Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/08/2020 in all areas

  1. Δυστυχώς Οχι τωρα. Αυριο θα σου στειλω. Τωρα εχω μια και φαινεται μονο ο αισθητήρας Στο πανω μερος φαινεται.. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  2. πρόεδρε η vitamin C που έχεις , πλέων βγαίνει και σε κάμπριο https://traction.gr/volkswagen-t-roc-cabriolet-afta-pou-prepi-na-gnorizete/
    1 point
  3. Καποιο απο αυτά εβγαζε φτωχο μείγμα γιατι είχε πρόβλημα ο αισθητήρας θερμοκρασίας καυσίμου. Διαβασα το topic και μου φύγανε τα μαλλιά με αυτά που κάνουνε, ελπίζω να είσαι εγγύηση και να μην έχεις πληρώσει για όλα αυτά. Να πας να το αφήσεις εκεί που στα αλλάξανε όλα και να τους πεις, δωστε μου ένα αμαξι να κυκλοφορώ, μέχρι να μην ξαναναψει check για φτωχό μείγμα. Πρέπει να κάνει έλεγχο σε όλα, απο το πότε ανοίγει και κλείνει το EGR, μέχρι πόσο ψεκάζουν τα μπεκ. Να δεί όλους τους αισθητήρες real time, να ελέγξει για τιμές τάσης fault, να τα κοιτάξει όλα και αφού είναι σίγουρος τι είναι, τότε να σου πει τόσο κοστίζει η επιδιόρθωση. Αν δε μπορέσει να το φτιάξει, ΜΗΝ τον πληρώσεις και κάνε έρευνα αγοράς να πας αλλού. Απαιτήστε απο τους μηχανικούς να μην κανουν έλεγχο στο περίπου, να κόβουν τον κ@λο τους να βρίσκουν τι είναι πρώτα και μετά να λένε τιμή στον πελάτη, μόνο για το ανταλλακτικό που υπάρχει το πρόβλημα, άντε και 2 ωρες εργασία (60 Ευρω), αν έχουν φαει μια μέρα να βρουνε τι είναι. Κατά κύριο λόγο αυτοί φταινε που έφαγαν όλη τη μέρα, δε θα χρεώνουν τον πελάτη με ανταλλακτικά που νομίζουν οτι είναι ή με τις μερες που χασομεράνε μεχρι να το βρούνε. Να θυμάστε οτι οι περισσότεροι "μηχανικοι" ήταν οι χειρότεροι μαθητές που δε μπορούσαν να πανε στο γενικό λύκειο και διάλεξαν το επαγγελματικό το οποίο μπορούσαν να το τελειώσουν ακόμα και τα βόιδα. Στην Ελλάδα δυστυχώς αυτός που έχει άδεια άσκησης επαγγέλματος επισκευαστή οχημάτων πρέπει απλά να έχει τελειώσει ένα Τεχνικό Λύκειο (και σε κάποιες περιπτώσεις αρκούσε και η Α λυκείου)
    1 point
  4. Το παρατήρησα και εγω σήμερα στο δικό μου. Το λαδι ήταν πιο πολυ σαν γαλακτοποιημενο παρα σαν το λαδι που φαίνεται στην βεργα η αν ανοίξουμε το καπακι συμπλήρωσης. Δεν βρηκα στο δοχειο διαστολης υπονοια οτι ισως εχει αναμιχθει λαδι με νερο απο κακη φλατζα στο μπλοκ πάντως. Να σημειωσω οτι η βαλβιδα αναθυμιασεων (ξανα)έσπασε οπότε ίσως είναι λόγο αυτής? Οπως και να έχει ενημέρωση στο συνεργείο και ο θεος βοηθός!
    1 point
  5. Δυστηχως εχω παρατηρήσει οτι στα συνεργεια συνηθως όποτε αναψει λαμδα, τον αλλάζουν χωρις καν να ελεγξουν την ταση λειτουργίας του real time. Ο πρώτος λαμδα πρέπει στο τερμα γκαζι να δουλευει περιπου 0.85V σταθερα και ο δευτερος λιγο λιγοτερο (φάση open loop). Στα μισά γκαζια (closed loop) ο πρώτος παίζει συνεχως μεταξυ 0.85 και 0.2V γιατι συνεχώς διορθωνει το μειγμα ο εγκεφαλος προσπαθωντας να το φέρει στο στοιχειομετρικο. Ο 2ος στο closed loop πρεπει να δειχνει μεταξυ 0.5V και 0.1 αν ολα είναι οκ, επειδή ο καταλύτης κατακρατα κι άλλο οξυγόνο λόγω της καταλυτικής αντίδρασης. Θυμηθείτε οτι όσο πιο πλούσιο είναι το μείγμα, τόσο περισσότερο οξυγονο παραμένει στα καυσαέρια (επειδή δε συμμετείχε στην καύση) και άρα περισσότερη θα είναι η ένδειξη τάσης στον λάμδα. Κάθε φορά που ο εγκεφαλος θα διαβασει στο closed loop λάθος τιμή τάσης θα κρατησει ένα σφάλμα στη μνήμη (error code). Αυτό σημαίνει οτι κατα 90% δε σημαίνει οτι υπάρχει πρόβλημα στο λαμδα, αλλά συνήθως οτι ο εγκέφαλος διάβασε ταση πάνω απο 0.6V στο 2ο λάμδα λόγω πλούσιου μείγματος. Αρα λοιπόν η αιτία πρέπει να αναζηγτηθεί εκεί. Πλούσιο μείγμα στη φάση closed loop μπορεί έχουμε οταν: α. υπαρχει κακή καυση (πχ μπουζι) β. πρόβλημα στην τροφοδοσία (μπεκ, αντλία) γ. οταν καταλύτης είναι παλιός και δε "κραταει" πια το οξυγόνο επειδή δε γίνεται η κατάλυση της αντίδρασης δ. έχουμε πολύ ελευθερη εξατμιση και λόγω της αυξημενης ταχύτητας καυσαερίων δεν προλαβαίνει να κατακρατηθεί αρκετό οξυγόνο στον καταλύτη. Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση να τα χει παίξει ο λάμδα, οπότε ή έχει χαλάσει το σύστημα προθέρμανσής του (heater circut fail), ή βγαζει σφάλμα τάσης και στον έλεγχο real time δε δειχνει καθόλου ταση. Θυμηθειτε οτι λάμδα παράγει την ταση μόνος του (λόγω της διαφοράς υπαρξης οξυγόνου εντός και εκτός αυτού) και άρα αν δε παράγει καθόλου τάση ενώ είναι ζεστός (και δεν έχει χαλάσει το heater), μάλλον τα χει παιξει. Όποιος θέλει να ελέγχει όλα αυτά που γράφω πιο πάνω και δε θελει να χαλάσει τα νιατα του με το vcds, μπορεί να παρει ενα OBD2 elm247 bluetooth με 3 ευρω και να κατεβασει το android app torque και ετσι να διαβάζει/σβήνει τις βλάβες και να ελέγχει real time σχεδόν όλους τους αισθητήρες του.
    1 point
  6. Φίλε μου καλησπέρα είσαι από Αθήνα?? Αν είσαι Αθήνα , επειδή βλέπω ότι έχεις μπλέξει. Θα πας για για έλεγχο του αυτοκινήτου σου (μιας και είναι Diesel ) Σε αυτόν εδώ τον μάστορα. https://www.vrisko.gr/details/6e43bjafb465a4ai67755ic4bj73_04j Δραγουμανιωτης λέγεται, είναι ακριβώς πίσω από την Βιαμαξ στο Περιστέρι. Ασχολείται καθαρά με Diesel. Πήγαινε σε αυτόν πρώτα, να δεις τι θα σου πούνε. Και μετά στην αντιπροσωπεία.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.