Όλα τα μοτέρ που γράφω παρακάτω αγοράστηκαν καινούργια με 0 χιλιόμετρα. 1. Σε 20vt έβαζα στη αρχή 5w30, και μετά τον πρώτο χρόνο πέρασα σε Castrol Magnatec 5w40. 2. Σε εργοστασιακό Tsi που έχω βάζω 5w30 πάντα. (άλλο Golf) 3. Σε 2 μοτέρ Multijet βάζω πάντα 5w30 επίσης. 4. Η αλήθεια είναι ότι στις περιπτωσεις 2,3 βάζω Castrol Edge ή Mobil ESP Formula και δεν θ΄αλλάξω, παρόλα τα όσα γράφονται. Η λειτουργία είναι βελούδινη και η κατανάλωση μηδενική. Στο 20vt που επίσης είχα ανοίξει για επιθεώρηση και μόνο πριν χρόνια, τα κουζινέτα ήταν σε άριστη κατάσταση παρόλο της θεωρητικά υποδεέστερης ποιότητας του Magnatec, οπότε ξανακλείστηκε και συνέχισα στο ίδιο λάδι. Στο άλλο Tsi που έχει γίνει εδώ και χρόνια σφυρήλατο, όταν ήταν εργοστασιακό έβαζα μόνο Castrol Edge 5w30 και 1 φορά Shell & Aral. (Αλλαγές ανά 7500-5000χλμ). Κατά το άνοιγμα, τα κουζινέτα βρέθηκαν σε άριστη κατάσταση και στροφάλου και μπιελών, το ίδιο και τα κομβία, αυτό επιβεβαιώνει τη χρήση των άνω λιπαντικών. Από τη στιγμή που έγινε ανακατασκευή, έβαζα κάποιες φορές ο χειμώνα 5W30 ή 0w40 και τους άλλους μήνες 5w40, αλλά μετά το φρεσκάρισμα που του ξαναέκανα πέρυσι πλέον βάζω μόνο 5w40 χειμώνα - καλοκαίρι για να είναι ετοιμοπόλεμο σε κάθε περίπτωση καθώς πλέον στα πολλά κρύα δεν το βάζω μπρος δεν υπάρχει λόγος ταλαιπωρίας. Σε μάρκες συνήθως Liqui Moly, Castrol ή Motul. Σαν εργοστασιακό στο Tsi καθόταν καλά το Castrol Edge 5w30, το Motul και Mobil ελάχιστα το έκαιγε. Το Mobil και το Castrol είχαν το πιο ήσυχο δούλεμα, το Motul λίγο πιο τραχύ. Στο σφυρήλατο λοιπόν που το δοκίμασα μετά τις 3-4000χλμ, ο ήχος αλλάζει δραματικά και έκανα τις αλλαγές νωρίτερα, οπότε αποφάσισα να το σταματήσω και να μείνω στο 5w40. Η άποψή μου είναι να το βάλεις άφοβα, αλλά να προσέξεις από που αγοράζεις, τα πράγματα με τη νοθεία και τα επαναχρησιμοποιήσιμα λάδια είναι πρόβλημα σοβαρό πλέον. Αλλαγές όσο πιο συχνά μπορείς 7,500 ή 15,000.