Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/07/2021 in all areas

  1. Καλησπέρα φίλοι! Παραθέτω εικόνες από τα γνήσια λαδάκια που έβαλα πρόσφατα σε αντιπροσωπεία (Ρέθυμνο) στο 1ο Serivce στο Polaki.
    2 points
  2. Γιατί δεν συνιστά το Skoda club Πελλοπονήσου το λιπαντικό 0W-20 στους κινητήρες TSI
    1 point
  3. Μόλις άλλαξα και εγώ ταπετσαρία στον ουρανό του golf 5 μου. 100€, αποτέλεσμα εργοστασιακό και 10 χρόνια εγγύηση. Περιοχη Νέο Ηράκλειο.
    1 point
  4. Χωρίς να έχω παρόμοια εμπειρία. Αφού είναι τόσο φθηνό το ανταλλακτικό που λες (20€) κάνε μια δοκιμή να το αλλάξεις. Αν είναι αυτό θα σε γλιτώσει και από χρόνο και από χρήμα. Στάλθηκε από το μουφοmotorola one vision μου
    1 point
  5. Δεν είναι ασυνήθιστο για την VW να αυτοαναιρείται.
    1 point
  6. Δεν είναι εγκληματικό γιατί οι ελληνικές συνθήκες δε διαφέρουν από ιταλικές ισπανικές....... Χαλαρώστε λίγο. Οι κινητήρες πλέον καθορίζουν πιο λάδι κάνει για αυτούς και όχι οι εξωτερικές συνθήκες. Ο κατασκευαστής έφτιαξε το κινητήρα και όχι εμείς που θέλουμε άλλο λάδι για Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες. Όχι μόνο αυτό αλλά άλλο λάδι σε Αθήνα άλλο σε Κρήτη άλλο σε Θεσσαλονίκη..... Όταν σου λέει η vw 20αρι η 30αρι αυτό κάνει για τις ανοχές του κινητήρα. Αν έξω η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι 35 η 40 δεν έχει σημασία όταν μέσα στο κινητηρα έχει 100 βαθμούς. Δε χρειάζεται να σκεφτόμαστε σαν άνθρωποι που δεν φτιάξαμε όχι κινητήρα αλλά ούτε ποδήλατο αλλά να διαβάζουμε το μανιουαλ
    1 point
  7. Το πιθανότερο είναι ότι σε προηγούμενη σελίδα το βιβλίο να αναφέρει ως κατάλληλο το (εγκληματικό για τις ελληνικές συνθήκες) VW508, 0W-20. Δεν αρκεί να διαβαζουμε όμως μηχανικά. Πρέπει να διαβάζουμε ως σκεπτόμενοι άνθρωποι.
    1 point
  8. Το 0W-20 είναι πιο λεπτόρρευστο λάδι από το 0W-30. Αν σε ξενίζει το 0W-30 τότε το 0W-20 θα έπρεπε να σε ξενίζει περισσότερο.
    1 point
  9. Καταρχήν , δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας με το 0W-30. Χίλιες φορές καλύτερα από το ακατάλληλο 0W-20. Κράτησε το για 7K και εν συνεχεία αλλαγή με 5W-30 και γιατί όχι σε βάθος χρόνου και 5W-40 Το 5w-30 έχει μια λογική και στη θέση σου αυτή θα ακολουθούσα. Αυτό το λέω αν ανησυχείς για το by the book. Αν δεν ήμουν στη θέση σου και αποφάσιζα για μένα και μόνον θα σκεφτόμουν και το 5w-40. Το 0w-20 δεν έχει λογική. Η μόνη λογική που έχει είναι να εξυπηρετήσει το φίλτρο σωματιδίων και ούτε καν αυτό. Παραθέτω το λινκ από ένα παλαιότερο post. Όλα αυτά τα vw504 ,vw508 δεν είναι τίποτα άλλο από το ψευτο περιβαλλοντολογικό αφήγημα της vw
    1 point
  10. https://www.autogreeknews.gr/hrisima/ti-einai-to-filtro-gpf-kai-pos-chalaei-grigora
    1 point
  11. Σύμφωνα με το manual πρέπει να βάλεις την προδιαγραφή vw 508 00 που βγαίνει μόνο σε 0w20. Όπως είπε και φίλος πιο πάνω που είχαμε διαφωνία αυτή είναι η πρώτη επιλογή σου σαν προδιαγραφή για LL. Έχω τον ίδιο κινητήρα με εσένα, αλλά χωρίς gpf (φίλτρο) μοντέλο του 17 και η πρώτη επιλογή για εμένα είναι τα vw 504 00 στο βιβλιαράκι η οποία σαν προδιαγραφή βγαίνει σε πολλούς συνδυασμούς ιξώδους όπως 5w30, 0w30, 0w40 κτλ Οπότε εγώ καλώς βάζω 5w30 και vw504 00. Σύμφωνα με αυτά που σου είπαν στην Vw μπορεί να έχει έρθει οδηγία να μπαίνει ψιλό λάδι.......μπορεί και να σου έβαλαν οτι είχαν.....αλλά είναι σπάνιο να είχαν 0w30 περίσσευμα οπότε μάλλον ισχύει το πρώτο. Οπότε θα συμβούλευα να τα αφήσεις, να δεις αν υπάρχουν αλλαγές στην χροιά κινητήρα και την θερμοκρασία των λαδιών σε σχέση με πριν.....και το πιο σημαντικό να δείς που ακριβώς είναι η στάθμη των λαδιών σου και να παρατηρείς αν έχεις κατανάλωση, έστω και λίγο. Αν όλα πάνε καλά τότε δεν έχεις λόγω να τα αλλάξεις.
    1 point
  12. https://www.volkswagen.gr/el/owners-and-users/engine-oil-and-fluids/engine-oil.html
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.