Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/11/2020 in all areas

  1. Φιλος εχει κοψει μπουζονια (mazda) για να βγαλει ζαντα, τελευταια που θυμαμαι, εσπασα 2 17αρια της force για να ξεβιδωσω τα μπουλονια, πηγα στον λαστιχα και αφου πρωτα ακουσα την ειρωνια του οτι πρεπει να εχεις δυνατα εργαλεια για να κανεις δουλεια, και αυτος ιδρωσε να τα ξεβιδωσει, απο τοτε μετα τον λαστιχα μονο δυναμοκλειδο... Εχω δει να χωροπηδανε πανω στο κλειδι για να βγαλουν κλαταρισμενη ζαντα, και αυτο να μην κανει κιχ... στα συνεργεια βαρανε με τα αεροκλειδα λες και δεν υπαρχει αυριο, μονο κανα 2 μαστορια ξερω που εχουν 2α αεροκλειδα και ρυθμιζμενα για ζαντες.
    2 points
  2. Όχι έμμεση διαφήμιση. Επικοινώνησε αν θες με τη διαχειριστικη ομάδα.
    1 point
  3. Μακριά από Β4. Η σειρά θα έπρεπε να ξεκινάει από τα Β6 Sent from my iPad using Tapatalk
    1 point
  4. Η αλλαγή ρυθμίσεων στο Central Electr. Control Module, έχει εφαρμογή σε Golf, Scirocco,Passat,Jetta καθώς φυσικά και στα αντίστοιχα Seat και Audi του ομίλου και ενεργοποίηση των Cornering Lights. Δυσκολία 1/5 Σκοπός: Η παραπάνω λειτουργία δεν είναι τίποτα παραπάνω από την ενεργοποίηση των προβολέων ομίχλης στην πλατφόρμα MK5 και τα λοιπά του ομίλου, κάθε φορά που στρίβουμε το τιμόνι μας με λίγα χλμ (μέχρι και 40χλμ/ώρα) ή όταν είμαστε σταματημένοι, ώστε να δίνει λίγο καλύτερη ορατότητα σε σκοτεινά σημεία, εμπόδια ή λακκούβες. Η παραπάνω λειτουργία απαιτεί τη σύνδεση των προβολέων ομίχλης στο εργοστασιακό cecm και να είναι ενεργοποιημένα ως αριστερό και δεξί κανονικά (αυτό για τους DIY lovers) Όσοι τα έχουν εργοστασιακά προχωράμε παρακάτω. Για την ενεργοποίηση θα χρειαστούμε καλωδιο vagcom - vcds που να υποστηρίζει την πλατφόρμα μας. 1. Με το κλειδί στη θέση on, συνδέουμε και ανοίγουμε το vagcom 2. Ανοίγουμε το Vcds και επιλέγουμε 9 Cent. Electr. Προχωρούμε στο coding, με τη βοήθεια του Helper. 3. Στην καρτέλα αυτή, στο drop down menu, εμφανίζονται τα πρόσθετα περιφερειακά του αυτοκινήτου όπως RLS (Rain Light Sensor) κλπ Επιλέγουμε το CECM που 99% είναι προεπιλεγμένο και προχωράμε στο Long Conding Helper. Στην 3η πάνω σειρά αναγράφονται τα bytes και αντίστοιχα δίπλα το binary code. Ανάλογα το CECM (midline - highline, αλλά και πόσα byte είναι) υπάρχουν διαφορετικές επιλογές στην ενεργοποίηση και στις δυνατότητες που δίνει το καθένα. 4. Επιλέγουμε το αντίστοιχο byte και μετά ενεργοποίηση των active fog lights, από το drop down menu. Στο δικό σας Cecm ενδέχεται να είναι άλλο byte, οπότε πάρτε ενα ένα με τη σειρά. Οι επιλογές που δίνει το highline των 30 byte κατά το στρίψιμο, είναι: α. Ενεργοποίηση στα προβολάκια β. Ενεργοποίηση μεγάλης σκάλας προβολέων γ. Μέσω της εναλλαγής του κλείστρου στα εργοστασιακά Xenon Επιλέγουμε το α. Και πατάμε Exit. Εδώ η διαδικασία σε άλλο cecm Η επιλογή γίνεται με τικάρισμα στο αντίστοιχο byte. 5. Εαν το cecm το έχει δεχτεί θα δείτε το ακόλουθο. Καλή Επιτυχία!
    1 point
  5. Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάτι που έπαθα σήμερα.... Είπα μετά απο 5 χρόνια σχεδόν να αλλάξω την μπαταρία στο τηλεχειρισμό του συναγερμού του Polo, μάρκας Cobra. Πήγα λοιπόν σε γνωστό κατάστημα για να αλλάξουν την μπαταρία. Εκεί ο πωλητής πολύ σωστά με ενημέρωσε, πως εαν έβγαζε την μπαταρία απο τον συναγερμό υπήρχε μεγάλο ενδεχόμενο να αποσυγχρονιστεί και να μην λειτουργεί. Με επιφύλαξη του είπα να προχωρήσει "Ε και να να μην λειτουργεί, όλο και κάποιο κατάστημα συναγερμού θα βρώ στα Πατήσια πο ήμουν να τον ξαναπρογραμματίσει" σκέφτηκα. "¶λλαξέ τον λοιπόν" του είπα Αμ δε, μόλις πήγα στο αυτοκίνητο πήρα τα @@δια μου. Το λαμπάκι που είχε επάνω ο τηλεχειρισμός δεν λειτουργούσε καθόλου....έπρεπε όμως να μπω στο αυτοκίνητο. Παραθέτω λοιπόν την διαδικασία επαναπρογραμματισμού συναγερμου, η οποία θα χρησιμεύσει στους κατόχους συναγερμού Cobra και την οποία μου την είπε φίλος απο το τηλ. που δούλευε σε συναγερμούς....νά' ναι καλά ο άνθρωπος, ακόμα εκεί θα ήμουν. 1. Χρησιμοποιούμε το κλειδί για να ξεκλειδώσουμε και να μπούμε στο αυτοκίνητο και όχι τον τηλεχειρισμό. (Εννοείτε πως ο συναγερμός ξεκινάει να ουρλιάζει απο αυτή την στιγμή, μέχρι το βήμα 5) 2. Βάζουμε το κλειδί στην μίζα το γυρνάμε χωρίς να βάλουμε μπροστά. 3. Πατάμε και κρατάμε πατημένα και τα δύο κουμπιά του τηλεχειρισμού για 10 δευτερόλεπτα. (Το λαμπάκι του τηλεχειρισμού θα πρέπει να αναβοσβήνει. 4. Αφήνουμε τα κουμπιά, κλείνουμε τον διακόπτη και βγάζουμε το κλειδί από την μίζα. Το λαμπάκι του τηλεχειρισμού θα πρέπει να είναι μόνιμα αναμμένο. 5. Πατάμε μια - δύο φορές το κουμπί για κλείδωμα – ξεκλείδωμα από το τηλεχειριστήριο. Εάν δεν δουλέψει θα πρέπει να επαναλάβουμε τα βήματα 2 ως 4. Το αποκορύφωμα είναι πως απο την στιγμή που θα μπεις στο αμάξι και θα αρχίσεις να παίζεις με τα κουμπιά του τηλεχειρισμού, το αμάξι θα κλειδώσει και δεν σε αφήνει να βγείς έξω παρα μόνο απο το παράθυρο αλλά DUKES. Έτσι δεν μπορείς να ανοίξεις τις ασφάλειες χειροκίνητα, δεν μπορείς να βάλεις μπροστά γιατί θα ενεργοποιηθεί το immobilizer και γενικά είσαι κλεισμένος σαν το ποντίκι. Αφού δε με μπουζουριάσανε νομίζοντας ότι παω να κλέψω το αμάξι, πάλι καλά και όλα αυτά στην Αχαρνών, με τον κόσμο να με κοιτάζει καλά καλά να σκαλίζω την μίζα.......ΤΙ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΗΜΕΡΑ!!!!!! Προς γνώση και συμμόρφωση λοιπόν....
    1 point
  6. Δυναμομετρησε το αμαξι,σου τωρα, Δωσε την μετρηση στο μηχανικο που λεει πως θα στο παει τοσα αλογα και δυναμομετρησε παλι οταν τελειωσει την δουλεια του. Αν δεις τα 140-150 αλογα που υποσχεται πληρωσε τον. Αλλιως οχι. Βεβαια αν δεχτει κατι τετοιο ενημερωσε μας θα εχει ενδιαφερον....... Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.