Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/08/2021 in all areas

  1. O 1.4 TDI προέρχεται από τον υπερκυβισμό του 1.2 TDI. Ο κινητήρας έσβηνε στις χαμηλές στροφές. Η VW θυμάμαι συμβούλευε τους οδηγούς να κρατάνε ψηλά τις στροφές για να μην σβήνει. Στο τέλος έκανε ανάκληση για αλλαγή βολάν και ημιαξόνιου, αλλά και πάλι υπήρχαν θέματα. Είναι άλλη μια πονεμένη ιστορία. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με αυτόν τον κινητήρα θα κάνει παρεμβάσεις εις βάρος της υγείας του πληθυσμού και του περιβάλλοντος.
    4 points
  2. Καλημέρα, υπάρχουν άψογοι βελτιωτες που χωρίς να παρανομούν (αφαίρεση DPF), κάνουν θαύματα. Παράδειγμα γνωστού μου, που χωρίς καμία μηχανική μετατροπή πάρα μόνο ένα remap, ανέβασε την ισχύ του BMW E90 320d (N47D20C) μοτέρ, από τα 184ΗΡ στα 229ΗΡ (δυναμομετρημενα). Υ.Γ : Ενδεικτικά, στο δικό μου φτάνει τα 290-300ΗΡ, απλά με Stage 1. Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  3. Το πρόβλημα δεν είναι αυτό αλλά: 1. Ότι σε πειράζει ο προσωπικός χαρακτηρισμός μου και όχι το ότι ο άλλος εκπέμπει καρκίνο ασυστολα. 2. Ήξερες να σχολιάζεις εμένα (που πήρα και 7 like) και στον άλλο που καταργεί dpf δεν έδωσες ούτε καν εσυ ευγενική απάντηση Όχι "φίλε" δεν είμαι εγώ το πρόβλημα. Όλοι οι ανεγκεφαλοι που κυκλοφορούν ανάμεσα μας ειναι οπότε άσε τις υποδείξεις για το ποιο είναι το προβλημα
    2 points
  4. εγώ για αυτό όταν πάω σε αντιπροσωπεία όλα αυτά τα χρόνια όταν έφερναν τα ανταλλακτικά κρατούσα τους κωδικούς από της συσκευασίες από τα κουτιά. το να είσαι παρών γίνεται στης εργασίες γίνεται, εγώ όταν πάω σε αντιπροσωπεία αυτός είναι ο πρώτος διάλογος που έχω σου φέρνω το αμάξι αρκεί να είμαι παρόν σε όλες της εργασίες ΘΕΣ καλός δεν θέλεις κανένα πρόβλημα ο επόμενος. πρόσεξε να είμαι παρόν όχι μέσα στα πόδια του. εγώ αυτό κάνω και όλα αυτά τα χρόνια μια χαρά αποτελέσματα μου έχει φέρει. είναι στο χέρι του κάθε ένα απο εσάς το πώς θα χειριστεί το θέμα αυτό στο να είναι παρόν στα service. άσε που πλέον έχουν βάλει τζαμαρία στης αίθουσες και βλέπεις όλο το συνεργείο.
    1 point
  5. τα liqui moly εχουν τις περισοτερες εγκρισεις για την μαρκα σου..αυτο και μονο λεει κατι..επισης εχουν για ημισυνθετικα ,ολα τους τα λαδια υψηλους δεικτες κατι που σημαινει οτι κανουν και για πιο σκληρη χρηση. τωρα ,σωστα διαβασες.ο δεικτης που μας ενδιαφερει περισοτερο στο λαδι ειναι το κινηματικο ιξωδες δλδ. το 190 οπως ειπες που ειναι πολυ καλος.αυτος ο δεικτης δειχνει ποσο ανθεκτικο ειναι το λαδι πριν αρχισει να σπαει μεσα απο τις εναλλαγες θερμοκρασιων που δημιουργουνται στον κινητηρα σου.οποτε οσο πιο υψηλος τοσο καλυτερος.και τοσο καλυτερης ποιοτητας το λαδι .μετα κοιταμε ως πιο σημαντικο το σημειο βρασμου.αν ειναι πανω απο 230 ειναι οτι καλυτερο ,αντεχει παλι για τον ιδιο λογο στις σκληρες χρησεις ,ειτε ειναι για κινητηρα που βραζει μεσα στην πολη,ειτε για κινητηρα που οδηγειται στο οριο σε εθνικες οδους. τωρα το ΤΒΝ αν παρεις προδιαγραφη εκτος full saps ειναι μεγαλυτερο γιατι δινει περισοτερη σημασια στην προστασια των αντιτριβικων προσθετων,ενω αν εχει low saps τοτε δινει σημασια στην οικονομια καυσιμου και καθαροτητα του κινητηρα και του περιβαλλοντος οποτε εχει χαμηλο ΤΒΝ λογω οτι τα προσθετα στοχευουν εκει. μην κοιτας τοσο πολυ αυτον τον δεικτη γιατι και στις 2 κατηγοριες ειναι σχεδον στανταρ οποτε δεν εχει μεγαλες αποκλισεις στην καθε μια κατηγορια μεταξυ τους.απλα μπορει και μεταξυ ιδιων ΤΒΝ να υπαρχει διαφορα στο ποσο γρηγορα το χανει το ενα με το αλλο σε συγκριση.ειναι λεπτομερειες που δεν μπορεις να τις γνωριζεις εκ των προτερων και μην το κοιτας τοσο.οπως και το HTHS, το ιδιο ισχυει. εσυ και οποιοδηποτε αλλος για επιλογη λαδιου ,κοιτας μονο το κινηματικο ιξωδες ,το ανωτερο σημειο βρασμου και αν θελεις περισοτερη προστασια κινητηρα full saps η΄περισοτερη οικονομια και καθαροτητα καυσιμου low saps,με την προυποθεση οτι ο κατασκευαστης καλυπτει και τις 2 προδιαγραφες. ολα τα αλλα-δεικτες- ειναι λεπτομερειες που δεν εχουν τοσο σημασια για τον μεσο οδηγο. αν δεν εχεις προβλημα ,συνεχιζεις με 5-30..αν αρχισει και καιει αρκετα τοτε πας 3-40..το θεμα δεν ειναι καλοκαιρι η΄χειμωνας ,μονο, αλλα τι οδηγηση κανεις σαυτην την εποχη..αν το σκιζεις σε ταξιδια τοτε ναι καλυτερα να πας σε 5-40..αν πας νορμαλ ακομα και σε ταξιδια και δεν καις και λαδι τοτε δεν χρειαζεται να αλλαξεις γιατι δεν θα ανεβεις πανω απο 110 βαθμους μεσα στο μοτερ..και φυσικα αλλαγη μεχρι 10-12000 χιλ. εχω διαβασει πολυ για τα λαδια,μηνες..σαν χομπυ ενα πραγμα..ενα συμπερασμα που βγηκε απο χρηστες και αλλων εταιρειων αυτοκινητων ειναι οτι τα Liqui Moly αποδιδουν καλυτερα στα VW..αν δειτε και στις προδιαγραφες,νορμες εξω απο το μπουκαλι για τις μαρκες που συστηνονται, τα περισοτερα μπουκαλια γραφουν για VW. ειμαι σιγουρος οτι εισαι ο ιδιος που ειχε και το πολυ ομορφο 3αρι πριν λιγα χρονια,καθοτι διαβαζα και το αντιστοιχο φορουμ της μαρκας..οποτε θυμαμαι οτι ειχες μια μετρια εμπειρια εκει απο αυτα τα λαδια.εδω μην φοβασαι δεν θα τα καψει..τα Motul ειναι καλα λαδια αλλα δεν ειναι 100% συνθετικα οπως γραφουν ,πλεον, ειναι ημισυνθετικα οπως ολα απλα καποια εχουν και εστερες,οχι το συγκεκριμενο.επισης πολλες φορες λενε ψεμματα για τις προδιαγραφες ΤΒΝ, ειδικα η συγκεκριμενη.τα Mobil 1 ESP Formula 5W-30 ειναι πολυ καλα λαδια.πλεον και αυτα δεν ειναι οπως παλια το φωσφοριζε πρασινο απο εξω ηταν φουλ συνθετικο,το νεο ειναι ημισυνθετικο .κρινοντας ομως απο την συνθεση του εχει και εστερες η' λιγο pao,οποτε ειναι καλα λαδια αλλα οχι πλαι πανω απο 12.000 χιλ για να εισαι σιγουρος. εχω δει πολλες αναλυσεις απο blackstone .σε διαφορα σαιτ ,μαλλο και εκει απο αυτην θα ηταν.σε καμμια αναλυση δεν ειδα λαδι πανω απο 15.000 χιλ να εχει ΤΒΝ πανω απο 2,5 που σημαινει οτι το λαδι αρχιζει και σπαει. εκτος αν ηταν καποιο αμερικανικο.τα αμερικανικα amsoil,torco,redline,ειναι φουλ συνθετικα,100%, οπως λενε αλλοι ,και ειναι τα μοναδικα στην αγορα που το εχουν.ολα τα αλλα ειναι ημισυνθετικα καλης ποιοτητας βεβαια για μεχρι 12.000 χιλ. ενω τα αμερικανικα πανε και μεχρι 24.000 ανετα η΄2 χρονια σε νορμαλ οδηγηση βεβαια και καταστασεις οδηγησης. για το δευτερο δεν ειμαι και σιγουρος εκτος αν εχεις κρατησει παρτ αριθμο πριν..γιατι μπορει να σου δωσει π.χ μπουζι απο αλλον και να μην το ξερεις..για το πρωτο αφου απαγορευεται ,αν μιλας για αντιπροσωπεια ,πως γινεται?
    1 point
  6. Μπορείς να βάλεις κάποιο πρόγραμμα ή παράλληλο εγκεφαλακι για να πάρει τα πάνω του χωρίς να καταφεύγεις σε τέτοιες λύσεις
    1 point
  7. Άλλος ένας καραγκιόζης που σχολιάζει εδώ μέσα και έχει απαιτήσεις να μη σχολιασουμε αδιαφορώντας για το καρκίνο που βγάζει αρκεί να περνάει ΚΤΕΟ και να τραβάει στην ανηφόρα. Αντί να κάνετε αυτόν ban θα προειδοποιησετε εμένα?
    1 point
  8. ναι εννοείται οτι είναι μονόδρομος τα 5w40. Σε αυτή την περίπτωση έχει πολλές επιλογές.... Τα Leichtlauf High Tech 5W-40 η τα Molygen 5w40 είναι μια χαρά. Για να είσαι 100% σίγουρος οτι είναι γνήσια πήγαινε στον επίσημο εισαγωγέα https://www.skama.gr/Καταστήματα.aspx Κάνει και πολύ καλες τιμές!
    1 point
  9. Πολύ ενδιαφέρων βιντεάκι. Αν μπορείτε παρακολουθήστε το όλο. Ιδιαίτερα μετά το 11:56 . Με λίγα λόγια λέει σε οποιαδήποτε τύπο (vw 502,κτλ) πρέπει να παραμένουμε σε αυτό που εγκρίνεται για το αυτοκίνητο μας και να βάζουμε τ μεγαλύτερο δυνατόν ιξώδες. Για παράδειγμα εάν έχουμε vw 502 να βάζουμε 5w40. Στην περίπτωση που έχουμε σύγχρονο κινητήρα με vw 508 και άρα 0w20 ιξώδες να παραμένουμε σε αυτό για το οποίο είναι και σχεδιασμένος ο κινητήρας μας και σε περίπτωση κατανάλωσης λαδιού να προσθέτουμε ειδικά πρόσθετα........
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.