Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/03/2020 in all areas

  1. Στο εξωτερικό υπάρχει μια μεγάλη ομάδα απο άτομα που ασχολούνται απο μόνοι τους και κάνουν χημικές αναλύσεις της σύστασης των λιπαντικών μετά από κάποια χιλιόμετρα και ώρες λειτουργίας. Υπάρχουν επίσης και εταιρείες που αναλαμβάνουν κάτι τέτοιο. Έχω στείλει link σε προηγούμενα ποστ για όποιον ενδιαφέρεται. Υπάρχουν λάδια 5w30 που μετά από 10 000 χλμ είναι μια χαρά. Τα long life λάδια δε είναι κατασκευασμένα έτσι ώστε να διατηρούν το ιξώδες τους για περισσότερα χιλιόμετρα. Επίσης υπάρχουν LL λάδια 5w30 που βάζουν κάτω πολλά 5w40 σε όλους τους τομείς. Για παράδειγμα τα amsoil european formula 5w30 που έχει βάλει και ένας φίλος από το φόρουμ. Καταλαβαίνω την λογική σου και γιατί λές οτι πρέπει να προτιμάμε λάδια με λίγο μεγαλύτερου ιξώδες. Έτσι πίστευα και εγώ. Αλλά δεν είναι έτσι. Οι χημικοί μηχανικοί δεν έχουν την ίδια άποψη .
    2 points
  2. μεγαλο κεφαλαιο τα λαδια...και οσο πιο πολυ το αναλυεις τοσο δεν βρισκεις ακρη...υπαρχουν πολλα παραδειγματα ιδιου λαδιου που σε καποιον κινητηρα δουλευει και σε αλλον δεν καθεται καλα...μου κανει λιγο σαν τα μωρουδιακα γαλατα..σε αλλο μωρο το ιδιο γαλα παιζει, ενω το αλλο μωρο δεν το πινει καν...στο μικροσκοπιο ομως μονο καλα χαρακτηριστικα εχει να δειξει...
    1 point
  3. Διαγνωστικό δες τι σφαλμα βγάζει.Βαλβιδα υπερπληρωσης τουρμπο δες για αρχή N75 Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  4. To θεμα λάδια γενικά είναι απο τα πιο δύσκολα γιατί υπάρχουν ελάχιστα σοβαρά συγκριτικά τεστ τα οποία σπονσοραρονται απο τις εταιρείες ως επί το πλείστον. Τα διεθνή standard τυποποίησης αφορούν μονο καινούργια λάδια και δεν εξετάζουν πως έχει γίνει το ιξωδες πχ σε ενα χρόνο λειτουργίας, ενώ τα standard των αυτοκινητοβιομηχανιών μοιάζουν με την εταιρική κοινωνική τους ευθύνη, ανύπαρκτα δηλαδή. Οπότε τι προτείνω να κάνουμε; Χρησιμοποιούμε 100% συνθετικά λιπαντικά με το ιξωδες που συνιστά ο κατασκευαστης, κατα τι μεγαλύτερο ως προς την τιμή όνομαστικου ιξωδους σε θερμοκρασία λειτουργίας (πχ αν συνιστά 5w30 πάμε σε 5w40). Προτιμάται λίγο μεγαλύτερο ιξωδες γιατί σχεδόν σε όλες τις μελέτες που διάβασα μετα απο κάποιες ώρες λειτουργίας σχεδόν όλα τα λάδια χάνουν ακόμα και 20-30% του ιξωδους τους σε θερμοκρασία λειτουργίας. Αυτο πρακτικά σημαίνει ότι το 5w30 λάδι σε ενα χρόνο λειτουργίας θα έχει γίνει 5w20 η και λιγότερο αν έχουμε φτηνό λάδι. Προσωπικά ακόμα και long life λιπαντικά να εχω δε θα τα άφηνα πανω απο 10000 χλμ ή 2 χρόνια, οτι έρθει πρώτο και φυσικά σε κάθε αλλαγή αλλάζουμε και το φίλτρο. Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
    1 point
  5. Καλα το οτι τα έφτυσαν τα μπεκ η ποιότητα της βενζίνης που εβαζες έφταιγε και οχι το λαδι. Ασχετο το ενα με το αλλο.
    1 point
  6. αυτό που έχω αντιμετωπίσει με castrol ήτανε σε ένα bmw e81 που είχα και από την αρχή έβαζα 5w30 castrol ll .Το αμάξι το είχα πρώτο χέρι και το πούλησα στα 140 000 χιλιόμετρα.Γενικά ζημιάρικο αμάξι. Αυτός που το πήρε με πήρε τηλέφωνο μετά απο ένα μήνα για να μου πεί οτι τα έφτησαν τα μπεκ και το αμάξι χάλασε. Επίσης μου είπε οτι είχε και θέμα ο κινητήρας μεγάλες φθορές.Μετά είδα οτι σε 3 μήνες είχε βάλει το αμάξι αγγελία και το πούλαγε! Εγώ γενικά ήμουν τυπικός στα service και άλλαζα λάδια κάθε 10000 χλμ. Το αμάξι το πρόσεχα πάρα πολυ και ήταν σαν καινούργιο! Οπότε είτε το bmw ήταν τελείως προβληματικό σαν μοντέλο , είτε bmw-castrol λάδια που άλλαζα στον Σπανο δεν ήταν και τελικα τόσο καλά. Για αυτό με βλέπεις και ψάχνομαι...
    1 point
  7. Λοιπόν έκανα το εξής πήρα μεταχειρησμενη αντλία βενζίνης γνήσια vdo και άλλαξα το μοτεράκι δηλαδή την ανακατασκευσασα και έχω γνήσια αντλία με hoffer μοτεράκι κόστος όλα μαζί 80€ 40 η αντλία και 40 το μοτέρακι, ο λόγος που πήρα μεταχειρησμενη γνήσια αντλία είναι με τον δείκτη βενζίνης,η προηγούμενη έδειχνε λάθος ένδειξη και μου έκανε κοψίματα στο ρελαντί όταν δούλευε ακόμα. Μέχρι στιγμής είναι οκ εξαφανίστηκε το πρόβλημα του δείκτη και δεν τρεμοπαιζει πία,ποιος ξέρει τι κινεζια είχε βάλει ο προηγούμενος.
    1 point
  8. Κοίτα εμένα που είναι του 2013 το αμάξι ακολουθεί τέτοια service (2 χρόνια) Εγώ όμως από την μέρα που το πήρα ΕΓΩ του κάνω κάθε χρόνο
    1 point
  9. Πάρε λάδι και πήγαινε να στο βαλουν Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  10. Κανονικά φίλε μου δεν τίθεται θέμα. Από την στιγμή που καλύπτει της προδιαγραφές δεν υπάρχει καθόλου θέμα. Τα περί στάμπες VW κτλ είναι καθαρά και μόνο θέμα μάρκετινγκ και τίποτα περισσότερο. Και εγώ έβαζα στο polo τέτοια λαδια χωρίς της στάμπες VW
    1 point
  11. Περίμενε , αν πάρεις τηλέφωνο στην BP Ελλάδας, μπορεί να σου δώσει τα επίσημα καταστήματα που αγοράζουν λάδια από την ίδια την BP Ελλάς. Επίσης , εννοείτε ότι παραεισαγωγης λάδια δεν σημαίνει ότι είναι μαϊμού. Επίσης τα ΓΝΉΣΙΑ λάδια της αντιπροσωπιας VW , καλή ώρα τα Castrol. Τα συγκεκριμένα θα τα βρείτε ΜΌΝΟ ΣΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΊΕΣ. Η BP Ελλάς τα συγκεκριμένα τα δίνει νόμο σε αντιπροσωπια. Στο link από πάνω στο θέμα που έκανα Στην φωτογραφία που έχω από τα λάδια της FORD το συγκεκριμένο λάδι είναι παραεισαγωγης , Αλλά είναι Γνήσιο. Το ίδιο και στην περίπτωση τον λαδιών της VW αν τα Βρείτε τα ίδια σε μαγαζί με λάδια είναι παραεισαγωγης. Γιατί η δικιά μας BP Ελλάς δεν μπορεί να πουλήσει τα λάδια της VW έξω στην αγορά. Τώρα για της ετικέτες της διπλές που λέμε. Αν κάνετε μια αναζήτηση σε forum και video στο internet θα δείτε ότι κάνουν αναφορές για διπλές ετικέτες
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.