Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/19/2020 in all areas

  1. Σύμφωνα με τη νομοθεσία ο ελάχιστος συντελεστής μετάδοσης φωτός των εγκεκριμένων υαλοπινάκων (χωρίς προσθήκη μεμβράνης) των κυκλοφορούντων οχημάτων καθορίζεται σε: α) 75% για τον εμπρόσθιο ανεμοθώρακα. β) 70% για τους υαλοπίνακες εκατέρωθεν της θέσης του οδηγού. γ) 70% για τους πίσω πλευρικούς υαλοπίνακες και τον οπίσθιο ανεμοθώρακα, εφόσον το όχημα δεν φέρει πλευρικούς καθρέφτες. Σύμφωνα με τη νομοθεσία δεν επιτρέπεται σε κανένα όχημα τόσο στον εμπρόσθιο ανεμοθώρακα όσο και στους υαλοπίνακες εκατέρωθεν της θέσης του οδηγού, η επικόλληση μεμβρανών οι οποίες μεταβάλλουν το συντελεστή μετάδοσης φωτός των εδαφίων (α) και (β), αλλά επιτρέπεται η επικόλληση μεμβράνης περιορισμού υπεριώδους ακτινοβολίας. Ότι απομένει από τα παραπάνω ποσοστά % δεν βγαίνει σε μεμβράνη του εμπορίου. Ακόμη και στο site της Llumar αναφέρει τα καρκινικά προβλήματα από τον ήλιο που μπορεί να πάθουμε αλλά πουθενά ότι είναι νόμιμο και περνάς κτεο. Το ξέρω εκ των έσω και στο αναφέρω. Βέβαια με ένα ωραίο έντυπο από δερματολόγο ξεγελάς λίγο τον ελεγκτή και είσαι οκ.
    1 point
  2. Έχω βρει αρκετούς σε διάφορα φόρουμ αλλά το αμάξι θα έχω Τετάρτη Πέμπτη. Λόγω υποχρεώσεων δεν γράφω συνεχώς αλλά αφού το πάρω λεω να αρχίσω να κάνω μερικές και να τις γράφω. Ας πούμε εγώ επειδή περιμένω το 1,5 dsg experience όμως χωρίς sport pack που ήθελα αλλά πήρα ένα παρήγγειλα ένα προπαραγγελμενο με έκπτωση θα μπορώ να βάλω πανεύκολα το light assist. Μπορείς να κάνεις στο lane assist να βγαίνει στο infotainment πόσο δυνατά να τραβάει το τιμόνι και πόσο νωρίς η αργά. Μπορείς να βάλεις αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας. Δυστυχώς δεν μπορείς traffic jam assist, υπάρχει τρόπος αλλά όχι obdeleven. Μπορείς να βάλεις off road screen infotainment αλλά δεν μπορείς να βάλεις την performance screen και αυτή γίνεται αλλά όχι με obdeleven. Μικροπράγματα να δείχνει λίτρα στο καντράν, μα αλλάζεις τα θέματα στο aid, έχει διαφορά ενδιαφέροντα πραγματάκια να κάνεις να περνάει η ώρα δημιουργικά και ευχάριστα. Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  3. Θα προσπαθησω απο αυριο που ξεκιναει η αδεια να τα βρω κ να κανω ενα ωραιο κειμενακι να το εχουμε εδω στο topic
    1 point
  4. Έχω παρει ακριβώς τα ιδια από alli στα 10 ευρώ. Ειναι πολύ ωραία ολα και ποιοτικά εκτος από αυτο του γκαζιού. Είναι πολύ ψιλή φλούδα αλουμινίου και είναι δύσκολη η εφαρμογή του. Δεν είναι κουμπωτο οπως τα αλλα .Εφαρμόζει πανω και πρέπει να γυρισεις κάτι γατζακια για να στερεωθεί. Στάλθηκε από το SM-G970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  5. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Από την έναρξη είναι πολιτισμενη και με χαμηλό θόρυβο, στο ρελαντί δεν ακούγεται απολύτως τπτ, διαπιστωνεις ότι ειναι σε λειτουργία κοιτώντας το στροφόμετρο, αλλά και στο ταξίδι με 140km/h συζητούσαμε με φυσιολογικά dΒ και ακουγόμασταν στο πίσω κάθισμα με το ραδιόφωνο σχετικά χαμηλά....απλά να ακουγεται. Ο ήχος όταν το ανοιξεις ακούγεται αρκετά καλός και μπορεί να βελτιωθεί λίγο ακόμα με στοιχειώδεις ρυθμίσεις παραμετροποίησης που σου παρέχονται. Σημειωτέον ότι δεν μου χρειάζεται home cinema 7.1 στο αυτοκίνητο, μου αρκεί να ακούω χωρίς να τσιρίζει, χωρίς να μπουκώνει, με λίγα μπάσα, σχετικά ποιοτικά στα πλαίσια ενός αυτοκινήτου και σε ένταση που να μπορείς να ζήσεις άνετα σε αυτόν τον περιορισμένο χώρο. Και μέχρις εκεί το κάνει πάρα πολύ καλά. Με το mode στο eco, δεν "αρπάζει" εύκολα, λειτουργεί σαν ένα συμβατικό ας πούμε αυτοκίνητο....100ίππων να κινήσουν 1300kgr και εξ αυτού νομίζω θα ισορροπώ στην οικονομία με την απενεργοποίηση του start stop κινούμενος μέσα στην πόλη. Στο normal "αρπάζει" λίγο γρηγορότερα, δείχνει σαφώς πιο ψυχωμένος χωρίς ξεσπάσματα. Στο sport, στις 1400-1500rpm ξυπνάει άμεσα κι έντονα κι αν συνεχίσεις αποφασιστικά να πατας το δεξί σου πόδι νοιώθεις λίγο ένα μικρό τίναγμα και την πλάτη σου να ακουμπάει σε αυτή του καθίσματος. Απο εκεί και πέρα, οι ανωμαλίες φιλτράρονται ικανοποιητικά, δεδομένου και των σφιχτά - εκτιμώ - ρυθμισμένων αναρτήσεων. Δεν σε κουράζει καθόλου, στις 3,5 ωρες συνεχόμενα που το οδήγησα βγήκα ατσαλάκωτος, ούτε στο πίσω κάθισμα όπως μου είπαν και σε ανθρώπινους ρυθμούς όπως αυτοί του πρώτου ταξιδιου και μεχρι τα πρωτα 1500km - όπως μου επισήμαναν κατά την παράδοση - δεν καταλαβαίνουν απολύτως τπτ. Οι ενδοιασμοί μου αρχικά για τον ημιάκαμπτο πίσω έχουν αμβλυνθεί κάπως αφού σε καμιά από τις 3-4 περιπτώσεις έντονης εγκάρσιας ανωμαλίας του δρόμου σε ταυτόχρονη καμπή δεν ένοιωσα να αναπηδάει ή να ξεκολλάει εν γένει το πίσω μέρος. Επομένως ότι διαβαζω περί της σημασίας πρώτιστα του στησίματος του αυτοκινήτου και κατόπιν της επιλογής ημιάκαμπτου πολλαπλών κλπ υλοποιήεων ανάρτησης, τουλάχιστον για τα νορμαλ αυτοκίνητα που χρησιμοποιούμε όλοι οι μεσοι άνθρωποι, με τις καθημερινές απαιτήσεις και ανάγκες, πιθανότατα να ευσταθεί πλέον, δεδομένης και της εξέλιξης σε καθε περίπτωση. Οδηγώντας το σε ανοιχτό δρόμο με το adaptive cruise control (ACC) σε λειτουργία, η ταχύτητα ρυθμίζεται πολύ ευκολα (τη ρύθμισα στα 140km/h) , δεικνύεται με ωραία γραφικά, την απόσταση τη ρυθμίζει μόνο του απο την by default ρύθμιση, εγώ δεν πείραξα κάτι. Επιτάχυνε και φρέναρε άψογα, είναι λίγο τρομακτικό στην αρχή, με το να περιμένεις να φρενάρει, όμως μετά συνηθίζεις. Με το ACC επιταχύνει ακόμα και με 6η απο τα 80km/h ακόμα και σε ελαφρά ανωφέρεια, ράθυμα στην αρχή...και από τις 2000rpm και πάνω (και με την κατάλληλη σχέση) τόσο εντυπωσιακά, τ΄σοσο τρομακτικά στην αρχή μεχρι να συνηθίσεις, σχεδόν σαν ηλεκτρικό μέχρι να φτάσει την ρυθμισμένη ταχύτητα. Το lane assist (LA) ενεργοποιείται σε ταχύτητες πάνω απο τα 75km/h όταν δεις το σηματάκι στο κάτω μέρος της AID να γίνεται πράσινο κι αν προσπαθήσεις να αλλάξεις λωρίδα χωρίς φλας νοιώθεις το τιμόνι πολύ βαρυ, να αντιστέκεται.....και πρέπει να επιμείνεις. Τράβηξα τα χέρια μου...ίσα μόλις....και το άφησα, έστριψε μόνο του ακολουθώντας τη διαγράμμιση του δρόμου όπως παρατηρούσα απο τους δύο εξωτερικούς καθρέφτες και κάποια στιγμή έκανε γκλον και έγραψε "...αναλάβατε τη διεύθυνση του οχήματος...", αλλά συνέχισε να πορεύεται και το άφησα να πάρει κι ελαφρά στροφή....το έκανε κι αυτό... Στην ευθεία στον αυτοκινητόδρομο, πολύ σταθερό, ευθύβολο. Σε καποιο απο τα ταξίδια μου είχε αρκετό αέρα και πήρα μια πρώτη γεύση. Το αυτοκίνητο μέχρι τα 140km/h δεν έδειχνε κάποια ιδιαίτερη διαφορά από ότι ένα σύνηθες "χαμηλό"...κάποιες στιγμές το ένοιωθα να προσβάλλεται αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο που να με κάνει να σκεφτώ να κόψω....τέλος πάντων ήταν πολύ λιγότερο από όσο περίμενα, έχοντας οδηγήσει ενα RAV4 του 2010. Αεροδυναμικοί θόρυβοι μέχρι τα 140km/h τίποτα το ιδιαίτερο, από τα 150km/h ξεκινούσε ένα βουητό από τους καθρέφτες που για να είναι σαφες στα αυτια μου χαμήλωσα το ράδιο, όταν έπαιζε νορμάλ...σχετικά χαμηλά...ίσα που αρχιζα να αντιλαμβάνομαι κάτι. Σε στροφές που τις γνώριζα, ήμουν μόνος μου και συνειδητά πήγα "με πολλά"....ή περισσότερα απο τους συνήθεις οικογενειακούς ρυθμούς, δεν ένοιωσα έντονη κλίση ούτε κάτι να παρεμβαίνει. Με το ACC ενεργοποιημένο και με αλλαγές ταχύτητας όπως πρότεινε (2000rpm - 3000rpm) τα 150km/h έρχονται αβίαστα και σε μικρό χρόνο, είτε σε ευθεία είτε σε ανωφέρεια (όπως π.χ. ξεκινώντας από τα διόδια της Νεμέας και ανεβαίνοντας, που σκέφτηκα να το παρατηρήσω...και σχολίασα μόνος μου...σκέψου να ανεβάσω λίγο τις αλλαγές στις 3000 με 3500rpm...γενικώς δεν θα πω ότι "...δεν το λες κι αργό...", αλλά ότι "...μάλλον εξίσου - λίγο πολύ - γρήγορο με το αντίστοιχου κινητήρα Golf το λες...". Το τιμόνι ικανοποιητικό, ένοιωθα πού πατούσαν οι ρόδες κάθε στιγμή και πού κοιτούσαν όταν το έστριβα. Ο επιλογέας κουμπώνει εύκολα, άνετα και θετικά...ακόμα και απο 5η σε 6η που χρειάστηκα μερικές αλλαγές για να το συνηθίσω. Η απενεργοποίηση κυλίνδρων λειτουργεί συνεχώς, ανάλογα με το πώς...και πόσο βαριά ή ελαφριά πέφτει το πόδι πάνω στο δεξί ποδωστήριο και ο μόνος τρόπος να το αντιληφθεί κανείς ότι συμβαίνει, ειναι να κοιτάξει στο πάνω μέρος του AID, όπου συνεχώς αναβοσβήνει μια μικρή ένδειξη eco. Με άλλον τρόπο, δεν γίνεται αντιληπτό. ΦΡΕΝΑ Πολύ πολύ αποτελεσματικά. Στην πρώτη βόλτα στη Βουλιαγμένης πετάχτηκε αδέσποτο και κοκκάλωσε πατώντας δυνατά από τα 50km/h περίπου. Με ACC στα 140km/h βλέπω τον στη δεξιά λωρίδα κινουμενο ότι θα βγει μπροσ΄τα μου σε μικρότερη απόσταση από οτι εχω διαπιστωσει ότι θα φρενάρει. Ακαριαία σκέφτομαι να το αφησω να δωτι θα κάνει και προετοιμάζομαι για κάθε ενδεχόμενο. Πριν τελειώσω τη σκέψη μου όντως βγαίνει και μόλις γινεται αντιληπτός απο το ραντάρ φρέναρε τρομακτικά δυνατα κανοντας εναν εντονο θόρυβο...γκαπ...έβγαλε μια κόκκινη ένδειξη επικείμενης σύγκρουσης κι αντανακλαστικά βέβαια φρέναρα κι εγω....κατέβασα ταχύτητες....ολοκλήρωσε ο μπροστα την προσπέραση του, μπηκε δεξιά..κι άρχισε να ανεβαίνει μόνο του...μόνο ταχύτητες άλλαζα (τοτε ενοιωσα να μου λείπει ένα DSG, αλλά ας τα έφτιαχναν αξιόπιστα...) μέχρι τα 140km/h που είχα ορίσει. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Δεν μου τρέχουν απο τα μπατζακια αλλά δεν θα πολυενδιαφερθώ, δεν θα αλλάξω τον οδηγικό μου χαρακτηρα...οδηγω ουδέτερα στην πολη, σπανιότατα επιθετικά και γρηγορα εντος πόλης....εκτός πόλης, απο 120-150km/h και σε κάποιες ευθείες 160...170....στα τσακιρ κέφια και πριν ακούσω και φωνές απο δίπλα.Ενδεικτικά, το πρωτο ταξιδι με ACC στα 140km/h και συνεχώς clima on, φτάνοντας, μετά απο 230km, φούλαρα στο βενζινάδικο, δεν ασχολήθηκα με ενδειξεις trip computer, χαρτακι μολυβάκι και: φούλαρα με 27 ευρω, ήτοι: 16,7lt/230km ή 7,3lt/100km (ένδειξη στο trip computer: 7,8lt/100km) ή 11,7euro/100km, με τη βενζίνη στο 1,61ευρω/lt. Not bad εκτιμώ. Από εκέι και πέρα κοιτάω στο trip computer...στο τελευταίο ταξίδι με ΑCC στα 150km/h και μερικά ανοίγματα ακόμα μέχρι τα 180km/h...και για λίγα δευτερόλεπτα 200km/h είδα στο τέλος του ταξιδιού 8,9lt/100km για την ίδια διαδρομή που μέτρησα στο πρώτο ταξίδι. ΛΑΣΤΙΧΑ Φοράει BRIDGESTONE TURANZA 215/55/17, πίεση βάζω 33, εκεί το σέταρα, αλλά ο τεχνικός σύμβουλος μου είπε να τα κοιτάω μια φορά το μήνα ή πριν απο ταξίδια και να μην εμπιστεύομαι τον ηλεκτρονικό δείκτη. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ Οι σταθμοί FM πανεύκολα ανευρίσκονται είτε αυτόματα είτε χειροκίνητα, εξίσου εύκολα αποθηκεύονται σε 18 θέσεις μνήμης. Άψογο και παιδικά απλό στη χρήση GPS. Έβαλα πανεύκολα και κλείδωσε ακαριαία μία διεύθυνση, μου παρέσχε 3 εναλλακτικές διαδρομές με πράσινο, πορτοκαλί και κόκκινο χρώμα, επίλεξα τυχαία χωρίς να ασχοληθώ τη μια και με καθοδήγησε μιά χαρά με φωνητικές οδηγίες στα αγγλικά (κακώς μεν αλλά οκ).Το στίγμα είναι συνεχώς διαθέσιμο στο χάρτη ακόμα και κατά τη διάβαση πολλών (όχι όλων) τούνελ. Τα σήματα με τα όρια ταχύτητας τα διαβάζει αμέσως. Λίγο υπερβάλλει με το απαγορευτικό προσπέρασης, το οποίο βλέπω στην οθόνη πολύ συχνότερα από ότι στο δρομο....ίσως έχει να κάνει με τη διπλή διαχωριστική γραμμή που πιθανώς διαβάζει.....δεν ξερω.... Να σημειωσω εδω..ισως έπρεπε να το κανω στην αρχη, ενα θεμα εργονομίας....το ειχα διαπιστωσει πιο έντονα σε καποιο αυτοκίνητο όταν κοιτουσα στις αντιπροσωπείες πριν την αγορά, δεν θυμαμαι όμως σε ποιο...έχει να κανει με τη θεση των διακοπτών των ηλεκτρικων παραθυρων του οδηγού. Όταν ακουμπά κανεις το βραχίονα τα δάχτυλα ξεπερναν τους διακόπτες αρκετά...σχεδόν ο καρπός βρίσκεται στο ύψος των διακοπτών...πρέπει να τραβηξει λοιπόν ο οδηγός πίσω όλο το χέρι για να βρει τα κουμπιά ή το διακόπτη για τους ηλεκτρικούς καθρεφτες.....μετα απο 2,5 μηνες αυτό δεν το εχω συνηθισει και πρεπει να κοιταξω εκει για να το βρω....πράγμα που με αποσπά....για αυτό το λόγο το θεωρώ σοβαρό φάουλ. Αυτό που θα ήθελα να ρωτησω άλλους χρηστες του turbo μοτέρ 1,5 evo ...και όχι μόνο....αν μετα απο ταξιδι με υψηλές ενδεχομένως στροφές,το αφηνουν στο ρελαντί για καποιο χρόνο πριν το σβησουν....αυτο που έκανα εγω είναι να κοψω 3-4km πριν το τελος της διαδρομης...να το οδηγω χαλαρα (1500-3000rpm) και να το σβήνω μισο λεπτό αφ ότου σταματησα....το εγχειριδιο δεν αναφέρει τπτ επ αυτού...όπως και ποιά θερμοκρασία πρέπει να έχουν τα λάδια για να ειναι τελείως ασφαλές να το σβησεις;..ουτε επ αυτου λεει κάτι και μια φορά που περιμενα 2-3 λεπτα....δεν ειδα να πέφτει η θερμοκρασία λαδιού κατω απο 102.....103 βαθμους κελσίου......όποιος μπορεί και ξερει και θελει...ας αναφερει κάτι επ αυτών. Αυτές είναι λοιπόν εν συνόλω και όσο αναλυτικά μπορούσα οι εντυπώσεις μου απο τους 2,5 πρώτους μήνες και 3200km στο οδόμετρο του t-roc 1,5 experience. Είμαι στη διάθεση του οποιουδήποτε δυνάμει αλλά και ήδη κατόχου, αν μπορώ να απαντήσω....
    1 point
  6. Κοίτα είναι φτηνά αλλά θέλει προσοχή γιατί η εικόνες είναι ενδεικτικές... Δεν ξέρεις τι θα σου στείλουν?? Άλλα έχει στης φωτογραφίες και άλλα μπορεί να πάρεις στα χέρια σου. Γιατί και εγώ το σκαφακη στο πορτ μπαγκαζ άλλο περίμενα να είναι, και άλλο μου έστειλε στο τέλος...
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.