Καποιο απο αυτά εβγαζε φτωχο μείγμα γιατι είχε πρόβλημα ο αισθητήρας θερμοκρασίας καυσίμου.
Διαβασα το topic και μου φύγανε τα μαλλιά με αυτά που κάνουνε, ελπίζω να είσαι εγγύηση και να μην έχεις πληρώσει για όλα αυτά.
Να πας να το αφήσεις εκεί που στα αλλάξανε όλα και να τους πεις, δωστε μου ένα αμαξι να κυκλοφορώ, μέχρι να μην ξαναναψει check για φτωχό μείγμα. Πρέπει να κάνει έλεγχο σε όλα, απο το πότε ανοίγει και κλείνει το EGR, μέχρι πόσο ψεκάζουν τα μπεκ. Να δεί όλους τους αισθητήρες real time, να ελέγξει για τιμές τάσης fault, να τα κοιτάξει όλα και αφού είναι σίγουρος τι είναι, τότε να σου πει τόσο κοστίζει η επιδιόρθωση. Αν δε μπορέσει να το φτιάξει, ΜΗΝ τον πληρώσεις και κάνε έρευνα αγοράς να πας αλλού.
Απαιτήστε απο τους μηχανικούς να μην κανουν έλεγχο στο περίπου, να κόβουν τον κ@λο τους να βρίσκουν τι είναι πρώτα και μετά να λένε τιμή στον πελάτη, μόνο για το ανταλλακτικό που υπάρχει το πρόβλημα, άντε και 2 ωρες εργασία (60 Ευρω), αν έχουν φαει μια μέρα να βρουνε τι είναι. Κατά κύριο λόγο αυτοί φταινε που έφαγαν όλη τη μέρα, δε θα χρεώνουν τον πελάτη με ανταλλακτικά που νομίζουν οτι είναι ή με τις μερες που χασομεράνε μεχρι να το βρούνε.
Να θυμάστε οτι οι περισσότεροι "μηχανικοι" ήταν οι χειρότεροι μαθητές που δε μπορούσαν να πανε στο γενικό λύκειο και διάλεξαν το επαγγελματικό το οποίο μπορούσαν να το τελειώσουν ακόμα και τα βόιδα. Στην Ελλάδα δυστυχώς αυτός που έχει άδεια άσκησης επαγγέλματος επισκευαστή οχημάτων πρέπει απλά να έχει τελειώσει ένα Τεχνικό Λύκειο (και σε κάποιες περιπτώσεις αρκούσε και η Α λυκείου)