Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/07/2020 in all areas

  1. Καλησπέρα σας, Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου από την ΚΑΡΕΝΤΑ και την επέκταση εγγύησης. Θα παρακαλέσω τους admin να μην σβήσουν το ποστ γιατί το θέμα μας αφορά όλους. Όπως έχω αναφέρει σε προηγούμενα ποστ έχω κάνει επέκταση εγγύησης μέσω της Allianz. Δυστυχώς την χρειάστηκα. Έχω αλλάξει τούρμπο και όλα τα παρελκόμενα καθώς και διακόπτη του πάρκινγκ του αυτόματου κιβωτίου. Από την πρώτη στιγμή ζήτησα με καθαρά φιλική διάθεση και χωρίς καχυποψία τα παραστατικά των ανταλλακτικών. Εφόσον το συνεργείο δεν σου δίνει την δυνατότητα να είσαι μπροστά κατά την επισκευή ήθελα να είμαι ήσυχος οτι έχουν μπει τα ανταλλακτικά που πρέπει στο αυτοκίνητο. Το service της Καρέντα έβρισκε χίλιες δυο δικαιολογίες. Μετά από πάρα πολύ καιρό (1 χρόνο) και αφού είχα εξαντλήσει όλη μου την διπλωματία, απαίτησα να μου στείλουν τα παραστατικά ή έστω μια απόδειξη οτι μπήκαν ανταλλακτικά καινούργια. Το μόνο που μου έστειλαν ήταν μια βεβαίωση οτι έκαναν της τάδε εργασίες και οτι για αυτές έχω 2 χρόνια εγγύηση. Επειδή έχω εμπειρία και από άλλες αντιπροσωπίες και άλλες μάρκες, πάλι με επέκταση εγγύησης (bmw spanos). Όποτε άλλαζαν κάποιο ανταλακτικό μου έδιναν απόδειξη.Αν ήταν μέσω εγγύησης μου έδιναν απόδειξη με τον αριθμό του ανταλλακτικού και μηδενική αξία. Όλα ξεκάθαρα. Σε περίπτωση που η απόδειξη δεν ήταν στο όνομα μου, μου έδιναν φωτοτυπία την απόδειξη ή τιμολόγιο πιστωτικό με σβησμένο το όνομα του παραλήπτη ασφαλιστικής εταιρείας (λόγω προσωπικών δεδομένων). ΑΛΛΑ γνώριζα τον αριθμό παραστατικού και ήμουν 100% σίγουρος οτι το ανταλλακτικό που μπήκε στο αυτοκίνητο μου βγήκε από την αποθήκη του Σπανού και ήταν γνήσιο και καινούργιο. Στην ουσία η Καρεντα δεν μπορεί να μου αποδείξει τα αυτονόητα. Πολύ χάλια κουλτούρα. Κανένας σεβασμός στα χρήματα του πελάτη. Πραγματικά έχω πλέον σοβαρές αμφιβολίες για την προέλευση των ανταλλακτικών που μπήκαν κατά την επισκευή του αυτοκινήτου μου. Αλλά εκτός αυτού πιο πολύ με έχει πειράξει η αντιμετώπιση μου σαν πελάτης. Η κουλτούρα της εξαπάτησης της μαμάς VW ζει και βασιλεύει.
    2 points
  2. Να κανει αυτα αντιπροσωπεία? εμενα μου φαίνεται απο απίστευτο εως σπάνιο στης μέρες μας...? Αυτες η διαδικασίες απαιτούν και της ανάλογες εργατοώρες που για αντιπροσωπία ειναι λιγο δύσκολο πιστεύω να κάτσει να ασχοληθεί σοβαρά.. Σε συνεργείο εξωτερικό που να ασχολείται καθαρά με φρένα ισως ειναι ποιο πιθανόν. Εγω που άλλαξα πριν απο καιρό τακάκια σε skoda αντιπροσωπία ενα ψεκασμα τα έκαναν με καθαριστικό για φρένα και αυτο ηταν όλο
    2 points
  3. Υποτίθεται αλλά δεν είναι έτσι. Εγώ που έχω και μοτοσυκλέτα όταν άλλαξα υγρά φρένων είδα ότι στο ένα από τα δύο δοχεία (οι μηχανές έχουν δύο) είχε μαυρίλα στο πάτο. Αυτό δε φεύγει με ένα άδειασμα γέμισμα υγρών. Θέλει καθάρισμα. Επισης μια που πιάσαμε τη συντήρηση:ποιος κάθεται να καθαρίσει και να γρασσαρει τα έμβολα στις δαγκάνες των φρενων που μαζεύουν όλη τη βρώμα από το δρόμο και τα τακάκια? Η συντήρηση έχει πολλούς παραμέτρους. Ας δούμε τα βασικα
    2 points
  4. Φίλτρο αερα και πετρελαίου να αλλάξεις. Τα υγρά φρένων τη πρώτη φορά είναι στα 3 χρόνια νομίζω και μετά ανά 2.
    2 points
  5. Ένα που βρήκα με λίγο ψάξιμο είναι αυτό: https://kritosparts.gr/ VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  6. για να εχουν αποτελεσμα θα πρεπει να τα χρησιμοποιεις καθε 3μηνο μπορει και συχνοτερα. ειχα βαλει μια φορα της Amsoil ενεργο αφρο και κατι ειχε κανει. παντος οταν ειχα ανοιξει μοτερ στα 130000 οι επικαθυσεις ηταν σχετικά λιγες αλλά το αμαξι κινητε κυριως σε ταξιδια μεσα στην Αθηνα διτροχο
    1 point
  7. Εγώ τα 30000 τα έπιασα στα 3 χρόνια αλλά αυτό που θέλω να πω είναι.... Το φίλτρο πετρελαίου δε περίμενα να πάει στα 90000 ούτε 60000 να το αλλάξω. Είναι βασικό στο αμάξι μας. Επίσης άλλαξα το φίλτρο αέρα και ήδη ήταν βρώμικο στα 30000...φαντάσου στα 60000. Εκτός αν κυκλοφορεί κάποιος μόνο σε εθνική οδό η επαρχιακό δρομο. Υπόψην δε μου περισσεύουν τα λεφτά ε
    1 point
  8. Ναι, καινούργια αλουμινίου τάπα λαδιού, θα δω στο τιμολόγιο το βράδυ, στο αμάξι είναι.... VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  9. Διάβασα σωστά αγαπητέ "τάπα λαδιού" Όχι ροδέλα τάπας καρτερ (που ηταν κάποτε) πόσο στην χρέωσαν αν επιτρέπετε?
    1 point
  10. Καλησπέρα, έγινε και το σέρβις 2ετιας σήμερα, στην τοπική αντιπροσωπεία VW-Audi. Λόγω QI6, αλλάχτηκαν τα παρακάτω όπως προέβλεπε η βάση δεδομένων του αυτοκινήτου: 1) Λάδι κινητήρα Castrol Edge Professional III 5W-30 (4,9l) 2) Φίλτρο λαδιού 3) Τάπα λαδιού 4) Φίλτρο Καμπίνας επιβατών 5) Software Update στο Infotainment System Discovery Media (μεγάλο) - Όχι χάρτες Κόστος ανταλλακτικών (2,3,4) = 46€ Κόστος εργασίας = 61€ Σύνολο = 107€ (συν το κόστος των δικών μου λαδιών) Ώρες = 3 Τα υγρά φρένων του χρόνου αλλάζονται (στην 3ετια) την πρώτη φορά (δηλαδή του χρόνου) και μετά ανά 2 έτη. Το φίλτρο αέρος κινητήρα στα 60.000ΚΜ και το φίλτρο πετρελαίου στα 90.000ΚΜ, τα οποία θα αλλάξω στα 45.000ΚΜ και 60.000ΚΜ αντίστοιχα (εγώ). Στα 60.000ΚΜ επιπλέον και η αλλαγή λαδιών + φίλτρου στο DSG7 σύστημα. Από τα αξιοπερίεργα ήταν η μηδενική κατανάλωση λαδιού, στα 15.327ΚΜ χρήσης από την προηγούμενη αλλαγή τους!! Οπότε το συγκεκριμένο λάδι κάνει πολύ καλή δουλειά! Σε γενικές γραμμές, σε άριστη κατάσταση όπως ήταν αναμενόμενο, είπε ο τεχνικός. Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  11. ΟΚ Σε ευχαριστώ πάρα πού φίλε μου να είσαι καλά!!
    1 point
  12. Εγω να σου πω την αληθεια δεν το ειχα διαβασει πουθενα. Βεβαια δεν το εψαξα κιολας... Απλα τα διαλεξα εχοντας υποψιν απο γνωμες πολλων οτι ταιριαζουν καλα με τα bilstein B8. Τεσπα. Τουλαχιστον ειναι ακομη ψηλο κ δεν εχασε το χαρακτηρα του SUV αλλιως θα ξενερωνα λιγακι
    1 point
  13. απο τη δυναμομετρηση η ροπη ειναι αξιολογη δεδομενο το μοτερ....ωραια η φωτογραφια by the way
    1 point
  14. Μεγειες, ωραια φωτο. Για τον 1.5 βενζινη (150ps) εχει βγει κανενα προγραμμα?
    1 point
  15. Καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι!! [emoji7] VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  16. Είπε να σοβαρευτεί
    1 point
  17. Για αυτο ανέφερα ποιο πάνω οτι τελικα επιβεβαιώνετε τα οσα λενε για τα eibach. Σε διάφορα site forum , άσχετα με την μάρκα και το Τύπο του αμαξιού κάνουν αναφορά όλοι οτι τα eibach χαμηλώνουν πολυ περισσότερο απο αυτα που λέει η eibach στα στοιχεία τον ελατηριων
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.