Καλησπέρα φίλοι μου. Μετά από ένα σύντομο διάλλειμα ενός έτους με ένα leon 5f 1.8tsi επέστρεψα αγοράζοντας ένα b8 1.4tsi 4motion μεταχειρισμένο με 15000χλμ. Το αυτοκίνητο φαίνεται πραγματικά άθικτο σε κατάσταση βιτρίνας μέσα και έξω. Ωστόσο υπάρχει ένα μικρό θέμα... η αλλαγή από 1η σε 2άρα δεν θυμίζει κιβώτιο vw. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος είναι σκληρή και καμία φορά γρατζουνάει ενώ έχω την αίσθηση ότι κάθε κούπωμα 2αρας είναι διαφορετικό από το προηγούμενο!!! Ο συμπλέκτης φαίνεται δυνατός και φυσικά δεν πατινάρει ενώ είναι προοδευτικός. Δεν είναι ότι έχει αστοχήσει ποτέ να μπει η δευτέρα ακόμα και με υψηλές στροφές απλά δεν συμπεριφέρεται όπως πρέπει ή όπως στις άλλες ταχύτητες. Κουμπώνει η πρώτη με χιλιόμετρα? ναι κανένα πρόβλημα. Οι υπόλοιπες ταχύτητες? ναι μια χαρά τις ρουφάει όπως πρέπει. Η όπισθεν? κανένα πρόβλημα! το κατέβασμα από 3η σε 2αρα? κανένα πρόβλημα και σαφώς πολύ καλύτερα από 1η σε 2αρα. Ένα άλλο που έχω παρατηρήσει είναι ότι αν πατήσεις απότομα τον συμπλέκτη πχ για να ανεβάσεις ταχύτητα ακούς το βολάν να ψιλοχτυπάει!!!
Αλλαξα βαλβολίνες με τις γνωστές προδιαγραφές (75 μονότυπη) και έβαλα και ένα ενισχυτικό τελευταίας γενιάς της liqui moli. Η κατάσταση βελτιώθηκε σίγουρα αλλά και πάλι δεν είμαι ευχαριστημένος. Βρήκα ένα video στο youtube σχετικά με την ρύθμιση των συρματόσχοινων του επιλογέα και λέω να ζητήσω από το συνεργείο μου να το κάνει.
Υπάρχει καμία άποψη πάνω στο θέμα?
Ευχαριστώ πολύ.