Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/27/2020 in all areas

  1. 5 points
    Όποιος φύγει απ' το μαντρί, τον τρώει ο λύκος.
  2. 4 points
    Πιτσιλιστήρια (πιτισλήθρες κατ' άλλους!) Έτοιμα! Το όλο σκηνικό κράτησε περίπου 15 μέρες. Η αρχική ιδέα ήταν να βρω και να μαζέψω τα δεκάδες ψιλολόγια από ξένα ή εγχώρια μαγαζιά (ξένα: Autodoc και τέτοια παρόμοια, εγχώρια: από καταστήματα με γνήσια ανταλλακτικά). Το κόστος πλησίαζε τα 300 και βάλε! Χαζολογώντας στο καρ, βρήκα ένα προφυλακτήρα ίδιο με το δικό μου, αλλά ΜΕ πιτσιλιστήρια πάνω! Στην Πρέβεζα! Τον αγόρασα (100 ως εδώ). Στη συνέχεια λείπαν μια τρόμπα (το παγούρι μου έχει θέση για 2η τρόμπα και είναι και το μεγάλο των 5,5 λίτρων!), μια γωνίτσα να συνδεθεί η τρόμπα με τα υδραυλικά του προφυλακτήρα και μια τσιμούχα για την τρόμπα. (29 αυτά). Τέλος, τα ηλεκτρικά. Εδώ ψωνίσαμε Kufatec που φτιάχνει ένα σκασμό καλωδιώσεις για retrofit. (48 αυτά). Δόθηκε ο προφυλακτήρας στον ζωγράφο (και όχι... βαφέα!) εξουσιοδοτημένου SEAT γνωστού μου καταστήματος και 3 μέρες μετά τοποθέτηση. (80 η βαφή). Στην αρχή δεν παίξανε! Φτου! Ευτυχώς... βρήκα λύσεις στα VwVortex και δεν χρειάστηκε να ξαναβγεί ο προφυλακτήρας! Μια αλλαγή στην Κωδικοποίηση ήθελε! Αρχικά φοβήθηκα ότι μπορεί να ήταν βουλωμένα τα μπεκ! Ελάττωμα; Ναι το είπαν ΟΛΟΙ: Γίνεται κ@λ@ς το αμάξι, εδικά αν είναι φρεσκοπλυμένο! Υγεια! Τελικό κόστος? Μικρότερο από το αρχικά υπολογισθέν, συν την ευκολία της "έτοιμης" μισής υδραυλικής εγκατάστασης! http://steliosh.net/golf/lightswashers/index.html Σε τρία μέρη! Και Video φυσικά! https://youtu.be/Wh9sbn7a8RA
  3. 3 points
    Αυτό είναι. https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2020/MC-10170210-0001.pdf Για τόσο μικρή ποσότητα, βάλε όπως είναι G13 μην ασχολείσαι. Για σωστή δουλεία θες διαθλασίμετρο, όταν θα το αδειάσεις για ανανέωση. Έχω ποστάρει αναλυτικά κάνε αναζήτηση.
  4. 3 points
    Καλημέρα! (Σορρυ δεν το ειδα νωρίτερα!) στην Ευρώπη είναι υποχρεωτικά δια νόμου, αν έχεις Xenon. Εγω εχω βάλει ρετροφιτ φανάρια με προτζέκτορες (Ζεφκ@ς) και λάμπες LED στα μεσαία (λευκές Philips στα μεγάλα και ομίχλης, για φουλ λευκό Look). Δεν ρυθμίζονται. Η μάλλον... ρυθμίζεται μόνο το "μεσα-εξω" τους, λίγα χιλιοστά, ώστε να μην "παίζει" το καπάκι τους. Ζελεδάκια... οχι, πρώτη φορά είναι (εχω πάρει 4 φορές καλωδιώσεις Kufatec μέχρι τώρα)!!!!. Εχουν κι' άλλο... ελάττωμα: Αδειάζει το 5,5λιτρο σε ένα βράδι! Πήγα σε μια συνάντηση Golf Maniacs, και όλοι θελαν να τα δούνε να... πιτσιλάνε! (Πιο πολύ σε κέρχερ φέρνει πάντως!). Οπότε... σε 20 λεπτά... άδειο! χαχα
  5. 3 points
    To clio 1500cc φοράει το μοτέρ της Renault που βγάζει 400-500κ χλμ άνετα, το ίδιο φοράει και το qashqai και το πήρε κι η Mercedes. Μιλάμε για χιλιόμετρα που τα Tsi θέλουν 1 ρεκτιφιέ για να τα πιάσουν.
  6. 3 points
    Καλημέρες από τη ανοιξιάτικο Sydney Μένω εδώ πια 5 χρόνια πια και μόλις πήρα μεταχειρο το πρώτο μου EOS 2.0lt Turbo βενζίνη Εδώ δεν έχουμε τεκμήρια όλοι ίδιο σήμα έχουμε εκτός εξαιρέσεων Καλημέρα λοιπόν Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. 3 points
    Κατάλαβα τι θέλεις να του πεις, ωστόσο ας είμαστε και σωστοί στην αναγραφή όσων λέμε, να μένει στο forum καθώς διαβάζουν και πολλοί που δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι. Οι προδιαγραφές, αναγράφονται στο λάδι με τον τύπο "βενζίνη"/"πετρέλαιο" -> 502/505 ή 504/507 κλπ κλπ Εκτός αν είναι μόνο για πετρέλαιο πχ 507
  8. 3 points
    Με αφορμή όλους τους φίλους που έγραψαν πριν, ώστε να έχουμε τις πληροφορίες για τα λάδια που ζητάει το οποιοδήποτε μέλος, ξανά ποστάρω τις προδιαγραφές μαζί με την τελευταία, αυτή για τα νέα μοτέρ με ιδιαίτερα λεπτόρρευστα λάδια. Volkswagen Motor Oil Specifications VW 500.00 Volkswagen specification for multigrade engine oils for gasoline engines with SAE 5W-X/10W-X viscosity. This is an "old" oil specification and is applicable to engines built before model year 2000 (up to August 1999). Oils with an approval made post March 1997 were given an alternative, later VW specification. VW 501.01 Conventional motor oils suitable for some VW engines built before MY 2000. This is an “old” oil specification and is applicable to engines built before model year 2000 (up to August 1999). Oils with an approval made post March 1997 were given an alternative, later VW specification. VW 502.00 Oil for gasoline engines. Successor of VW 501.01 and VW 500.00 specification. Recommended for those which are subject to arduous conditions. It must not be used for any engines with variable service intervals or any which are referred to under other specifications. VW 503.00 Long-life gasoline engine oil for VW cars with WIV (system for longer service intervals). Also meets ACEA A1, SAE 0W-30 or 5W-30 specification. VW 503.01 This specification is specifically for Audi RS4, Audi TT, S3 and Audi A8 6.0 V12 models with outputs of more than 180bhp, running with variable service intervals (30,000km or 2 years). Now superceeded by the VW 504.00 specification. VW 504.00 The VW 504 00 specification superceedes the VW 503 00 and VW 503.01 specifications. VW 504 00 oils are suitable for engines meeting the demands of Euro IV emissions standards. VW 505.00 Passenger car diesel engine oil specification, minimum performance level CCMC PD-2. Lists viscosities SAE 5W-50, 10W-50/60, 15W-40/50, 20W-40/50 requiring 13% max. evaporation loss and SAE 5W-30/40, 10W-30/40 requiring 15% max. evaporation loss. VW 505.01 Special engine oil for VW turbodiesel engines with pump-injector-unit and for the V8 Commonrail turbodiesel engines. Meets ACEA B4 SAE 5W-40 specification. VW 506.00 These oils are suitable for diesel engines with extended service intervals of up to 50,000km / 2 years. Not for use on engines with a single injector pump. Oil change is indicated by the electronic service indicator. Viscosity is SAE 0W30. VW 506.01 These oils are especially for "Pumpe-Düse" (unit injector or "PD" engines) running on extended service intervals (30,000 - 50,000km / 24 months). Oil change is indicated by the electronic service indicator. VW 507.00 Low SAPS oils suitable for Euro 4 engines and almost all VAG diesel engines from 2000 onwards with extended service intervals, unitary injector pumps and also Pumpe-Düse ("PD") engines. Excludes V10, R5 engines and VW Commercial vehicles without fitted DPF (diesel particulate filters) – these must use a 506 01 specification oil. VW 508.00/509.00 This specification combo (508.00 for petrol, 509.00 for diesel) requires a 0W20 viscosity, fuel economy oil with long life additives. These specifications are NOT backward compatible with the eariler VW specifications. Recommended for the new 2.0 TFSI 140 kW and 3.0 TDI CR 160 kW VW/Audi engines. Ακολουθεί ένα πινακάκι, με ένα "σχετικό" συγκριτικό τι χάνουμε-κερδίζουμε με τις επιλογές μας στα ήδη ορισμένα από τον κατασκευαστή περιθώρια επιλογών για τους κινητήρες μας
  9. 2 points
    Τα μπεκ δεν καθαριζονται, αλλαζονται Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. 2 points
    Έλα ντε. Τα VW φημίζονται για την ποιότητα κατασκευής της επένδυσης του ουρανού.
  11. 2 points
  12. 2 points
    60 ευρώ μου πήραν για εργασία και φίλτρο λαδιού μαζί με επιθεώρηση κτλ με δικό μου λάδι. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  13. 2 points
    Η αλλαγή μόνο του φίλτρου δεν έχει να μας δώσει τίποτα. Αντίθετα θα χάσουμε χαμηλά, εκεί που δουλεύουμε περισσότερο το αυτοκίνητο δηλαδή.
  14. 2 points
    Το εκρυψα το number που ειπες... Απλα εχει μεινει στο δικο σου οστ. Αν θες σβηστο κ εσυ γιατι δεν το προσεξα... Θα περασω εννοειται να το δουν. Παντα 100ρα βαζω απο ενα συγκεκριμενο βενζιναδικο.... Ευχαριστώ πολύ για τις απαντησεις σας κ τοσο αμεσα!!!
  15. 2 points
    ο συγκεκρυμενος εχει πολλα βιντεακια...επειδη τον εχω παρακολουθησει κανει παπαδες...αξιζει να τον παρακολουθησετε...ενας Ελληνας (απο τους πολλους) στο Γιοχανεσμπουργκ που δειχνει τον δρομο...
  16. 2 points
    Πολλαπλασιαστες Διαρροες υποπιεσης Αντλια - μπεκ Μαφ Και τουρμπινα για τζογο και πολλαπλη για ραγισμα Αυτα με ελεγχο σε καποιον που ξερει, οχι με το δεν φαινεται, δεν θα βγαλεις ακρη Sent from my iPhone using Tapatalk
  17. 2 points
    Παιδιά είναι πολύ εύκολο, πάτε εδώ και βάζετε σωστά το μοντέλο αυτοκινήτου και το μοντέλο Infotainment. Μετά, σας βγάζει τον τελευταίο χάρτη. Διαλέγετε όλη την Ευρώπη (ή τον αντίστοιχο που υπάρχει στην υπάρχουσα έκδοση της δικής σας κάρτας SD) και τον κατεβάζετε. Στην ίδια σελίδα, στο τέλος υπάρχει και το PDF αρχείο με σαφής οδηγίες στα Αγγλικά φυσικά, ακολουθήστε τον κατά γράμμα (από τον έλεγχο της υπάρχουσας έκδοσης, μέχρι τον τρόπο εξαγωγής από το αυτοκίνητο και τον τρόπο της αναβάθμισης)!! Βάζετε την κάρτα πίσω στο αμάξι και... Έτοιμοι!! https://webspecial.volkswagen.de/vwinfotainment/int/en/index/downloads/maps-download#/ VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
  18. 2 points
    έτσι όπως έχουνε ψευτίσει τα βερνίκια οι εταιρείες τα τελευταία 10 χρόνια ότι και να πέσει πάνω αφήνει κουσούρι και στάμπα
  19. 2 points
    Επειδή στο προηγούμενο αμάξι ειχα πιτσιλιστηρια ομολογώ οτι σε τέτοια σημείο το αμαξι δεν γινόταν μεσα στα νερά. Δες αν τα μπεκ που εχουν μπορεις να τα ρυθμίσεις και να τα κάνεις να βαράνε ποιο χαμηλά Υγ Διαφωνώ λίγο και κρατάω μια μικρή επιφύλαξη στο οτι δεν εχουν πρακτική αξία Δοκίμασε τα εν κινήσει (και οχι σταματημένος) αν και εκει σου γεμίζει το αμάξι όλο με νερά οπως στην φωτογραφία που έβαλες. Αλλά εν κινήσει ΥΓ 2 Ρε φίλε μια ερώτηση σε παρακαλώ. Ειδα τον οδηγώ που εκανες με την εγκατάσταση και το τι υλικά θα χρειαστείς (με την ευκαιρία τα θερμά μου συγχαρητήρια τα χέρια σου πιάνουν ) Λύσε μου μια απορία η kufatec όταν αγοράζεις προϊόντα τους σου κάνουν και δώρο ενα σακουλάκι με ζελεδακια ???? Γιατι καπου εχει ξανα παρει το μάτι μου κατι τετοιο με τα ζελεδακια
  20. 2 points
    να στε καλα @forza και @OMINUS...δεν ηξερα οτι υπηρχε καν αυτο το μοντελο..το βρηκα στο car...φαινεται ενδιαφερον αν και βλεπω πολυ πετρελαιο...
  21. 2 points
    συμφωνω...επισης το ιδιο ισχυει και στα ιαπωνικα..οσο πιο παλια τοσο πιο καλα..η πεθερα μου εχει corola του 97’ και οταν το οδηγω γουσταρω απιστευτα...μπαινεις μεσα ανοιγεις a/c και στο καπακι το αμαξι γινεται ψυγειο..πολυ φοβαμαι οτι τετοια αξιοπιστια δεν την εχουν τα τωρινα ιαπωνικα μοντελα...επισης παιδια αλλαζει σιγα σιγα η αγορα..ο ξενος παιρνει αμαξι και το αλλαζει σε μαξ 3-4 χρονια..κατι τετοιο αρχιζει και γινεται και εδω σε μας με αργους ρυθμους βεβαια..αυτο σημαινει αυτοματα οτι και τα αυτοκινητα κατασκευαζονται για τον αναλογο κυκλο ζωης...
  22. 2 points
    Καλή σου μέρα, εφόσον έχεις πάρει την απόφαση σου ευνοείται το φτάνεις στο τέρμα απλά να σου παραθέσω την άποψη μου γιατί ήμουν ακριβώς στο ίδιο δίλημμα. Είχα το Polo 9n του 2004 για το οποίο άλλαξα και πιστόνια μετά από τρελή κατανάλωση λαδιού. Αυτό από μόνο του μαζί με 2 άλλες σοβαρές βλάβες στα 15 χρόνια που το είχα έφτασαν τα 2500€. Τα πιο πολλά που περιγράφεις είναι αναλώσιμα. Πχ πολλαπλασιαστές άλλαξα και εγώ μία φορά και μάλιστα 4 όχι 2, αμορτισέρ φούσκες το ίδιο. Αυτά ξαναλέω είναι όλα αναλώσιμα τα οποία είναι μέσα στο πρόγραμμα από φυσιολογική φθορά. Εγώ πριν ένα χρόνο έλεγα να πάρω καινούργιο Ιάπωνα αρκεί να μην ανοίγω καπό για βλάβες. Οι περισσότερες που περιγράφεις δεν είναι μηχανικές αρά επιφυλάσσομαι για το τι θα σου βγάλει και ο Ιάπωνας. Όταν λοιπόν διαπίστωσα ότι στη κατηγορία που έψαχνα δεν μου άρεσε κανένας Ιάπωνας έκατσα και σύγκρινα τιμές αναλωσίμων. Εάν έχεις τρόπο για περίπου ίδια οχήματα (πχ εάν έχεις golf σύγκρινε το με civic ίδιας χρονολογίας εννοείται) έλεγξε τιμές στα αναλώσιμα τους.. Θα κλάψεις.. Αυτά σε συνδυασμό με του ότι δεν μου άρεσε κάτι τη περίοδο που έψαχνα με επανέφεραν στο group. Φιλικά, καλή απόφαση!
  23. 2 points
    Όντως ξεκίνησε με περγαμηνές, αλλά στην πορεία.. 'θύμωσε' (!), θυμώνοντας και υποψήφιους αγοραστές...Όταν δουλεύει σωστά (στις αρχές) διαπιστώνει κάποιος ότι πράγματι ένα πολύ καλό κιβώτιο...Ωστόσο, δεν αγαπάει τη ζέστη και τις συχνές αλλαγές ταχυτήτων μέσα σε πόλη, με αποτέλεσμα να φθείρονται πολύδισκο ή Mechatronic (τουλάχιστον για το DQ 200 που φοράει το δικό μου)...Άρα, γενικώς ακατάλληλο για Ελλάδα και κυρίως το καλοκαίρι (παραδοχή γνωστού μου τεχνικού, υπαλλήλου αντιπροσωπείας VW)...Η αντοχή του, είναι μέχρι περίπου 150.000 km...Τουλάχιστον στις αντιπροσωπείες, τεχνικοί με κατάρτιση + απαιτούμενα εργαλεία για σωστή επιδιόρθωση ή σωστή αντικατάσταση, δυστυχώς στην Ελλάδα δεν υπάρχουν... Βοήθειά μας!!
  24. 2 points
    αυτο που σου παν γιατι δεν το γραφουν και στο βιβλιο του αυτοκινητου αραγε;;;οεο... εγω ενα ξερω: οτι το dsg σαν κιβωτιο ξεκινησε με τις καλυτερες περγαμηνες και τωρα εφτασε να ειναι λογος μη αγορας ενος πχ μεταχειρισμενου vag...
  25. 2 points
    λοιπόν επικοινώνησα με το τεχνικό τμήμα της κοσμοκάρ το οποίο απαντάει πάντα και είναι σοβαρό από οτι φαίνεται. Η ερώτηση μου ήταν για το αν και πότε πρέπει να αλλάξω λάδια στο dq200. Τους ζήτησα να απαντήσουν γραπτά...αλλά τελικά μιλήσαμε προφορικά στο τηλέφωνο. Η απάντηση είναι οτι ναι μεν είναι life time τα λάδια του κιβωτίου αλλά καλό θα είναι να αλλαχθούν στις 100 000 χιλιάδες χλμ. Όμως κατά την γνώμη τους και να τα αλλάξω δεν διασφαλίζω οτι δεν θα τα παίξει το mechatronic. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο μου είπαν. Αυτά......
  26. 2 points
    τα Mobil formula esp έχουν καταργηθεί...υπάρχουν τα Mobil esp με λίγο αλλαγμένα χαρακτηριστικά https://www.mobil.com/en-GB/Passenger-Vehicle-Lube/pds/GL-XX-Mobil-1-ESP-5W30
  27. 2 points
    Είδα παλιά φωτό Κωστή άστα.. Χρόνο δεν βλέπω
  28. 2 points
  29. 2 points
  30. 2 points
    αν δεν τσιμπαει εννοειται να συνεχιζεις 5w30...τα amsoil ειναι ψαγμενο λαδι οντως...σημαντικο πολυ να κανεις σωστα τις αλλαγες..ανα 7,500 χλμ μαζι με φιλτρο..ισως και να παιρνεις vw502/504 τσεκαρε το βιβλιο σου...επισης εξαιρετικο λαδι για τα βαγκ και ολα γερμανικα ειναι και της lm και τα castrol μια χαρα ειναι...καταλαβσινεις οτι η εννοια ´καλυτερο λαδι ´ ειναι υποκειμενικη...σε αλλο μοτερ καθεται καλα ενα λαδι σε αλλο οχι...δοκιμαζεις και παρακολουθεις...
  31. 2 points
    Λογικά είσαι σε προδιαγραφή 504.00 / 507.00...Αν είσαι και ψείρας όπως λες, προσωπικά θα σου πρότεινα αυτά που έχω καταλήξει και χρησιμοποιώ στο δικό μου T-Roc : AMSOIL...Βέβαια λίγο 'τσιμπημένη' η τιμή τους (14 € / λίτρο) αλλά αξίζουν....
  32. 2 points
    εκλεισα ραντεβου καρεντα 9/9 για διαγνωστικο ελεγχο...μεχρι τοτε απο το ψαξιμο παιζει να το χω φτιαξει μονος μου..λεμε και καμια μ@@@@κια να περναει η ωρα..για την ωρα εχω σβησει το σφαλμα..τα λαμπακια καθονται φρονιμα και σβηστα..αναβουν μονο στο αρχικο τσεκ που κανει...εχω κανει output test στο abs με το obdeleven και κοιταω που και που τον σωληνα απο το σερβο στην εισαγωγη..τον κοιταω τον μπαλαμουτιαζω σε λιγο θα κανουμε και τιποτα αλλο...αυριο θα κανω μια μινι εκδρομη...ευελπιστω οτι θα ξαναβγαλει το σφαλμα..δεν θα σβησω τιποτα για να το δουν και τα μαστορια μετα...ειδομεν...
  33. 1 point
    οτι να ναι δηλαδη....μαλιστα....αντε να δουμε τι αλλο μας περιμενει..ποσο πηγε το μαλλι αν επιτρεπεται;;
  34. 1 point
    Γεια σου Τασο δυναμικα επανηλθες Sent from my iPhone using Tapatalk
  35. 1 point
  36. 1 point
    Γιατί, στα golf κάποια ηλικίας για παράδειγμα, δεν υπάρχει ουρανός για ουρανός που να μην έχει πέσει. Το ίδιο και στο Passat της οικογένειας. κοίτα για τα golf τα 5 ναι οκ εκείνα είχαν γνωστό προβλήματα με τον ουρανό για Passat δεν ξέρω αν είναι σε ίδια επίπεδα???? και γνωστούς που έχω με Passat B6 CC που είναι ποιο παλιά και από το B7 που έχω για ουρανό δεν μου έχουν αναφέρει κάτι..? εγώ που έχω B7 του 2013 δεν έχω κανένα πρόβλημα με ουρανό
  37. 1 point
    Σε διάφορα αγγλόφωνα αλλα και γερμανόφωνα forums υπάρχουν διαφορες ρυθμισεις εγκεφαλου που μπορεις να κάνεις σε αυτοκινητα VAG (volkswagen,Audi, skoda). Εδω στα ελληνικα δεν βλέπω κατι ... Ας ξεκινήσουμε λοιπόν... Προϋπόθεση: VCDS 18.9 προγραμμα, Καλώδιο σύνδεσης με το εγκέφαλο, Laptop και φυσικα ενα σχετικά νέο volkswagen, audi, skoda αυτοκινητο. Τις ρυθμίσεις που εκανα με επιτυχια στο δικο μου αυτοκινητο (Golf 7 1.4 TGI Facelift, 2018) τις αναφερω παρακατω. 0. Backup του ρυθμισεων του αυτοκινητου (Καλα ειναι να γινει πριν κανουμε οτιδηποτε ρυθμισεις) Ξεκιναμε το VCDS---> Application--->Controller Channel Map---> Controller Address--->Βαζουμε (09 ή 17 ή οποιο θελουμε)--->Login or security Access-->Βαζουμε(31347 για το 09)--->τσεκαρουμε το Adaptations---->τσεκαρουμε το CSV file----> GO. Δημιουργηται ενα CSV αρχειο με το ονομα πχ. Adpmap-09-Σιριακο του αυτοκινητου-Ημερομηνια.csv στο Φακελο VCDS\Logs που μπορουμε να το δουμε με ενα editor/Excel. 1. Τα φωτα ALARM αναβουν αυτοματα κατα το αποτομο φρενάρισμα σε εκτακτη αναγκη(Τροχαιο,μποτιλιασμα κτλ.). SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption--> Außenlicht_Blinker_Notwarnblinken_NBA_Phase_2 =not active σε active 2. Κλείσιμο των ηλεκτρ. παραθυρων με το κουμπι ανoρθωσης οταν το κλειδι δεν ειναι στην αναφλεξη. SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->ZV Komfort-Freigabenachlauf FH bei Tueroeffnen abbrechen=active σε not activε 3. Ενδειξη στο κατραν(MFD) για το ποσο των λίτρων βενζινης που μπορουμε να αναπληρωσουμε. SELECT-->(17)-Instruments--->(07)-Conding-->Long Condig Helper-->Παμε στο Byte 10--->Τσεκαρουμε το Bit 4 (Display "Volume to be Replenisched") 4. Ενδειξη Compass (Βελος πλοηγου) στο καντραν(MFD) για οσους εχουν αλλο navigator απο το μαμήσια, οπως εγω..(O navigator πρεπει να ειναι Full Canbus) SELECT-->(17)-Instruments--->(07)-Conding-->Long Condig Helper-->Παμε στο Byte 10--->Τσεκαρουμε το Bit 6(Display "Navigator/Compass) 5. Αυτοματη ανορθωση των παραθυρων κατα τη βροχη (Το αυτοκινητο πρεπει να ειναι εξοπλισμενο με το σενσορα βροχης, RLFS/H) (Δυσκολο) 1. SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption --> (15)-Access Control 2 - Regenschliessen_ein aus=not active σε active (16)-Access Control 2 - Regenschliessen_art=once σε Permanent (28)-Access Control 2 - Menuesteuerung Regenschliessen= not active σε active 2. SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 --> διαλεγουμε στο πανω μενου το σενσορα RLFS/RLH 1. Εαν ο κωδικος του ειναι : 00A8DD το αλλαζουμε σε 06A8DD--->τσεκαρουμε το Soft reset και παταμε το Do it. 2. Εαν ο κωδικος του ειναι : 01E8DD το αλλαζουμε σε 07E8DD --->τσεκαρουμε το Soft reset και παταμε το Do it. 3. Εαν ο κωδικος του ειναι διαφορετικος απο τα πανω δυο --->Long Coding Helper-->Διαλεγουμε το Byte 0 --> τσεκαρουμε το Bit 1&2(Regenlicht aktiv & Regeschliessen aktiv) ---> τσεκαρουμε το Soft reset και παταμε το Do it. Παρατηρησεις: α) Αφου κανουμε τις επανω αλλαγες βγαζουμε το κλειδι και αφηνουμε να "ησυχασει" ο εγκεφαλος για 15 λεπτα. β) Τσεκαρουμε στο Μενου του ραδιοφωνou εαν ειναι τσεκαρισμενη η ενδειξη "rain closing" γ) Εαν δουμε οτι τα ηλεκτρικα παραθυρα ειναι απορυθμισμενα..τα κατεβαζουμε τερμα μεχρι να ακουσουμε ενα "click" και τα ανεβαζουμε τερμα μεχρι να ακουσουμε παλι το "click" (σε εμενα δεν ητανε) δ) Για να δουλεψει το αυτοματο κλεισιμο πρεπει να ειναι τα παραθυρα ανοιχτα (λογικο) και το αυτοκινητο κλειδωμενο. ε) Πολλοι χρηστες ανεφεραν οτι δεν δουλεψε σε αυτους....σε αλλους δουλεψε αντιστροφος(δηλ. πρωτα το σημειο 2 και μετα 1). Οσοι θελουν ας το δοκιμασουν 6. Κλεισιμο των φωτων ημερας οταν ειναι το χειροφρενο τραβηγμενο. SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->(5)-Daytime running lights -Tagfahrlicht Dauerfahrlicht bei Handbremse abschalten=not active σε active 7. Ηχητικο μηνυμα κατα το κλείσιμο ή άνοιγμα αυτοκινήτου(χωρίς συναγερμό) με ρύθμιση απο το ραδιόφωνο. SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption--> 1. Acknowledgement signals-Akustische Rueckmeldung entriegeln=not active σε active 2. Acknowledgement signals-Akustische Rueckmeldung verriegeln=not active σε active 3. Acknowledgement signals-Menuesteuerung akustische Rueckmeldung=not active σε active 4. Acknowledgement signals-Akustische Rueckmeldung global=not active σε active 5. Acknowledgement signals-Akustische Rueckmeldung Signalhorn=not active σε active Παρατηρηση: Τσεκαρουμε εαν στο μενου του ραδιοφωνο ειναι τσεκαρισμενο το acoustic confirmation 8. Απενεργοποίηση alarm ζωνης. SELECT-->(17)-Instruments--->(10)-Adaption--->Deactivate Seat belt warning=No σε Yes 9. Κωδικοποίηση LED φωτά στις Πινακιδες SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->(1)-Leuchte25KZL-HA59-Lasttyp 25=25 - allgemeine Glόhlampe Innen- oder Auίenlicht σε 43-Allgemeine LED 10. Τεστ των βελών ένδειξης--πανω/κατω (στροφομετρο,ταχυμετρο) και την αναφλεξη. SELECT-->(17)-Instruments--->(07)-Conding-->Long Condig Helper---> Παμε στο Byte 1--->Τσεκαρουμε το Bit 0 (Gauge Test/Needle sweep(staging) active) 11. Μονιμη Απερνεργοποιηση του start/stop. SELECT-->(19)-Can Gateway--->(10) adaption--->Start/Stop voltage limit=7.6V σε 12V 12. Απενεργοποίηση alarm οταν είναι το κλειδί στην ανάφλεξη και ανοίγουμε τη πόρτα οδηγού. SELECT-->(17)-Instruments--->(10)-Adaption-->ignition active message:actuator=Driver's door σε no display 13. Φωτα ημερας και στα πισω φωτα. SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->Auίenlicht_Front-Tagfahrlicht-Dauerfahrlicht aktiviert zusaetzlich Standlich=not active σε active 14. Αυτοματος Υαλοκαθαριστηρας πισω οταν μπροστα ειναι πανω απο την δευτερη σκαλα. SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->Rear Window Wiper-Automatisches Heckwischen=not active σε active 15. Αλλαγη γλωσσας κατραν. SELECT-->(17)-Instruments--->(10)-Adaption-->-Language version=English σε Greek, η επιλογη ειναι δικια σας 16. Κωδικοποιηση LED φωτων μπροστα (πορειας,μεγαλα φωτα, φλας) για GOLF 7 Facelift για αλλαγη των μαμισιων φωτων αλογονου. SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption--> Leuchte7ABL RB1-Lasttyp 7=11 - Abblendlicht σε 43-Allgemeine LED Leuchte6ABL Lc5 -Lasttyp 6=11 - Abblendlicht σε 43-Allgemeine LED Leuchte9FL RB2-Lasttyp 8=11 - Allgemeine Scheinwerfer σε 43-Allgemeine LED Leuchte8FL LB39-Lasttyp 9=11 - Allgemeine Scheinwerfer σε 43-Allgemeine LED Leuchte1BLK VRB20-Lasttyp 1=12 - Blinkleuchten σε 43-Allgemeine LED Leuchte0 BLK VL B36-Lasttyp 0=12 - Blinkleuchten σε 43-Allgemeine LED Παρατηρηση: Στην Ευρωπαικη Ενωση απογορευονται(ακομα) τα LED φωτα για πορειας και μεγαλα. 17. Αλλαγη ενδειξης Service λαδιων απο 15000km σε 30000km.(Για οσους βαζουν το Longlife λαδι) SELECT-->(17)-Instruments--->(10)-Adaption-->minimum value km-driving distance/inspection=15000km σε 30000km SELECT-->(17)-Instruments--->(10)-Adaption-->maximum value of distance to service=15000km σε 30000km 18. Ανοιγμα/κλεισιμο Παραθυρων με το τηλεχειριστηριο (το κουμπι πρεπει να ειναι πατημενο μεχρι να κλεισουν/ανοιξουν) SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->ZV Komfort-Funk Komfort schliessen=not active σε active SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->ZV Komfort-Funk Komfort oeffnen=not active σε active 19. Φωτα ημερας διαχειρισιμα(ανοιγμα/κλεισιμο) απο το μενου ραδιοφωνου. SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->Auίenlicht_Front-Tagfahrlicht Aktivierung durch BAP oder Bedienfolge moeglich=not active σε active 20. Φωτα alarm αναβοσβηνουν μαζι μετα φωτα φρενων..(μη δοκιμασμενο απο μενα.. ισως προβλημα με το ΚΤΕΟ) SELECT-->(09)-Centr. Electric--->(07)-Conding-->Long Condig Helper-->Παμε στο Byte 16--> τσεκαρουμε το Bit1(Emergency Brake flashing via Brake lights active) 21. Φωτα alarm αναβοσβηνουν μαζι με το φλας.(μη δοκιμασμενο απο μενα....ισως προβλημα με το ΚΤΕΟ) SELECT-->(09)-Centr. Electric--->(07)-Conding-->Long Condig Helper-->Παμε στο Byte 16--> τσεκαρουμε το Bit2(Emergency Brake flashing via Turn Signals active) 22. Φλας απο τα φωτα ομιχλης(Εγω δεν εχω) SELECT-->(09)-Centr. Electric--->(07)-Conding-->Long Condig Helper-->Παμε στο Byte 14--> τσεκαρουμε το Bit7(Cornings lights via Front Fog lights active) 23 Εσωτερικα Φωτα υποδοχης και αποχαιρετισμου (Coming Home/ Living home) SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->-ZV Komfort-Comfort opening=not active σε active SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->-ZV Komfort-Comfort closing=not active σε active 24. Κωδικοποιηση 3ου Φως Φρενων μα a) Να αναβει μαζι με τα φωτα του οπισθεν. SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->Leuchte22BR MA57-Lichtfunktion F 22=not active σε Rueckfahrlicht SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->Leuchte22BR MA57-Dimwert EF 22=0 σε 127 b) Να αναβει με το κλεισιμο / ανοιγμα του αυτοκινητου. SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption--> Acknowledgement signals-Optische Rueckmeldung 3.Bremsleuchte=not active σε active 25. Κωδικοπιηση πισω Φωτων(FACELIFT LED) για οσους θελουν να ρυθμισουν το πως αναβουν. Αυτα προς το παρων. ΠΡΟΣΟΧΗ: ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΟΥΤΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ. ΟΠΟΙΟΣ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ, ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΡΙΣΚΟ. ΥΓ: ΠΟΛΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΡΩΤΟΥΝ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΑiΡΝΩ ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΕΣ? ΕΓΩ ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΕΔΩ https://www.handythings.ie/general/vcds-hex-v2-19-6-2-p15.html. ΔΕΧΟΝΤΑΙ PAYPAL KAI ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ(ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ). ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ 250 ΕΥΡΩ.
  38. 1 point
    Αλλάχτηκαν στα 181.000 km (τελευταίο σέρβις). Τώρα έχω 191.000 km
  39. 1 point
    ισως φταιω και γω που δεν βοηθησαν...παιζει να χα σβησει τον κωδικο με obd11...δεν θυμαμαι και καλα..τελοσπαντων...βρεθηκε ενα σφαλμα για αισθητηρα ποιοτητας αερα στο clima και ενα σποραδικο σφαλμα στον διακοπτη του οδηγου για ηλεκτρικα παραθυρα..μου δωσανε προσφορα στα 380 ευρω και για τα δυο...τους ειπα εννοειται μην ακουμπησετε τιποτα...αυριο θα περασω απο το συνεργειο που κανω σερβις να μου αλλαξει τη σωληνα στο σερβο και βλεπουμε...
  40. 1 point
    Το νεο λαδι της VW G S55 545 M2 ειναι 0W-30
  41. 1 point
    τι να πω ρε παιδια...εγω παντα ειχα μια επιφυλαξη με renault, peugeot και citroen...δεχομαι οτι ενα μοτερ ντιζελ σιγουρα ειναι πιο γερο απο ενα βενζινης..αλλα το αυτοκινητο δεν ειναι μονο μοτερ ειναι και αλλα πραματα προσωπικη μου αποψη παντα...
  42. 1 point
    Κάτω από το τιμόνι έχει εγκεφαλάκι τιμονιού το canbus είναι κάτω χαμηλά στα πόδια σχεδόν. Δες στο θέμα με το Rcd έχει αναφερθεί η αναβάθμιση can
  43. 1 point
    Πάντως μη νομίζεις ότι τα καινούργια γιαπωνέζικα έχουν καμία σχέση με τα παλιά σε αξιοπιστία και μιλάω από προσωπική εμπειρία...οι κορεάτες κατά τη γνώμη μου τους έχουν βάλει τα γυαλιά
  44. 1 point
    Αλλαξε την 03C 906 283 και θα λυθει https://m.antallaktikaexpert.gr/pierburg-7008334 Sent from my iPhone using Tapatalk
  45. 1 point
    Θα πρέπει να προσέξεις, φαντάζομαι έχεις ασχοληθεί με το να ψάξεις τα λάδια στο BITOG, ότι το engineered for , δεν είναι το ίδιο με το approved oil by Vw. Αν ξεπεράσουμε το τυπικό και γιατί γράφετε έτσι για να μην μακρηγορήσουμε, παρακάτω έχω ένα πινακάκι με 2 από τα σημαντικότερα λάδια της αγοράς. To Mobil 1 Esp Formula 5w30 και το Liqui Moly Toptec 4200 5w30 σε σχέση με το Amsoil που παραθέτεις Mobil LM Amsoil Flashpoint 254 232 228 Viscosity 40 72.8 70 68.4 100 12.1 12.3 11.6 Προσωπικά με το Troc, που το πήρες καινούργιο φαντάζομαι θα πήγαινα με ένα από τα 2. Γενικά ενώ είχα πολλά μοτέρ βελτιωμένα ή εργοστασιακά, ποτέ δεν μου έκατσαν καλά τα λάδια amsoil ώστε να τα βάλω. Λίγο θες η τακτική παλαιότερα να μην αναγράφουν καμιά πληροφορία, λίγο η μυστικοπάθεια, λίγο το hype που υπήρχε τα είχα αποφύγει. Φυσικά, καθένας κρίνει και βάζει στο καμάρι του αυτό που κρίνει ο ίδιος καλύτερο..
  46. 1 point
    Κατα κυριο λογο μετακινήσεις αθηνα σημαινει οτι δεν θα κανεις πανω απο 8000-10000 χλμ το ετος. Μονόδρομος λοιπον η βενζινη. Το 1,4 122 hp εχει γενικα πολυ καλες κριτικες. Εγω πηρα το golf plus στα 95000χλμ και εχω κανει 6-7000 απροβληματιστα..ολα καλα μεχρι στιγμης. Τμπορω να σου στειλω και τα σερβις απο Gratsia να δεις περιπου τι ζημιές εχει βγαλει.. το πιο σημαντικο ειναι οτι αλλαξε mechatronic ο προηγουμενος ιδιοκτητης στις 80000χλμ. Κοστος 900€ Sent from my iPhone 8 using Tapatalk
  47. 1 point
    καλα και γιατι πηρες ντηζελ;;;με την εννοια οτι αφου δεν κανεις πολλα χιλιομετρα νομιζω το ντηζελ μοτερ δεν ειναι και η καλυτερη επιλογη..
  48. 1 point
    Δες τη σταθμη των υγρων πρωτα αν ειναι ενταξει και μετα πρεπει να δεις τη γραμμη που ξεκινα απο το τυμπανο του σεβρο και καταληγει πισω στο μοτερ. Καποια τσιμουχα η σωληνακι ειναι προβληματικο. Εχω αλλαξει και στο δικο μου και σε αλλα, με τον καιρο παλιωνουν Sent from my iPhone using Tapatalk Υγ. Στο over πανω αν ξεφυσα ειναι σιγουρη η διαρροη.
  49. 1 point
    Κατά την άποψή μου η γενική αρχή στη μεταπωληση είναι η εξής. Οσο λιγότερα κομμάτια έχουν κυκλοφορήσει από ένα αμάξι τόσο πιο δύσκολα πουλιούνται, σε μεγαλύτερη όμως τιμή.
  50. 1 point
    Alpine Style Navigation System for Volkswagen Golf 6 - X901D-G6 https://www.youtube.com/watch?v=YWEoSoOnleM
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...