Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/19/2023 in all areas

  1. Καλησπέρα στην παρέα. Κάνω έναν οδηγό για της μπαταρίας Varta και Bosch στο πώς μπορούμε να "διαβάσουμε" της μπαταρίας από της δύο αυτές μάρκες. Να ξεκαθαρίσουμε πρώτα από όλα ότι, εδώ και χρόνια η μπαταρία varta και Bosch κατασκευάζονται στα ΊΔΙΑ εργοστάσια και είναι στην ουσία η ίδιες μπαταρίες. Η μπαταρία έχει έναν κωδικό χτυπημένο επάνω της (δεν έχει καμία σημασία τι μάρκα είναι , ισχύουν ότι πω και γράψω τα ίδια και για της 2 μάρκες) Εδώ θα βάλω φωτογραφίες από την δικιά μου μπαταρία varta που έβαλα πρίν από λίγες ημέρες. Όπως βλέπετε από την φωτογραφία από τον κωδικό αυτό μας ενδιαφέρουν τα πρώτα 6 ψηφία του κωδικού που έχω σημαδέψει, δηλαδή το G2C 437. Πάμε τώρα να εξηγήσω στο πώς θα τα διαβάσετε αυτά τώρα. Το 437 σημαίνει το "4" το έτος κατασκευής της μπαταρίας "2024". Το"37" είναι ο μήνας της μπαταρίας και συγκεκριμένα ο "Ιανουάριος" Το γράμμα "G" σημαίνει το εργοστάσιο κατασκευής της χώρας που έχει φτιαχτεί η μπαταρία μας. Εδώ θα βάλω της χώρες και τα εργοστάσια που φτιάχνονται η μπαταρίες BOSCH και VARTA. +Ceska lipa (τσεχια) "C" +Burgos (Ισπανία)"E" +Rouen (Γαλλία)"F" +Guardamar (Ισπανία)"G" +Hanover (Γερμανία)"H" +Sargemin (Γαλλία) "S" +Zwickau (Γερμανία)"Z" +Austria (Αυστρία Βιέννη)"A" Αυτα είναι τα εργοστάσια και η χώρες παραγωγής τον μπαταριών. Τώρα βάζω άλλη φωτογραφία από την μπαταρία την δικιά μου η οποία το νούμερο 437 Το έχει χτυπημένο και σε άλλο σημείο στην μπαταρία επάνω της. Και εδώ άλλη μια φωτογραφία από τον επίσημο κατάλογο με της χρονολογίες και τους μήνες των μπαταριών Varta και Bosch Ο οποίος είναι μέχρι το 2029. Αν πάτε τώρα στο νούμερο το 437 που βλέπε στην φωτογραφία που έβαλα, και δείτε και το νούμερο στο 437 του πίνακα θα δείτε το έτος και τον μήνα.
    5 points
  2. Καλησπέρα Ενημερωτικά η Castrol έχει βγάλει νέες συσκευασίες και καινούργιο σήμα στα λάδι της ως εταιρία
    3 points
  3. Καλημέρα και χρόνια πολλά!!! Σειρά μου να φλεξάρω φωτογραφίες από τα καινούργια λάδια και συμπληρώματα για τα αυτοκίνητα της οικογένειας
    3 points
  4. Άρτι αφιχθέντα τα λάδια Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30 LL, για τις επόμενες 2 αλλαγές (2 έτη).
    3 points
  5. ευχαριστω φιλε! οπως ξερεις και εσυ εχει πολλα μαιμου στην χωρα μας.αλλα αυτο μπορεις να το λυσεις ειτε φερνοντας απο εξω ,ειτε αγοραζοντας απο επισημο μεταπωλητη.μπορειτε να γκουγκλαρετε και να βρειτε την αντιπροσωπεια της στην ελλαδα,να ρωτησετε που δινουν επισημα ,σε ποια μαγαζια και να αγορασετε απο εκει. μετα..γενικα ,η καστρολ εχει χαμηλα σημεια αναφλεξης σε ολα τα λαδια της τωρα.ειναι για ησυχους οδηγους,χωρις εξαρσεις,συντηρητικη οδηγηση. το συγκεκριμενο εχει πολυ χαμηλο flash point . flash point (σημείο ανάφλεξης)= Όσο χαμηλότερο είναι το σημείο ανάφλεξης τόσο μεγαλύτερη είναι η τάση για το λάδι να υποστεί απώλεια εξάτμισης σε υψηλές θερμοκρασίες και να καίγεται σε ζεστά τοιχώματα κυλίνδρων και έμβολα. στους κινητηρες ειδικα που ειναι αμμεσου ψεκασμου αυτο πρεπει να προσεχθει ιδιαιτερα. και αφου στα αλλα λαδια ειναι αρκετα υψηλοτερο το flash point γιατι να μην προτιμησω τα αλλα? οι υψηλες θερμοκρασιες,οχι παντα,εξαρτωνται και απο τον τροπο οδηγησης.αν καποιος πιανει κοκκινα η' οδηγει ζωηρα με δυνατες και αποτομες αλλαγες ταχυτητων τερματιζοντας τις στροφες εκει ειναι που αρχιζει το σημειο αναφλεξης. και εκει ειναι που αρχιζει το noack=the evaporation loss of lubricants in high-temperature operation.οσο πιο υψηλο flash point και χαμηλοτερο noack εχεις μια λαδαρα! αν εχει το λαδι σου πανω απο 230 τοτε μπορεις να γκαζωσεις αφοβα στα κοκκινα.αν εχει το λαδι και noack χαμηλοτερο απο 8% εχεις ενα φοβερο λαδι που αντεχει ακομα και σκληρη καταπονηση για ζωηρες βολτες.ενα τετοιο ηταν παλια το mobil 1 esp 5-30 μεχρι το 2016 που φτιαχνονταν απο vissom συνθετικο υλικο .ειχε flash point πανω απο 230 και noack 6.5% ! η το παλιο καλο 0-30 γερμανικο πρασινο- καστρολ ,που σου αρεσει τοσο πολυ - ακομα και το 0-40 που δεν καταλάβαιναν τιποτα ,δεν μειωνονταν το φιλμ τους ακομα και με σκληρη καταπονηση.ομως παλιες συνθεσεις αλλα υλικα τοτε. ολα ομως παιδια ειναι σχετικα με τις συνθεσεις και τα χαρακτηριστικα των λαδιων . ειναι πολλα που πρεπει να κοιταξεις για την συνθεση των λαδιων. να εξηγησω κατι σημαντικο.δεν ειναι παντα οι δεικτες απο μονοι τους που λενε ολη την αληθεια.απλα μας λενε μερικες πληροφοριες ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ για την συνθεση του λαδιου.ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ μας νοιαζει .και αυτο φαινεται πολυ απο τις αναλυσεις λαδιων.γιατι ναι μεν το motul 5-30 εχει χαμηλοτερο flash point απο 230,εχει 226 -δεν ειναι το ιδιο ομως με το 197 του καστρολ- οι αναλυσεις ομως εδειξαν οτι κραταει καλα σε νορμαλ χρηση,ζωηρη χρηση,οχι πιστα και αλλαγη μεχρι 10.000 χιλ.εχει μεσα λιγους εστερες.κλασσικο υλικο για την μοτουλ. το 0-30 σε Α3/Β4 βγηκε φετος ξανα σε αμερικη ομως μονο ...οχι με την ιδια παλια συνθεση αλλα ειναι εξισου καλο με το τοτε.και παροτι εχει μονο 210 flash point ειναι κλασης ανωτερο απο αυτα που σας εδειξα γιατι ειναι και ο συνδυασμος ολων των αλλων χαρακτηριστικων που το δειχνει αυτο. δες: https://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/35873D9E7D50FF12802588DE005BE9D3/$File/bpxe-a9tnq9.pdf το -60 δειχνει οτι εχει πολυ ΡΑΟ πανω απο 50% και σιγουρα και κατι αλλο που το κανει φοβερα ανθεκτικο το φιλμ του στις καταπονησεις γιατι ειπαμε οτι το ΡΑΟ το εχει σαν πλεονεκτημα αυτο.γιαυτο και κοστιζει ακριβα. εχει ομως υψηλη τεφρα κατι που δεν αρεσει στους αμμεσου ψεκασμου. ομως γιατι να δωσεις τοσα παραπανω χρηματα για ενα τετοιο λαδι,αφου ουτε στην αλασκα ζεις για να θες -60 ,ουτε πιστα κανεις. οποτε πας σε ενα λαδι hydrocrack με ελαχιστο ΡΑΟ η' λιγους εστερες στην συνθεση του,που εχει πανω απο 230 φλασακι ,σαν αυτα που εδειξα πανω ,που ειναι ιδανικα για την χρηση σου,μερικα ειναι και πιο οικονομικα και εισαι οκ. τωρα αν μπορεις να βρεις αυτο το λαδι τοτε εισαι πολυ καλα,επισης.απο τα χοντρα 5-30 που υπαρχουν. https://shell-livedocs.com/data/published/en/1db58b94-a2ce-408a-9a45-2d45ca765d4a.pdf αν και σημαντικο ειναι να εχει το λαδι στην ετικετα και την εκγριση της mercedes 229.52 η' .51 για τα Χ30ρια η' .5 για τα Χ40ρια ειναι η πιο αυστηρη εγκριση,προδιαγραφη απο ολες . εγω θα διαλεγα απο τα αλλα που ποσταρα,οποιο σου αρεσει η' οποιο βρεις σε καλυτερη τιμη αν ειναι κριτηριο επιλογης σου και αυτο.
    3 points
  6. τα total γενικα ειναι καλα λαδια σαν value for money..κατηγορια shell,motul.. αλλα πιο οικονομικα..εχω βαλει και εγω και ειμαι ευχαριστημενος..εδω βλεπουμε ενα μετριο προς καλο λαδι.. σαφως καλυτερο απο καστρολ..τα καστρολ για μενα αυτη η φουρνια που εχει τωρα ειναι τελευταια σε προτιμηση...ασε που ρισκαρω και για μαιμου..για μια νορμαλ χρηση ,κανονικη μην φοβαστε να βαλετε αυτα τα λαδια ..δλδ. χρηση πολης και κανα ταξιδακι εκτος.μην ψαχνετε δλδ. και πετατε χρηματα για το σουπερ λιπαντικο.ολα σχεδον για τετοια χρηση ιδια ειναι.αρκει να τηρειτε τον κανονα αλλαζω τα λαδια πιο νωρις δλδ. κοντα στα 8.000 χιλ η' 6-8 μηνες.αν πανε χρονο δεν θα εχετε προβλημα αλλα επειδη τα νεα λαδια,τα φτιαχνουν απο πιο φθηνα υλικα πλεον σαυτην την κατηγορια δεν κρατανε το φιλμ τους πανω απο εναν χρονο.εγω τα αλλαζω πιο νωρις να ειμαι ησυχος.το TBN ξαναλεω μην το κοιτατε πλεον δεν εχει νοημα με τα καυσιμα που εχουμε πλεον. το hths χρειαζεται ...και ισωςτο noack οσο πιο χαμηλο.δυστυχως αυτα τα 2 δεν τα ανακοινωνουν ολες οι εταιρειες.αλλα μας νοιαζουν μονο αν κανουμε λιγο πιο απαιτητικη χρηση δλδ. πιστα η' ταξιδια με υψηλες ταχυτητες.ολα ξεκινουν απο ενα ψηλο,ειναι απαιτηση της acea, 3.5 hths. εχει και mahleπου ειναι εξισου καλα με της ΜAnn,δεν ξερω σε τιμη τι παιζει βεβαια. ομως και εγω αν ειναι ιδια τιμη θα εβαζα της bosch..σε αλλα ανταλλακτικα δεν την εμπιστευομαι πλεον. εχει κιαλλα.πολ/στες,καποιος αισθητηρας,θελει ψαξιμο.. εδω εχουμε ενα πολυ καλο λαδι..γενικα η εταιρεια βγαζει πολυ καλα λαδια..ομως αυτο το λαδι ειναι που λεω οτι μπαινει για μια απαιτητικη χρηση οπως και της motul xcess με παρομοια χαρακτηριστικα. ειναι για πιστα η' μικτη χρηση,η' ταξιδια με υψηλες στροφες-ταχυτητες.για μια νορμαλ χρηση το hths ειναι μεγαλο εκτος αν εχεις μεγαλη δυνατη μηχανη.φυσικα το υψηλο hths,το χαμηλο ιξωδες στους 100 και το πολυ χαμηλο pourpoint μας δειχνει οτι εχει πολυ pao στην συνθεση του που σημαινει οτι το φιλμ του δεν σπαει ευκολα σε δυσκολες συνθηκες,ειναι πιο ανθεκτικο.ειναι ομως και ακριβο λογω της συνθεσης του. πτώση θερμοκρασίας του λαδιού συμβαινει λογω του pao,εχει αυτην την ιδιοτητα που δεν προσφερει ο υδρογοναθρακας,οπως επισης οτι κραταει δυνατα την συνθεση του οπως ειπαμε σε δυσκολες συνθηκες,δεν σπαει το φιλμ του οπως στα αλλα συνθετικα λαδια χωρις πολυ pao.αυτα ειναι τα 2 πλεονεκτηματα του pao.εχει ομως και πολλα μειονεκτηματα,οπως οτι χαλαει τα λαστιχα μεσα στον κινητηρα. οντως! και δεν το αξιζουν ..εγω που θελω να αλλαζω καθε 6 μηνες ,δεν την παλευω. και μην παρεις ποτε λαδι απο εκει..και ειδικα καστρολ.. ετσι ειναι και εγω το παλευω,η ακριβεια πλεον κτυπα παντου..κοιτω να βρω ενα λαδι που να πληρει τις προδιαγραφες της εταιρειας πρωτα, μετα να εχει καλα χαρκατηριατικα που θελω και φυσικα τελικο κριτηριο απο οσα διαλεξω η τιμη.δνε ειμαστε για πολυτελειες..εξαλλου και τα αυτοκινητα μας πλεον η καλη διαρκεια ζωης τους ειναι το πολυ 10 χρονια χωρις κοστοβορα προβληματα οσο καλα και να τα συντηρεις.αυτο καταλαβα και ας ειναι γερμανικα,ειναι αναλωσιμα πλεον οπως οτιδηποτε τεχνολογικο. αν ψωνιζει απο εκει διαλεξε πια λαδια θες και βαλε ειδοποιηση οταν γινονται προσφορες.μονο ετσι αξιζει και πρεπει να παρεις ποσοτητα για να σε συμφερει λογω των 10 ευρω εξοδα αποστολης. προσεξε ομως μια λετπμερεια.μην παρεις μεγαλη ποσοτητα απο ενα νεο λαδι που μολις βγηκε στην αγορα.γιατι ειναι συχνο φαινομενο αποτι βλεπω την μια χρονια να εχει εγκριση και την αλλη οχι για το αυτοκινητο σου.τα εχουν παιξει και οι εταιρειες αυτοκινητων με τα ορια οικονομιας και περιβαλλοντος και οι εταιρειες λαδιων που ψαχνουν να βρουν πως να παρουν εγκριση. στην πρωτη σου απαντησε. στην δευτερη οχι δεν αξιζουν και το εχω πει σε προηγουμενο ποστ γιατι.αυτα τα λαδια εχουν μεγαλο hths 4,1 ειναι φουλ ΡΑΟ και ειναι βαρια λαδια.δεν κανουν για νορμαλ χρηση και στην καλυτερη δεν σου προσφερουν κατι παραπανω και αδειαζεις τσαμπα την τσεπη σου.ειναι μια φαση μαρκετινγκ και παραπληροφορησης που υπηρξε χρονια στην ελλαδα και παντου γιατι δεν ξεραμε.ειναι μονο για αγωνιστικη χρηση ,μεγαλους κινητηρες αλλα το πιο σημαντικο δεν εχουν ΕΚΓΡΙΣΗ. .γραφουν συμφωνα με.οχι εγκριση..η' λενε προτεινετε,οχι εγκριση ξαναλεω.αυτο εσενα δεν σε καλυπτει.. να ξερετε οτι ακομα και η blackstone,η εταιρεια που στελνουν πολλοι τα λαδια τους για αναλυση ,μου ειπαν οτι και αυτοι τα απλα hydrocrack λαδια χρησιμοποιουν οπως εμεις. να το συνεχισεις.εχει βγει το νεο ..εχει αλλαξει η συνθεση του πλεον,δεν ξερουμε πως τα παει ακομα αλλα η μομπιλ ειναι εγγυηση σε οτι βγαζει.τα χαρακτηριστικα λενε οτι δεν ειναι οπως το παλιο τοσο δυνατο αλλα σιγουρα ειναι καλης ποιοτητας.
    3 points
  7. Επίσης αυτά που έχω γράψει και δείχνω στης φωτογραφίες, θα τα βρείτε και στης ΓΝΉΣΙΕΣ ΜΠΑΤΑΡΊΕΣ της VW και γενικά σε μπαταρίες που είναι Varta και Bosch. Και να δώσω και ένα ακόμα στοιχείο Στην φωτογραφία από την μπαταρία μου θα δείτε ότι υπάρχει και ένα ακόμα ψηφίο , που γράφει CGUA Από μια έρευνα που έχω κάνει, αν γράφει στην μπαταρία τα παρακάτω γράμματα C / V / E Τα γράμματα αυτά σημαίνουν ότι . Το ( E )είναι μπαταρία που προορίζονται για τα εργοστάσια τον αυτοκινήτων. Το ( V ) είναι για το λιανικό εμπόριο. Το ( C ) είναι κατασκευή για εντολή συνεργάτη.
    2 points
  8. Gοlf με 85 ιππους ειναι σαν καρο φορτωμένο με τα μήλα
    2 points
  9. Καλησπέρα , Σύμφωνα με το εγχειρίδιο και το αυτοκόλλητο που έχει στο μηχανοστάσιο αναφέρει 0W30 VW 504/507. Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου, μάλλον θα κοιτάξω για τα Mobil 1.
    2 points
  10. Καλημέρα στην Ομάδα , Ύστερα από αναμονή 10 μηνών παρέλαβα τέλη Ιουλίου το Golf GTI clubsport.(Πρωην κατοχος Tiguan MK2 2.0 TDI 4 motion) Θα ήθελα να ρωτήσω την ομάδα τι λάδι(Μάρκα) έχει να προτείνει για προδιαγραφή 504/507 με ιξώδες 0W/30 Επισυνάπτω και 2 φοτο κατα την παραλαβή του περί τα τέλη Ιουλίου . Όταν γυρίσω από το εξωτερικό σε κάνα 2μηνο θα ανεβάσω και άλλες φωτό.....
    2 points
  11. @nikdev @doggy Eγινε η αλλαγη κοντερ παιδια!!! επανηλθε ο δεικτης βενζινης και ευτυχως επανηλθε και η ενδειξη θερμοκρασιας περιβαλλοντος. οποτε η κατασταση ειχε επιδεινωθει(απο τα λαθος ρευματα λεω εγω). Αυτο το 2 σε 1(της επισκευης) ηταν το καλυτερο που μπορουσε να γινει. Επισης εκει που εγινε η αλλαγη (VCDS) μου ειπε οτι εγινε και update στο τελευταιο διαθεσιμο λογισμικο για το αυτοκινητο. Μου εφυγε ενα αγχος με αυτα.. οποτε μπορω τωρα να ασχοληθω λιγο με τον καλωπισμο του.
    2 points
  12. Ναι και από 1/11 μην χάσουν.. Ουρές τρέχουν ήδη για να πληρώσουν..
    2 points
  13. Καλησπέρα, σήμερα έγινε η αντικατάσταση της εργοστασιακής μπαταρίας τύπου AGM, με νέα επίσης εργοστασιακή. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος με τη διάρκεια της ζωής της, καθόσον παρόλο που ήταν κουμπωμένη και σε συντηρητή μπαταρίας (Ctek), άντεξε μόλις 5 έτη και 4 μήνες από την ημερομηνία της 1ης άδειας κυκλοφορίας του αυτοκινήτου (ή 5,5 έτη από την ημερομηνία παραγωγής της). Συνήθως αντέχουν 7 έτη μου είπαν από την αντιπροσωπεία, στα 8 έτη άλλαξα αντίστοιχη AGM μπαταρία και στο προηγούμενο μου όχημα (BMW). Επί τη ευκαιρία, υπήρχε και τεχνική οδηγία σύσφιξης όλων των συστημάτων διανομής ρεύματος (ακροδέκτες, πόλους, ασφαλειοθήκη, κλπ) και βρέθηκαν πολλές ξεβιδωμένες βίδες! Τέλος, υπήρχε και αναβάθμιση στο Infotainment του αυτοκινήτου και η όποια έγινε κι αυτή.
    2 points
  14. κατι ακομα..οταν βλεπετε χαμηλο Viskosity Index: 159 ας πουμε στο λαδι της σελ πιο πανω αυτο σημαινει οτι εχει καλη βαση λαδιου και προσεγμενα προσθετα. βασικα η σελ σε συνεργασια με την μομπιλ εχουν φτιαξει μια εταιρεια https://www.infineum.com/en-gb/about/ με την οποια παραγουν προσθετα που δινουν και σε αλλες εταιρειες λαδιων και blenders .. μιλαμε για σοβαρες εταιρειες αυτες οι 2. πρωτοπορες με επενδυσεις σε ερευνα πανω στην επιστημη των λαδιων. αν ομως ποτε δειτε Viskosity Index απο 190 και πανω ,η LMoly το κανει συχνα αυτο, σε ενα λαδι ψιλο δλ. 30αρι τοτε μεινετε μακρια.αυτο σημαινει οτι το λαδι βασης δεν ειναι πολυ καλης ποιοτητας και στα προσθετα εχουν βαλει πολλους viscosity modifiers, μια φτηνη λυση για να ενισχυσουν και να διατηρήσουν το ιξωδες ψηλα,το οποιο ομως εχει το μειονεκτημα οτι χανεται σχετικα πολυ πιο γρηγορα απο ενα αλλo λαδι που εχει καλυτερη βαση λαδιου. οσο για το ιξωδες ..θα το ξαναπω..σημασια δεν εχει το ιξωδες αλλα το hths..αν απο τα χαρακτηριστικα του λαδιου συνδυαζονται με τετοιο τροπο που σας ανελυσα ωστα να δινουν ενα δυνατο αποτελεσμα καλης ποιοτητας προιοντος τοτε ενα 0-30 μπορει να ειναι καλυτερο και πιο δυνατο,πιο παχυ πιο ανθεκτικο αρα πιο καλο λαδι απο ενα 5-30. στην αμερικη ,οι γνωστες ,περισοτερο τα 0-30,0-40 κυνηγανε και αυτοι ξερουν πολυ καλα απο λαδια. απλα δεν υπαρχουν παντα καλυτερα λαδια σαυτα τα ιξωδη απο τα 5-30 ,5-40 επισης επαναλαμβανω οτι το τελικο αποτελεσμα εχει σημασια και οχι παντα τα επιμερους χαρακτηριστικα ,που ομως .αυτο το τελικο αποτελεσμα φαινεται ,σαν δεικτης, καταρχην απο τα χαρακτηριστικα αλλα και απο αναλυσεις - παρατηρησεις θερμοκρασιων και blackstone. ας πουμε εχω δει μετρησεις απο blackstone αλλα και χρηστων μετρησεις θερμοκρασιων οπου ενα mobil 1 fs 0-40, castrol 0-30 ηταν πολυ ανθεκτικα σε σκληρη χρηση ακομα και πιστας. ειδικα το 0-40 ειναι και το ΟΕΜ λαδι που βγαζει η πορσε σε ορισμενα μοντελλα της σε συνεργασια με την mobil.
    2 points
  15. Τελικά πήρα 35 ευρώ προχθές που είχε εκπτώσεις αυτο https://www.liqui-moly.com/en/longlife-iii-sae-5w-30-p003758.html#20820 από autodoc. θα το δοκιμάσω και θα σας πω. θα βγάλω και φώτο όταν μου έρθουν να το δείτε
    2 points
  16. στην ιδια κατηγορια με τα περισοτερα ειναι οσον αφορα την ποιοτητα.τα χαρακτηριστικα του ειναι μετρια προς καλα,ενα λαδι για 8-9000 χιλιομετρα. οι διαφορες που εχει με το 4200 ειναι στις προδιαγραφες.το 4200 εχει περισοτερες και 2 ακομα σημαντικες,η μια οπως ειπαμε ειναι η πιο σημαντικη της μερτσεντες. λεει μεσα https://www.q8oils.com/automotive/the-importance-of-the-mb-229-52-specification/ οχι οτι της βαγκεν δεν ειναι αυστηρη,μετα της μερτσεντες ειναι η πιο αυστηρη και καλο ειναι να εχουμε και τις 2 στο λαδι που θα χρησιμοποιησουμε αν ψαχνουμε την καλυτερη επιλογη λαδιου.αυτο πληρωνεις παραπανω στο 4200 οπως επισης οτι ειναι πιο χοντρο λαδι για Χ30αρι,το KV100 ειναι 12,2.
    2 points
  17. Ναι μονο κατα την εκκινηση για 1-2 δευτερολεπτα.
    2 points
  18. Τα fsi αν δεν κάνω λάθος φοράνε ίδιο κωδικό με τα πρώτα tsi (bmy,blg κλπ)...εγώ πριν δύο χρόνια που άλλαξα σε tsi 122 είχε γύρω στα 400€ το.σετ , αλλά χρειάζονται και επιπλέον κάποια επιπλέον πράγματα που δεν περιλαμβάνονται (φλάντζα καθρέφτη κλπ)
    2 points
  19. Σήμερα ήταν η μέρα που το T-roc εγινε T-rocket. Απο stock 150hp με 25kg ροπή φτάσαμε με μαμά μοτέρ στα 192hp με 33.5kg ροπή. Απο μαμα στις 3k στορφές είχε 120hp τώρα 170hp. 50 αλογα διαφορά στις 3K! Ζωντάνεψε για τα καλά. Και αυτά με "safe tune". Ο γιώργος κέντησε για stage 1 plus. Ήθελα να κάνει και λίγο burple / pop corn στα κατεβάσματα στις 3-4k rpm αλλά μου είπε οτι δεν θα αντέξουν τα εμβολα όποτε το αφήσαμε. Ολοκλήρωσα και το upgrade στο infotainmetn με τα γραφικά του R και τη δυνατότητα να αλλάζω χρώματα τόσο στο dashboard όσο και στην οθόνη τη μεγάλη. Σήμερα λοιπόν έκλεισε ενα κεφάλαιο μηνων και επιτέλους θα το ευχαριστηθώ κατάλληλα. Καλές βόλτες σε όλους! Πάντα με ασφάλεια και σύνεση!
    2 points
  20. Αν έχεις δυνατότητα πάρε δισκόπλακες της ATE,TRW, Ferodo Premier, Hella High Carbon ή αντιπροσωπείας όχι brembo, είναι κακής ποιότητας οι απλές οικονομικές σειρές. Θες να κάνεις retrofit 312 φρένα ? Στο πορτπαγκάζ, κάτω από τη μοκέτα θα βρεις ένα αυτοκόλλητο με διάφορους κωδικούς όπως 1ZE, 1ZJ, 1ZQ (288mm) 1ZA, 1ZK, 1ZL, 1ZB, 1ZU (312mm) αναλόγως κωδικού είναι και τα φρένα που έχει το αυτοκίνητό σου.
    2 points
  21. Καλημέρα, από εδώ: https://www.ebay.de/itm/125648825555?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=707-127634-2357-0&ssspo=3fRmAkrwQvO&sssrc=4429486&ssuid=f1PEWpf1Rd-&var=&widget_ver=artemis&media=COPY
    2 points
  22. Καλησπέρα, μέτρηση τυχαία σήμερα, του βάθους πέλματος των ελαστικών Pirelli Scorpion Verde Seal Inside (255/40R20), με χρήση 1,5 έτους - 20.275 ΚΜ, έως σήμερα. Ελάχιστη μέτρηση βάθους πέλματος = 6,8mm Μεγίστη μέτρηση βάθους πέλματος = 7,0mm Μέσος Όρος βάθους πέλματος ελαστικών = 6,9mm. Συγκριτικά, αν θυμάμαι καλά, τα προηγούμενα Continental ContiSportContact5 SUV που είχα, στα ίδια χιλιόμετρα χρήσης είχαν τη διπλάσια φθορά (γύρω στα 5,8-6mm). Αυτό θεωρητικά (εάν συνεχίζεται ο ίδιος ρυθμός φθοράς) μεταφράζεται σε διπλάσια χιλιομετρική απόδοση των συγκεκριμένων ελαστικών, σε σχέση με τα προηγούμενα Continental (που αλλάχτηκαν μετά από 45.000 ΚΜ χρήσης). Υ.Γ: Στην Αγγλία διαβάζω για 60-70.000 μίλια χρήσης, μέχρι την αλλαγή των συγκεκριμένων ελαστικών!
    2 points
  23. Αν και παλιό το θέμα αυτό θα απαντήσω μιας και έκανα stage 1 στο δικό μου 2016 1,6 Tdi ,την έκανα εδώ https://tuningonroad.com/ Πριν από την βελτίωση μου πέρασε 2 update της εταιρείας που είχαν βγει και δεν είχαν περάσει απο την αντιπροσωπεία που το πήγαινα για σέρβις .πριν το πάω το αμάξι έκανα μια δυναμομετρηση και έβγαλε μαμά 118Ηp Και 18 κιλά παραπάνω ροπή απο ότι λέει η μαμά (καλό αυτό ) Έχω κάνει 1500 χλμ και όπως μου είπε και αυτή την εβδομάδα είναι να ξανά κάνω δυναμομέτρηση για να δω τα τελικά νούμερα ,σε αίσθηση εγώ κατάλαβα λίγο καλύτερο νεύρο ,και λίγο καλύτερη κατανάλωση .ακόμα μου έφτιαξε λίγο την πρώτη που έσπαγε αμέσως (αυτό το ζήτησα εγώ ) . Μόλις έχω τα νούμερα από την 2τερη δυναμομετρηση θα τα γράψω . Μέχρι στιγμής όλα καλά .
    2 points
  24. Καλησπέρα! τώρα τα είδα τα μνματα. Δυστηχώς έκλεισε το καναλι στο telegram και δεν μπορώ να βρώ κατι. Το https://mibsolution.one δουλεύει ακόμη πάντως αλλά πιο ειναι τι εκει μέσα.... Προσωπικά με εχει βολέψει τόσο πολύ το performance monitor που αν μπώ ποτέ ξανα στη διαδικασια να το αναβαθμήσω θα βρώ πρώτα τα σωστά αρχεία και μετά θα το ξαναπειράξω. Μπορεί να λέω και μπαρούφα αλλά αν ρωτήσετε σε κανενα προγραμματιστή ECU να ξέρει-μπορεί να σας το κανει.
    2 points
  25. Καλησπέρα σε όλους σας! Όταν σου λέει η πολυμελής οικογένειά σου, ότι αποφάσισε να πάρει πολλά πράγματα για τις διακοπές αυτή τη φορά, οπότε τα συνήθη 570L χώρου αποσκευών σε 7θεσια διάταξη δεν επαρκούν (230L χώρου αποσκευών + 340L μπαγκαζιέρας), τότε χρειάζονται πιο δραστικά μέτρα! Τώρα, με 2.683L αποσκευών (230L χώρου αποσκευών + 2.453L τρέιλερ), πιστεύω να χωρέσουν όλα!
    2 points
  26. Καλημέρα, έτοιμοι για άλλη μια εξόρμηση καλοκαιριού, για να ξεμουδιάσουν και τα 300 άλογα!
    2 points
  27. Καλημερα σε ολους , τελικα εγινε η αναβαθμιση σε stage 1,2,3. Τα αποτελεσματα ειναι θεωρω καλα 512bhp 60kg ροπη. σε μετρηση 0-100 στα 3,4 . Δεν εχει γινει αναβαθμιση στα φρενα που θα γινει σε 2-3 μηνες.
    2 points
  28. Το πρώτο, το κίτρινο pad είναι για το compound και η γούνα για το polish. Μετά θέλει και κερί ή την νέα μόδα κεραμική. Σε ότι αφορά τα βουρτσάκια, είχα πάρει ένα κουτί με 4 μέσα, από Κίνα, με σκληρή τρίχα και από Ελλάδα πείρα της Κ2 το άσπρο με μαλακή τρίχα. Κατέληξα να χρησιμοποιώ το Κ2 μόνο. Θέλει ελάχιστη πίεση πάνω στα πατάκια, εγώ με αυτό καθαρίζω και εσωτερικά το δάπεδο του αυτοκινήτου. Για καθαριστικό χρησιμοποιώ το green star της koch chemie, αραιωμένο 1 προς 20.
    2 points
  29. Εγώ πρόσφατα έκανα γυάλισμα στην Corolla. Με αλοιφαδόρο που μπαίνει στο δράπανο. Έκανα για αρχή καλό πλύσιμο και πέρασα Πύλο 3m Και μετά χρησιμοποίησα αυτές της κρέμες. Και τελικό μετά Το πέρασα όλο το αμάξι με γούνα στο δράπανο
    2 points
  30. Καλημέρα https://www.volkswagen.gr/el/owners-and-services/about-your-car/customer-information/takata-airbag-recall-campaign.html
    2 points
  31. Καλημέρα και από μένα, Γιάννη με λένε κι έχω το vw polo 6r tdi 1.6. Λατρεύω τα volkswagen και είχα παλιότερα στη Γερμανία όπου έμενα το golf 3.
    2 points
  32. 25η Μαρτίου, πάνω από τη μονή Φιλοσόφου στην Αρκαδία.
    2 points
  33. Το γράφω από πάνω, είχε κάποιο θέμα με το πρωτόκολλο https
    1 point
  34. Καλημέρα, κάτοχος mk6 CAVD. Το μαμά intercooler του gti είναι το ίδιο με του CAVD νομίζω, το s3 είναι καλύτερο. Για εξάτμιση πρέπει να πάς σε turboback, όχι μόνο catback. Με αυτα που σκέφτεσαι να βάλεις πάς στα 240+ άλογα και -3000€ στο πορτοφόλι. Φρένα δε θα βάλεις να σταματάς όπως πρέπει, γιατί του 122 είναι μόνο 288mm; Αναρτήσεις σωστές; Ζάντες (όχι βαρίδια 12+ κιλά), λάστιχα (που έχουν πάει στο Θεό με τις ανατιμήσεις, για 16ρα δίνω 100+ για τα ίδια ps4 σε σχέση με 3 χρόνια πριν); Αυτά όλα πάνε στα 5000€+, μην υπολογίζοντας τυχόν αστοχίες - ζημιές, που δε θα τα πάρεις ποτέ πίσω άμα ποτέ το πουλήσεις. Είσαι σίγουρος ότι θές να τα δώσεις και να μην δώσεις εξ'αρχής 5000 επί πλέον να αγοράσεις ένα πιο γρήγορο μαμά αυτοκίνητο; Καταλαβαίνω ότι μουρλοποιείσαι ακούγοντας για άλογα και φτιαξίματα, αλλά μήπως να το σκεφτείς καλύτερα;
    1 point
  35. Μια από τα ίδια και αυτό.... Ένας κινητήρας 1000cc 110 hp δεν είναι πιεσμένος όταν καλείται να σύρει ένα σασί σαν του golf?πόσο μάλλον σ ένα ταξίδι με 3 ή 4 άτομα και γεμάτο χώρο αποσκευών? Προσωπικά θεωρώ λάθος επιλογή για αυτοκίνητα κατηγορίας golf - passat και SUV,αναφερόμενος στον όγκο και τις βάρος τους,να κινούνται από έναν 1000αρι κινητήρα.Ο,τι υλικά και τεχνολογία αν έχει εφαρμοστεί σε ένα τέτοιο μοτέρ ποια θα είναι η αξιοπιστία του μετά από 150Κ ή 200Κ χλμ.
    1 point
  36. Καλημέρα , γράφω εδώ ,αν ενοχλεί ας μεταφερθεί , Γιάννης Κατερίνη,Πασσατ 1.6fsi το αυτοκίνητο ,χαίρομαι που βρίσκομαι ανάμεσα σας και ευχαριστώ για την αποδοχή!
    1 point
  37. Πρεπει να γινει μεσα απο διαγνωστικο μηχανημα η ενεργοποιηση.
    1 point
  38. Αρκετά σοφότερη επιλογή τα 105 (και αν δεν κάνω λάθος? ο 1.2 με τα 85 άλογα είναι τρικύλινδρος), με τα 85 άλογα σε βλέπω να σε προσπερνάει και το καρότσι από το super market Ακόμα καλύτερα και αν πάς σε 1400 με τα 122hp αρκετά οικονομικός κινητήρας και αυτός και αφού έχεις και οικογένεια θα βολεύει ακόμα καλύτερα σε ταξίδι κτλ.
    1 point
  39. H VW κάθε 1/1, κάνει ανατίμηση σε όλα τα μοντέλα της και κατόπιν σε όλες τις κλίμακες ανταλλακτικών σε τωρινά αλλά και παρελθόντα μοντέλα. Δεν υπάρχει λόγος να πάρεις από τη VW, μπορεί να πάθεις κανένα εγκεφαλικό..
    1 point
  40. Καλημερα!!! Εγινε αλλαγη στον εγκεφαλο και ολα γυρισαν στο φυσιολογικο. Συγγνωμη για την μη εγκαιρη απαντηση.
    1 point
  41. Φυσιολογικό είναι το -30. Έμενα κατεβάζει -40 FAHRENHEIT. Το ζήτησαν από τη ΕΒΓΑ για διανομή παγωτού.
    1 point
  42. Με το μπαουλο απο πανω.... παλι μουδιασμενα θα μεινουν! Καλό ταξίδι!
    1 point
  43. Η γούνα σε τι χρησιμεύει; Επίσης μιας και ανέφερες το δράπανο, χρήσιμα είναι τα βουρτσακια που μπαίνουν και κάνεις τα πατάκια με αφρό. Σκουπίζεις με κατάλληλη σκούπα και ούτε πιεστικά ούτε να στεγνώνουν ώρες.
    1 point
  44. Είναι εξαιρετική η κατανάλωση, λαμβάνοντας όλα τα δεδομένα υπόψη (πχ. Average Speed). Γενικά με πρόγραμμα, αν οδηγείς έξυπνα και ΔΕΝ ΠΑΤΑΣ όλα τα τουρμπάτα καίνε λιγότερο από εργοστασιακά.
    1 point
  45. @Xristos K. Το βερνίκι, έχει σπάσει θέλει βάψιμο. Δεν νομίζω ότι έγινε από το κλιματιστικό. Φαίνεται στα πίσω φτερά. Γενικά το βλέπω πολύ ταλαιπωρημένο το αυτοκίνητο.
    1 point
  46. Μετά από σχεδόν μια δεκαετία από το αρχικό ποστ, βρέθηκε λύση για εμάς τους καημένους με το MIB1... Ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto σε Composition Media 5.8"...
    1 point
  47. έφυγες με ελαφρά όχι σύντομα αλλά αμεσότατα.κακως τα κράτησες τόσο πολύ.εγω βαριά 10000χλμ.
    1 point
  48. Τα εργοστασιακά (sachs) πέφτουν στις 30Κ, στα Bilstein b6/b8 μετά τις 120Κ καταλαβαίνεις μικρή φθορά. Στις 100,000 κάνεις μια επισκευή και είσαι έτοιμος. ΑΝ όμως, λαμβάνεις υπόψη λακούβες και λοιπά βάλε τα sachs και μην το ψυρίζεις. Τα sprint, με μικρή ταχύτητα στις εγκάρσιες ανωμαλίες έχουν λιγάκι τη δυσκολία τους, καμία σχέση φυσικά με εργοστασιακές που περνάς χαλί από πάνω. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ανάγκες ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ αμορτισέρ. Στην αλλαγή θα χρειαστείς κατόπιν ελέγχου αλλαγή σε topmount, ρουλεμάν,βάσεις. Μην τα αμελήσεις.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.