Στο θέμα αυτό, θα γράφουμε για το μεγάλο και ίσως πιο ενδιαφέρον μοτέρ για το Troc.
Το μοτέρ έχει δώσει ήδη εξαιρετικά δείγματα επιδόσεων σε άλλες καρότσες του Group, ας δούμε τι κάνει στο Troc.
Οι περισσότερες εταιρίες, έχουν ήδη βγάλει 1ο στάδιο που ξεκινά από 235ps/400nm, που είναι συντηρητικές τιμές
για το μοτέρ αυτό. Οι περισσότερες εταιρίες κινούνται μεταξύ 240-275ps ανάλογα πόσο επιθετικό είναι το πρόγραμμα και το hardware που έχει
εγκατεστημένο το αυτοκίνητο.
Πριν διαμορφωθεί η παρούσα κατάσταση, είχα την τύχη να βρεθώ με φίλο στη Ρουμανία κάτοχο Troc Tsi, στο οποίο βάλαμε IS38 + full exhaust + intake και πρόγραμμα 3ου σταδίου custom κρατώντας στο χαμηλά στα 330ps προς το παρόν, γιατί θα μπεί και μεγαλύτερο i/c.
Στην ίδια χώρα, συναντήσαμε κάτοχο Troc R το οποίο φορούσε Revo μετρημένο στα 350+ με 95άρα και δυνατότητα για 370+ με 100άρα.
Το Troc μετρήθηκε με dragy και οι επιδόσεις του είναι εξαιρετικές τηρουμένων των αναλογιών.