Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/01/2020 in Posts

  1. Καλησπέρα, επιστρέφω μετά από καιρό για ένα update, το σημαντικότερο μέχρι τώρα. Μετά λοιπόν από 12 χρόνια ευτυχισμένης συμβίωσης ήρθε ο καιρός να χωρίσουν οι δρόμοι μας. Πριν δυόμιση μήνες περίπου το έδωσα. Μακάρι ο νέος ιδιοκτήτης να το προσέχει και να το αγαπάει όπως εγώ, γιατί πραγματικά η φροντίδα που του παρείχα όλα αυτά τα χρόνια ήταν ως και υπερβολική θα έλεγε κανείς. Αυτό βέβαια το εξαργύρωσα με την απροβλημάτιστη λειτουργία του, ακόμα και για το διάστημα που το είχα φτάσει στα 390 άλογα. Σκεφτόμουν πολύ σοβαρά και παρά λίγο θα προχωρούσα σε big turbo, αλλά αποφάσισα να αναζητήσω νέες εμπειρίες αν και δεν μου ήταν εύκολο συναισθηματικά. Δεν ντρέπομαι να ομολογήσω ότι τη μέρα που το έδωσα έκλαψα. Ακόμα και λίγες μέρες μετά το σκεφτόμουν και δάκρυζα. Αλλά έτσι είναι, κάποια στιγμή πρέπει να βρίσκεις τη δύναμη να αποχωρίζεσαι πράγματα που αγαπάς, ακόμα και αυτά που έχεις συνδέσει με τους πιό σημαντικούς σταθμούς στη ζωή σου. Και αυτό το κάνεις γιατί το μέλλον δεν σε περιμένει και η δίψα για νέες εμπειρίες είναι εξίσου μεγάλη με τις αναμνήσεις. Καθώς νιώθω ότι σιγά σιγά περνάει η φάση της βελτίωσης για μένα, και αφού δεν προχώρησα σε big turbo πριν κάνα χρόνο που έφτασα κοντά, αποφάσισα στα πλαίσια των νέων αυτών εμπειριών να επιλέξω και μάλιστα για πρώτη φορά αυτοκίνητο επιδόσεων, με αρκετά άλογα για να μπορεί να μου κρατήσει το ενδιαφέρον για πολλά χρόνια, ίσως και για όλη τη διάρκεια που θα το έχω. Άλλωστε, η φάση της βελτίωσης μπορεί να περνάει, ο εθισμός με την ταχύτητα όχι. Ως εκ τούτου δεν υπήρχε περίπτωση να πάω σε πιό αργό αμάξι από αυτό που άφησα. Τώρα βέβαια λόγω περιορισμών στις μετακινήσεις, μετά από σχεδόν δύο μήνες ακόμα στρώνω, αλλά πιστεύω σύντομα να δω τι κάνει και στο δρόμο. Καθώς το νέο μου αυτοκίνητο είναι εκτός VAG και μάλιστα για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια, οπότε στο σημείο αυτό κλείνει για μένα ένα κεφάλαιο, θα ήθελα χωρίς να αναφέρω ονόματα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους με βοήθησαν έστω και λίγο στην ολοκλήρωση του project. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι πήρα χρήσιμες πληροφορίες για το κούλερ το οποίο μου βγήκε διαμάντι, χρησιμοποίησα πληροφορίες σχετικά με τις ρυθμίσεις του προγράμματος κ.α. Εύχομαι σε όλους τα καλύτερα, σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο και βέβαια καλή συνέχεια στο forum. Ίσως συνεχίσω να γράφω μια στο τόσο, αλλά σε κάθε περίπτωση ήθελα να ενημερώσω για το αυτοκίνητο καθώς είναι πολύ ιδιαίτερο και αναγνωρίσιμο, δεν το μπερδεύεις με άλλο δηλάδη, και σε περίπτωση που το πετύχετε πουθενά στο δρόμο δεν ήθελα να νομίζει κανείς ότι είμαι εγώ μέσα, γιατί ποτέ δεν ξέρεις πώς οδηγεί ο καθένας και πώς συμπεριφέρεται.
    4 points
  2. Σας ευχαριστώ πολύ και τους δύο. Βασικά είναι λογικό που ρωτάει γιατί το έκανα edit το ποστ πριν απαντήσει και έσβησα το σημείο που εξηγούσα σχετικά. Εσύ υποθέτω ότι το διάβασες πριν το κάνω edit. Ναι δεν θα ήθελα να το αποκαλύψω, πάντως η επιλογή μου βασίστηκε με δεδομένο ότι μου περνάει η φάση της βελτίωσης, άρα θα έπρεπε να είναι κάτι που θα με καλύψει. Να ξεκίναγα τώρα τις βελτιώσεις από το μηδέν και μάλιστα σε μοτέρ που τώρα καλά καλά μαθαίνω, μου φαίνεται βουνό. Και από το να πήγαινα σε πιό αργό αμάξι ή ακόμα και με παρόμοιες επιδόσεις, θα προτιμούσα να έκανα big turbo το άλλο που στο κάτω κάτω πάντα μου άρεσε, μέχρι και τη μέρα που το έδωσα, δεν το είχα βαρεθεί και το είχα και πένα. Έτσι και ενώ είχα συγκεντρώσει τη λίστα με τα πράγματα, σφυρήλατο μοτέρ, κοστολογημένα όλα, τα έβαλα κάτω και σκέφτηκα ότι για μία τέτοια επένδυση, προκειμένου να μην πετάξω τα λεφτά μου στο πηγάδι, θα έπρεπε να το παντρευτώ το αμάξι και από τα 12 χρόνια που ήδη είχε συν τα χιλιόμετρα (αν και αυτά πες ότι θα γύρναγαν στο μηδέν βέβαια), να πήγαινε στα 17 ή και στα 20. Ε λοιπόν, μου χάρισε συγκινήσεις όλα αυτά τα χρόνια ειδικά τα τελευταία που δυνάμωσε, το αγάπησα το φρόντισα, με φρόντισε, αλλά δεν ήμουν τελικά διατεθειμένος να το παντρευτώ. Έτσι επένδυσα στο καινούργιο. Αυτή είναι εν συντομία η ιστορία.
    3 points
  3. καλοταξιδο φιλε...ευχομαι να το χαρεις!!Ominus ειπε οτι δεν προκειται να μας πει...εγω προτεινω να του το εκμαιευσουμε σιγα σιγα...κατι σαν κουιζ ενα πραγμα...οποτε, ποσα αλογα ακριβως;;ποσα κυβικα;;;τουρμπατο;;;
    2 points
  4. Καλοτάξιδο φίλε μου το νέο όχημα, και πραγματικά σε καταλαβαίνω πως είναι να δίνεις ένα αμάξι που έχεις δεθεί μαζί του. Αν επιτρέπετε τι πήρες??
    1 point
  5. Μια χαρα μαρκα είναι! k&n,green,jr είναι ολα ίδιας τεχνολογιας δηλαδή Γάζας.....θελουν λαδωμα. Απο εκει και περα σαν ονομα εγω θα διαλεγα k&n.....
    1 point
  6. Ειναι και βαρυ αυτοκινητο, πιο σβελτο ναι θα ειναι. Ο ανθρωπος δεν το σκεφτεται οποτε καλη κι η k03 Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  7. Καλησπέρα στην παρέα...Συγχαρητήρια για τη δουλειά που έχετε κάνει εδώ... Δημήτρης, από Βόλο, φρέσκος κάτοχος ενός μεταχ/νου Passat 1.6 tdi, μοντ. 2016 Β8, Comfortline με 90.000 χλμ. Μετά από 2 Χόντα, 2 Μαζντα, 2 Μιτσουμπισι, 1 Φορντ και 1 Σκόντα είπα να το δοκιμάσω!!! Εύχομαι σε όλους καλά και ασφαλή χιλιόμετρα παιδιά....θα τα λέμε...
    1 point
  8. Καλημέρα, μην πετάτε τζάμπα λεφτά, αφήστε το εργοστασιακό, μια χαρά είναι.... Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.