Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/29/2022 in all areas

  1. [mention=28618]nikdev[/mention] Αυτό που αδυνατεί να αντιληφθεί ο μέσος Έλληνας είναι ότι τα χειμερινά ελαστικά ΔΕΝ είναι μόνο για τα χιόνια αλλά και για κάθε είδους καιρικών συνθηκών με θερμοκρασίες κάτω από 7 C, όπου η συμπεριφορά του είναι καλύτερη ακόμα και από το πιο τέλειο καλοκαιρινό ελαστικό (κράτημα, φρενάρισμα, κλπ). [mention=28618]gianniskar[/mention] Τα ελαστικά All Weather είναι μια μικτή λύση, μέση λύση, μέτρια παντού, καλοκαίρι - χειμώνα. Μην περιμένεις να πατάς άφοβα στο χιόνι το χειμώνα, ούτε να περιμενεις κράτημα το καλοκαίρι όπως ένα καλοκαιρινό ελαστικό. Η προσωπική μου εμπειρία με ελαστικά All Weather, ήταν εξαιρετικά αρνητική, βγαίνοντας από το δρόμο ελαφρώς, με 80 Km/h σε στροφή, την οποία ίδια στροφή είχα πάρει άλλες 10 φορές με την ίδια ταχύτητα αλλά με καλοκαιρινά ελαστικά χωρίς πρόβλημα. Κοινώς, για τα μπάζα για μένα, μισοδουλειά είναι και επικίνδυνα....για μένα που τα πιέζω τα αυτοκίνητα μου. Τέλος, όχι, να μην αλλάξεις την εργοστασιακή διάσταση των ελαστικών. ΥΓ: Εδώ ένα συγκριτικό βίντεο καλοκαιρινών - χειμερινών ελαστικών (δείτε απόδοση στη βροχή απλά!) VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  2. Φέτος, παρόλη την επεισοδιακή κατάσταση στους δρόμους,δεν έβαλα τα χειμερινά στο Golf, είναι στο κλειστό πάρκινγκ δεν έχει βγει καθόλου από το Νοέμβριο. (Όταν ζεστάνει, από Μάρτη). Παρόλα αυτά στο μικρό έβαλα τα χειμερινά από Νοέμβρη παρόλο που εδώ Βόρεια δεν χιόνισε και ιδιαίτερα πλην ενός ταξιδιού στο εξωτερικό, που φάγαμε χιόνι με το κουτάλι. Θα ήθελα να σχολιάσω με την ευκαιρία και με όσα παρακολουθούμε τελευταία, τη νοοτροπία του Έλληνα περί χειμερινών ελαστικών, καθώς βρέθηκα με παρέα σε χιονισμένη περιοχή και δεν πίστευαν ότι το χειμερινό μεταμορφώνει το αυτοκίνητο, μια απλή βόλτα φυσικά ήταν αρκετή. Η καρφωμένη ιδέα στον Έλληνα είναι η εξής "Για 2-3 μέρες δεν χρειάζεται να βάλω" ή "Εγώ δεν πάω στα χιόνια¨ή "Αν χιονίσει εγώ θα μείνω μέσα¨(Έλα όμως που βγαίνεις ή μπορεί να χρειαστεί να βγείς ) Όσο για το κόστος για το μικρό τα χειμερινά μου κόστισαν ~200€ Πρέπει να υπάρξει ενημέρωση του κόσμου και δυστυχώς δεν πρόκειται στην Ελλαδίτσα μας.. Περιμένω τις σκέψεις σας..
    1 point
  3. Για την ιστορία και για το ενδεχόμενο να το χρειαστεί κάποιος όταν του συμβεί το ίδιο πρόβλημα να δώσω και κάποιες πληροφορίες : (Επάνω) Ο εργοστασιακός μηχανισμός κλειδαριάς έχει PN 1Κ0905851Β είναι Valeo και περιλαμβάνει έναν ηλεκτρικό διακόπτη 6pin PN 1K0905865 (Κάτω) O after market μηχανισμός κλειδαριάς έχει το ίδιο PN κτυπημένο και είναι διαθέσιμος είτε με ηλεκτρικό διακόπτη είτε όχι, θα google-άρετε και θα βρείτε πολλά στην αγορά Εργασία αντικατάστασης : Προσοχή οι δυο βίδες που κρατούν τον μηχανισμό είναι ασφαλείας (είναι ακέφαλες και δεν τις πιάνει κλειδί) και ευτυχώς δεν έχουν κόλλα σπειρωμάτων. Θα τις ξεβιδώσετε εύκολα με οριζόντιο - πλάγιο κτύπημα με σφυρί και μικρό πλακέ κατσαβίδι. Αυτά από εμένα και μακάρι να μην τύχει σε κάποιον αυτή η βλάβη η οποία σε αφήνει απροειδοποίητα χωρίς αμάξι, όπου και εαν είσαι.
    1 point
  4. Αντικαταστάθηκε με καινούριο μηχανισμό κλειδαριάς, τοποθετήθηκε, συναρμολογήθηκαν ολα τα εξαρτήματα της κολώνας τιμονιού και δοκιμάστηκε. Ολα δουλεύουν μια χαρά !
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.