Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/22/2020 in all areas

  1. Την μεσαία ρύθμιση της μέσης (lumbar support) την άλλαζα διαρκώς στο ταξίδι, βοηθούσε πολύ. Με τα πόδια ήταν το θέμα, καθόσον είμαι λίγο τέρας (1,90μ - 1??Kg) και δεν μπορώ να βάλω τα γόνατα σε μεγαλύτερη γωνία, βρίσκουν στο κάτω μέρος του ταμπλό [emoji23] Το σημαντικότερο όλων στο συγκεκριμένο ταξίδι ήταν η απίστευτη ευκολία του DSG7, με χειροκίνητο θα είχα ψοφήσει πιστεύω, μεγάλη υπόθεση τελικά. Ξέχασα να αναφέρω - για συγκριτικους λόγους - ότι ταξίδευα παρέα με φίλο που οδηγούσε μια MB W212 E220d ('2013), βελτιωμένη (Remap + Downpipe + DPF Off) από 170ΗΡ σε 220ΗΡ, πηγαίνοντας με τον ίδιο ρυθμό (καροτσάκι) πάντα. Στο τέλος της διαδρομής μας, αυτουνού το BC έγραφε μέση κατανάλωση 6,4 l/100Km [emoji44][emoji44] Αντιλαμβάνεται κανείς λοιπόν τον άθλο του δικού μου στο θέμα κατανάλωση, στην ίδια διαδρομή, μιας και το MB είχε 300Kg λιγότερα, αεροδυναμική σωστή (όχι ψυγείου) και αποτέλεσμα μόλις 0,6l/100Km περισσότερη κατανάλωση για το δικό μου !! [emoji123][emoji7] VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  2. Καλησπέρα Παιδιά Να εχετε το νου σας, και να ειστε προσεκτική με μηνύματα που υποτίθεται οτι ειναι απο τράπεζες. Και τα οποια αναφέρουν οτι η χρεωστική σας κάρτα εχει απενεργοποιηθεί. Και για να την ενεργοποιήσετε θα πρέπει να μπείτε σε ενα site το οποιο παραπέμπει σε τράπεζα. Έλαβα ενα τέτοιο μήνυμα το οποιο επικοινωνισα με την τράπεζα μου αμέσως και μου είπαν οτι ουδέποτε σταμάτησε η κάρτα μου να λειτουργεί, και μου ειπαν να το ΔΙΑΓΡΆΨΩ ΑΜΈΣΩΣ και οτι καλα εκανα και δεν άνοιξα το link που αναφερόταν στο μήνυμα. Και οτι εκανα καλά και επικοινωνισα μαζί τους. Το ύποπτο μήνυμα αυτο δεν αναφέρει αποστολέα . Το εμφανίζει με ονομασία I-BANK Και αναφέρει οτι απενεργοποιηθηκε η κάρτα με αριθμό (πχ 9999*****) και για να ενεργοποιηθεί ξανά μπείτε στο παρακάτω site. (Στην δικια μου περίπτωση υποτίθεται οτι αφορούσε την εθνική τράπεζα ) Μεγάλη Προσοχή και για οποιαδήποτε αμφιβολία τηλέφωνο αμέσως στην τράπεζα.
    1 point
  3. Δοκιμασε ναλλαξεις τη μεσαια ρυθμιση πρωτα της μεσης, βοηθαει. Μετα οπως λες δες τη γωνια του γονατου, οσο πιο μικρη τοσο κουραζει σε μεγαλο ταξιδι Η καταναλωση ειναι εξαιρετικη με τα υποψη δεδομενα (οχημα βαρος διαδρομη οδηγηση) Εχω κανει αντιστοιχα τη διαδρομη, αλλα και μεχρι ουκρανια θυμαμαι πριν χρονια με audi a4 500ps με καλο φιλο, ευτυχως το στρωναμε στο πηγαινε, στο ελα ειχαμε κοντα στο 20λιτρο καταναλωση. Αλλες εποχες.. τα νεα μοτερ ειναι εξαιρετικα πραγματικα. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  4. Με φιλική διάθεση, μάλλον δεν κατάλαβες τι αντιπροσωπεύει η ΜΩΤ στην συγκεκριμένη διαδρομή, η οποία περιλαμβάνει στάσεις για ξεμουδιασμα (με λειτουργία μοτέρ), τελωνεία 2 χωρών και κίνηση εντός πόλεων + χωριών. [emoji41] Επιπλέον, εάν δεν έχεις σκούτερ 150cc, δεν νομίζω να ισχύει το 3,9 σε αυτοκίνητο (εκτός από συγκεκριμένη μικρή διαδρομή - κατήφορος, που το δικό μου έγραψε και 4,8 l/100Km).[emoji39] Τέλος, δεν προσπάθησα να κινηθώ οικονομικά στο συγκεκριμένο ταξίδι, το αντίθετο μάλιστα (δες την μέγιστη ταχύτητα που δείχνει η φωτογραφία). Απλά στη συγκεκριμένη διαδρομή, πέφτει η ΜΩΤ λόγω συνθηκών (βουνό, επαρχιακή οδός, φορτηγά, χωριά, πόλεις, κίνηση, στάσεις, τελωνεία κλπ) χωρίς να σημαίνει οικονομική οδήγηση σε καμία περίπτωση, το ακριβώς αντίθετο συνέβη αλλά με κίνηση εντός ορίων ταχύτητας (διότι σε αυτές τις χώρες, δεν παίζεις με αυτό). Μην ξεχνάμε και τα 241ΗΡ/1968Kg του και το πόσο ΔΕΝ διψάνε τελικά. [emoji23] Υ.Γ: Εγώ δεν "λέω-ισχυρίζομαι", φωτογραφίζω τα νούμερα. [emoji6] VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  5. Δες και uniroyal μήπως βγάζει κάτι που σε καλύπτει. Τίμια εταιρεία!
    1 point
  6. Νομίζω πως η ΜΩΤ είναι ότι πιο αντιπροσωπευτικό για τον υπολογισμό κατανάλωσης. Όταν εγώ κινούμε με ΜΩΤ αυτή που περιγράφεις 9 στις 10 φορές γυρίζει δυκύλινδρο και η κατανάλωση που αναφέρει το δικό μου πέφτει και έως 3,9lt. Όμως όσα ταξίδια έχω κάνει προσπαθώντας να πιάσω την καλύτερη κατανάλωση κουράζομαι περισσότερο οδηγικά και θεωρώ ότι δεν αξίζει το κόπο.. Εάν ήθελα κάτι πιο οικονομικό θα το κοιτούσα εξαρχής. ΟΚ μία δύο φορές μετά γίνεται εμμονή όλο αυτό!
    1 point
  7. Beauty and Beast, at the same time [emoji7][emoji123][emoji41] VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  8. Tο σύστημα τετρακίνησης της Audi συμπληρώνει φέτος 40 χρόνια ζωής αφού παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση της Γενεύης το 1980 στο Ur-Quattro. Ένας τρόπος για να το γιορτάσει η Audi είναι η παρουσίαση της έκδοσης “40 Years Of Quattro” για το TT RS. Η εν λόγω έκδοση θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά στην αγορά της Γερμανίας σε μόλις 40 αυτοκίνητα. Το TT RS 40 Years Of Quattro είναι βαμμένο σε άσπρο (Alpine White) και διαθέτει ειδικά γραφικά στα χρώματα του Audi Sport Quattro S1, το οποίο έτρεξε στην ανάβαση του Pikes Peak το 1987, με τον Walter Rohrl πίσω από το τιμόνι. Το αυτοκίνητο διαθέτει όλα τα αξεσουάρ του προαιρετικού καταλόγου και πατάει σε 20άρες ζάντες, βαμμένες σε άσπρο χρώμα, που κρύβουν τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων. Το TT RS 40 Years Of Quattro είναι διθέσιο, καθώς έχουν αφαιρεθεί τα πίσω καθίσματα, στη θέση των οποίων υπάρχει μια carbon μπάρα θόλων, που μειώνει το συνολικό βάρος κατά 16 κιλά, σε σχέση με το “απλό” TT RS. Ακόμα, υπάρχουν ειδικά λογότυπα στη καμπίνα και στα καθίσματα, ενώ δε λείπει και ο αύξων αριθμός της έκδοσης του αυτοκινήτου. Μηχανικά δεν αλλάζει κάτι και έτσι φορά τον 2.5 TFSI κινητήρα απόδοσης 400 ίππων με 480 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη) ή τα 280 χλμ/ώρα (προαιρετικά). Πηγή autoblog.gr
    1 point
  9. Εχθές γύρισα από πολύωρο ταξίδι εξωτερικού, με το διτούρμπινο μου. Ξεκούραστο ταξίδι δεν μπορώ να το πω, λόγω ιδιομορφίας της διαδρομής αλλά σίγουρα πολύ λίγη η κατανάλωση για τα δεδομένα του κινητήρα και σκάφους. Μην σας ξεγελάει η ΜΩΤ, η διαδρομή για όσους γνωρίζουν είναι πάρα πολύ κουραστική με μόλις το 1/4 της σε αυτοκινητοδρομο (δείτε την μέγιστη ταχύτητα) και περιλαμβάνει φυσικά και τις στάσεις σε τελωνεία - σύνορα και ξεκούρασης - βενζινάδικα. Στην αντλία λοιπόν (κλέβουν όλοι οι βενζινάδες) έβγαλε 7,85 l/100Km.... Στο BC του αυτοκινήτου έβγαλε 7 l/100Km....δεν διψάνε καθόλου τα 240ΗΡ του [emoji23] Μοναδική παραφωνία η ελαφρώς κουραστική θέση οδήγησης (πιάνεται το δεξί πόδι), μετά από συνεχόμενες 3 ώρες ταξιδιού (πρέπει να παίζει ρόλο και το ύψος μου). VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.