Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/18/2020 in all areas

  1. Καλο Πάσχα σε όλους με Υγεία πανω απο ολα!
    3 points
  2. Γενικός κανόνας περί καταναλώσεων οχημάτων: Για εικόνα πραγματικής κατανάλωσης, παίρνουμε την εργοστασιακή μεικτή κατανάλωση και προσθέτουμε +50%. Εδώ και 20 χρόνια στα δικά μου οχήματα ισχύει μέχρι κεραίας ο παραπάνω κανόνας. VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
    2 points
  3. Καλο πασχα σε ολους...πανω απο ολα με υγεια και ας κανουμε ολοι υπομονη σε ολο αυτο που ζουμε..Να ειστε ολοι καλα...
    2 points
  4. Όχι ! Πάνω - κάτω τις ίδιες έβλεπα και έλεγα ότι ίσως είναι από τις ιδιότητες και τη σύνθεση του εργοστασιακού λαδιού! Όμως και με τα AMSOIL,στα ίδια είμαι! Τα συγκεκριμένα λάδια είναι αγορασμένα (on line αγορά) από Αθηναϊκό μαγαζί "Λαδάδικο.gr" με τιμή 14€ / lit. και σε 2 εργάσιμες τα είχα στην πόρτα μου.
    1 point
  5. ακριβώς όπως τα λες! και εμένα παραπάνω ώρα ανεβασμένων στροφών όταν το βάζεις κρύο. ο κινητήρας μούγκριζε πιο πολύ και δεν ήταν τόσο ελαστικός. Νομίζω τα λάδια που έχουμε πάνω τώρα είναι το optimal. Καλή Ανάσταση σε όλους παιδιά! Πάνω από όλα υγεία και να φύγει το χτικιό που μας έχει κλεισμένους μέσα!
    1 point
  6. Όταν λες τάπα? Στροφές κινητήρα ή ταχύτητα? Αυτό ότι με το 5w40 που είναι πιο χοντρό από το 5w30 και σηκώνει παραπάνω θερμοκρασία πως γίνεται?? Εμένα πέρυσι Ιούλιο τέλη πέταξα τα μανατα λαδια στις 5.000 και μου έβαλε ο φιλοσοιδης 5w40 είδα κάπως ελάχιστα μεγαλύτερη κατανάλωση και ελάχιστα μεγαλύτερες θερμοκρασίες. Α! Και παραπάνω ώρα ανεβασμενων στροφών όταν το βάζεις μπροστά κρύο. Μετά από 10.000 δηλαδή στα 15.000 πήγα για αλλαγή και αφού είχα μιλήσει με κοσμοκαρ και μου επιβεβαίωσαν ότι το αυτοκίνητο μου δεν παίρνει 502.00 προδιαγραφή λόγω gpf πήγα με τα δικά μου λάδια 5w30 LL και τα άκουσαν κανονικά. Με την αλλαγή παρατήρησα πιο ήρεμη λειτουργία του μοτέρ. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  7. εμένα 120 είναι το μέγιστο που έχει φτάσει. σε ταξίδι , ´τάπά´ , ντάλα καλοκαίρι και με τα 5w40 τα magnatec του φιλοσίδη που άλλαξα στο καπάκι μόλις γύρισα από το ταξίδι. με τα 5w30 castrol ll μέγιστο που εχω δει είναι 110 και με πολύ ξύλο .
    1 point
  8. Σύμφωνα με αυτό το site, που αναφέρει για θερμοκρασίες λαδιών πετρελαιοκινητήρα, οι θερμοκρασίες λαδιών σε αυτούς τους κινητήρες είναι φυσιολογικές όταν κυμαίνονται μεταξύ 115-121 C, με συνθετικά λάδια και τρέιλερ, σε ζεστή μέρα. Εάν θεωρήσουμε λοιπόν το πατημένο "τάπα" ίσο με την ανωτέρω περίπτωση, τότε στο δικό μου Diesel το 122 ήταν φυσιολογικό νομίζω. Βέβαια, θα το παρακολουθώ και το καλοκαίρι και θα δω τι θερμοκρασίες δείχνει τότε. Για νορμάλ καταστάσεις κίνησης δηλαδή, 20 F λιγότερο είναι φυσιολογικές (88 - 99 C). Τέλος, τονίζει και το λαμπάκι λαδιών εάν διαγνωστεί υπερβολική θερμοκρασία λαδιών, οπότε σε προστατεύει αυτό. Το link εδώ: https://www.trailerlife.com/tech/qa/diesel-october-2019/ Όλο το κείμενο εδώ: The traditional thinking is that the “normal” sustained operating temperature range of oil in diesels is between 210 and 230 degrees Fahrenheit when towing. It’s generally accepted that petroleum-based engine oil starts oxidizing (breaking down) around 240 degrees F (115 degrees Celsius), while full synthetics, such as Rotella T6, can handle temperatures above 300 degrees F. Once oil starts the oxidation process, whatever damage is done by overheating can’t be fixed, much like getting a crack in a windshield. Run oil “hot,” and you’ll need to shorten up the oil-change interval. That said, you should be OK if the synthetic-oil temperatures hover between 240 and 250 degrees F when towing in hot weather. Synthetic engine oils are designed for higher heat loads/applications and longer oil-change intervals. While you are watching the engine-oil temperature, pay close attention to the difference between the engine oil and engine coolant (water). That delta should not exceed 15 degrees F, with the engine oil being the cooler of the two. If the coolant delta is greater than 15 degrees, that’s an indication that the exhaust gas recirculation (EGR) cooler is plugging up and not cooling efficiently. When engine-oil temperature is just above the boiling point of water (212 degrees), moisture buildup in the crankcase is minimized. It should be noted that modern diesel computers will activate a Check Engine Light (CEL) warning that oil temperature is too high, and even put the engine into a protective mode. VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  9. Προφανώς αναφέρεσαι σε DSG 7 και σε βενζίνη, οπότε το 5,3 μικτό (κατασκευαστής) όντως το ξεχνάς...Το θέμα είναι, ότι μάλλον θα πρέπει να ξεχάσεις και αυτό που έχεις στο μυαλό σου περί 6 - 6,5 liters / 100 Km (ακόμη και με 17άρα ζάντα)...Αυτές είναι μικτές καταναλώσεις που βλέπεις μόνο εάν το πηγαίνεις εκτός πόλης με 90 - 100 Km/h ! Προσωπικά, στο δικό μου από αρχής και μέχρι τα σημερινά χιλιόμετρα (5.200 χλμ) δεν έχω δει μικτή κάτω από περίπου 7,2 liters / 100 Km και μάλιστα χωρίς να έχω ξεπεράσει σε 2 μικρά ταξίδια που πρόλαβα να κάνω (λόγω : κρύα, βροχές, κορωναϊος κλπ!) την ταχύτητα των 170 χλμ!....Πάντως γενικότερα, πρόκειται για μια πολύ καλή επιλογή αυτοκινήτου...Η σκέψη και απόφαση, δική σου!
    1 point
  10. Καλες γιορτες παιδια σε ολους! Με υγεια και δυναμη!!
    1 point
  11. Καλο Πάσχα ! Ευτυχώς που δεν έχουμε μετακινήσεις γιατί θα θρηνούσαμε πάλι καμια 30άρια νεκρούς και ισάριθμους με μόνιμη αναπηρία! Σας αγαπώ όλους! Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
    1 point
  12. Καλες γιορτες με ΥΓΕΙΑ και δυναμη στα δυσκολα!!!
    1 point
  13. Καλό πασχα σε όλους!❤️
    1 point
  14. καλη ανασταση και καλη λευτερια....
    1 point
  15. Καλό Πάσχα σε όλους και καλή ανάσταση!
    1 point
  16. Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση σε όλα τα μέλη μας με υγεία ! Είναι το πρώτο Πάσχα που αντί των συμβουλών για ασφαλή οδήγηση, σύνεση στο δρόμο και καλή επιστροφή, θα πω: «Μείνετε μέσα» για να είμαστε όλοι μας κι αυτοί που αγαπάμε υγιείς.
    1 point
  17. Επειδή κάνω μικτή μήπως έχεις παρόμοια εμπειρία όσο αναφορά αποζημιώσεις κτλ είναι οκ? Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    0 points
  18. Καλησπέρα στους συμφορουμίτες, χρόνια πολλά, καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα νε έχουμε όλοι μας!Μετά τις πρώτες 2.500 χλμ (στρώσιμο) άλλαξα λάδια βάζοντας AMSOIL European Car Formula 5W-30 (προδιαγραφή 504.00). Τα συγκεκριμένα λάδια, γράφουν πάνω στο μπουκάλι "engineered for 504.00 / 507.00" και είναι γνήσια (τσεκαρισμένο μέσω barcode + τηλεφωνική επικοινωνία με εισαγωγέα)...Το αμάξι έχει τώρα συνολικά 5.200 χλμ. Το θέμα μου αφορά στο εξής : Με εξωτερικές θερμοκρασίες 10,13,14 βαθμούς Κελσίου και ταχύτητες μεταξύ 125 – 150 km, παρατηρώ ότι η θερμοκρασία λαδιού ανεβαίνει μετά από κάποιο διάστημα πορείας στους 103 έως και 106 βαθμούς Κελσίου, κάτι που μου μοιάζει μάλλον υπερβολικό…Βέβαια, με το που χαλαρώνω λίγο το γκάζι (ταχύτητα 110 έως 120 χλμ/ωρα) η θερμοκρασία πέφτει σχετικά γρήγορα στους 94 έως 97 βαθμούς Κελσίου περίπου. Άρχισα να ψιλοπροβληματίζομαι, καθώς σκέφτομαι «τι θα γίνει το καλοκαίρι με εξωτερικές θερμοκρασίες 35, 37 βαθμούς Κελσίου?»....Μήπως πρέπει να το ψάξω ή θεωρούνται φυσιολογικές αυτές οι τιμές θερμοκρασίας λαδιού, με τις συνθήκες ταχύτητας + εξωτερικής θερμοκρασίας που προανέφερα?...
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.