Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/29/2020 in all areas

  1. Αλλαξε τα εργοστασιακα αμορτισερ και φρενα αν εχουν φθαρει και βαλε καινουργια λαστιχα. Μην πετας λεφτα χωρις λογο Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  2. Οταν ειχε πρωτοβγει στο δρομο η μετατροπη νομιζω πιο εργοστασιακο αποτελεσμα δεν θα μπορουσα να πετυχω.
    2 points
  3. τα λάστιχα είναι το Α και το Ω. Αμορτισέρ και φρένα άλλαξε αν έχουν φθαρεί ή ήρθε η ώρα τους. Γενικά μην αλλάζεις το set up του αυτοκινήτου σου και προσπάθησε να βάζεις ανταλλακτικά επώνυμα και δοκιμασμένα/ συμβατά με τα μαμά. Στο λέω γιατί πολλοί το κάνουν χειρότερα από πριν! Μην πετάς λεφτά άσκοπα σε ανούσιες τροποποιήσεις. Κράτα τα λεφτά σου για το μέλλον δε περίπτωση που ζητήσει κάτι το αμάξι λόγω βλάβης. Όπως είπαν και οι παραπάνω το golf είναι μελετημένο να είναι όσο πιο ασφαλές γίνεται για την εποχή του
    1 point
  4. Καλησπερα παιδια μετα απο τοσα χρονια ηρθε η ωρα να δειξω τι εχω κανει εδω και 2 χρονια εγινε η πολυποθητη μετατροπη 20vt ολοκληρωμενη 100% απο τα χερια μου μοτερ σασμαν ημιαξονια ντεποζιτο πλεξουδα ταμπλο καμπινας μεχρι πισω τα φαναρια εγκεφαλους ανεσης κ αεροσακων καντραν τιμονι και πολλα αλλα καλουδια και μηχανικα και μεσα στην καμπινα εχουμε και λεμε αγελαδα σιλικονης με μανιταρι σκαστρα s3 ολοσωμη εξατμιση 63.5 μπουζι ngk bkr7eix ιντερκουλερ σωληνωσεις μεχρι 350 αλογα πολλαπλη εξαγωγης χοντρομπουκη atp τουρμπο μαμα κ03-029 αντλια βενζινης 265lph 4bar fpr εχει και προγραμμα το οποιο θα αλλαχτει μολις παω να ρυθμισω για να βαλω μπεκ απο s3 που τα εχω στην ακρη εχουν αλλαχτει ολα τα σωληνακια υποπιεσης με σιλικονουχα οπως και των αναθυμιασεων με γνησια εχει μπει ενα wideband της innovate motorsport μπαρομετρο κ πυρομετρο εγιναν οι κολωνες και ο ουρανος μαυρη αλκανταρα και ραφτηκε το τιμονι ειναι και αλλα που ξεχναω σιγουρα αυτα τα λιγα απο μενα.
    1 point
  5. Η μονάδα άνεσης είναι ακριβώς κάτω απο την κολώνα τιμονιού ,είναι υπέυθηνη για το κεντρικό κλείδωμα,εσωτερικούς φωτισμούς,ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρικούς καθρέφτες,αφαιρείς 3 πλαστικά που είναι κάτω απο το ταμπλό και θα το βρείς ακριβώς κατω και αριστερά απο την κολώνα του τιμονιου.Τσέκαρε αν δουλεύουν όλα σωστά πρώτα και ότι είναι το μονο πρόβλημα αυτό που ανεφέρεις.Διότι αν δεν δουλεύει τίποτα απο αυτά τότε μπορεί να είναι η ασφάλεια της μονάδας (fuse 14 αν θυμάμαι καλα).Επίσης μετά τσέκαρε καλώδια στην πόρτα του οδηγού ,αν δουλεύει το κλείδωμα με το κλειδί απο την πόρτα του οδηγού και αν δουλεύει σωστά η κλειδαριά γενικότερα δηλαδή όταν ανάβεις πόρτα οδηγού να ανάβουν φώτα πλαφονιέρας και φωτάκι πόρτας ,τα καλώδια που πάνε στην μονάδα άνεσης.Πολύ πιθανό το πρόβλημα να είναι στην πόρτα του οδηγού,είτε στα καλώδια,είτε στο εγκεφαλάκι της πόρτας (είναι αυτό που είναι κουμπομένο στο μοτέρ του ηλεκτρικού παραθύρου).Όπως και στην μονάδα άνεσης ,η πλακέτα μπορεί να έχει κρύες κολλήσεις και απλα να θέλουν πέρασμα με το κολλητήρι... Θα πρέπει δηλαδή να τσεκάρεις αυτά που είπα ενα,ενα, για να αποκλίσεις βλάβες.Δεν είναι πολύπλοκο το σύστημα του για να πείς ότι δεν θα βρείς την βλάβη,ούτε πρόκειτε να είναι ακριβή η επισκευή του ειδικά αν το κάνεις μόνος,μιας και όλα τα ανταλλακτικά είναι φθηνά.
    1 point
  6. Καλησπερα κι απο μενα! καλως σασ βρηκα! Λεγομαι Γιώργος, 25 ετων και ειμαι φωτογραφος! Εχω ενα VW GOLF MK2 SYNCRO 1.8 Θα ηθελα επι την ευκαιρια να ρωτησω αν καποιος γνωριζει συνεργειο που να ξερει απο τα old school vw! Θελω να κανω καποιες πινελιες να το ομορφινω κι αλλο!
    1 point
  7. Καλησπέρα, αντιμετωπίζω το εξής θέμα. Έχω ένα Polo Gti 6Ρ με τα 180. Μετα από κάμποσα χρόνια αποφάσισα να του βάλω ένα παράλληλο εγκέφαλο. Να μην σας τα πολυλογώ μάλλον είχε ελαττωματική καλωδίωση και το αυτοκίνητο έκανε συνέχεια κομπιάσματα και σε κάποια φάση ρέταρε τόσο πολύ που μου έσβηνε και το πήρε γερανός. Φυσικά ο εγκέφαλος πετάχτηκε και όλα επανήλθαν στα φυσιολογικά. Ένα μήνα όμως μετά άρχισε το αυτοκίνητο να ξαναρετάρει ...κάποιες φορές όμως και οχι συνέχεια... υπάρχουν και εβδομάδες που είναι μια χαρά. Το πήγα στο συνεργείο για έλεγχο και ελέγθηκαν όλες οι καλωδιώσεις και είναι κομπλέ κια αισθητήρες, μπουζί, πολλαπλασιαστές ...τα πάντα. Ο μηχανικός μου λοιπόν μου είπε ότι δεδομένου του ιστορικού του αυτοκινήτου, καίει λάδια 1 λίτρο κάθε 1200χιλ., έχει μια διαφορά συμπίεσης μεταξύ 2ου και 4ου κυλίνδρου και του ότι τα κομπιάσματα δεν τα κάνει συνέχεια ότι μάλλον πάμε για πιστώνια... έχω και 180,000χλμ. Ήθελα να σας ρωτήσω αν το βλέπετε λογικό αρχικά ... και επίσης τι συμπτώματα θα μπορούσαν να επιβεβαιώσουν αυτή την εικασία? Για να τελειώσω με την ιστορία, είπαμε να βάλω ένα πρόγραμμα ώστε να μην τουρμπίζει χαμηλά και καλή βενζίνη ώστε να γίνεται σωστή καύση... και όταν σκάσουν να κάνω την αλλαγή. Από σφάλματα το τελευταίο check που μου άναψε προχθές ήταν P0106 το οποίο έσβησε μόνο του την επόμενη ημέρα. Την προηγούμενη εβγομάδα έβγαλε 3-4 σφάλματα που φαντάζοναι είναι αλληλουχία P0106, C1555, P0108, P2178. Αυτά ευχαριστώ εκ των προτέρων
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.