Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/18/2019 in all areas

  1. Ναι σωστά έχουν αλλαχτεί όλα αυτά συν ότι έχουμε καθαρίσει ντεπόζιτο και σωληνάκια όλα... Τώρα στο ρελαντί είναι μια χαρά δεν έχει τρέμουλο... Στην πορεία όλα καλά. Μέχρι να φορτώσεις καλά χιλιόμετρα... Εκεί βγάζει σημα check engine Και πέφτει σε safe mode.. Το διαγνωστικό βγάζει φτωχο. Μίγμα... Πάλι..
    1 point
  2. Το πήραμε από μαντρα με 1 χρόνο εγγύηση.. 3 μήνες είχαμε το αυτοκίνητο και μας έκανε ένα τρέμουλο... Και φυσικά το πήγαμε σε αυτόν που το πήραμε να το δει με το συνεργείο του και να το φτιάξει.. Μας είπε ότι φταίει το φίλτρο.. Τα αφαίρεσαν γτ μας είπαν ότι θα είναι καλύτερα να μην γεμίζει το φίλτρο dpf και θέλουμε να το πηγαίνουμε για καθαρισμό η για αλλαγή... Μας είπαν ότι το έκαναν σε σχεδόν όλα τα pick up... Δεν υπολόγισαν μόνο ότι ο εγκέφαλος του Αmarok δεν πριγραμματιζοταν η τουλάχιστον δεν ήξεραν να του περάσουν το πρόγραμμα και ότι πειράματα έκαναν αποτυγχαναν μέχρι που χάλασε ο εγκέφαλος ... Μετά πήγαμε αντιπροσωπεία και τα Ξαναέβαλαν..
    1 point
  3. Καλησπέρα έχω ένα passat cc και θέλω να αλλάξω τα ανακλαστικά στις πόρτες. Έχω τα φωτάκια και τα καλώδια ξέρετε μπορώ να πάω για να μου τα τοποθετήσουν. Ευχαριστώ!!!
    1 point
  4. Δε βαριέσαι αδελφέ....148 € το 'πακέτο'...Γιορτινές μέρες, πες ότι πήγα στα μπουζούκια ένα βράδυ !!
    1 point
  5. Να βγάλω κάποια καλύτερη φώτο μπας και μάθουμε τι είναι αυτό;
    1 point
  6. Καλησπέρα παιδιά Λοιπόν οταν σε χειροκίνητα κυβωτια παμε με νεκρά ο εγκέφαλος ψεκάζει καύσιμο άπλα και μονό για να διατηρήσει τον κινητήρα ενεργό άλλιως θα σβήσει.. Επισης πρεπει να δώσει ενέργεια στο δυναμό να φορτησει την μπαταρία για να ειναι ενέργεια όλα τα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου πλέον και το τιμόνι συν ότι άλλο υπάρχει βλέπε ήχο σύστημα εγκεφάλους φώτα κλπ. Επίσης η λειτουργιά των φρένων χρειάζεται και αυτή ενέργεια που επισης έρχεται από τη μηχανή άρα από το καύσιμο. Άπο την άλλη όταν έχεις μέσα επιλεγμένη ταχύτητα και η κίνηση του οχήματος μεταφέρεται στη μηχανή ανάλογα της επιλεγμένης σχέσης η κινητική ενέργεια του οχήματος αργά αλλά σταθερά τροφοδοτεί όλα τα παραπάνω συστήματα και έτσι ο κινητήρας και δεν σβήνει και δεν χρειάζεται να ψεκάζει καύσιμο... Γι αυτό και εμφανίζει μηδέν στην κατανάλωση. Ειδικά σε κατηφορες δεν πάμε πότε με νεκρά... Γιατί άπλα έκτος των άλλων θα κάψουμε και τα φρένα. Τα αυτόματα από την άλλη ειναι ρυθμισμένα να κάνουν την καλύτερη δυνατή χρήση Ετσι ώστε να καταναλωσουν το ελάχιστοι δυνατό καύσιμο σε τετοιες περιπτώσεις... Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
    1 point
  7. Οπότε έχεις χρόνο μήπως θα μπορούσες να βγάλεις φωτό και να τις ανεβάσεις, ώστε να καταλάβω ακριβώς τι έκανες;
    1 point
  8. Ευχαριστώ, τελικά κατάφερα να κόψω το σφύριγμα βάζοντας κάποιες πολύ λεπτές λωρίδες foam μεταξύ δέστρας και μπάρας
    1 point
  9. Οκ θα την κάνω στις επόμενες μέρες την παρουσίαση. Κατευθείαν πήγα σε 45αρες. Βέβαια δεν τις έχω χύμα. Έχω βάλει airbox με μια τεράστια σκούπα. Πρόσφατη φώτο:
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.