Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/07/2021 in Posts

  1. Καλησπέρα σε όλους σας. Παραθέτω μερικά στατιστικά στοιχεία του πρόσφατου ταξιδιού μου στην Κ. Ευρώπη, με το όχημα μου, με επιβάτες και αποσκευές συν μπαγκαζιερα οροφής. Χιλιόμετρα = 4.189 ΚΜ Χώρες διέλευσης = Βουλγαρία - Σερβία - Ουγγαρία - Αυστρία - Τσεχία - Σλοβακία - Πολωνία Κόστος διοδίων = 70€ Ταχύτητες Κίνησης = Εντός ορίων οδών, εκτός από αυτοκινητόδρομους όπου κινήθηκα με ταχύτητες 135-140 Km/h. Σύνολο Καυσίμων Diesel Plus = 370 L Κόστος Καυσίμων = 733 € Μέση Κατανάλωση = 8,83 l/100Km (με μπαγκαζιερα οροφής + 5 άτομα + αποσκευές) Μέση Τιμή Diesel Plus (4 χωρών όπου έβαλα καύσιμα) = 1,98€/ l Φθηνότερο Diesel Plus = Πολωνία (1,63€/l) Ακριβότερο Diesel Plus = Σλοβακία (2,35€/l) Μέσο κόστος καυσίμων ανά ΚΜ = 0,175€/Km Χαμηλότερη ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού = 92 C Υψηλότερη ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού = 120 C Μέση ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού (που έβλεπα την θερμοκρασία τις περισσότερες φορές) = 107 C Εξωτερικές θερμοκρασίες κίνησης = Από 14 C έως 37 C Μέτρηση στάθμης λαδιού με την επιστροφή = Δείκτης στο ΜΑΧ [emoji7] Πιέσεις ελαστικών = 2,8 εμπρός - 3,3 πίσω Αυτά τα ολίγα, καλά χιλιόμετρα να έχουμε όλοι! [emoji41] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    7 points
  2. Καλησπέρα στην παρέα, καλώς σας βρήκα![emoji41] Παρθενικό ποστ με χιονισμένο polακι [emoji1690][emoji123] Sent from my iPhone using Tapatalk
    6 points
  3. 5 points
  4. Αναμένοντας τα πολλά χιόνια[emoji28] Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  5. Πατήσαμε και λγ χιόνι φέτος[emoji41] Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  6. Απορώ με κάποιους, που μόλις κάνουν εγγραφή, χωρίς ένα χαιρετισμό, γράφουν κατευθείαν για αυτό που έχουν κωλοσφίξιμο. Ούτε τους στοιχειώδης κανόνες ευγένειας και συναναστροφής δεν ακολουθούν. Τα μέλη δεν περιμένουν σε στάση προσοχής, να απαντήσουν στις απορίες του κάθε κατακαημένου. Όχι κύριε, πρώτα θα χαιρετίσεις και σε άλλη δημοσίευση θα γράψεις το πρόβλημα σου, το οποίο θα κλείσεις με ένα ευχαριστώ.
    5 points
  7. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP/587NM Ρεκόρ αυτονομίας και κατανάλωσης, με χρήση σε Εθνική + Επαρχιακή Οδό, τηρώντας αυστηρά τα όρια ταχύτητας. Αυτονομία = 999 ΚΜ - Κατανάλωση 4,9 l/100Km (επαρχιακή οδός η συγκεκριμένη ένδειξη). Καύσιμο = Shell V-Power Diesel (ρεζερβουάρ 60l) Πρέπει να είναι τα πιο λιτοδίαιτα 300 άλογα της αγοράς [emoji12][emoji23][emoji7] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    4 points
  8. ***Update*** Το αμαξι πλεον ειναι 190 αλογα με 36 κιλα ροπη. Βελτιωσεις: Μεγαλυτερη τουρμπινα Garrett Carbon Intake RTMG Δοχειο αναθυμιασεων RTMG Ζαντες Original BBS Ci-R GTI-Style χειροποιητη εξατμιση απο τη μεση και πισω, με πιο ελευθερο καζανι πριν το διχαλο-Y Eibach ελατηρια χαμηλωματος 3cm, αντι των μαμα Rline που ηταν ηδη 1,5 cm Με αυτες τις παρεμβασεις πλεον το αμαξι ειναι σβελτο και οικονομικο. Μεση καταναλωση 5.7-6.2 ανα 100 χλμ αναλογα με το ποσο το πιεζεις Επιδοσεις πολυ κοντα σε χρονους με το μεγαλυτερο αδερφακι Golf Mk7 GTD με τα 184 αλογα
    4 points
  9. 3 points
  10. Σε όσους έχει τύχει να στάξει ρετσίνι από πεύκο στο αυτοκίνητο, μπορούν να το βγάλουν , είτε φρέσκο, είτε παλιό, με νέφτι πεύκου και μόνο. Ένα εμποτισμένο βαμβάκι, δυο λεπτά πάνω στο ρετσίνι είναι αρκετό, το νέο να το διαλύσει και το παλιό να το κάνει εύθρυπτο. Μετά άζαξ τζαμιών για καθαρισμό και είναι έτοιμο. Δεν επηρεάζει το βερνίκι του χρώματος.
    3 points
  11. Εδώ στο βουνό, με τα (300) άγρια άλογα VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    3 points
  12. Και επίσημα, καλώς σας βρήκα λοιπόν! Παρέλαβα χθες και είμαι ενθουσιασμένος! Τοποθετήθηκαν ήδη οι Nanoceramic της Llumar και το αυτοκίνητο έδειξε ακόμα περισσότερο! Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  13. εφερα σπιτι τον μαστορα μου με το διαγνωστικο του (δεν ηταν vagcom) και τοσβησε σε μισο λεπτο.ολα καλως.προχωραμεεε
    3 points
  14. Καλησπέρα σε όλους σας και καλή Κυριακή! [emoji41] Έγινε πλέον και το πολυπόθητο εδώ και καιρό customise στο καντράν, από απίθανο φίλο - VW Guru, με την παραμετροποίηση του AID Dashboard. Έγινε προσθήκη Lap Timer, Refuel Quantity και αλλαγή προβολής καντράν σε αυτήν του Tiguan R (μιας και είναι η έκδοση Diesel R πλέον το δικό μου [emoji12][emoji23][emoji7]). Το αποτέλεσμα εκπληκτικό, ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα τον VW Guru [emoji8][emoji41][emoji847] Ακολουθούν φωτογραφίες. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    3 points
  15. Εμ τι εκανες[emoji23][emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  16. Στο golf είχα βάλει marelli κ monroe κι ήταν δράμα.η κατάσταση...το Σεπτέμβρη στο service μου έβαλε κάποια ο μάστορας που φρενάρουν είναι ακριβώς σαν τα μαμά σε συμπεριφορά και κόστισαν μόνο 40€,αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουν κάποιο αναγνωριστικό για να σου προτείνω να πάρεις τα ίδια
    3 points
  17. Ρουλεμαν με φθορα εχει σιγουρα. Βαλβολινες ναλλαζεις ανα 60,000 χλμ οσοι δεν αλλαζουν επιταχυνουν τις φθορες. Και καποια στιγμη ανοιξε το κιβωτιο να ταλλαξεις και να ησυχασεις Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  18. Καλησπέρα παιδιία! Σημερα παρελαβα και εγω τα λαδια για το επερχομενο Service στο polaki μου (1.0 115ps 2020). Σας τα παραθετω την συσκευασια.. Πιστευω ειναι γνησια.. :P Περυσι μου ειχαν βαλει στην αντιπροσωπεια 0w-30 και φετος ειπα να κανω την αλλαγη αυτη.. Δεν ξερω αν εκανα καλα.. Καποιοι που τα εχουν ηδη αν μπορουν να μας πουν εντυπωσεις..
    3 points
  19. θα ξεπεράσεις τα 12 euro ανα λίτρο. Θεωρώ οτι είναι αρκετά για συμβατικά λάδια σε συμβατικά αυτοκίνητα. Αν είχαμε κάποιο ιδιαίτερο κινητήρα να πω οκ. Αλλά και το καλύτερο λάδι να βάλεις δεν είναι και το ιερό δισκοπότηρο. Επίσης εμείς δεν έχουμε ούτε τα Ρώσικα , ούτε τα Γερμανικά κρύα που έχουν οι άνθρωποι εκεί πάνω και χρειάζονται ένα full συνθετικό λάδι για να μην τους γίνεται μέλι το λάδι μετά από 5 λεπτά. Άλλωστε δεν είναι και το καλύτερο να αλλάζεις συνέχεια διαφορετικές μάρκες στο αμάξι. Έτσι και αλλιώς μετά τα 7000 χλμ όλα τα λάδια αρχίζουν να φθίνουν. Βρες ένα επώνυμο, original λάδι με νορμαλ τιμή που εσύ νομίζεις οτι σου ταιριάζει καλύτερα και άλλαζε το όσο πιο συχνά μπορείς. Εγώ σκέφτομαι σοβαρά να πάρω μια τρόμπα ηλεκτρική και να κάνω ενδιάμεσες αλλαγές μόνος μου στα 7000 και 14000 που θα αλλάζω και το φίλτρο.
    3 points
  20. Αγαπητέ το πρώτο που πρέπει να τσεκάρετε είναι το Τούρμπο πιθανόν σε αυτά τα χιλιόμετρα να θέλει επισκευή, ίσως από εκεί περνάει το λάδι! Μετά αρχίζεις και ψάχνεις πιο βαθειά. Ελατήρια πιστονιών κτλ. Επίσης καλό είναι να αλλάζεις τα λάδια κάθε 10.000 χιλιόμετρα ή και λιγότερα αν αντέχεις οικονομικά. Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  21. Ωραία όλα αυτά που γράφεις και μπράβο σου που επέλεξες κατά τα λεγόμενα σου ένα καλό μτχ αυτοκίνητο. Όμως δεν σχετίζονται αγαπητέ με την ερώτηση και το θέμα που άνοιξε ο άνθρωπος. Σαν απάντηση θα περίμενα να του πεί κάποιος γνώστης τα θέματα που βγάζει ο συγκεκριμένος κινητήρας σε σχέση με την κατανάλωση λαδιού. Επίσης σαν συμβουλή να δοκιμάσει πρώτα ένα άλλο λάδι μα δει μήπως καίει λιγότερο και καθυστερήσει για κάποιο καιρό την επισκευή μοτερ. Αλλά για όνομα του θεού το να του πούμε οτι εγώ έχω αγοράσει ένα άλλο αμάξι μτχ που είναι αστέρι. Σε τι θα τον βοηθήσει?
    3 points
  22. Καλημέρα και καλώς σας βρήκα, είμαι ο Νίκος από Δράμα, είμαι νέος κάτοχος VW Taigo το περιμένω από βδομάδα Δεν υπάρχει ακόμα φόρουμ για το συγκεκριμένο μοντέλο απ'οτι είδα πιθανώς γιατί είναι ακόμα νέο.
    3 points
  23. Βγήκε η τουρμπίνα και στάλθηκε για έλεγχο, θα ενημερώσω όταν έχω νεα
    2 points
  24. Ναι ο συναγερμός έχει διαφορά ως προς την τοποθέτηση. Εδώ μπορεί να σου κάνουν καλή τοποθέτηση. Αφού θα περιμένεις να παραλάβεις να το παραγγείλεις με εργοστασιακό συναγερμό
    2 points
  25. Μπήκανε επιτέλους 235/45/17 pilot sport 4 αν και πιστεύω η κατανάλωση ανέβηκε όσο να ναι
    2 points
  26. Τη πρώτη φορά που συναρμολογείται η μηχανή παίρνει παραπάνω από αυτό που αλλάζεις εσύ στο σέρβις. Μέσα μένει περίπου 1 λίτρο από τα προηγούμενα λάδια γιατί είναι σε μέρη-γρανάζια-διαδρόμους όπου δε μπορεί να φύγει. Παράδειγμα από μανιουαλ που είχα έπαιρνε 3,8 σε αλλαγή λαδιού αλλά αν έκανες αποσυναρμολόγηση έπαιρνε 4,6. Πάντα μενει μέσα κάνα λίτρο που δε βγαίνει. Όταν κάνεις αλλαγή λαδιών βγαίνει αυτό που γράφει το μανιουαλ για την αλλαγη Πληροφοριακά αυτα
    2 points
  27. Για να μπει το καινούργιο συρτάρι χωρίς να ξηλωθεί η κονσόλα, το μόνο που χρειάζεται είναι να στρετσαρουμε την ποτηροθηκη προκειμένου να χωρέσει το νέο συρτάρι. Έχω διαβάσει ότι άλλοι το έχουν βάλει με δύναμη λυγίζοντας λίγο το συρτάρι, αλλά εγώ φοβόμουν μην τσακίσει οπότε με μια ντιζα και παξιμάδια έφτιαξα αυτό το ιδιότυπο "εργαλείο" που μου έλυσε τα χέρια. στη φώτο ελπίζω να καταλαβαίνεις τη διαδικασία
    2 points
  28. Αυτό είναι το ζουμί της υπόθεσης, αφού από αλλαγή σε αλλαγή (15.000 ΚΜ) δεν το καίει το Castrol, γιατί το άλλαξα; Πειράματα κάνω ο π@παρας [emoji23] Έχω δει και με το Castrol έως 128 C σε καυτή μέρα και με πάτημα γερό... Οπότε, τζάμπα το +50% κόστος του νέου λαδιού ίσως.... Μακροπρόθεσμα δεν γνωρίζω στο θέμα των τριβών - φθοράς μόνο.... Υ.Γ: 2 Turbo κιόλας... Η πίεση με το remap αυξήθηκε ελάχιστα, μόλις 0,1 bar VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    2 points
  29. Δε σηκώνει υγραέριο ο συγκεκριμένος εκτός αν δε σε νοιάζει η αξιοπιστία και τα προβλήματα
    2 points
  30. Την απάντηση την έδωσες εσύ, αφού θέλεις τη μηχανή για άλλα 200Κ χιλιόμετρα.
    2 points
  31. Προσωπικά έχω παραγγείλει κι εγώ 2-3 φορές από autodoc και τα ξαδερφάκια του (antallaktika κλπ). Δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα, ο μεγάλος χρόνος παράδοσης (1-2 βδομάδες) ήταν γνωστός από την στιγμή που τα παράγγειλα αυτά που ήθελα... Το πιο σύνηθες πρόβλημα που έχουν είναι όταν πάω να παραγγείλω επικοινωνώ μαζί τους και τους δίνω πλαίσιο, και επειδή το ένα αμάξι που έχω είναι λίγο "περίεργο" δεν μπορούν να μου εγγυηθούν την εφαρμογή... Οπότε αναλόγως ή θα ακυρώσω (δεν έχει τύχει να το κάνω) ή θα το ρισκάρω. Στην περίπτωση που δεν ταιριάζει απλά τους το στέλνω πίσω!!! Είναι αρκετά χρόνια πάντως (ηλεκτρονικά) μαγαζιά, δεν νομίζω ότι τώρα ξαφνικά θα κάνουν ένα μάζεμα και θα εξαφανιστούν... Όπως και να 'χει, αν αυτά που σου έρθουν δεν είναι αυτά που θα ήθελες, έχεις δικαίωμα επιστροφής και υπαναχώρησης, οπότε δεν είναι αναγκαίο να σου κρατήσουν πιστωτικό, αλλά κάνουν και επιστροφή χρημάτων!!!
    2 points
  32. Βόλτα με 300HP στο Βόλο, για βόσκηση... [emoji4] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    2 points
  33. Είναι ορισμένοι dealer, έχουν ένα θέμα, ζουν ακόμα στο παρελθόν. Το πρόβλημα απότι βλέπω το ήξερε η Vw, έχει παρουσιαστεί και σε μοντέλα 16,17,18 Ελπίζω το revision να άλλαξε και μαζί το υλικό ή η επικάλυψη τους μπας και λυθεί το θέμα με την τραγική πλέον σε ποιότητα Vw/Audi.
    2 points
  34. Καλησπερα σε ολους!Ενα πολυ συντομο βιντεακι απο μια βολτα στα βουνα της Ξανθηςμε VW T3. Χιονια στις κορυφες και παρα πολυ ζεστα νερα στα λουτρα.Εδω το βιντεακι
    2 points
  35. Έχω και τρέιλερ, πάμε μια βόλτα; [emoji23][emoji12][emoji1787] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    2 points
  36. Άναψα φωτιές δηλαδή; [emoji12][emoji1787][emoji23] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    2 points
  37. Αν βάλω τα NGKθα πάμε στα SIZFR6B8EG που φοράει ο κινητήρας μας. Οπότε τα Bosch απορρίπτουμε; Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  38. Έχω το 1400cc 122cv 200000χλμ, στη μηχανή δεν άγγιξε χέρι εκτός από λάδια κάθε 8000χλμ (πάντα το ίδιο), φίλτρα και μπουζί. Εδώ και λίγο καιρό μου παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα, θόρυβος στο πρωινό ξεκίνημά. Στο συνεργείο "πιθανή καδένα χρονισμού", κόστος 1300ευρώ. Ήρθα σε επικοινωνία με εκπρόσωπο της Liqui Moly στην Ιταλία και μου πρότεινε καθαρισμό της μηχανής με το Flush, αλλαγή λαδιών και χρήση του αντιτριβικού Ceratec. Έκτοτε εξαφανίστηκε ο θόρυβος. Είναι λοιπόν πολύ πιθανό να κολλάει ο τεντοτήρας ή το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού!!!
    2 points
  39. Αντιπροσωπεια, 5-30 μου εβαλαν castrol edge
    2 points
  40. Καλησπέρα, ψάχνοντας λίγο τα λάδια της Liqui Moly ξανά, είδα δύο νέα είδη λαδιών με προδιαγραφές VW 507 00, για Diesel μοτέρ του γκρουπ δηλαδή. 1) Το ήδη υπάρχον Top Tec 4200 έχει νέο ταμπελάκι που γράφει "New Generation", με τα παρακάτω χαρακτηριστικά: Pour Point: -42 °C Flash Point: 230 °C Density 855 kg/m³ (0.855 g/cm³) at 15°C Viskosity Index: 173 Viscosity: Kinematic: 70 mm2/s (70 cSt) at 40°C // 12,2 mm2/s (12,2 cSt) at 100°C TBN: 8,5 mg KOH/gr Η μόνη αλλαγή στα χαρακτηριστικά του, σε σχέση με το προηγούμενο 4200, είναι η μείωση κατά 2 C του Flash Point. 2) Βγήκε νέο λάδι προδιαγραφών 507 00 με ιξώδες 0W-30, ενώ μέχρι τώρα υπήρχε ως επιλογή μόνο 5W-30! Λέγεται Top Tec 4210 με τα παρακάτω χαρακτηριστικά: Pour Point: -48 °C Flash Point: 220 °C Density 845 kg/m³ (0.845 g/cm³) at 15°C Viskosity Index: 200 Viscosity: Kinematic: 60 mm2/s (60 cSt) at 40°C // 11,9 mm2/s (11,9 cSt) at 100°C TBN: 8,4 mg KOH/gr Φώτο ακολουθούν VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    2 points
  41. Χρονια Πολλα σε ολους ! Καλή Χρονιά ! Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  42. Χρόνια Πολλά σε όλους! Εύχομαι υγεία και ελευθερία σε όλους!
    2 points
  43. χρόνια πολλά καλες γιορτες και με υγεία και ευτυχία το2022 και εύχομαι σε όλους μας καλα ταξίδια με υγεία
    2 points
  44. Χρόνια πολλά καλές γιορτές σε όλα τα μέλη και φίλους της Λέσχης! Υγεία και ευδαιμονία για τη καινούργια χρονιά με όλες μας τις ευχές! Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  45. Τις ιδιες εχω βαλει 2 φορες. Πολυ καλες και δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα.
    2 points
  46. Για Golf V 1.4 16V TSI (ΒΜΥ) (103 kW) (2006 - 2008) FUCHS TITAN SINTOFLUID FE SAE 75W Τιμή γύρω στα 10€ το λίτρο και ποιότητα εφάμιλλη της εργοστασιακής (και ίσως να είναι η ίδια εργοστασιακή πρώτης τοποθέτησης)
    2 points
  47. Αν και ο καιρός είναι ακόμα φθινοπωρινός, καλύτερα χειμερινά με τις θερμοκρασίες αυτές παρά καλοκαιρινά. Ευχαριστώ, ήταν απωθημένο και έγινε πράξη. VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    2 points
  48. 1)Αίτηση – Υπεύθυνη δήλωση στην οποία η γιαγιά μου με όριζε εκπρόσωπο της για την διεκπεραίωση της μεταβίβασης. Εδώ χρειάστηκα μόνο το γνήσιο της υπογραφής της γιαγιάς μου. 2)Άδεια κυκλοφορίας(πρωτότυπη+φωτοτυπία) 3)ΚΤΕΟ(πρωτότυπο και φωτοτυπία) 4)Βεβαίωση περί μη οφειλής τελών κυκλοφορίας(το βγάζεις από το TAXIS με τους κωδικούς του πωλητή) 5)Ταυτότητες(φωτοτυπίες αγοραστή+πωλητή) 6)Αποδεικτικό καταβολής τέλους έκδοσης Άδειας και τέλους Μεταβίβασης οχήματος(για μένα που ήταν 1200cc, πλήρωσα 135€)
    2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.