Καλησπέρα, νέα μοντα σήμερα, η μετατροπή του αυτοκινήτου από Diesel σε Ηλεκτρικό-Diesel! [emoji12][emoji1787] Περίπου θα έλεγα, μιας και τελειοποίησα τον τρόπο σύνδεσης του συντηρητή μπαταρίας Ctek MXS 5.0 στο αυτοκίνητο μου, χωρίς την ανάγκη πλέον να ανοίγω καπό, να συνδέσω ακροδέκτες κλπ., απλά με ένα κλικ κούμπωμα και τέλος, όπως τα ηλεκτρικά το έκανα! [emoji12][emoji23] Έχετε υπόψη ότι δεν έχω μπαταρία στο χώρο του κινητήρα, μόνο ακροδέκτες σύνδεσης, καθώς και ότι επέκτεινα το υπάρχον καλώδιο σύνδεσης του φορτιστή (αριστοτεχνικα με καλαι, θερμοσυστελομενο μακαρόνι κλπ). Λοιπόν, παραθέτω φωτογραφικό υλικό και επεξηγήσεις : 1. Σύνδεση αρνητικού στον ακροδέκτη-γείωση με παξιμάδι 2 & 3. Σύνδεση θετικού στον θετικό ακροδέκτη με τρύπα-βίδα στο μέταλλο 4. Διαδρομή καλωδίου 5. Εφαρμογή ταινίας βελκρο (σκρατς [emoji23].) στον αντάπτορα σύνδεσης - τοποθέτηση 6-7. Τελική μορφή Με τον τρόπο αυτό, απλά κουμπώνει το άλλο άκρο του καλωδίου του Ctek με την ειδική υποδοχή του, στην υποδοχή αυτή που φαίνεται, αφού βγει η τάπα στεγανωσης από πάνω, ένα κλικ δηλαδή και φόρτιση - συντήρηση μπαταρίας! Αποτέλεσμα = Καλύτερο από εργοστασιακό Χρόνος = 30' Κόστος = 1€ Όλη η εργασία με την ευγενική βοήθεια φίλου. VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater