Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/01/2020 in all areas

  1. Καλησπέρα σας. Ενδιαφέρομαι για κωδικοποίηση active info display στο tiguan οπως επισης αργοτερα και για κωδικοποιηση discover pro. Γνωρίζετε κάποιο κατάστημα η ιδιώτη που θα μπορούσα να απευθυνθώ στην Θεσ/νίκη η βόρεια Ελλάδα γενικά;
    1 point
  2. Και μενα εντος εγγυησης ειναι αλλα δεν υπαρχει τροπος να δουν οτι αλλαξα λαδια εκτος.. Σιγα μη τους δωσω 140€ που ζητανε για μια αλλαγη λαδιων. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  3. Μια κ λεγαμε για αλλαγη λαδιων κ φιλτρου λαδιου το εκανα εκτος αντιπροσωπιας (χρησιμοποιωντας αυθεντικο φιλτρο vw) με κοστος 15€. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  4. Η αλλαγή του Central Electr. Control Module, έχει εφαρμογή σε Golf, Scirocco,Passat,Jetta καθώς φυσικά και στα αντίστοιχα Seat και Audi του ομίλου. Δυσκολία 2/5 Σκοπός: Έγινε αλλαγή του Module, ώστε να προσθέσουμε περισσότερες δυνατότητες για νέα κωδικοποίηση και περισσότερα ηλεκτρονικά εξαρτήματα (πχ. προβολάκια,xenon κλπ) αλλά και για να πάμε σε p/n με περισσότερες δυνατότητες.  Παλαιο p/n: 03C 937 049 AD Νέο p/n: 03C 937 049 AJ Το AJ module είναι Highline και έχει 30 bytes, το προηγούμενο ήταν Midline με 23 bytes. Υπάρχουν και highline με 23 bytes. Επιλέξαμε το max module. Παρακάτω μια λίστα με modules: 3C0 937 049 (3C0937049) – 21 Byte – Medium 3C0 937 049 A (3C0937049A) – 21 Byte – Medium 3C0 937 049 B (3C0937049B) – 21 Byte – Medium 3C0 937 049 C (3C0937049C) – 21 Byte – Highend 3C0 937 049 D (3C0937049D) – 21 Byte – Medium 3C0 937 049 E (3C0937049E) – 21 Byte – Highend 3C0 937 049 F (3C0937049F) – 21 Byte – Medium 3C0 937 049 G (3C0937049G) – 21 Byte – Highend 3C0 937 049 H (3C0937049H) – 23 Byte – Medium 3C0 937 049 J (3C0937049J) – 23 Byte – Highend 3C0 937 049 K (3C0937049K) – 23 Byte – Medium 3C0 937 049 L (3C0937049L) – 23 Byte – Highend 3C0 937 049 P (3C0937049P) – 23 Byte – Medium 3C0 937 049 Q (3C0937049Q) – 23 Byte – Highend 3C0 937 049 R (3C0937049R) – 23 Byte – Medium 3C0 937 049 S (3C0937049S) – 23 Byte – Highend 3C0 937 049 T (3C0937049T) – 23 Byte – Medium 3C0 937 049 AA (3C0937049AA) – 23 Byte – Highend 3C0 937 049 AB (3C0937049AB) – 23 Byte – Medium 3C0 937 049 AC (3C0937049AC) – 23 Byte – Highend 3C0 937 049 AD (3C0937049AD) – 23 Byte – Medium 3C0 937 049 AE (3C0937049AE) – 23 Byte – Highend 3C0 937 049 AF (3C0937049AF) – 23 Byte – Medium 3C0 937 049 AG (3C0937049AG) – 23 Byte – Highend 3C0 937 049 AH (3C0937049AH) – 30 Byte – Medium 3C0 937 049 AJ (3C0937049AJ) – 30 Byte – Highend 3C0 937 049 AK (3C0937049AK) – 30 Byte – Medium 3C0 937 049 AL (3C0937049AL) – 30 Byte – Highend 3C8 937 049 A (3C8937049A) – 30 Byte – Medium 3C8 937 049 D (3C8937049D) – 30 Byte – Medium 3C8 937 049 E (3C8937049E) – 30 Byte – Highend 3C8 937 049 F (3C8937049F) – 30 Byte – Highend 3C8 937 049 G (3C8937049G) – 30 Byte – Medium 3C8 937 049 R (3C8937049R) – 30 Byte – Highend 3C8 937 049 S (3C8937049S) – 30 Byte – Highend 3C8 937 049 AB (3C8937049AB) – 30 Byte – Highend Πριν ξεκινήσουμε θα χρειαστούμε το νέο CECM Module, vagcom, torx 15 - 20, 10άρι καρυδάκι και pry tools. 1. Ξεκινάμε μπαίνοντας στο Vagcom (Vcds) και στο 9 Central Electr. , βγάζουμε φωτογραφίες όλες τις σελίδες με όλα τα bytes. 2. Στη συνέχεια κλείνουμε διακόπτη και ανοίγουμε καπό για να αφαιρέσουμε τον αρνητικό πόλο, χρησιμοποιώντας ένα 10άρι καρυδάκι. 3. Τραβάμε τέρμα πίσω τη θέση του συνοδηγού. Βγάζουμε το ντουλαπάκι αριστερά από τον οδηγό. Το ανοίγουμε τέρμα και τραβώντας με προσοχή με τα δύο χέρια την κατω πλευρά βγαίνει εντελώς. 4. Αφαιρούμε το προστατευτικό πλαστικό στο χώρο των ποδιών, χρησιμοποιώντας ένα T20. *Για να αφαιρεθεί το πλαστικό, βγάζουμε τυχόν πρόσθετα στην obd2 και αφαιρούμε τη φύσα του footwell light αν έχουμε και έπειτα την obd χρησιμοποιώντας ένα μικρό ίσιο κατσαβίδι. Η φύσα του φωτισμού ποδιών Η θύρα obd2 συγκρατείται από 3 προεξοχές τις οποίες πιέζουμε με προσοχή και μετά την τραβάμε προς τα πίσω. 5. Ας δούμε 2 πραγματάκια πως δουλεύουν τα modules πριν προχωρήσουμε στην αφαίρεση: Mια γενική άποψη του Module Τα modules είναι εγκατεστημένα στο αυτοκίνητο με τις φύσες προς τα κάτω. Ανάποδα δηλαδή από τις φωτό! α. Παρατηρούμε 2 κόκκινες ράβδους ασφάλισης και τα ενδεικτικά AUF - ZU, σε χαλαρή μετάφραση ανοιχτό κλειστό. Οι ράβδοι κινούνται δεξιά και αριστερά κάνοντας χαρακτηριστικό ήχο ¨κλικ¨όταν ασφαλίζουν ή απασφαλίζουν. β. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να σκύψουμε από κάτω και με το δάχτυλό μας να κινήσουμε τις 2 ράβδους ώστε να ανοίξουν οι "θύρες" και να απασφαλιστούν οι φύσες. Οι 2 ράβδοι απασφαλίζουν με τους μοχλούς που είναι κυκλωμένοι με πράσινο. γ. Κατόπιν χρησιμοποιούμε το pry και βάζοντας το στα κίτρινα σημεία αριστερά και δεξιά το απασφαλίζουμε. δ. Για να αφαιρέσουμε το Module θα πρέπει να βγάλουμε τις φύσες στο κάτω μέρος από Α->Η και τις φύσες στην κάθετη επιφάνεια. Οι φύσες έχουν διαφορετική μορφολογία, οπότε είναι αδύνατο να μπουν σε λάθος θέση όταν θα τις τοποθετήσουμε. Μεγάλη προσοχή στην αφαίρεση τους, δεν τραβάμε τα καλώδια υπερβολικά! Βοηθητικά με το άλλο μας χέρι από το κενό που βγάλαμε το ντουλαπάκι του οδηγού σπρώχνουμε απαλά λίγο ώστε να κατέβει. ε. Για να βγεί θα πρέπει να κατεβάσουμε ελαφρώς το μπροστά μέρος (αυτό με τα ρελέ) και στη συνέχεια τραβάμε προς τα εμπρός με πολλή προσοχή. Αν κάποιο καλώδιο εμποδίζει δεν το τραβάμε!!! 6. Το module έχει αφαιρεθεί και βγάζουμε και τις υπόλοιπες φύσες. Αφαιρούνται εύκολα πατώντας τις αντίστοιχες ασφάλειες με το δάκτυλο και τραβώντας προς τα έξω. *Για να αφαιρεθούν οι φύσες απασφαλίζουμε την κόκκινη ράβδο, θα πρέπει να την έχουμε στη θέση "ανοιχτή". 7. Σύγκριση Modules και Ρελέ Μετά την αφαίρεσή τους μια φωτογραφία δίπλα δίπλα με το καινούργιο highline. Το Module έρχεται σκέτο χωρίς ρελέ, εκτός αν είναι μεταχειρισμένο και τύχει να έχουν μείνει πάνω του κάποιο. Σημαντικό! Θα πρέπει πριν τοποθετηθεί να μπούν τα ίδια ρελέ στο νέο Module. Όπως φαίνεται στη φωτό έχω βάλει ακριβώς τα ίδια. Σε περίπτωση που κάνουμε τράμπα πριν την τράμπα βγάζουμε φωτογραφία το παλιό. Όσοι έχουν εμπειρία προχωρούν. 8. Επανατοποθέτηση με την αντίστροφη διαδικασία. 9. Επανασυνδέουμε τον πόλο και ανοίγουμε VagCom. 10. Στο 9, Central Electr. βλέπουμε πλέον το νέο μας module με το νέο p/n. Υπάρχει περίπτωση, αν κάποιος έχει MFA+ να μην εμφανίζεται το menu φωτισμού (Lights & Vision). (Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο εμφανίζονταν και με Midline Cecm) Με το νέο Module θα εμφανιστεί 100%. Παρατηρούμε ότι έχει αναγνωρίσει (κόκκινος κύκλος) και τα "πρόσθετά" μας Rain Light Sensor - Καθρέφτης κλπ που έχει το κάθε αυτοκίνητο στον πρόσθετο εξοπλισμό του. 11. Ξεκινάμε το coding. Παρατηρούμε ότι πλέον έχουμε 30 Bytes. Τα πρόσθετα components που συνδέονται με το CECM, δεν χάνουν την κωδικοποίηση τους (πχ RLS) αλλά καλό είναι να τα τσεκάρουμε αφού τελειώσουμε το βασικό coding στο Bordnetz. 12. Αφού διαπιστώσουμε ότι όλα λειτουργούν σωστά (είτε με βοηθό είτε με τo vcds χρησιμοποιώντας τα output tests) προχωρούμε στη γνωστή διαδικασία του σβησίματος όλων τα λαθών DCTs, αφού πριν καλιμπράρουμε το τιμονάκι μας. α. Βάζουμε μπρος, τέρμα αριστερά και τέρμα δεξιά για 2 sec, β. Προχωρούμε σιγά και ευθεία μπροστά για 10μ. γ. Autoscan και Clear DCTs Καλή Επιτυχία!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.