Η ΜΩΤ ταχύτητα αντιπροσωπεύει αυτό ακριβώς που λέει καθώς επίσης και Μέση Ταχύτητα κίνησης. Το εάν εσύ πάτησες στα 194 στιγμιαία αυτό σίγουρα σου αύξησε προσωρινά τη ΜΩΤ αλλά μιλάμε για πολύ μικρά νούμερα. Όταν κάνω ένα ταξίδι μία φορά το μήνα για 250 χλμ ακολουθώ επαρχιακό δρόμο (Κάζα) και μετά βγαίνω εθνική για τα υπόλοιπα 170χλμ. Στη Κάζα λοιπόν τα νούμερα είναι χαμηλά (χαλαρή οδήγηση κουβεντούλα κλπ) και της Μέσης κατάλωσης αλλά και της ΜΩΤ.
Όταν όμως πατάω εθνική κλειδώνω με το ACC 140 με 6η και μένω εκεί. Στο τέλος της διαδρομής κάνοντας τη σούμα δεν θα δεις ποτέ ΜΩΤ 130 ούτε κατανάλωση 6,5lt/h που μπορεί να βλέπεις σταδιακά στην εθνική και ανάλογα το τερέν. Βλέπεις αντίστοιχα νούμερα του Μέσου όρου και αυτό είναι το φυσιολογικό να συμβαίνει.
Επίσης εάν μετά από χρήση μισής ώρας αφήσεις το όχημα σου 1ώρα στο ρελαντί (σου περιγράφω λίγο τις στάσεις που αναφέρεις) αυτό θα σου δείξει ΜΩΚ κάτω από 1 που θα καίει στο ρελαντί; Προφανώς και όχι.
Άρα λοιπόν παίζει ρόλο το τερέν και οι συνθήκες οδήγησης για να βγει η ΜΩΤ και ΜΩΚ συνολικά και ναι όσο και εντυπωσιακό να σου φαίνεται το T-ROV 1.500CC στην ευθεία των Μεγάρων με 4 άτομα, κλειδωμένο το ACC στα 140, 6ή ταχύτητα και στροφές 2900 θα δεις να σου φέρνει στο trip και 3,9lt/h και ας μην έχω εμμονή να το έχω σε φωτογραφίες. Όμως ξαναλέω εάν όλο το υπόλοιπο ταξίδι γράφει πάνω από 5,5 αυτές οι λίγες φορές των 3,9 θα επηρεάσουν ελάχιστα το Μέση κατανάλωση.
Φιλικά πάντα!