Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/20/2020 in all areas

  1. Δύσκολο να γίνει η διάγνωση από δω. Ίσως με vcds αν ελεγχθούν όλα τα controlers, να βρεθεί η άκρη του νήματος. Κάποιο κοντρολερ τα παίζει με τη ζέστη. Να πας σε συνεργείο που έχει vcds (και το ξέρει Καλά ) ή σε αντιπροσωπεία που δε κοιμούνται όρθιοι αυτοί που χρησιμοποιούν τη διαγνωση, όπως πρότεινε και ο προλαλησας Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
    1 point
  2. Ρίξε μια ματιά εδώ για να δεις τα γνήσια.
    1 point
  3. Καλησπέρα φίλε μου, Σ ευχαριστώ για την αναφορά. Γνωρίζω τη μέθοδο όπως την αναφέρει και ο Yiannis_2 πιο κάτω με το φωσφορούχο υγρό το οποίο με ένα φακό δείχνει τη διαρροή. Δεν το κάναμε επειδή ο μηχανικός φάνηκε βέβαιος για το πρόβλημα, λόγω του ότι το έχει συναντήσει σε αρκετά ακόμη αυτοκίνητα με τον ίδιο τύπο ψυγείου, και επειδή μου είπε πως αν είναι αυτό το θέμα θα μου αντέξει το φρέον μέχρι του χρόνου τετοιο καιρό. Έτσι, είπα να πάρω το ρίσκο και να μη μπω σε περαιτέρω διαδικασία. Αν το ξανακάνει και μου χάσει το φρέον σαφώς και θα δοκιμάσω πρώτα τη μέθοδο με το υγρό αυτό για να μην πεταξω 200 ευρώ άδικα .
    1 point
  4. Καλησπέρα φίλε μου, Δυστυχώς δεν μπορώ να σου πω για το φρέον μόνο πόσο έδωσα γιατί έκανα και άλλη δουλειά στο συνεργείο. Συνολικά πάντως για : 4.3lt Castrol Edge Titanium 5w-30, Φίλτρο Πετρελαίου Mann, Φίλτρο Λαδιού Hengst, Πλήρωση φρέον σχεδόν πλήρης 500 γρ. (είχε χαθει πλήρως) Εργατικά έδωσα 130 ευρώ. Υπολογίζω λοιπόν πως το φρέον έκανε 30-40 ευρώ
    1 point
  5. Gianniskar ευχαριστώ αδερφέ
    1 point
  6. Πάει πακέτο με μια μονάδα που μπαίνει μέσα στο ντουλαπάκι.χωρις να κάνω διαφήμιση ρώτα delectronics.gr. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  7. Δεν χαλάνε αποκλειστικά από το καύσιμο οι αντλίες υψηλής, αλλά κυρίως από τη φθορά των επιμέρους τμημάτων τους.
    1 point
  8. Όλα τα μοτέρ που γράφω παρακάτω αγοράστηκαν καινούργια με 0 χιλιόμετρα. 1. Σε 20vt έβαζα στη αρχή 5w30, και μετά τον πρώτο χρόνο πέρασα σε Castrol Magnatec 5w40. 2. Σε εργοστασιακό Tsi που έχω βάζω 5w30 πάντα. (άλλο Golf) 3. Σε 2 μοτέρ Multijet βάζω πάντα 5w30 επίσης. 4. Η αλήθεια είναι ότι στις περιπτωσεις 2,3 βάζω Castrol Edge ή Mobil ESP Formula και δεν θ΄αλλάξω, παρόλα τα όσα γράφονται. Η λειτουργία είναι βελούδινη και η κατανάλωση μηδενική. Στο 20vt που επίσης είχα ανοίξει για επιθεώρηση και μόνο πριν χρόνια, τα κουζινέτα ήταν σε άριστη κατάσταση παρόλο της θεωρητικά υποδεέστερης ποιότητας του Magnatec, οπότε ξανακλείστηκε και συνέχισα στο ίδιο λάδι. Στο άλλο Tsi που έχει γίνει εδώ και χρόνια σφυρήλατο, όταν ήταν εργοστασιακό έβαζα μόνο Castrol Edge 5w30 και 1 φορά Shell & Aral. (Αλλαγές ανά 7500-5000χλμ). Κατά το άνοιγμα, τα κουζινέτα βρέθηκαν σε άριστη κατάσταση και στροφάλου και μπιελών, το ίδιο και τα κομβία, αυτό επιβεβαιώνει τη χρήση των άνω λιπαντικών. Από τη στιγμή που έγινε ανακατασκευή, έβαζα κάποιες φορές ο χειμώνα 5W30 ή 0w40 και τους άλλους μήνες 5w40, αλλά μετά το φρεσκάρισμα που του ξαναέκανα πέρυσι πλέον βάζω μόνο 5w40 χειμώνα - καλοκαίρι για να είναι ετοιμοπόλεμο σε κάθε περίπτωση καθώς πλέον στα πολλά κρύα δεν το βάζω μπρος δεν υπάρχει λόγος ταλαιπωρίας. Σε μάρκες συνήθως Liqui Moly, Castrol ή Motul. Σαν εργοστασιακό στο Tsi καθόταν καλά το Castrol Edge 5w30, το Motul και Mobil ελάχιστα το έκαιγε. Το Mobil και το Castrol είχαν το πιο ήσυχο δούλεμα, το Motul λίγο πιο τραχύ. Στο σφυρήλατο λοιπόν που το δοκίμασα μετά τις 3-4000χλμ, ο ήχος αλλάζει δραματικά και έκανα τις αλλαγές νωρίτερα, οπότε αποφάσισα να το σταματήσω και να μείνω στο 5w40. Η άποψή μου είναι να το βάλεις άφοβα, αλλά να προσέξεις από που αγοράζεις, τα πράγματα με τη νοθεία και τα επαναχρησιμοποιήσιμα λάδια είναι πρόβλημα σοβαρό πλέον. Αλλαγές όσο πιο συχνά μπορείς 7,500 ή 15,000.
    1 point
  9. Τι πρόβλημα είναι σίγουρα του κινητού κάνε αναβάθμιση το google maps.επισης τι κινητό έχεις? Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  10. Καλησπερα.εβαλα ενα obd2 στο αμαξι σημερα και εβγαλε τα αποτελεσματα της φωτογραφιας.μπορειτε να δωσετε μια μινη ερμηνεια.?επισης θερμοκρασια λαδιου 100 βαθμων κελσιου ειναι φυσιολογικο για την εποχη που ειμαστε ή μπορει να κανει αναγεννηση εκει τη στιγμη?ενημερωτικα η μεση εν σταση καταναλωση την στιγμη που ειδα το 100 ηταν 0,2 λιτρα.
    1 point
  11. Ναι, είναι απόλυτα φυσιολογικό, αναγέννηση κάνει όταν φτάσει η στάχτη μέσα στο φίλτρο σε ένα προκαθορισμένο επίπεδο κ δεν έχει καμία σχέση με τα χιλιόμετρα. Το βεντιλατέρ που αναφέρεις, δουλεύει κατά 90% όταν το σβήσεις επειδή διέκοψες την αναγέννηση. Χωρίς AC η φυσιολογική κατανάλωση ανά ώρα, με ζεστό κινητήρα είναι στο 0.4, οπότε πολύ πιθανό όταν βλέπεις το 0.5 να κάνει την αναγέννησή του. Παρατήρησε τις στροφές κ αν είναι κοντά στις 1000 κάνει, αν είναι γύρω στις 800 δεν κάνει.
    1 point
  12. Το αμάξι έκανε αναγέννηση στο φίλτρο dpf, εντελώς φυσιολογική συμπεριφορά. Απλά φρόντισε όταν παρατηρείς αυτή τη συμπεριφορά, να μην σβήνεις το αμάξι μέχρι να ολοκληρωθεί η αναγέννηση κ να γίνουν όλα όπως πριν.
    1 point
  13. Καλησπέρα εδώ και 2 μήνες περίπου βάζω πετρέλαιο ελιν κρυσταλ και έκτος από την πιο ήπια λειτουργία του κινητήρα, αναγέννηση μου κάνει αντί σε κάθε 200 χιλιόμετρα που είχα με vpower και avio, στα 400 με τις ίδιες συνθήκες οδήγησης. Αν μπορεί κάποιος ας το δοκιμάσει για να με επιβεβαιώσει. Ευχαριστώ.
    1 point
  14. Φίλε @faniaros την ίδια λανθασμένη εντύπωση είχα και εγώ για το τι ακριβώς πρέπει να γίνεται την ώρα που ανάβει το λαμπάκι του DPF. Μετά την απόκτηση της εφαρμογής DPF VAG διαπίστωσα ότι με παθητική αναγέννηση η ποσότητα κάπνας που καίγεται είναι ελάχιστη και μετά από την επισήμανση του φίλου @kapnias ότι κατά τη διάρκεια της ενεργητικής αναγέννησης πρέπει να βοηθάμε την διαδικασία οδηγώντας με 4η και 80χμ ώστε η θερμοκρασία του DPF να κρατιέται πάρα πολύ ψηλά για να μπορέσει να καεί όλη η κάπνα. Τώρα το χειμώνα ειδικά έχω παρατηρήσει ότι με χαλαρή οδήγηση μέσα στην πόλη η ενεργητική αναγέννηση διακόπτεται από την ECU (χωρίς να το σβήσω εγώ φυσικά) προτού καεί όλη η κάπνα αφήνοντας 8 με 10 γραμμάρια μέσα στο φίλτρο, ενώ σε ταξίδι πάλι κατά τη διάρκεια της ενεργητικής αναγέννησης καίγεται σχεδόν όλη η κάπνα αφήνοντας μόνο 2 με 3 γραμμάρια. Σε άλλο ταξίδι μόλις διαπίστωσα ότι ξεκίνησε η ενεργητική αναγέννηση, επιτάχυνα και πήγαινα συνεχώς με 160 , με αποτέλεσμα όταν ολοκληρώθηκε η διαδικασία είχε καεί εντελώς όλη η κάπνα , δηλαδή 0 γραμμάρια.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.