Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/23/2021 in all areas

  1. Περα απο τα κλασικα μπουζι πολλαπλασιαστες, Οι πρωτες παρτιδες mk7 ειχαν προβλημα στην τουρμπινα part number 702N Στα νεοτερα αλλαξε revision σε 06K 145 722 Τα mk7.5 φορανε το νεοτερο Πολλα εβγαλαν αντλια νερου πριν τα χιλιομετρα αλλαγης και ορισμενα και θερμοστατη. Γυρω στις 90-100.000 χλμ τα μοντελα 15-16 βγαζουν αντλια επιστροφων καυσιμου, κανιστρο ανθρακα κλπ Και κλασικο προβλημα η ηλιοροφη τριγμοι και διαρροη ακομη και νερου στο εσωτερικο. Μην παρεις με ηλιοροφη. Στο καρτερ (πλαστικο πλεον) θελει αλλαγη η ταπα σε καθε αλλαγη λαδιων αλλιως θα εχει διαρροη. Το σετ συμπλεκτη δεν ειναι ανθεκτικο, αμεσως φθειρεται εστω και με light προγραμμα οποτε εχετο υποψη, το dsg ειναι μονοδρομος Η ντιζα καπο ειναι προβληματικη χαλαει και δεν μπορεις να το ανοιξεις Αισθητηρα στο δοχειο νερου βγαζει συχνα ως σφαλμα απτις βρωμιες που μαζευει με τον καιρο Στο υποπλαισιο εμπρος οι βιδες υποκειται σε παραμορφωση με αποτελεσμα σε σαμαρακια η ανωμαλιες να ακουγεται θορυβος σαν χτυπημα Sent from my iPhone using Tapatalk
    7 points
  2. Καλησπέρα, θα ήθελα καταρχάς να δώσω συγχαρητήρια για την προσπάθεια των μελών να φτιαχτεί και να συντηρηθεί η λέσχη φίλων και κατόχων αυτοκίνητων VW ως νέο μέλος στο forum. Έκανα το μεγάλο βήμα και έγινα κάτοχος αμιγώς ηλεκτρικού VW ID.3 και θα ήθελα να ζητήσω την προσθήκη κατηγοριών για τα αμιγώς ηλεκτρικά VW ID.3 , ID.4 ώστε όποιοι λίγοι κάτοχοι αυτών των αυτοκινήτων να μπορούμε συζητήσουμε θέματα σχετικά Volkswagen EVs.
    3 points
  3. Αν και είναι παλιό το θέμα απαντάω για να υπάρχει ως αρχείο... Τα Amarok δεν φοράνε DSG κιβώτιο... Φοράνε κιβώτιο της ZF το οποίο είναι σαν μετατροπέας ροπής... Γενικώς θεωρούνται πολύ αξιόπιστα και ακριβά κιβώτια τα ZF (https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ZF_transmissions) Ο λόγος απλός... Το DSG έχει δίσκους και στην περίπτωση του Amarok που έχει ελκτική δύναμη που φτάνει τα 3.200 κιλά (με το αυτόματο κιβώτιο), ακόμη και σε ανηφορική διαδρομή με κλίση 12%, ή 1.000 κιλά ωφέλιμο φορτίο σε 45% ανηφορική ή και κατηφορική κλίση οι δίσκοι αυτοί δεν θα άντεχαν... Το Amarok το 2.0 έως και το 2016 (το 2017 βγήκε σε 3.0 ν6) έβγαινε με αυτόματο κιβώτιο των 8 ταχυτήτων και πάντα σε συνδυασμό με τον κινητήρα απόδοσης 180 PS. H πρώτη ταχύτητα είναι για χρήση εκτός δρόμου και για τη μεταφορά ρυμουλκούμενου φορτίου έτσι ώστε να μην υπάρχει ανάγκη να κατεβάζεις ταχύτητα. Η όγδοη ταχύτητα από την άλλη πλευρά, έχει μεγαλύτερη σχέση μετάδοσης και έχει σχεδιαστεί για οικονομική οδήγηση σε χαμηλότερες στροφές.
    2 points
  4. Λογικά πρώτα θα τρίβουν με το χέρι πιθανόν με νούμερο 2 cutting compound και θα τελειώνουν με αλοιφαδορο και polish compound. Αλλά αν έχει κάποιος υπομονή μπορεί να τελειώσει και στο χέρι μέχρι να έχει σχεδόν το ίδιο αποτέλεσμα με τον αλοιφαδορο... Sent from my A80Pro using Tapatalk
    2 points
  5. Φίλε ο ανιψιός μου το έκανε, μαζί με έναν πιο έμπειρο από μαγαζί που δουλεύουν μαζί σε εταιρεία που περνάει τζάμια. Από ότι έβλεπα όμως, είχε τρίψιμο και με το χέρι, και με αλοιφαδορο. Μετά δεν έβαλε κάτι άλλο παρά μόνο μεμβράνη. Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  6. Μου εδωσαν μετα απο 5 ημερες αμαξι αφου ειχα παρει τηλεφωνα παντου Αθηνα στα κεντρικα κτλπ..
    2 points
  7. Καλημέρα, προ εβδομάδος διόρθωσα (ξεθαμπωμα και μεμβράνη) τα φανάρια στο 2ο αυτοκίνητο της οικογένειας, ένα Opel Astra H 1.4 του 2007, το αποτέλεσμα εκπληκτικό, για όσο κρατήσει. Φώτο πριν και μετά Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  8. Λίγες εβδομάδες μετά την παρουσίαση του Skysphere Concept, η Audi παρουσίασε το Grandsphere Concept, ένα ηλεκτρικό μοντέλο που μας δείχνει το πως θα μοιάζουν τα A8 και A7 Sportback του μέλλοντος. Με μήκος 5,35 μέτρα, πλάτος 2 μέτρα, ύψος 1,39 μέτρα και μεταξόνιο 3,2 μέτρων, το Grandsphere είναι ένα σεντάν, που μοιάζει με ένα τετράθυρο GT που βασίζεται στην PPE πλατφόρμα του VW Group. Κίνηση παίρνει από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, απόδοσης 721 ίππων με 960 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε περίπου 4 δευτερόλεπτα. Το πρωτότυπο διαθέτει αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 4 και όταν ενεργοποιείται η αυτόνομη λειτουργία, το τιμόνι και τα πεντάλ υποχωρούν κάτω από το ταμπλό για να δημιουργήσουν επιπλέον χώρο για τους επιβάτες. Σχεδιαστικά το Audi Grandsphere ξεχωρίζει από τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και τη διάφανη οροφή, την απουσία της μεσαίας κολόνας, με τις μπροστινές πόρτες να ανοίγουν αντίθετα από τις πίσω. Οι οθόνες του πίνακα οργάνων και ελέγχου του πρωτότυπου μετατρέπονται σε οθόνες ψυχαγωγίας CinemaScope, μόλις αυτό αρχίζει να κινείται αυτόνομα. Το 2+2 επιβατών πρωτότυπο, διαθέτει τέσσερα καθίσματα που η πλάτη τους παίρνει κλίση έως 60 μοίρες. Αισθητήρες που παρακολουθούν τις κινήσεις των ματιών οδηγού και επιβατών, επιτρέπουν τον έλεγχο πολλών λειτουργιών του οχήματος, διαισθητικά και με απλές κινήσεις των χεριών – χωρίς αυτοί να αγγίζουν τίποτα. Το φυσικό δέρμα έχει αντικατασταθεί από ξύλο, μαλλί, συνθετικά υφάσματα και μέταλλο, ορατά και ευχάριστα στο άγγιγμα ως επένδυση επιφανειών, καλύμματα καθισμάτων και πατάκια. Το πρωτότυπο εξοπλίζεται με ενεργή αερανάρτηση, με το σύστημα μέσω κάμερας να ανιχνεύει προγνωστικά κάθε ανωμαλία του δρόμου και να κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις για να εξασφαλίζει ένα “μαγικό χαλί” για οδηγό και επιβάτες. Βασισμένο σε τεχνολογία 800 Volt, το Audi GrandSphere concept επιτρέπει ταχυφόρτιση έως και 270 kW, με το αυτοκίνητο μέσα σε 10 λεπτά φόρτισης να αποκτά αυτονομία 300 χιλιομέτρων, με τη μπαταρία 120 kWh να φορτίζει από το 5 στο 80% της χωρητικότητάς της, σε λιγότερο από 25 λεπτά. Όταν είναι πλήρως φορτισμένη προσφέρει αυτονομία έως και 750 χιλιομέτρων. Πηγή autoblog.gr
    2 points
  9. Για όσους ενδιαφέρονται για τους CAX κινητήρες το ίδιο σετ με τους twincharged παίρνουν και τα δικά μας. Άλλαξα στο δικό μου (golf vi tsi 122ps) στα 155.000km γιατί είχε αρχίσει να κροταλιζει. Το γνήσιο σετ με μεταβλητό κλπ γύρω στα 370-380€ έχει αυτήν την περίοδο συν κάποια έξτρα πράγματα που χρειάζονται για να ικανοποιηθεί η τελευταία τεχνική οδηγία.
    2 points
  10. ΛΥΘΗΚΕ Σε περιπτωση που καποιος εχει το ιδιο προβλημα τελικα εφταιγε η Ν75. Ο σωστος κωδικος για BMY,BLG ειναι 03C 906 283 B.
    2 points
  11. Βρες απτο ebay γεματο ειναι εχει και σετ ή χωρια Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  12. Άμεση αλλαγή των πρώτων λαδιών. Τύπος λαδιού αυτόν που συνιστά η VW. Αλλαγές Λ+Φ κάθε 10Κ χλμ. ή στον χρόνο. Σου εύχομαι καλά και χωρίς προβλήματα χλμ.
    2 points
  13. Δεν έχω το ίδιο αμάξι. Αλλά γνώμη πριν κάνεις το οτιδήποτε να πας σε ηλεκτρολόγος να δείτε την μπαταρία του αυτοκινήτου. Υπάρχει πιθανότητα η μπαταρία να είναι στα τελευταία της και για αυτό σου βγάζει αυτά Μπαταρία πρώτα κοίτα.
    2 points
  14. Μπουζι 60κ ή 4 χρονια οποιο ερθει πρωτο. Τα υπολοιπα δεν τα σχολιαζω Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  15. Ακόμα ένα site που μπορεί να σας βοηθήσει με κωδικούς ανταλλακτικών είναι το: https://partsouq.com/ Αν θες ψάχνεις και με το πλαίσιό σου... Είναι με διαγράμματα στα οποία κάνεις "κλικ" πάνω στο κομμάτι που θες...
    1 point
  16. http://www.oemepc.com/vw/part_single/catalog/vw/markt/RDW/modell/PA/year/2010/drive_standart/656/hg_ug/839/subcategory/839000/part_id/3690211/lang/e
    1 point
  17. Εγώ έχω ακούσει κάποια περίεργα και χρησιμοποιώ 2 γεμίσματα 100αρα μετά 1 95αρα. Ας μιλήσουν και οι γνωστες… Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  18. Σωστός... Κατά 90% είναι η ηλεκτρομαγνητική που σε όλα τα vw που έτυχε να δω είναι ξεχωριστή από την κλειδαριά ή τον υπόλοιπο μηχανισμό...
    1 point
  19. τα assymetric 5 τα φοραω σε διασταση 235/50/18....αψογα σε ολα τους !!
    1 point
  20. Η premium ποιότητα της vw-audi άρχισε να κοστίζει μια περιουσία σε συντήρηση, γιατι οχι λοιπόν; Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  21. Η αλήθεια είναι ότι έχουν συνδέσει το συναγερμό εκεί πάνω και όταν κάηκε η ασφάλεια ο συναγερμός δεν δούλευε. Από ότι κατάλαβα το αυτοκίνητο μου έχει δυο κόρνες η μια κάηκε και το παραπανίσιο ρεύμα έκαψε την ασφάλεια. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  22. Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έπαθα και εγώ, πριν 2 χρόνια, με την ίδια πόρτα, ακριβώς. Προσοχή ο εγκέφαλος της πόρτας δεν έχει καμία σχέση με την κλειδαριά. Στο αναφέρω, γιατί αρχικά άλλαξα την κλειδαριά, πιστεύοντας πως θα διορθωθεί το πρόβλημα (βασικά ο φανοποιός έτσι νόμιζε), αλλά δυστυχώς το πρόβλημα ήταν στον μηχανισμό, που περιλαμβάνει και την ECU (εγκέφαλο) για την πόρτα, το οποίο έχει ένα κόστος γύρω στα 200 ευρώ. Συνεπώς, μην κάνεις το λάθος να αλλάξεις κλειδαριά γιατί αφενός μεν το πρόβλημα δε θα διορθωθεί (θα πρέπει να πάρεις ολόκληρο τον μηχανισμό) και αφετέρου θα έχεις μπει σε ένα περιττό έξοδο, έστω και των 40 €, στο οποίο μπήκα εγώ. Επίσης να αναφέρω, ότι είχα και πρόβλημα διαρροής ρεύματος, όταν κόλλησε ο μηχανισμός της πίσω πόρτας, με αποτέλεσμα να μου αδειάζει η μπαταρία. Προσοχή, λοιπόν και στην μπαταρία μέχρι να τον αλλάξεις.
    1 point
  23. Στην αντιπροσωπεία έχει 210 ευρώ. Αν εγκέφαλος της πόρτας είναι η ηλεκτρομαγνητική το είδα σε ανταλλακτικά περίπου 40 ευρώ. Δες παρακάτω: https://www.economycarparts.gr/ανταλλακτικά/VW-VOLKSWAGEN/PASSAT/PASSAT-CC-2008-2012/ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ-ΠΟΡΤΑΣ-ΠΙΣΩ-ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗ-6pin-Α_prod_112951.html
    1 point
  24. Mε ημιτασιόν το κόστος μαζί με την εργασία γύρω στα 110 με 120 για το polo.
    1 point
  25. μετά τον καθαρισμό των μπεκ διορθώθηκε το πρόβλημα....γιατί από εβδομάδα έκλεισα ραντεβού να τα βγάλω κ να τα στείλω.Ευχαριστω
    1 point
  26. Ρε φίλε...... εντάξει τι να πω..... έγραψες..... πραγματικά κλαίω!!!
    1 point
  27. Ψιλοπραγματα δηλαδή.... Όλοι Hyundai θα πάρουμε μου φαίνεται... Sent from my A80Pro using Tapatalk
    1 point
  28. Τελικά τράβηξαν λίγο προς τα έξω την λαμαρίνα που βρίσκεται ανάμεσα σε κιβώτιο και βολάν,, σε λίγες ημέρες θα δούμε αν το πέτυχαν η θα συνεχισθεί ο αγωνας.
    1 point
  29. Ρώτα επίσης πριν κάνεις κάποια κίνηση μήπως υπάρχει κάποια ανάκληση στην μονάδα αυτή...
    1 point
  30. Για 1.4 είναι λίγα τα χλμ για καπνα εκτος αν ειναι σταματα ξεκινα 14 χρονια Δες το μπεκ πρωτα του 1ου Ενοοειται πολλαπλασιαστη και μπουζι αλλαζεις οταν πρεπει και τα εχεις δει Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  31. Δε σημαίνει ότι επειδή βάζουμε κατοσταρα από όπου να ναι ότι θα είναι και καλή η βενζίνη. Εγώ στο ΚΤΜ έβαλα 100αρα bp από κάπου που δεν είχα ξαναβάλει και άρχισε τα κοψίματα, δε ξέρω τι σκατα κάνουνε, μάλλον βάζουνε και νερό ή η δεξαμενή τους μπαζει νερά ή δε μπορώ να ξέρω τι νοθείες κάνουνε οι σιχαμενοι. Μόλις έβαλα μέσα μισό redex petrol injector cleaner αμέσως έστρωσε. Από τότε βάζω μόνο σε 2 συγκεκριμένα βενζιναδικα και δεν είχα πρόβλημα. Αυτά τα άμεσου ψεκασμού είναι πολύ ευαίσθητα στην ποιότητα της βενζίνης. Ρωτήστε 2 τρεις μηχανικούς που να βάζετε βενζίνη και μη πάτε μόνο όπου έχει την πιο φτηνή. Η κατοσταρα επίσης δεν είναι πανάκεια ότι τα καθαρίζει όλα, κάποιες φορές χρειάζεται προληπτικά να βάζετε και πρόσθετο καθαριστικό βαλβίδων και τροφοδοσίας με προσοχή στη δοσολογία γιατι χαλάνε τα μπουζί. Sent from my A80Pro using Tapatalk
    1 point
  32. Καλη αρχη και ανοιξε ενα θεμα παρουσιασης με το restoration ! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  33. Καλησπέρα παιδιά, είμαι κάτοχος golf gtd του 16 και μου συνέβη το εξής. Πέρασα πάνω από μια πέτρα και τρύπησε το καρτερ του λαδιού χωρίς να το πάρω χαμπάρι. Μερικά χιλιόμετρα μετά άρχισε να ξερνάει τα λάδια μέχρι τελευταία στάλα και με άφησε και από τότε δεν παίρνει μπρος. Κόλλησε ο μάστορας το καρτερ έβαλε λάδια αλλά τπτ. Είναι δυνατόν να αχρηστεύτηκε τελείως ο κινητήρας; Μήπως πρέπει να το ανοίξει κάποιος που να ξέρει; Ρεκτιφιέ γίνεται ή πάω για άλλο μοτέρ;
    1 point
  34. Δες την εξελιξη των part number απο εμπιστο υπαλληλο στο τμημα ανταλλακτικων σε αντιπροσωπεια vw/audi Νεοτερο revision του ανταλλακτικου με ακριβως ιδια εφαρμογη μπορεις να το βαλεις κανονικα. Εγω βρηκα στο ebay ιδιο με αυτο που ψαχνεις, απο το πρωτο ποστ στο audiclub. Για την εγκατασταση δεν εχω να σου προτεινω Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  35. Βαλε το μεταχειρισμενο, υπαρχουν στο ebay Μια χαρα θα δουλεψει, δες το part number να ειναι ιδιο ή νεοτερο Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  36. Ε ωραία άλλαξε τη. Μπορεί να έτυχε αστοχία υλικού. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  37. εαν φτασουμε να μη ξερουν να μετρησουν και τη μπαταρια τοτε τα πραγματα ειναι σοβαρα.. θα τους το πω βεβεαια εννοειται κ αυτο...
    1 point
  38. Καλό θα είναι να τους το πεις και εσύ. Μην είσαι σίγουρος ότι θα το δούνε... Κανόνισε να είσαι πάνω από το κεφάλι τούς
    1 point
  39. Κοίτα στα vw γενικά αν η μπαταρία τα έχει φτύσει (και ας είναι και ενός έτους το αμάξι) το αυτοκίνητο παθαίνει κάτι κουλά. Να μην δουλεύει το start stop και να ανάβουν λαμπάκια διάφορα. Για εμένα καλό θα είναι να γίνει έλεγχος πρώτα στην μπαταρία. Τώρα το να τα έπαιξε η αντλία πολύ χοντρό μου φαίνεται.... Εκτός και αν σου βάλανε βενζίνη μάπα , και τα έπαιξε μια και έξω.
    1 point
  40. Λοιπον μετρησαμε το δυνανο και έβγαλε 14.1. Επισης τσεκαραμε πολους και διαπιστωσαμε οτι ο πολος της γειωσης πηγαινε περα δωθε. Σφηξαμε και φαινεται να μην υφισταται το προβλημα πλεον αλλα θα το παρακολουθω
    1 point
  41. Έλα το βρήκα , τελικά ήθελε επιλογή απο την οθόνη του κοντέρ και να ξανά επιλέξω το κινητό. Στην οθόνη rcd Τελικά βρήκα το extra menu που έχει ποτε δειχνει επιλογές.
    1 point
  42. Καλησπέρα την ώρα που βάζεις τραγούδια στο κινητό να το έχεις στο media γιατί μπορεί να ανάβει στιγμιαία. Αλλιώς αν έχεις θύρα usb κάντου μια σύνδεση από εκεί
    1 point
  43. https://cdn4.pelicanparts.com/techarticles/Volkswagen_Golf_GTI_Mk_V/23-ELEC-Outside_Air_Temperature_Sensor_Replacement/images_large/pic19.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  44. Σωστά... Το Amarok 2,0 με αυτόματο κιβώτιο... Έχει πάνω κάποια εξτρά της έκδοσης που έχω (Canyon λέγεται), όπως είναι οι μπάρες πίσω, τα σκαλοπάτια, κάποιες ποδιές, το μεταλλικό ρολό κλπ...
    1 point
  45. Τι Μοντελο ειναι; Χειριστηριο οθονης εβαλες; Coding παραμέτρων έγινε; Το καντραν που εβαλες θελει επιπλέον skc coding για να δουλεψει και το immo3 Παιρνει μπροστα; Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  46. Καλημερα.Μετα απο 10 μερες λειτουργιας του αυτοκινητου σταματησε η διαρροη.Δεν εχει intercooler o 1400αρης με τα 122 αλλα εχει ενα ψυγειο στην πολλαπλη.Εκει ηταν η διαρροη.Το αλλαξα και ολα καλα.Το συγκεκριμενο ψυγειο της μαμας βγαζει προβληματα σε αυτο τον κινητηρα για αυτο και εβαλα ενα πιο ενισχυμενο.Το συμπερασμα μου ειναι....ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΚΑΡΕΝΤΑ!!!!!!!!!!!!
    1 point
  47. Βάλτα... τα έχω στο δικό μου mk7. Άξιζουν... και στην μεγάλη σκάλα ξημερώνει κιόλας . Πολύ καλή ποιότητα φωτός.
    1 point
  48. Τον έβαλα παιδιά τον αισθητήρα!!Με το κιτ που πήρα δεν χρειάζεται καθόλου κόψε-ράψε.Απλά έπρεπε να ενωθεί λίγο ακόμη καλώδιο για να φτάσει μέχρι το abs.Και αυτό γιατί το έβγαλα στον χώρο της μηχανής απ΄την μεριά του οδηγού ενώ υποθέτω ότι μαμά πρέπει να βγαίνει από την πλευρά του συνοδηγού αλλά έπρεπε να βγει όλο το ντουλαπάκι και θα ήταν λίγο μανούρα.Στο passat όπως πολύ σωστά είπες Μιχάλη διαφέρει το πιν σύνδεσης στην φίσσα του abs το οποίο είναι το 16.
    1 point
  49. Μια χαρά τα λες φίλε μου.Αν κάνεις την κωδικοποίηση λογικά θα δουλέψει,απλά θα πρέπει να κάνεις reset με το vagcom έτσι λέει το diy από ξένο φόρουμ.Εγώ έχω πλέον στα χέρια μου το oem κουμπί με την καλωδίωση και θα το τοποθετήσω μέσα στην επόμενη εβδομάδα.Οπότε αναμονή προς το παρόν.Θα επανέλθω με νεώτερα εντός ολίγων ημερών.
    1 point
  50. Μηπως ειναι απο τα ωστηρια αυτος ο ηχος μεχρι να ανεβει το λαδι πανω? αν ειναι απο εκει ειναι φυσιολογικο γιατι τα ωστηρια ειναι υδραυλικα.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.