Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/03/2021 in all areas

  1. +1 για llumar... απόλυτα ευχαριστημένος στα τόσα χρόνια που τις έχω και τις βάζω και στα αμάξια μου... Όσον αφορά το χρώμα της μεμβράνης να ξέρεις ότι δεν παίζει ρόλο... Ακόμα και η διάφανη μεμβράνη κάνει την ίδια δουλειά με την έγχρωμη... Η προστασία που προσφέρει είναι φανερή άμεσα (δεν σε καίει ο ήλιος, αποδίδει καλύτερα ο κλιματισμός) και μακροπρόθεσμα (προστατεύει το εσωτερικό του αυτοκινήτου)...
    2 points
  2. Ναι το ειχα σκεφτει αυτο στην αρχη αλλα προτιμω κατι πιο ομοιομορφο στο χρωμα δηλαδη να ειναι ολο το προβολακι κιτρινο γιαυτο και αποφασισα τη μεμβρανη. Εντωμεταξυ βλεπω σε παρα πολλα γκολφ κιτρινη μεμβρανη και απορω πως δεν υπαρχει διαθεσιμη πουθενα.
    1 point
  3. Την τύφλα τους δεν ξέρουν. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  4. Εμένα έχει σκληρύνει πολύ ο συμπλέκτης και έχουν "βαρύνει" οι ταχύτητες στις αλλαγές, από ότι μου είπε ο μηχανικός, έχει σκληρύνει το πλατό και παρότι δεν πατιναρει το αμάξι πρέπει να τον αλλάξω όσο πιο σύντομα γίνεται, δεν ξέρω αν παίρνει να βάλω τον μεγαλύτερο που υπάρχει κατά 2mm για μεγαλύτερη μακροζωία και αποδοση πάντα sachs φυσικά.
    1 point
  5. Από όσο θυμάμαι κι εγώ, αυτά ήταν που πονούσαν... ανάλογα τη χρήση , άλλα το έβγαζαν νωρίς κι άλλα πιο αργά (είχε να κάνει με το πόσο "χεράς" ήταν ή όχι ο καθένας μας...χαχαχα)
    1 point
  6. Καλησπέρα στην παρέα Εδώ παππούς... Golf 5 TSI BMY του 2007 αισίως στις 174.000χλμ...με revo (98ron) από τις 20.000χλμ και ακόμη φυσάει Έχουν αλλαχτεί καδένα και αντλία νερού, πολλαπλασιαστές (κάηκε ο ένας και έβαλα μια τετράδα beru - δεν θυμάμαι πριν πόσα χρόνια...) , δίσκο γιατί μου στράβωσαν τα πάντα στο σασμάν κάτι τζιμάνια στην αντιπροσωπία όταν προσπάθησαν να μου επισκευάσουν εντός εγγύησης το συγχρονιζέ 2ας και τα πήραν όλα σβάρνα με σφυρί (τελικά άλλαξα όλα τα ρουλεμάν και έβαλα δίσκο SACHS ενισχυμένο και είδα ακόμη μεγαλύτερη δύναμη να περνά στους τροχούς), κρεμαγιέρα εντός εγγύησης, Ν75 & Ν249 τις άλλαζα προληπτικά κάθε φορά που έβγαινε νέος κωδικός από το εργοστάσιο. Συντήρηση: Λάδια κάθε 10.000χλμ (Mobil 1 Esp Formula 5-30) και μπουζάκια κάθε 25-30.000χλμ ότι κωδικό δίνει η αντιπροσωπεία κάθε φορά (εκτός απο μια φορά που έκανα χαζομάρα και έβαλα κάτι που τότε ήταν της μόδας, πιο ψυχρά, BOSCH F5DP0R αν θυμάμαι καλά αλλά τα πέταξα πιο σύντομα) Ο γεράκος μου ακόμα "σπέρνει" πανικό στο δρόμο...χεχεχε Συνεχίζει να με ευχαριστεί (μην πω τίποτα άλλο...) εδώ και 14 σχεδόν χρόνια και ελπίζω και για άλλα ακόμη
    1 point
  7. Εγώ πάντως εχω δύο συναδέλφους στην δουλειά, ο ένας έχει το jetta 1.4 με bmy μοτέρ με πρόγραμμα και εξατμιση 200hp 170.000χλμ και ο άλλος το golf ίδιο μοτέρ απείραχτο 150.000χλμ. Σε συζητήσεις που έχω κάνει μαζί τους το μόνο που έχει αλλάξει ο ένας είναι τρόμπα νερού, κατά τα άλλα και οι δύο αλλάζουν λάδια στις 7500χλμ και δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα. Τα προβλήματα με τα λουκια στα πιστόνια και διάφορες βάρβατες μηχανικές ζημιές παρουσιάστηκαν σε μεταγενέστερα μοντέλα του ομίλου με τούρμποκομπρεσορατα μοτέρ, και δυστυχώς είχε να κάνει με πολλές αστοχίες υλικών απτους προμηθευτές στην γραμμή παραγωγής, πράγμα όμως απαράδεκτο για τον όμιλο και καταστροφικό για την υστεροφημία των vag.
    1 point
  8. αν δεν έχουν ούτε και αυτή τότε ίσως να έπεσες στην περίπτωση που έχουν έλλειψη και γενικά έξω στην αγορά.. αν θυμάμαι καλά στην llumar στο Αιγάλεω είχα ρωτήσει εγω
    1 point
  9. Τα 1.5 φοράνε το νέο DQ381 και τα 2.0 το DQ500 που είναι κορυφαίο κιβώτιο (ttrs-rs3)
    1 point
  10. Πολυ ωραια. Σ ευχαριστω που με κατατοπισες.
    1 point
  11. Είχα βάλει στο γκολφ όταν το πήρα λουμαρ. 10 χρόνια τις είχα και δε επαθαν τίποτα. Τώρα έχω στο τιγκουαν 4 χρόνια και πάλι είναι σα καινουριες. Τοποθέτηση είχα κάνει στη λουμαρ Βουλιαγμένης
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.