεγάλη δουλειά. Έχω και είχα σε όλα τα αμάξια μου και ήταν τζάμι Και στο Passat που έβαλα κάνουν μεγάλη δουλειά Σε γενικές γραμμές αυτό που περιγράφεις και εσύ και ο φίλος από πάνω Το όλο θέμα έχει να κάνει καθαρά με την αεροδυναμική σχεδίαση του οχήματος. Και όχι ως προς κάποιο πρόβλημα με το αμάξι γενικά. Προσωπική μου άποψη δεν νομίζω ότι είναι αποτρεπτικός λόγος για αποφύγει του αυτοκινήτου
    1 point
  6. Κάτι μου θυμίζει! Μήπως το φέρνεις στο Dazzle για πλύσιμο κτλ;! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  7. όπως καταλαβαίνω έχεις θέμα με τις επικαθίσεις στις βαλβιδες οποτε το carbon clean απλά θα μειώσει λίγο το πρόβλημα αλλά δεν θα το λύσει, το εχω κάνει στο δικό μου και όντως είδα βελτίωση στον κινητηρα αλλά όχι στις επικαθίσεις. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να καθαρίσεις τις επικαθίσεις 1. με διάφορα σπρέι που το κάνεις μόνος και πολυ μικρό κόστος δεν λύνει τελείω το θέμα αλλά το βελτιώνει αισθητά 2. καποια συνεργεια βγάζουν την πολλαπλη και καθαρίζουν με χημικά κόστος κατα μέσο όρο 150 ευρω λύνει το πρόβλημα κατα 90% 3. ανοιγμα κεφαλής και καθαρισμα της περιπου 600 ευρω λύνει τελείως το πρόβλημα 4. ο τελευταίος και για μένα ο καλυτερος τρόπος αλλά το κάνουν λίγοι αφαίρεση πολλαπλής και συνδέεται ειδικό μηχανημα που κάνει καθαρισμα κατι σαν αμμοβολή δεν θυμαμαι πως το λένε τωρα το εχουν και κάποιες αντιπροσωπείες κοστος περιπου 300 ευρω και λύνει επίσης το πρόβλημα τελειως και κάτι τελευταιο χωρίς να σου κανει υπόδειξη αλλά μην ξεκινάς με δευτερα δεν ειναι diesel για να μην εχει θεμα
    1 point
  8. Καλημέρα. Εγώ χρησιμοποίησα αυτό: https://www.todos.gr/liqui-moly-katharistiko-petaloydas-throttle-valve-cleaner-pro-line-lm8986 (είναι το μόνο eshop που το βρήκα στην ελλάδα, μπορείς να το παραγγείλεις και από το εξωτερικό) Πολύ συνοπτικά έκανα το εξής: Άνοιξα το φιλτροκούτι και έβγαλα το φίλτρο αέρα. Κατόπιν προώθησα προς τον εισαγωγή το μακρύ σωληνάκι που θα βρεις μέσα στη συσκευασία. Ψεκάζεις αρκετή ποσότητα (με σβηστο κινητήρα) και το αφήνεις 3-4 λεπτά να δράσει (αποκολλήσει τις επικαθήσεις). Κατόπιν βάζεις μπρος τον κινητήρα. Αφού έχει ζεσταθεί καλά ο κινητήρας, κάποιος πρέπει να είναι στο αυτοκίνητο και να πατά σταθερά το γκάζι στις περίπου 2000 στροφές...(ή σφηνώνεις μεταξύ καθίσματος και γκαζιού ένα ξύλο κλπ) Ψεκάζεις σταδιακά μέχρι που ακούς τον κινητήρα να ρετάρει λιγο και να πηγαίνει να σβήσει. Σταματάς, τον αφήνεις να συνέλθει (μπορεί να παρατηρήσεις και κάποια κομπιάσματα του κινητήρα) και ξανά ψεκάζεις, σταδιακά μέχρι να τελειώσει όλο το σπρέυ. Ξαναβάζεις το φίλτρο στη θέση του, βιδώνεις το φιλτροκούτι και πηγαίνεις για ένα καλό ξεκάπνισμα... Προσωπικά, αφού έκανα τη διαδικασία νόμιζα ότι οδηγούσα άλλο αυτοκίνητο... Επιπλέον, οι λίγες διακοπές που είχα στον τρίτο κύλινδρο εξαφανίστηκαν. Μπορεί να χρειαστεί να επαναλάβεις τη διαδικασία. Θα σε συμβούλευα, ίσως να παραγγείλεις δύο τεμάχια...Να πω, ότι έτσι πετυχαίνεις δύο πράγματα: Καθαρίζεις και την πεταλούδα εισαγωγής και τις βαλβίδες εισαγωγής. Εγώ σκοπεύω να τηρώ αυτή τη διαδικασία κάθε χρόνο μετά το ετήσιο service, και μάλιστα θα την κάνω μόνος μου. Τα περισσότερα συνεργεία στην Ελλάδα δεν τη γνωρίζουν και θα σου πουν για τρίψιμο βαλβίδων κλπ... Κάποιοι άλλοι καθαρίζουν με κάποια ειδικά αέρια που πιθανότατα κάνουν δουλειά αλλά και πάλι κοστίζουν πολλαπλάσια τιμή. Οδηγίες έχει και εδώ αλλά το test car δεν είναι το δικό μας μοντέλο: Δες το προσεκτικά. Αν νιώθεις ότι δεν μπορείς να κάνεις τη διαδικασία, πάρε το σπρέυ και πήγαινε σε κάποιο συνεργείο, μην παίρνεις άσκοπα ρίσκα. Επιπλέον, καλό θα είναι να φοράς γάντια και μάσκα όταν ψεκάζεις. Ο οσμή του αερίου είναι ιδιαίτερα πνιγυρή. Και κάτι τελευταίο που μόλις θυμήθηκα βλέποντας το βίντεο: Ένα μέρος του υγρού που ψεκάζεις επιστρέφει πίσω στο φιλτροκούτι. Για να μην το λερώσει, βάλε ένα πατσαβούρι που μετά θα πετάξεις καθ΄όλη τη διάρκεια της διαδικασίας.
    1 point
  9. 1 point
  10. Γεια σας!Πηρα σωληνωσεις και Ιντερκουλερ για να το βαλω μπροστα(FMIC) και θελω να ρωτησω....πανω στο μαμα ιντερκουλερ εχει εναν αισθητηρα η καπου εκει κοντα αν δεν κανω λαθος,να κανω τρυπα και να το βαλω στην σωληνωση η να μην το βαλω?Ξερει κανεις τι κανει αυτος ο αισθητηρας?Ευχαριστω!!!!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.