Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/27/2020 in all areas

  1. Από προσωπική εμπειρία, στο προηγούμενο μου BMW E90 320d PPK Edition (197HP), με χρήση αποκλειστικά του προτεινόμενου από τον κατασκευαστή λαδιού Castrol Edge (δοκίμασα και το απλό FST Titanium 5W-30 για μία φορά και το FST Turbo Diesel 5W-40 για τις υπόλοιπες εννέα, με το 2ο να ταιριάζει καλύτερα στο μοτέρ από άποψη ακουστική + κατανάλωση λαδιού, για τις ελληνικές συνθήκες θερμοκρασίας), από αλλαγή σε αλλαγή κάθε έτος/12.000ΚΜ που έκανα κατά Μ.Ο (αντί των 2 ετών/30.000ΚΜ που πρότεινε ο κατασκευαστής), το αμάξι πουλήθηκε με 133.000ΚΜ (11,5 ετών) και δεν έκαιγε σταγόνα λάδι, από αλλαγή σε αλλαγή. Δεν βρίσκω το λόγο να αλλάξω εγώ τα Castrol, ούτε στο νέο μου - με ιδιαίτερα απαιτητικό μοτέρ Biturbo Diesel - τα προτεινόμενα από τον κατασκευαστή λάδια Castrol Edge Professional 5W-30 Titanium FST VW 507 00. Προς το παρόν, με 5.000KM επάνω, προχθές μέτρησα το δείκτη.... Στο full ήταν... Δεν αναμένω κατανάλωση λαδιών από αλλαγή σε αλλαγή ούτε σε αυτό λοιπόν (κάθε έτος/12-15.000ΚΜ κατά Μ.Ο υπολογίζω). Ο κατασκευαστής ξέρει κάτι παραπάνω, δεν χρειάζεται να τα χρυσοπληρώνουμε από την αντιπροσωπεία βέβαια.... VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
    2 points
  2. 1) Το ΤΒΝ το δίνει 9,4-11..Τραγικά υψηλό σε 5W-30..Φαντάζομαι πόσο θειική τέφρα, φωσφόρο, θείο έχει το λάδι μέσα (!) 2) ΑΡΙ = SL (!!)Παραμένουν λάτρεις του παρελθόντος (προ 20ετίας)! 3) Υποτονικό ιξώδες στους 100 C 4) Πού είναι η αναφορά για το ιξώδες στους 40 C ? 5) Πού είναι η αναφορά για flash point ? 6) Που είναι η αναφορά για περιεκτικότητα σε sulfated ash ? 7) Που είναι η αναφορά για HTHS ? Και θα βάλω εγώ αυτό το λάδι στον κινητήρα μου? Όχι φίλε μου..Συγγνώμη! Αυτά από μένα σαν επίλογος, καθώς δεν θεωρώ ότι μπορώ περαιτέρω να συζητώ για προιόντα που ούτε καν μπορούν να μου ‘συστηθούν’ (ελλειπέστατα specs)
    2 points
  3. Θα πιεστεί λίγο παραπάνω το ελατήριο και οι ακροδέκτες. Για ένα 50λ που κάνει η μία δεν αξίζει. Τόσα λεφτά έδωσες στο αμάξι. Να τσιγγουνευεσαι η να σκέφτεσαι 2 ευρώ είναι καπως Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  4. Εβαλα καποια λινκ εξηγωντας οτι το εν λογω λαδι δεν ειναι της πλακας , απλως ειναι αγνωστη σε εμας εταιρια , χωρις μαρκετινγκ στην Ελλαδα . Η μητρικη της , Avista Oil , εχει καμια δεκαρια διυλιστηρια παγκοσμιως , αλλα ουτε αυτο το ηξερες πιστευω . Αυτο την κανει κακη εταιρια ; Οχι . Το μαρκετινγκ κανει ολη την δουλεια . Μετα εαν παμε με προδιαγραφες το 10w40 εχει προδιαγραφες 501.01 /505.00 επανω ,αρα οσοι ακολουθουν manual με εργοστασιακη 501.01/505 , γιατι να μην το βαλουν ; Αυτον τον ρολο παιζουν οι προδιαγραφες για αυτους που της ακολουθουν . Και μιας και μιλαμε για "τυφλη" υπακουη σε manual , τα πρωτα λαδια σε πολλα vag ειναι στα 30κ χλμ . Εκει τα αλλαξες ; Δεν νομιζω . Αρα οποτε θελουμε παμε με το βιβλιο και οποτε θελουμε οχι ; Δεν υπαρχει λογικη σε αυτο . Το αμαξι απο την στιγμη που το αγοραζεις ειναι δικο σου , οχι του κατασκευαστη . Αυτος αμαξια πουλαει και ανταλλακτικα , αυτη ειναι η δουλεια του, να κοιταει τι εχεις στην τρεπη σου και να τσιμπαει οτι μπορει απο αυτην . Δικη σου ομως μεριμνα ειναι , εφ οσων θελεις να κρατησεις το αμαξι και να αυξησεις την περιοδο συμβιωσης μαζι του , να το προσεξεις καλυτερα . Deal σου προσφερει ο κατασκευαστης με οσα λεει σαν εγγυηση και βιβλιο , αμα θες το ακολουθεις , αμα δεν σε συμφερει , δεν το ακολουθεις . Και συνηθως τετοια deal δεν συμφερουν τους αγοραστες αλλα αυτους που εχουν να πουλησουν . Επισης ειδες το λινκ με τα fake λαδια ; Ποσα θα πληρωνες για το συγκεκριμενο 4λιτρο ; Γυρω στα 25 ευρω . Ειδες τι λαδι εβαλε μεσα ; Αρα μην πας με την τιμη , αλλα με το τι δουλευει στο αμαξι σου . Η μηχανη δεν κοιταει τιμες , το τι πληρωσες . Κοιταει αν το λαδι την κανει χαρουμενη . Αυτο να κοιτας και εσυ .
    2 points
  5. Εγώ προσωπικά από το προηγούμενο αμάξι diesel που είχα, πριν από μερικα χρόνια, έχοντας βάλει shell Vpower diesel το καύσιμο από τον κρύο πάγωσε μέσα στο ρεζερβουάρ... Περίμενα μέχρι την επόμενη μέρα το πρωί να ξεπαγωσει για να μπορέσω να βάλω μπροστά το αμάξι. Μετά το πλάκωσα στο αντιπαγωτικο , να μην έχεις μεγάλη εμπιστοσύνη σε αυτά που λένε ότι και καλά δεν παγώνει στο κρύο κτλ. Και πείσεις με v power diesel , εγώ είχα παρατηρήσει ένα ποιο άγριο κινητήρα ποιο θορυβώδες (Να το πω έτσι) Με ένα όμως καύσιμο που είδα πολύ μεγαλη διαφορά και σε κατανάλωση και λειτουργία ήταν με το jetoil jet premium diesel Πολύ Ανώτερο καύσιμο σε diesel όσες φορές έβαζα ήταν λες είχα άλλο αμάξι... ΥΓ Δεν ξέρω τι έχει γίνει με την Jetoil πλέον??? Έχει κλείσει η την πήρε άλλος την εταιρία? Ξέρει κανείς κάτι?
    1 point
  6. 1 point
  7. Πολύ μου αρέσει που άναψε η συζήτηση με επιχειρήματα. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει νοήμων άνθρωπος ο οποίος θα βάλει 0W-20 SAE ΕΠΕΙΔΗ και μόνο του το είπε το manual του κατασκευαστή. Και σιγά το σοβαρό manual ! Το οποίο δε manual είναι μνημείο ασάφειας. Για κινητήρα χωρίς φίλτρο σωματιδίων και σταθερο service (αυτό που κάνει το 90% δηλαδή) η οδηγία είναι vw502 και ....τίποτα άλλο ! Αρκεί δηλαδή να φύγει από την εξίσωση το (ψευτο)περιβαλλοντολογικό αφήγημα της vw για να μεταμορφωθεί ο ίδιος ακριβώς κινητήρας των “μικρών ανοχών” που δήθεν απαιτούσε vw508 (0w-20) σε ένα μάλλον κανονικό κινητήρα προδιαγραφής vw502 που απαντάται (ευτυχώς) σε μια μεγάλη γκάμα από ιξώδη όπως 0W-30 , 0W-40 , 5W-40 , 10W-40 και άλλα. Τι συνέβη τώρα και για σταθερό service ζητούν vw 502 μόνον. Αλλάζουν οι ανοχές τους ;
    1 point
  8. Δύο φορές έστειλα στην συγκεκριμένη με το προηγούμενο όχημα, τα λάδια ήταν σε άψογη κατάσταση και διαρκούσαν αρκετά ακόμη, μετά από 13.600 και 11.400 Km χρήσης, σύμφωνα με τις αναλύσεις. Οπότε, το τι λέει ο κάθε "γκουρού" περί των λαδιών, εμένα προσωπικά δεν με αγγίζει. Θα εξακολουθησω να χρησιμοποιώ το Castrol Edge Professional 5W-30 Titanium FST VW 507 00 και θα συνεχίσω να το αλλάζω κάθε χρόνο ή 15.000ΚΜ (ΜΑΧ). Καλό βράδυ εις άπαντες... VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  9. Χρόνη μήπως το παιδί φοβάται μην κάνει δυσφημιση.. αλλά και γω θα ήθελα να μάθω και γενικά πιστεύω δεν είναι λάθος να λέμε την εμπειρία μας. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  10. Το ότι επιλέγω και έχω άποψη στο τι θα κάνω δεν με καθιστά λεφτά και πλούσιο. Τα πάντα είναι θέμα προτεραιοτήτων στη ζωή μας και ναι αυτό είναι κανόνας... Εντάξει το ότι τα λάστιχα λιώνουν (μόνα τους;) Και πρέπει να σε καλύπτει η εγγύηση είναι υψηλό engineering...... Έχω άποψη, γνώση αλλά και λόγω ιδιότητας μπορώ να ξεχωρίσω κάτι στο αντικείμενο μου. Θα μείνω εδώ κλείνοντας πως δεν είπα τι άκουσα τι λένε τι μου είπε ένας γνωστός κλπ. Είπα για μοτέρ πολύστροφο και για μάρκες που πραγματοποιήθηκε ο έλεγχος σε εργαστήριο. Προτάσεις χωρίς επιχειρήματα είναι απλώς γραμμές σε κείμενο. Καλή συνέχεια.
    1 point
  11. Λάθος παράθεση! Να προσθέσω μόνο πως εννοείτε πως τεσταρα ίδιο ακριβώς λάδι σε χαρακτηριστικά αλλά άλλη εταιρεία. Παίδες, ελεύθερη αγορά είναι και επιλέγουμε ότι θέλουμε.
    1 point
  12. Κάπου χάθηκε η μπάλα. Θίγονται πολλά θέματα μαζί. Γιατί να πάρω ένα αυτοκίνητο αξίας 30000€ και να βάζω λάδια από το lidl; Εάν δεν έφτανε το χέρι μου και η τσέπη μου εκεί θα έπαιρνα μεταχειρισμένο η μικρότερης αξίας. Λάδια από τα lidl μάστορα μου δεν θα έβαζα ούτε σε Toyota Carina κομμένο από ταξί εάν είχα. Μην μπερδεύεις τα χαρακτηριστικά με το brand name. Δηλαδή συγκρίνεις ένα eneos για μοτέρ πολυστροφο τύπου Honda με τα ίδια χαρακτηριστικά από το lidl. Καταλαβαίνεις πολύ καλά σαν μάστορας ότι εάν το κάνεις θα δεις πυροτεχνήματα από πολύ κοντά. Επίσης εν γνώση μου πληρώνω ΚΑΙ την διαφήμιση τους στο έξτρα κόστος που δημιουργείτε. Όσον αφορά τα διυλιστήρια που αναφέρεις και μια κινέζικη βιομηχανία παράγει 10000 jeans σε ένα οχτάωρο αλλά αυτό δεν την καθιστά και αξιόπιστη στα μάτια μου τουλάχιστον. Ένας τύπος που πουλά λάδια σε μαγαζί κοντά μου και έχει 40δοχεια shell με βάση το φοβερό βίντεο που ανάρτησες λογικά με την ταχύτητα παραγωγής του Ινδού με το σανδάλι θα τα έχει παραγγείλει από προηγούμενη ζωή. Στο βίντεο με τα διαστήματα service τι ιδιότητα έχει ακριβώς ο αφηγητής; Είναι πιστοποιημένος από πουθενά; Ως τι μιλάει; Με την ίδια λογική και εσύ μπορείς να ανεβάσεις τις απόψεις σου για τα λάδια από τα lidl και να αδειάσουν τα ράφια. Εάν κάποιος διαβάσει όλα τα παραπάνω και δεν πάει by the book όπως τον παροτρυνεις, τουλάχιστον στα χρόνια της εγγύησης εάν πάθει κάτι ποίος τον αποζημιώνει; Ο μάστορας από τα lild; Τα manual υπάρχουν για καθοδήγηση και όχι υποχρέωση αλλά τουλάχιστον στα έτη της εγγύησης οφείλεις να το ακολουθείς κατά γράμμα εάν θες κάλυψη. Εν μέρει σε κάποια θέματα σωστά αυτά που γράφεις σε περίπτωση κατανάλωσης λαδιού αλλά παίρνει η μπάλα πολλά μετά. Κλείνοντας θα πω το εξής πάλι προσωπικά μιλώντας και έχοντας ζήσει αυτό που λέω σε συγκεκριμένα παραδείγματα. Πάρε ένα λίτρο λάδι no name και πάρε ένα λίτρο eneos καί πήγαινε στο χημείο του κράτους η σε παρεμφερές εργαστήριο και ζήτησε ανάλυση. Στο ένα θα πάρεις 10 γραμμές αναφορά και στο αλλο 2 σελίδες. Φαντάσου ποιο είναι ποιο.
    1 point
  13. Όλα είναι καθαρά θέμα μάρκετινγκ το ότι το λάδι από τα Lidl πωλείται ως λάδι Lidl είναι καθαρά θέμα μάρκετινγκ. Και για αυτό "ακούγετε" κάπως. Αν δηλαδή έφερνε Castrol λάδια τι θα λέγαμε ότι δεν αγωραζο λάδια Castrol από τα Lidl Γιατί είναι του Lidl? Τα συγκεκριμένα λάδια είναι μια χαρά για τα οχήματα που καλύπτουν της συγκεκριμένες προδιαγραφές που γραφουν. Να το δούμε και λίγο το θέμα από την άλλη πλευρά του νομίσματος. Μια τέτοια μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων όπως είναι η Lidl. Θα έβαζε ένα λάδι που δεν θα ήταν καλό- ποιοτικό και θα το πούλαγε έτσι ??? Ποιο εύκολα θα βρείτε λάδια μαϊμού σε ένα κατάστημα στην αγορά έξω. Επίσης επειδή έγινε αναφορά για δείγμα λαδιού στο χημείο. Ναι είναι πολύ σωστό αυτό που μπορεί να κάνει κάποιος. Αλλά όταν λέμε κάνουμε ελέγχω το ένα λάδι με το άλλο , το λάδι θα πρέπει να είναι και ίδιος τύπος. Άλλη σύσταση έχει ένα λάδι full συνθετικό Και άλλη ένα συνθετικό κτλ.
    1 point
  14. Ολες οι γνωμες δεκτες , οπως και οι αντιλογοι . Παντα βγαινει η ακρη .
    1 point
  15. Καλησπέρα και από εμένα. Θίξαμε πολλά θέματα ξαφνικά. Το manual δεν είναι Ευαγγέλιο είναι όμως υποχρεωτική η τήρηση του για την ορθή κάλυψη μας από την εγγύηση σε περίπτωση δυσλειτουργίας. Επειδή μπορεί να διαβάζει και κόσμος μη σχετικός εάν κάποιος δεν το ακολουθήσει τα πρώτα χρόνια τουλάχιστον δεν το καλύπτει κανένας μάστορας της γειτονιάς του (να τα λέμε και αυτά). Μπορεί τα λάδια που αναφέρονται παραπάνω να τα δημιουργούν δεκάδες διυλιστήρια όμως και μία Κινέζικη βιομηχανία παράγει 10000 παντελόνια jeans αλλά στα μάτια μου αυτό δεν την κάνει και ποιοτική. Επίσης εάν συμπεριλάβουμε τον Ινδό με το σανδάλι ως γραμμή παραγωγής τότε αρκετά στοκαρισμένα λάδια fake έχουν κατασκευαστεί από προηγούμενη ζωή. Στο Internet ο καθένας μπορεί να ανεβάζει ότι του κατέβει στο κεφάλι. Προσωπικά δεν θα μπορούσα να φανταστώ να αγοράσω ένα όχημα κοντά στα 29000€ και να βάζω λάδι από τα Lidl όσο και γαμάτα να παρουσιάζονται. Εάν δεν έφτανε η τσέπη μου θα έπαιρνα μεταχειρισμένο ή μικρότερης αξίας όχημα. Βέβαια ακόμη και Toyota carina κομμένο ταξί να είχα τέτοια λάδια δεν έριχνα όπως επίσης δεν φοράω και λάστιχα θυγατρικής εταιρείας. Μου θυμίζει τους τύπους με το iphone που σου κάνουν αναπάντητη. Εγώ θα παραθέσω το εξής: Από επιλογή μου έχω κάνει ένα τεστ και ας το επιχειρήσει και κάποιος άλλος εάν θέλει. Μπορεί να πάρετε ένα λάδι των super market και ένα eneos για παράδειγμα (για Honda κοντά στις 9000rpm τα θεωρώ ΚΟΡΥΦΑΊΑ λιπαντικά) και να πάτε σε ένα χημικό εργαστήριο και να ζητήσετε χημική ανάλυση. Το ένα λοιπόν βγάζει μία αναφορά 10 γραμμών και το άλλο δισέλιδη. Ας μαντέψει ο καθένας ποιο είναι ποιο. Εν γνώση μου λοιπόν πληρώνω ένα σύνολο πραγμάτων (marketing όπως αναφέρθηκε παραπάνω δηλαδή και τη διαφήμιση) ΑΛΛΑ όχι μόνο αυτό. Πληρώνω ένα λάδι που έχει δοκιμαστεί σε διάφορες συνθήκες και είναι πιστοποιημένο (από πολύ καλούς φορείς) και εάν θέλω το επιλέγω, εάν όχι και αυτό από τα lidl έχει αγοραστικό κοινό...
    1 point
  16. Χωραει το εχω δοκιμασει εγω σε keyless.και εμενα μου εβγαζε ενδειξη low battery.μεσα σε 2 χρονια την εχω αλλαξει 3 φορες τη μπαταρια Στάλθηκε από το Mi MIX 2S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  17. Ωραία δουλειά έχει γίνει..πολλά μπράβο.. Ζηλεύω την κεραμική προστασία..να δω πότε θα μαζέψω λεφτά να την κάνω και εγώ..
    1 point
  18. Παραθετω επισης ενα λινκ για ενημερωση , σχετικα με το διαστημα αλλαγης λαδιων . Απλως για να υπαρχει και πιο σφαιρικη εικονα , να ακουγονται ολες οι αποψεις . Click me .
    1 point
  19. Σε ευχαριστώ αλλά χρειάστηκε πολύς κόπος και διάφοροι μάστορες Μηχανικός Φανοποιος Λαμαρίνας Κεραμική προστασία Ηλεκτρολόγος Ανταλλακτικά από eBay, ανακυκλωτηριο αυτοκινήτων, VW classic parts Γερμανίας, αντιπροσωπεία Γενικά η όλη διαδικασία πήρε δυο χρόνια Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  20. φιλε μου μονο αντικα δεν το λες.. αυτο σε 6 χρονια θα ειναι καλυτερο απο τα καινουργια της αγορας! για μενα μπραβο σ εσενα και στον μαστορα που στο προσεξε και σου εκανε αυτη την ωραια δουλεια!
    1 point
  21. πολύ ωραίο φίλε μου!!! μπράβο! πόσο πήγε το μαλλί ;;
    1 point
  22. Οταν η μηχανη αρχιζει να καιει λαδι , εχεις τρεις επιλογες . Α) Αλλαζεις αμαξι Β) Αλλαζεις η επισκευαζεις μηχανη , αλλα αυτο δεν το λεει κανενα manual , για αυτους που πανε με αυτο αρα δεν εχουν τετοια επιλογη αυτοι . Γ) Βαζεις παχυτερο λαδι και σπρωχνεις παραπισω σε χρονο τα δυο πρωτα . Οταν βαζεις λαδι που η μηχανη σου το καιει , και απλως συνεχιζεις το ιδιο , κυριολεκτικα εισαι αμυαλος . Η λεφτας . Ολα τα καταλοιπα του καμμενου λαδιου , που νομιζεις οτι πανε ; Χανονται με μαγικο τροπο και οτι ισως , καπως , η μηχανη σου , θα σταματησει να καιει βαζοντας ιδια ρευστοτητα ; Δεν εγινε ποτε, δεν θα γινει ποτε . Οταν τα μεταλλα παρουν τις ανοχες τους , οταν δηλαδη η μηχανη στρωσει , βαζεις την αναλογη ρευστοτητα . Οι προδιαγραφες , ιδιως των τελευταιων ετων , νοιαζονται για την καταναλωση καυσιμου , οχι για την μακροζωια της μηχανης . Οταν θελει ο κατασκευαστης να εχει 7 λτρ /100 χλμ και οχι 7.6 σαν επισημη τιμη , εαν μπορει θα σου βαλει και 0w10 . Δεν τον νοιαζει η μακροζωια , γιατι για αυτον πρεπει μετα απο ευλογο χρονικο διαστημα να αλλαξεις το αμαξι . Δεν το σχεδιασε με γνωμονα το ποσο θα το κρατησεις αλλα το ποσο λιγοτερο μπορει να ριξει τις τιμες καταναλωσης και καυσαεριων στο διαστημα της εγγυησης . Ειναι αναλωσιμο ειδος . Οταν ομως βαζεις ψιλο λαδι και ξεκινησει να το καιει , επισημως ηρθε η ωρα αλλαγης του αμαξιου για αυτον , ομως για εσενα η ωρα αλλαγης ρευστοτητας . Δεν ακολουθησες βλεπεις το προγραμα "θελω-να-το-κρατησω-οσο-μπορω" , ακολουθησες το προγραμα της εγγυησης που στην τελικη δεν καλυπτει εσενα σαν καταναλωτη , απλως εξασφαλιζει την εταιρια οτι θα αλλαξεις αμαξι στον εντος προδιαγραφων χρονο και δεν θα το κρατησεις 500κ χιλιομετρα . Τα λαδια απο σουπερμαρκετ λοιπον ειναι φτηνη λυση αλλα δεν παει να πει οτι ειναι αχρηστα . Για να μου πει καποιος που βαζει τα "καλα" , οτι ειναι σιγουρος οτι δεν ειναι fake μεσα . Να το παρω και αλλιως ; Εαν τα λαδια απο σουπερμαρκετ ξεκιναγαν να εχουν 10 ευρω το λιτρο απο σημερα , τι θα ελεγαν ολοι ; Οτι ξαφνικα αλλαξε η ποιοτητα προς το καλυτερο ; Ας σταματησει η παραπληροφορηση με το "σωνει και καλα" του κατασκευαστη . Η δουλεια του λαδιου ειναι να μενει στον στροφαλοθαλαμο και μονο εκει, οχι στον θαλαμο καυσης . Οταν αρχιζεις να καις λαδι , πας σε παχυτερο . Παντα . Η ιδια η μηχανη σου φωναζει " Ρε τι κανεις εκει , δεν με βλεπεις οτι το καιω ;" .
    1 point
  23. Καλημέρα το έχω ήδη ξαναγράψει. Επίσης αναφέρθηκε παραπάνω. Εάν είναι να σου βγάλει το μοτέρ κάτι θα στο βγάλει. Εμένα το Polo 9N ξεκίνησε να κατεβάζει λάδι ξαφνικά μία Κυριακή στα 70000χλμ με όλα τα service στην ώρα τους. Αλλαγή λαδιών στα 6000 επίσης πρώτη αλλαγή στα 1500χλμ που με ζάλιζαν και άλλα τέτοια. Επέλεξα να το φτιάξω με κόστος κοντά στα 1000€ και το έδωσα με 160000χλμ όπου δεν έκαιγε σταγόνα πλέον με αλλαγή στα 12000 και όχι 15000 που έλεγαν και λάδι από 10w40 σε 5w30 κατόπιν οδηγίας VW. Αρκετοί γνωστοί μου με το ίδιο πρόβλημα δεν το έχουν επισκευάσει και απλά δεν αλλάζουν λάδι ποτέ, απλά συμπληρώνουν. Οι περισσότεροι μη πω όλοι από αυτούς βάζουν λάδι από τα lidl. Ασχολούμαι με μηχανάκια και μηχανές εδώ και 20 χρόνια και αυτό που τουλάχιστον εμένα μου έχει τύχει είναι πως σε οποιοδήποτε μοτέρ είτε μονοκύλινδρο είτε όχι έβαζα λάδι με ίδιο ιξώδες αλλά διαφορετικά χαρακτηριστικά (API κλπ) αλλαγή με αλλαγή πάντα είχα απώλεια και αυστηρή αλλαγή στα 1500χλμ. Μόλις έβαζα τα απαιτούμενα από το κατασκευαστή δεν έκαιγε σταγόνα. Άρα προσωπική μου άποψη είναι βάζεις ότι λέει ο κατασκευαστής και εάν είσαι τυχερός συνεχίζεις όμορφα και ωραία. Τώρα εάν θα βάλεις Lidl ή jumbo ή praktiker όσο και να τα ανεβάζει ο Μάστορας παραπάνω άποψη μου είναι ότι πληρώνεις παίρνεις. Μην το αναλύσω είναι τεράστιο κεφάλαιο και ξαναλέω προσωπική μου άποψη. Όπως επίσης δεν βάζω λάστιχα από το Praktiker έτσι δεν θέλω και λάδι από τον οποιοδήποτε. Έχω πάρα πολλά παραδείγματα για να συζητάμε αλλά δεν είναι του παρόντος. Δεν μπαίνω σε φάση αντιπαράθεσης απλά παραθέτω την άποψη μου.
    1 point
  24. Συνέχεια στην ιστορία για το άν είναι απαραίτητες οι μεταλλικές σκάστρες.. Το 2019, λόγω ανάγκης είχα δώσει σε γνωστό μου τη σκάστρα της Forge που φορούσα σε 1,4 Tsi και φορούσα την εργοστασιακή "e" revision για να τον εξυπηρετήσω. Στο αυτοκίνητο φορέθηκε κιτ μεθανόλης και κάποια στιγμή το ανέβασα στο δυναμόμετρο, για update. Ξεκινώντας το remap, με σταδιακό ανεβασμα πίεσης στο boost controller, είδα 320. Από εκείνο το σημείο, όσο και να ανέβαζα την πίεση, το αυτοκίνητο σήκωνε ροπή στο διάγραμμα και μετά τις 4500-5000 το διάγραμμα της πίεσης ακολουθούσε φθίνουσα πορεία. Καθώς είχε πάει απόγευμα, είπα αυριο θα το ψάξω για πιθανή διαρροή και θα επανέλθω. Σε άσχετη στιγμή και όταν κρύωσε το αλουμίνιο, έβγαλα τη σκάστρα και η "πρόσοψη" είχε ένα διαμήκες ράγισμα με το κομμάτι έτοιμο να αποχωριστεί τη σκάστρα. Επανέρχομαι λοιπόν, στην αρχική μου θέση ότι μέχρι 2ο στάδιο είναι καλή η εργοστασιακή, όποιος θέλει αντοχή στο χρόνο και πίεση πάνω από 1,5-1,7bar καταφεύγει σε μεταλλική σκάστρα, με τα συν και τα πλην της, όπως έχουν διατυπωθεί. Με μεταλλική σκάστρα το αυτοκίνητο σηκώνει εως και 2.50+bar απροβλημάτιστα (όταν χρειαστεί).
    1 point
  25. γιατι δεν γραφεις εδω να μαθαινουμε και εμεις?
    1 point
  26. Έχεις πμ... VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  27. Καλή σου μέρα. Εάν σου έχει τύχει κάτι με το πετρέλαιο της shell ανέφερε το σε παρακαλώ γιατί μέχρι να παραλάβω το δικό μου κυκλοφορώ με ένα Jeep Patriot Crd και βάζω μόνο αυτό έως τώρα..
    1 point
  28. Θα γραφεις με μικρα γραμματακια, τα κεφαλαια υποδηλωνουν οτι φωναζεις ειδικα με τον τροπο που εγγραψες εσυ. Τα παραπανω τα εχεις αποδεχτει στους ορους χρησης κατα την εγγραφη σου. Δεν απαιτουμε για απαντηση με τετοιο τροπο, υπομονη οταν καποιος το δει και εχει διαθεση θα απαντησει. Δεν ειναι γραμμη βοηθειας το φορουμ ουτε τσατ. 24/7 Καλη συνεχεια λοιπον στην περιηγηση σου στο φορουμ και ηρεμα οπως σου ξαναεγραψα. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  29. Πάρε VW μου έλεγαν, καίνε λάδια οι λαδιέρες..... Να, μετά από 5.000ΚΜ, πρώτο check λαδιών και όπως βλέπετε στη φωτογραφία, ΔΕΝ έχει κάψει σταγόνα το ρημάδι..... Ψέμα ρε φίλε παντού.... Τζάμπα πήρα λάδια για συμπλήρωμα....[emoji12][emoji1787][emoji41][emoji2956][emoji7] VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater + Castrol Edge Professional 5W-30 Titanium FST VW 507 00 VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  30. Μείνε στο προτεινόμενο από τον κατασκευαστή μάρκα + λάδι θα έλεγα, τα Castrol είναι πάρα πολύ καλά λάδια και πληρούν όλες τις προδιαγραφές ειδικά των ευρωπαϊκών οχημάτων. Ειδικά η μη αναφορά σε περιεκτικότητα Sulfated ash (mg KOH/g), πρέπει να σε προβληματίζει. VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.