Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/28/2024 in all areas

  1. Το γράφω από πάνω, είχε κάποιο θέμα με το πρωτόκολλο https
    1 point
  2. Καλησπέρα, πρώτες εντυπώσεις μετά από σχεδόν 1000 ΚΜ με τα νέα λάδια στον κινητήρα που μπήκαν για πρώτη φορά, τα Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30 LL. Σε συνήθη διαδρομή που κάνω (Σέρρες - Θεσσαλονίκη και αντίστροφα), είδα εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες λαδιού, τέτοιες που δεν έχω δει ποτέ μέχρι τώρα (με ίδιες ταχύτητες κίνησης 90-120 Km/h και ίδια εξωτερική θερμοκρασία 11-16 C) με τα 3 προηγούμενα λάδια που έχω χρησιμοποιήσει. Είδα θερμοκρασίες λαδιού λοιπόν από 84 C (!!!) έως 104 C (max!!), ήτοι περίπου 8-10 C χαμηλότερες σε σχέση με τα άλλα λάδια! Μεγαλύτερο ενδιαφέρον θα έχει η χρήση του κατά τους ζεστούς θερινούς μήνες, οπότε θα έχω πιο ολοκληρωμένη εικόνα μετά. Τι συμπέρασμα βγάζετε εσείς από τα παραπάνω πρώτα συμπεράσματα για το λάδι αυτό λοιπόν;
    1 point
  3. Αρχικα αλλαζω σετ θερμοστατη γιατιδεν ανεβαζε φυσιολογικα θερμοκρασια και ανεβοκατεβαινε ο δεικτης χωρις να περναει την μεση και ως εδω ολα καλα. Ξαφνικα αναβει το λαμπακι φθορας φρενων, (που μολις ειχα αλλαξει τακακια και ειναι κομμενο το καλωδιακη τουλαχιστιν 10ετια) και τσουπ μηδενιζει ο δεικτης βενζινης (αλλαγμενη αντλια προ 3 ετιας) . Παω στον μαστορα μου λεει να δουμε καντραν, μεχρι να βρω χρονο να το παω αναβει και μηχανη, ραγισμα σε προκαταλυτη (μπορει και λαμδα). συνεχιζει η καταρευση και παιρνει νερο μεσα απο τον καθρεπτη μπροστα ενταξει αυτο λυνεται χαλασαν τα λαστιχα σε μια γωνιτσα πανω απο τον οδηγο στο Παρμπρίζ. ταυτοχρονα αναβει epc . ο ηλεκτρολογος βλεπει τα πισω φωτα απο καπου πηρε υγρασια και εκαψε το πανω στοπ ο φτιαχνει. ξηλωνει το κατραν ειχε ποσες ξεκολλημενες ψυχρες το φτιαχνει. να αναφερω ότι το θεμα με τον δεικτη βενζινης συμβαινει μονο οταν αναβει η ενδειξη για την φθορα για τα τακακια (μηδενιζει). οταν δεν αναβει ο δεικτης λειτουργει αλλα με μεγαλη αποκληση απο την ποσοτητα βενζινης. μετα απο 15 μερες απο το καντραν ξαναρχιζει ολα τα παραοπανω και ακρη δεν βγαζω. εχει τυχει σε κανεναν ολο αυτο?????
    1 point
  4. Εγώ αντιπροσωπεία πηγαίνω. Αλλάζουν λάδια φίλτρο λαδιού και ότι άλλο χρειάζεται. Διαμαντάκι ο κινητήρας. Φαντάσου ότι το 1.0 λανσαρίστηκε σαν mpi με το vw up. Αρκετά τίμιο και οικονομικό. Τώρα με το turbo, έχουν μπει και σφυρήλατα κτλ.
    1 point
  5. Εγω,σε 1.6 FFSI,στις 2 τελευταιες αλλαγες εβαλα τα KONI τα πορτοκαλι...Η αλλαγη εγινε μεσα στον αυγουστο που μας περασε.Μου κοστισαν 450ευρω.Ελατηρια εχω ακομα της μανας του. Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος,συμφωνα με το δικο μου οδηγικο προφιλ και απαιτησεις. Ειναι σφιχτες,περιοριζοντας αρκετα τις κλισεις στις στροφες σε σχεση με τα μαμα που αν δεν κανω λαθος ηταν SACHS. Στα προηγουμενα θυμαμαι οτι χρειαστηκε ν αλλαξω το πισω δεξια γιατι ειχε ξερασει τα υγρα,στο σερβις το ειδε ο μαστορας.
    1 point
  6. Ουπς...νομιζα οτι εβγαζε και το passat με αυτο τον κινητηρα. Στα υπολοιπα συμφωνουμε.
    1 point
  7. Καλημέρα. Παιδιά μια ερώτηση , και βοήθεια. Έχω κάποια ανταλλακτικά VW τα οποία μου έχουν μείνει (Από το cruise control που έβαλα) Υπάρχει κάποιος τρόπος το πώς μπορώ να μάθω και σε ποια άλλα μοντέλα VW μπορεί να ταιριάζουν??? Μπορεί να ταιριάζουν ίσως και Seat Audi Skoda. Έχω τους κωδικούς αν μπορεί βοηθήσουν. Έχει κανείς καμιά ιδέα στο πως θα μπορέσουμε να μάθουμε?
    1 point
  8. Απαράδεκτη αντιμετώπιση. Και ο άλλος που θα το πάρει δηλαδή δεν έχει δώσει €? Άπαξ και βγάλει πρόβλημα κοιτάξτε να γίνει σωστή δουλειά. Sent from my iPad using Tapatalk
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.