Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/21/2020 in all areas

  1. άμα έχεις καλή γυναίκα τύφλα να έχουν όλα τα άλλα:)
    2 points
  2. Καλησπέρα σε όλους!!! Η ερώτηση μου είναι εάν έχει κάνει κανείς αλλαγή από air condition σε clima και αν ναι πόσο έχει στοιχίσει? Ξέρω ότι για να γίνει η αλλαγή θα πρέπει να ξηλωθεί όλο το ταμπλό και γενικά έχει πολύ φασαρία. Απλά θα ήθελα να δω αν αξίζει... έχω το polo 9N3 1.4 75hp(φοράει πρόγραμμα και είναι κοντά στα 100hp) 2007 μοντέλο. Ευχαριστώ!!
    1 point
  3. εγω παντως το χαψα...νομιζα οτι εσερνες βαρκα...ο γραπτος λογος μερικες φορες παιζει παιχνιδια..και παλι η καταναλωση σου ειναι απιστευτη...
    1 point
  4. Χαχαχαχαχα.... Όχι βρε, για όνομα του Θεού... Τέτοια κατανάλωση και με βάρκα;; Χαχαχαχα Μαούνα λόγω διαστάσεων και βάρους... VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  5. Εσερνες και βάρκα; Εγώ από το "μοτέρ+σκάφος" υπέθεσα ότι αναφεροσουν στο μεγάλο αμάξωμα του all space
    1 point
  6. τετοια βλεπει η φορντ και δινουν και γυναικα με αγορα αυτοκινητου...παντως τα νουμερα μου φαινονται εξωπραγματικα για το μοτερ και ειδικα αν σερνεις και βαρκα...αλλα οκ...αν το βλεπα και γω στο ταμπλο παιζει να παθαινα κατι...
    1 point
  7. Άγιο είχε τότε
    1 point
  8. Ήθελες να πάρεις και ford τρομάρα σου.....!!!
    1 point
  9. Καλησπέρα, νέο ρεκόρ όλων των εποχών για το αυτοκίνητο μου (αλλά και όλων των αυτοκινήτων που είχα έως τώρα), πραγματικά απίστευτη η κατανάλωση σε συνθήκες χαλαρού ταξιδιού σε επαρχιακή οδό με αυξομειώσεις υψομέτρου.[emoji44] Για τα δεδομένα του συγκεκριμένου κινητήρα + σκάφους, πραγματικά απίστευτο το νούμερο κατανάλωσης, μιλάμε για 1,95Τ απόβαρο συν 2 επιβάτες (οδηγός + συνοδηγός), οπότε το 4,9 l/100Km είναι όντως απίστευτο!![emoji44][emoji44] Η δε αυτονομία ξεπερνά τα 820 KM με ένα φουλάρισμα (60l), με βάση την ένδειξη του BC (οι διαδρομές έγιναν σε εθνική + επαρχιακή οδό, οικογενειακές βόλτες), πράγμα εφικτό αφού ήδη διανύθηκαν 742 KM.[emoji41] Παίζει να είναι τα πιο λιτοδίαιτα 240ΗΡ της αγοράς αυτοκινήτου! [emoji12][emoji1787] VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  10. Ρε θηρίο έβαλες αέριο στο GTI 180HP???
    1 point
  11. Αντλια χλμ; Βαλε ηλιοπροστασια στο παρμπριζ ζεσταίνεται το καντραν Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  12. Όχι αν η βενζίνη ήταν απ΄την αρχή άριστης ποιότητας, κάτι που δύσκολο να ξέρεις αν δεν Log άρεις τακτικά το συγκεκριμένο πρατήριο. Πρόσεχε ζέστη και φτηνή/κακή βενζίνη είναι ότι χειρότερο για τα πιστόνια σου.
    1 point
  13. Διαβασε λιγο το θεμα Σταλθηκε απο το Samsung Tablet μου
    1 point
  14. Ω ρε φίλε τι γκαντεμιά είναι αυτή... Ας είναι καλά το forum που μας έχει ανοίξει τα μάτια γιατί πέφτει πολύ κοροιδία τελίκα... Μπορεί δηλαδή κάποιος να σου έβαζε καινουργια τουρμπίνα και να του έμενε και η παλιά δώρο με 50.000χλμ....
    1 point
  15. Πασχαλη, Η τουρμπινα επιδιορθωνεται στο κομματι που ειναι το πορτακι. Θα το πας σε τουρμπινα για επισκευη και δεν θα εχεις ποτε προβλημα ξανα. Ειναι μικροπροβληματακι γνωστο εδω και χρονια στα 122. Αφου φτιαξεις το πορτακι (εαν εχεις προγραμμα) βαλε και forge wg και θα ειναι απτοβληματιστο με σωστη πιεση. Sent from my iPhone5 using Tapatalk
    1 point
  16. Θα αλλάξεις τουρμπο επειδή κολλάει η wastegate? Δεν αλλάζεις καλύτερα συνεργείο;
    1 point
  17. Παρατήρησα κάτι το οποίο συνέβη και με τα 5 30 και με τα 10 40. Στα δε 5.30 φουλ συνθετικα συμπλήρωσα 500 ml στα 5000 χιλιοομετρα. Στα δε 10 40 ημισυνθετικά συμπλήρωσα περί τα 600 ml στα 4000 χιλιόμετρα. Αυτο που παρατηρησα και στις 2 περιπτωσεις ειναι οτι δεν είχα απώλεια λαδιου λίγο λίγο αλλά μπαμ και έξω. Μπορεί π.χ μέχρι τις 3000χλμ να ήταν κομπλε αλλά ξαφνικά στις 4000 600ml. Αυτο που θα δοκιμάσω από δω και πέρα είναι φουλ συνθετικά λαδια 5-40 και αλλαγη κάθε 7000χλμ. Φοβάμαι ότι τα λάδια χάνουν τις ιδιοτητες τους μετά από κάποια χιλιόμετρα και επέρχεται έτσι ξαφνικά η απώλεια. Φυσικά πιστεύω ότι σε εμενα τουλάχιστον παίζει ρόλο και το υγραεριο. Παρατήρησα αύξηση στη κατανάλωση λαδιου από τότε που έκανα τη μετατροπή. Συγγενικο μου προσωπο, μηχανικός μου ειπε οτι το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι 5-40 και αλλαγές κάθε 7000 χλμ. Εχει προσωπική εμπειρία και από άλλες μάρκες. Κάποιος που του έκαιγε το αμαξι λαδι, όχι VAG, του ζητησε να του βάλει 15-50. Δεν εκανε τίποτα την ίδια απώλεια είχε. Φυσικά ρόλο σε αυτό παίζουν και τα ελατήρια με τις ανοχές τους για χαμηλούς ρύπους. Το ξέρουμε όλοι αυτό και υπάρχουν πολλά βίντεο στο YouTube με αυτό το θέμα. Απλα αν φτάσεις σε σημειο να χρειάζεσαι λαδι κάθε τρεις και λίγο, ανοίγεις μηχανή και κάνεις ανακατασκευη. Εχω και φίλο με Mercedes ο οποίος μέσα σε 700 χλμ πατημένος σε ταξίδι συμπλήρωσε 1 κιλό λαδι. Απλα δεν πολυ ασχολούμαι άλλο. Οτι γινει έγινε.... Υ. Γ Δε καταλαβαινω τι εννοουμε κάψιμο λαδιου. Εγω ούτε καπνούς βλέπω πίσω ούτε μυρίζω κάτι. Αμαξι που καίει λαδι θα έπρεπε αν μη τι άλλο να βγάζει έστω λίγο καπνό σε πάτημα τουλάχιστον. Έχω βάλει και άτομο να με ακολουθεί από πίσω να δει αλλά τίποτα.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.