Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/04/2020 in all areas

  1. 2 points
  2. βγαίνει όμως σε πολυκατοικία....
    1 point
  3. Οπως σου τα λενε ειναι μην ανησυχεις. Να περνας καλα. Μια χαρα ειναι το αυτοκινητο.
    1 point
  4. Φίλε μου έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο με το ίδιο μοτέρ και εμενα καρφωμένο πάντα στους 90 είναι χειμώνα-καλοκαίρι όπως και στους υπόλοιπους...
    1 point
  5. Πόσο πιο οικονομικό τον θες;; [emoji1787] VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  6. ρε πάρε κανά Datsun να κάνεις την δουλειά
    1 point
  7. ασε τον δεικτη στους 90 και περνα καλα στην Εδεσσα...
    1 point
  8. λυπάμαι πολύ δεν γίνετε . κάνατε εγγραφή στο VW club, μόνο και μόνο για να μάθετε από πού προμηθεύτηκα το VCDS.
    1 point
  9. Τσέκαρε αυτό. Είναι από το club του Vw Eos https://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/diys/10738-συρτάρια-κάτω-απο-τα-καθίσματα Άμα βγάλεις κόστος του όλου project πες μου γιατί με ενδιαφέρει κι εμένα.
    1 point
  10. Και η 521 αλλα εγω λεω για αυτην Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  11. Αυξάνονται τα vw στην οικογένεια [emoji16] Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  12. Μερικές φωτογραφίες και απ το δικό μου πολακι! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  13. Όπως κάθε 6μηνο (εδώ και 25 χρόνια), μετά από το καλό πλύσιμο και στέγνωμα, παίρνω με ένα πανί τυχόν σκόνες ξανά και αφού ελέγξω ότι είναι πλήρως καθαρό (και χωρίς ίχνος νερού από το πλύσιμο), ξεκινώ (σε σκιερό μέρος πάντα): 1) Υγρό σκληρό (κατά προτίμηση) κερί, καλής μάρκας (όχι απαραίτητα Top Brand), χρησιμοποίησα αυτή τη φορά το Turtle Wax. 2) Μαλακά σφουγγαράκια επάλειψης κεριού. 3) 2 τουλάχιστον πανιά (μικρο-ίνες) για σκούπισμα. Αλοιφω με κυκλικές κινήσεις το κερί, κομμάτι κομμάτι του αυτοκινήτου, φροντίζοντας να θυμάμαι την σειρά που τα έκανα και το αφήνω να στεγνώσει. Σκουπίζω με το 1ο πανί το πρώτο χέρι, με την ίδια σειρά, από το παλαιότερο προς το νεότερο. Μετά, ελέγχω ξανά για τυχόν σημεία που μου ξέφυγαν και τις τυχόν ατέλειες τις σκουπίζω με το 2ο πανί. Σύνολικος χρόνος (πλην πλυσίματος) = ~2 ώρες (εξαρτάται από το μέγεθος του οχήματος και το δικό μου είναι πολύ μεγάλο). Το αποτέλεσμα το βλέπετε, από κοντά πιο πολύ γυαλίζει [emoji12] Υ.Γ: Γυμναστική χεριών + άνω κορμού σίγουρα. VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  14. Άνοιξε το manual λέει αρκετά πράγματα για τη συντήρηση αλλά και κάποια τα παραλείπει. Άλλαξε τα παρακάτω αν είναι η ώρα τους Υγρά φρένων ανά 2 έτη. Βαλβολίνες ανά 60,000. Ιμάντα δυναμό και κομπρέσσορα αλλαγή ανά 90-100,000 μαζί με τεντωτήρες. Καδένα αλλαγή με νέο Part number εκτός αν το φοράς οπότε μην κάνεις τίποτα, δες το θέμα της καδένας. Επίσης: Αλλαγή G13 και καθάρισμα ψυγείο με καθαριστικό και μηχάνημα άντλησης. Silent block εμπρός ψαλιδιών (4). Μπαράκια ζαμφόρ εμπρός - πίσω. Αλλαγή top mount & ρουλεμάν όταν αλλάξεις αμορτισέρ. Έλεγχος τουρμπίνας για τζόγο φτερωτής-άξονα και διαρροής λαδιού.
    1 point
  15. τι να τρεχεις...αφου ολα στους 90 ειναι κολλημενα οταν ειναι ζεστα...εισαι φυσιολογικος ominus...ακομα τουλαχιστον
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.