Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/11/2020 in all areas

  1. Καλησπέρα, νέα μοντα σήμερα, η μετατροπή του αυτοκινήτου από Diesel σε Ηλεκτρικό-Diesel! [emoji12][emoji1787] Περίπου θα έλεγα, μιας και τελειοποίησα τον τρόπο σύνδεσης του συντηρητή μπαταρίας Ctek MXS 5.0 στο αυτοκίνητο μου, χωρίς την ανάγκη πλέον να ανοίγω καπό, να συνδέσω ακροδέκτες κλπ., απλά με ένα κλικ κούμπωμα και τέλος, όπως τα ηλεκτρικά το έκανα! [emoji12][emoji23] Έχετε υπόψη ότι δεν έχω μπαταρία στο χώρο του κινητήρα, μόνο ακροδέκτες σύνδεσης, καθώς και ότι επέκτεινα το υπάρχον καλώδιο σύνδεσης του φορτιστή (αριστοτεχνικα με καλαι, θερμοσυστελομενο μακαρόνι κλπ). Λοιπόν, παραθέτω φωτογραφικό υλικό και επεξηγήσεις : 1. Σύνδεση αρνητικού στον ακροδέκτη-γείωση με παξιμάδι 2 & 3. Σύνδεση θετικού στον θετικό ακροδέκτη με τρύπα-βίδα στο μέταλλο 4. Διαδρομή καλωδίου 5. Εφαρμογή ταινίας βελκρο (σκρατς [emoji23].) στον αντάπτορα σύνδεσης - τοποθέτηση 6-7. Τελική μορφή Με τον τρόπο αυτό, απλά κουμπώνει το άλλο άκρο του καλωδίου του Ctek με την ειδική υποδοχή του, στην υποδοχή αυτή που φαίνεται, αφού βγει η τάπα στεγανωσης από πάνω, ένα κλικ δηλαδή και φόρτιση - συντήρηση μπαταρίας! Αποτέλεσμα = Καλύτερο από εργοστασιακό Χρόνος = 30' Κόστος = 1€ Όλη η εργασία με την ευγενική βοήθεια φίλου. VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  2. Ευχαριστούμε doggy. Θα πρότεινα και μια ενότητα για κωδικοποιησεις obdeleven vagcom κτλ. Τι λες ; Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  3. Καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι, υπέροχο χρώμα! VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  4. στην αρχη ελεγα να παρω ξανα το κορυφαιο μοντελο της clifford και να το συνδυασω με ένα τρακερ .μετα ακουσα για το ρωσσικο συστημα που εχει χαζεψει στο εξωτερικο τους κλεφτες το pandora 5000 λεγομενο...οσοι ξερουν τι αποψη εχουν για αυτό το συστημα.το κορυφαιο της πανδωρας?
    1 point
  5. Αν και διαφοροποιείται η διαδικασία απο σύστημα σε σύστημα, συνήθως τα περισσότερα "χρειάζονται" και κάρτα sim ώστε να επικοινωνούν με τον έξω κόσμο. Η βαθμίδα του GPS υπάρχει απλά για να εντοπίζει σήμα και να καταγράφει στίγμα. Τα παραπάνω στοιχεία κοινοποιούνται στον ιδιοκτήτη ή τον υπεύθυνο στόλου, fleεt manager, μέσω GSM και μόνο. Η βαθμίδα GPS "καταργείται" όταν δεν υπάρχει οπτική επαφή με δορυφόρο και μόνο τότε ενεργοποιείται επικουρικά η βαθμίδα GSM η οποία μέσω της μεθόδου του τριγωνισμού εντοπίζει, στο περίπου, το στίγμα του οχήματος έως ότου επανέλθει η βαθμίδα GSM. Εχω ασχοληθεί υπερβολικά με το σύστημα λόγω θέσης, Ασφαλιστική Εταιρεία, και έχω παρακολουθήσει απίστευτο αριθμό παρουσιάσεων. Θα εφιστούσα τη προσοχή όσων θα ήθελαν να εγκαταστήσουν τέτοιο σύστημα να διαβάσουν προσεκτικά τις τεχνικές προδιαγραφές του προϊόντος καθώς στη χώρα μας διατίθενται μοντέλα που ήδη στο εξωτερικό έχουν κριθεί ως ανεπαρκή. Επίσης μη σας "παραμυθιάζουν" στις τιμές, κάντε και μία έρευνα αγοράς, κοιτάξτε και στο εξωτερικό Η βέλτιστη τεχνολογία αυτών των συστημάτων έχει αναπτυχθεί στο Ισραήλ. Οποιος χρειάζεται κάτι περισσότερο, ας στείλει ΠΜ.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.