Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/29/2020 in all areas

  1. 3 points
    Για ρωτα τον αν ειναι και αυτη πειραγμενη . Αλλα ναι ειναι , εβγαλα τα στοιχεια το οχηματος και αφησα μονο τον αριθμο της ενημερωσης για τα καυσαερια . Εαν το λαδι απο τα Lidl ηταν ακαταλληλο ξερεις που θα ηταν το oil ash residue σε αυτα τα χιλιομετρα ; Στα ουρανια . Αλλα δεν ειναι . Ξερεις γιατι ; Γιατι δεν καιει λαδι και συνεπως το dpf δεν γεμιζει !
  2. 2 points
    Συμφωνα με τις κατασκευαστριες εταιριες και οχι συμφωνα με παλια μαστορια σαν εμενα και πολλους αλλους , η νεες μηχανες δεν θελουν στρωσιμο . Συνεπως δεν υπαρχει λογος για 20αρι λαδι , ουτε καν 30αρι . Παλια τα πρωτα λαδια τα πεταγαμε μετα απο μερικες εκατονταδες χλμ . Τωρα σου λεει παρατα τα κανα 2 χρονια η μεχρι να συμπληρωσεις κανα 3λιτρο . Κατευθειαν αυτο επρεπε να ειναι red alert στην αλληλουχια των συλλογισμων σου . Το οτι δεν καις εσυ , εγω και η λοιπη Ελλαδα γραμμαριο , δεν μου λεει τιποτα δεν βγαινει ακρη γιατι το ιδιο μπορει να πει και ο καπνιας με το ντουμανι στο φαναρι . Οι ανοχες του κινητηρα δεν εχουν καμια , μα καμια σχεση με το λαδι εφ οσων δεν εμπιπτουν στην κατηγορια "φθαρμενη μηχανη λιγο πριν το πεταγμα" Εκει ναι πας σε οτι παχυτερο βρεις αν δεν θες να το ανοιξεις . Η αλλαγη ιξωδους λοιπον προς τα κατω εξυπηρετει οχι τον καταναλωτη αλλα τον κατασκευαστη . Τα μεταλλα ειναι πιο κοντα με το 20αρι παρα με το 30αρι και ουτω καθ εξης . Οταν λοιπον εχεις ενα ετοιμο στρωμενο μοτερ ( παντα συμφωνα με τους κατασκευαστες , οχι με εμενα ) γιατι να χρησιμοποιησεις ενα λαδι που εκ φυσεως ειναι λιγοτερο προστατευτικο στα μεταλλα , τα φερνει πιο κοντα ; Εαν ζεις σε θερμοκρασιες -15 μονιμως , ναι βαλε το 20αρι . Αλλα Ελλαδα ;;; Ουτε το 30αρι δεν χρειαζετε . Δηλαδη οταν περναω ελατηρια και κουζινετα σε πασατ του 95 , θα του πω "ξερεις εχεις πιο μικρες ανοχες τωρα , απο 10w40 βαλε 0w20 ; " Οχι βεβαια ειναι σαν να σκοτωνω την μηχανη εν ψυχρω . Γιατι ; Γιατι παροτι εχει μικρες ανοχες πλεον , το 20αρι και εν μερει το 30αρι δεν ειναι σοβαρες ρευστοτητες για καποιον που θελει να κρατησει οσο μπορει το αμαξι με την ιδια μηχανη . Δεν υπαρχει φρεκια η παλαια μηχανη . Υπαρχει προστασια η οχι . Τα λεπτα λαδια σπανε γρηγορα μολις ανεβει η θερμοκρασια η μολις αργησεις να τα αλλαξεις . Αναρωτησου και κατι απλο . Τα παλαια εγχειριδια επετρεπαν πολλαπλες ρευστοτητες αναλογα με την εξωτερικη θερμοκρασια . ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΠΡΟΤΙΝΟΥΝ ΕΤΣΙ ΠΛΕΟΝ ; Να σου πω . Δεν χαλαγαν συντομα τα αμαξια και οι εταιριες εχαναν χρηματα . Ετσι λοιπον σκαρφιστικαν απο την δεκαετια του '90 την "εγγυηση" . Παλι ομως και τωτε υπηρχαν οι ρευστοτητες με τα σχεδιαγραματα εξωτερικων θερμοκρασιων . Δεν τους εβγαινε ουτε τοτε και το πηγαν παραπερα. ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ αυτα τα σχεδιαγραματα και προσθεσαν τις γνωστες μας σε ολους προδιαγραφες λαδιων . Μονο αυτο σου λεει και τιποτε αλλο ,μην το κρατησεις για τα εγγονια σου ! Το βλεπεις λοιπον το παραμυθακι ; Και αφου εγραψα τοσα να μιλησουμε και για τις περιβοητες προδιαγραφες λοιπον . Υπαρχοιν η ευρωπαικη ACEA και η αμερικανικη API . Η διαφορα ειναι οτι η ACEA ειναι των ευρωπαικων κατασκευαστων ενω η API ειναι των κατασκευαστων λαδιων . Αυτο λοιπον ειναι και το προβλημα που σχεδον ολοι δεν το βλεπουν . Η ευρωπαικη ελεγχεται απο τους κατασκευαστες οχηματων . Δηλαδη εαν μια Χ εταιρια αυτοκινητου πει στην Χ εταιρια λαδιου "θελω ενα λαδι για μηχανη που δεν την θελω να κρατησει πανω απο 50κ χλμ " , αυτο το λαδι θα κατασκευαστει και θα μπει στα ραφια της καθε ευρωπαικης αντιποσωπειας . Αυτο παρηγγειλε, αυτο θα παρει . Η αμερικανικη ομως επειδη δεν την ελεγχουν οι εταιριες αυτοκινητων ,γινεται κατι διαφορετικο . Κατασκευαζουν το Χ λαδι με τις Χ νεες προδιαγραφες και λεμε στις εταιριες αυτοκινητων " Κοψε τον λαιμο σου , να φτιαξεις μοτερ να εχει τις προδιαγραφες μου " και αναλογα πρατουν οι εταιριες οχηματων . Οι αμερικανικες ειναι πολυ καλυτερες αλλα πρεπει να εχεις και τα σωστα καυσιμα διοτι μερος του καυσιμου αναμιγνυεται με το λαδι . Εαν εχει στοιχια που το σπανε , δεν κανει . Ετσι λοιπον τα καυσιμα της αμερικης ειναι σε μεγαλο ποσοσστο βιοκαυσιμα που ειναι πολυ καθαρωτερα αλλα λιγοτερο αποδοτικα . Και φυσικα εχουν πολυ νεωτερες προδιαγραφες που ταυτιζωνται με την καθαρωτητα καυσιμου . Θες ενα παραδειγμα ; Βρες μου σε ποσοστο λαδια εδω Ελλαδα να ειναι API CF ( πετρελαιου προδιαγραφη αυτη , σαν παραδειγμα το αναφερω ) και μετα . Η CF ειναι η τελευταια προδιαγραφη που δεχεται πανω απο 0.5% θειο στα καυσιμα , η αμεσως επομενη ζηταει κατω απο 0.5% θειο . Κατι που σαν χωρα και σαν ευρωπη γενικα ΔΕΝ το εχουμε . Αρα , το παραμυθακι με τις ρευστοτητες και κατ επεκταση με τις προδιαγραφες , ζηταει και τα αναλογα καυσιμα σε πρωτο βημα . Δεν το εχουμε . Αφαιρεθηκαν και οι πολλαπλες ρευστοτητες απο τα μανουαλ . Γιατι ; Πολλα μπορω να γραψω ακομα αλλα ηδη καταχραστηκα αρκετα τον χρονο σας για να το δαβασετε . Σωστε την μηχανη σας με τις σωστες ρευστοτητες , αυτο εχω να πω .
  3. 2 points
    Σέ αυτά τά ερωτήματα απάντηση μπορεί να δώσει η ίδια η πραγματικότητα και ως εκ τούτου οι μηχανικοί που εργάζονται στο αντικείμενο. Κατ εμέ ακόμη και τό 5w-30 οριακά μπορεί να ανταπεξέλθει σέ δύσκολες συνθήκες και αυτό μέχρι τίς 10 k Km , τό πολύ 12 k Km. Για τά "ζόρια" θεωρώ καταλληλότερο το 5w-40. Πού βασιζω αυτή τή άποψη ; Σ' αυτά που βλέπω. Τό λιπαντικό σου "μιλάει" όταν κουράζεται. Ο Ρυθμός που "καίγεται" τό λάδι δεν είναι σταθερός. Μέχρι τίς 6 k Km ό Ρυθμός που τό καίει είναι περιορισμένος , στην συνέχεια ο Ρυθμός αυξάνεται καί μετά τίς 10 Κ , Km τό παίρνει ο διάολος. Επίσης και ο ήχος του μοτέρ μπορεί νά πει πολλά. Με ένα καλό 5w-40 σίγουρα ό Ρυθμός που το καίει είναι περιορισμένος. Και μιας και μιλάμε για Ρυθμό καψίματος ξέρεις τί θεωρεί η VW ,ως αποδεκτό ; Τά 3,5 λίτρα ανά 10 Κ Km. Σοβαρότητα μηδέν. Άλλωστε θά δεις για το ίδιο ακριβώς μοτέρ διαφορετικές οδηγίες από τη vw .
  4. 2 points
    Αυτο ακριβως . Πρεπει να κατλαβουμε καποτε οτι για τους κατασκευαστες τα αμαξια μας ειναι αναλωσιμα . Δεν μας τα πουλανε με σκοπο να τα κρατησουμε 50 χρονια . Κανουν οτι μπορουν λοιπον ωστε να ειναι μετα απο καποιο χρονικο διαστημα , το ιδιο το αμαξι αχρηστο αφου φυσικα ακολουθηθει το σερβις και το manual ( που το εγραψαν αυτοι που εχουν συμφερον να σου ξαναπουλησουν ! ) και να σου ζηταει . "Φτιαξε με η πετα με " σου λεει . Το θεμα ειναι οτι και με τελεια συντηρηση καποτε θα το ζητησει αλλα αλλο να στο ζητα στην 3ετια επειδη εβαλα λαδι που λεει ο κατασκευαστης και το κρατησα στα απιθανα αυτα χλμ που ζηταει , (που οπως ειπα εχει τον σκοπο του και το λεει ) και αλλο να μου το ζητησει στην 15ετια . Τα τεστ που κανουν ειναι τεστ χρονικης αντοχης των υλικων . Βλεπουν αν κρατουν τα μοτερια εντος της εγγυησης που προσφερουν και τιποτα παραπανω . Μετα πετα το σου λεει και παρε αλλο . Εαν ομως κανεις πιο συχνη συντηρηση , πολυ πιθανον να το κρατησεις πολυ καιρο . Μην εμπιστευεστε κανεναν κατασκευαστη . Εχει κερδος οταν σου λεει να κανεις κατι , το εχει υπολογησει . Μην ξεγελιεστε λοιπον ουτε απο σουπερ λαδια, ουτε απο σουπερ εταιριες, ουτε απο σουπερ σερβις . Ολα εχουν τον σκοπο τους και αυτος ειναι το μαρουλακι της τσεπης .
  5. 2 points
    Εχεις δικιο Γιαννη..
  6. 2 points
    Έτοιμο και το ντύσιμο των καλωδίων της υποδοχής του φορτιστή Ctek για έξτρα προστασία..... Όπως το υπάρχον δίπλα εργοστασιακό έγινε.... VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
  7. 2 points
    Παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο για την φθορά των αμορτισέρ και είναι λογικό να φθείρονται σε κάθε αμάξι σε διαφορετικά χλμ. @pasfi Τελικά και εγώ τα sachs παρήγγειλα. Μάλλον Πέμπτη θα τα περάσω Στάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  8. 2 points
    Το Waze πάντως έχει ελληνικό turn by turn navigation
  9. 1 point
    Ανοίγω αυτό το θέμα και εφόσον εγκριθεί και από τους διαχειριστές προτείνω σύντομες ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικές με το όχημα.
  10. 1 point
    παιδια δεν νομιζω οτι υπαρχει λογος αντιπαραθεσης..ο καθενας καταθετει αυτο που πιστευει...στην τελικη ο ιδιοκτητης εχει την αποκλειστικη ευθυνη για το τι λαδι θα βαλει στο μοτερ του..ας μην το ξεχναμε αυτο
  11. 1 point
    Γεια σας, έφτασε η στιγμη να κάνω το Service 3ου έτους στο eco up. Επειδή έχει λήξει η εγγύηση και επειδη την τελευταία φορά που έκανα service (2ου έτους) στον επίσημο αντιπρόσωπο ξενέρωσα με τη συμπεριφορά τους (ψάχνανε συνέχεια λόγους να μου αυξήσουν το κόστος του service που είχαμε συμφωνήσει με extra εργασίες), αυτή τη φορά θα το πάω σε ανεξάρτητο συνεργείο. Γνωρίζετε κανένα αξιόπιστο που θα κάνει αυτά που θα του πω και θα σφραγίσει και το βιβλιο service για τις εργασίες που θα εκτελέσει? Ευχαριστώ πολύ
  12. 1 point
    Εχω έννα polo 6n του 1999.Μπορει να μου δειξει καποιος που βρίσκεται η βαλβιδα egr στη φωτογραφία?
  13. 1 point
    Η VW ίσως είναι η μόνη εταιρία που εκτός από κατασκευή αυτοκινήτων , φτιάχνει για το προσωπικό της ,και όχι μόνο Λουκάνικα VW Εδώ και 47 χρόνια, από το 1973, η κατασκευάζει τα διάσημα Currywurst (λουκάνικα με κάρυ) και το εργοστάσιο παραγωγής τους βρίσκεται στο Wolfsburg, διαθέτοντας μάλιστα και το δικό του κρεοπωλείο, με τους 30 υπαλλήλους του. Πέρυσι κατασκευάστηκαν 6,8 εκατ. λουκάνικα, όταν η εταιρία πέρυσι πούλησε 6.278.300 αυτοκίνητα Πηγή εδώ https://www.autoblog.gr/2020/01/25/o-richard-hammond-sto-ergostasio-ths-volkswagen-pou-paragei-loukanika/ https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/gia_alli_mia_xronia_h_vw_poylise_perissotera_loukanika_para_aytokinita-7736027/
  14. 1 point
    Εγώ που έχω το ίδιο ακριβώς αμάξι και με ίδιο μοτέρ, με του φίλου pafsi. Το δικό μου είναι Νοέμβριος του 2013 και συμφονα με τα service (από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη) το αμάξι εκανε service κάθε 30.000 η 2 χρονια (οποίο έρθει πρώτο) με λάδια 5W-30. Από 2018 που το έχω στα δικά μου χέρια το αμαξι, ΕΓΩ κανω service κάθε χρόνο στα 20.000χιλιόμετρα η 1 χρόνο (όποιο έρθει πρώτο ) Με λάδια πλέον 5W-40. Να πω εδώ ότι το αμάξι από τον κατασκευαστή έρχεται με προγραμματισμένο service κάθε 30.000 το οποίο αναφέρεται στο menu του αμαξιου. Εγώ πάντως με 5w-40 δεν είχα κανενα πρόβλημα.
  15. 1 point
    Αναφέρθηκα σε χρήση 0w-20 ΜΟΝΟ για καινούργιο κινητήρα (μικρές ανοχές) και ΜΟΝΟ μέχρι ορισμένου εύρους χιλιομέτρων. Ποιος είναι λοιπόν είναι ο παράγοντας που θα φθείρει τον κινητήρα, ειδικά όταν οι αλλαγές θα γίνονται κάθε 10.000 χλμ? Να προσθέσω ότι, έχω και 2 Ford fiesta (ecoboost 100 hp + 125 hp) το ένα 7 χρόνων και το άλλο 2,5 χρόνων που φοράνε 5w-20 (σύσταση της Ford) χωρίς να έχω συμπληρώσει ποτέ λάδια, χωρίς κανένα πρόβλημα κινητήρων, με αλλαγές κάθε 10.000 χλμ (ασχέτως που η Ford προτείνει κάθε 20.000 χλμ). Υπ’ όψιν ότι, δεν έχω χρησιμοποιήσει διαφορετικό ιξώδες από το 5w-30 στο αμέσως προηγούμενο αυτοκίνητο μου (Passat 1,4 TSI – 122 hp) με 7 χρόνια στην κατοχή μου. Ωστόσο, 1,5 TSI είναι κατασκευαστικά κατά τι διαφορετικός από τον προηγούμενο (φίλτρο σωματιδίων, καλύτερη θερμοδυναμική ικανότητα κλπ) και αναρωτιέμαι λοιπόν μήπως η αλλαγή ιξώδους (προς τα κάτω) για κάποια χιλιόμετρα και με αλλαγή κάθε 10.000 χλμ, αποβεί χρήσιμη για τον συγκεκριμένο κινητήρα μου, ο οποίος υπ’ όψιν δέχεται 2-3 cold start / 24ωρο. Γνωστή και αποδεκτή βέβαια η θεωρία που προσδιορίζει ως ‘ταχέως αναλώσιμο’ το αυτοκίνητο στη φιλοσοφία και συνείδηση του κάθε κατασκευαστή (έτσι είναι) αλλά επιτρέψτε μου να πω ότι δεν απαντάει ΤΕΧΝΙΚΑ ή ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ στο γιατί ΝΑΙ στο 5w-30 λάδι κι ΟΧΙ στο 0w-20 και ειδικά σε ‘φρέσκο’ κινητήρα(?). Απο τι ακριβώς και γιατί ‘δαιμονοποιείται’ το 0w-20? Απο τι ακριβώς και γιατί ‘μυθοποιείται’ το 5w-30? Άλλωστε ΚΑΙ για το 5w-30 συστήνει η VW αλλαγή σε 15.000 χλμ ή 12 μήνες, όπως επίσης για το ίδιο λάδι σε 30.000 χλμ ή 2 χρόνια (!) Λοιπόν ?
  16. 1 point
    Για το εξειδικευμένο στο GROUP VAG συνεργείο QUATTRO SERVICE στο Χαλάνδρι έχει κανείς άποψη; Λέω να το πάω εκεί.
  17. 1 point
    Ως εκ τουτου 5w-30 καθε 10.000 χλμ?
  18. 1 point
    Η vw επίσης ορίζει διάστημα service τά 30Κ Km σέ διάστημα 2 ετών για το 0w-20 Είσαι έτοιμος να το συζητήσουμε και αυτό ; Ή αυτό μένει απέξω ; Πρέπει νά καταλάβουμε ότι ο μέσος Έλληνας οδηγός και η vw έχουν αντικρουόμενα συμφέροντα. Αυτό που θέλει η VW είναι το αυτοκίνητο να λειτουργήσει σωστά για τά πρώτα 5-6 χρόνια. Στη συνέχεια να βγάζει ελεγχόμενες βλάβες μέχρι τά 10 χρόνια. Καί μετά τά 10 χρόνια να πηγαίνει για ανακύκλωση. Σέ περίπτωση διαμαρτυρίας θά μας πούνε : "Άκου να δεις , είμαστε οικονομικοί στα service , οικονομικοί στην κατανάλωση (με 0w-20 θα έχει χαμηλότερη κατανάλωση) , μετά τά 10 χρόνια τό αυτοκίνητο παλιωσε" Είσαι αυτής της άποψης ; Νά συνεχίσουμε επί αυτής τής βάσης ;
  19. 1 point
    Μην διαβάζετε και ασχολείστε με προβλήματα που μπορεί να βγάλει και αχγωνεστε απολαύστε τα καινούργια σας αυτοκίνητα! Φιλικά! Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  20. 1 point
    Και αυτο που την πάτησα απο αυτή την εφαρμογή σε συνδυασμό με google ήταν. Για αυτο πιστεύω καλύτερα να τα λεμε σε φόρουμ μήπως και είναι σωστά κάπως . Ευχαριστώ πολύ πάντως
  21. 1 point
    Ε καλά δεν έχει νόημα να κάνεις "ταξίδι" για να βάλεις βενζίνη, νόμιζα ότι είναι στον δρόμο σου. Υπάρχει εφαρμογή για κινητά να ξέρεις, δωρεάν, όπου σου έχει πληροφορίες για τα βενζινάδικα, όπως ωράριο και τιμές και βαθμολογείς κιόλας. λέγεται fuelGR Είναι χρήσιμη γιατί όταν πηγαίνω εκδρομές και θέλω να βάλω βενζίνη το συμβουλεύομαι, όπως αν είναι ανάγκη να βάλω και είμαι σε περιοχή που δεν ξέρω
  22. 1 point
    Καλοτάξιδο φίλε μου, με ασφαλή και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα! Αρκετά έχουν ακουστεί για DSG + Kangarooing στον 1,5άρη κινητήρα, κυρίως μέχρι και το 2016. Έκτοτε, προσωπικά δεν έχω ακούσει ή διαβάσει κάτι, τουλάχιστον σε εγχώριο επίπεδο κυκλοφορούντων οχημάτων. Όμως, πουθενά και κανείς από τους αρμόδιους του Ομίλου δεν διαβεβαιώνει επίσημα – ρητά – κατηγορηματικά εάν έχουν εξαλειφθεί οριστικά τα δύο συγκεκριμένα θέματα με κάποια updates, παρ’ ότι είχε ακουσθεί πως ετοιμαζόταν κάποια αναβάθμιση μέσα στο καλοκαίρι του 2019. Σε ο,τι αφορά τώρα στο kangarooing, η κρατούσα άποψη λέει ότι είναι άσχετο με το DSG και αποτελεί ‘ιδιαιτερότητα’ του συγκεκριμένου κινητήρα (κυρίως σε Τ-Roc και Octavia) με την αίσθηση κατά κύριο λόγο σε χαμηλές στροφές με συνθήκες κίνησης, η οποία βέβαια-κατά την VW-είναι λειτουργικά φυσιολογική και άρα στα πλαίσια του αποδεκτού (!) Διατυπώθηκε επίσης από χρήστες κατόχους ότι το kangarooing παρουσιάζεται μεν σε κάποια οχήματα, αλλά με μηχανικό κιβώτιο (?) και ότι για ατόνιση έως και εξάλειψη του φαινομένου βοηθάει η απενεργοποίηση του start-stop (?), ή η χρήση βενζίνης με ενισχυμένα οκτάνια (98+) (?) ή ότι απαιτείται απαλό πάτημα του γκαζιού κατά τις επαναλαμβανόμενες εκκινήσεις σε συνθήκες πόλης (αυτό μοιάζει λογικό).... Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο έχουν αποτέλεσμα όλα ή κάποια από αυτά...Απλώς τα καταγράφω. Προσωπικά, με τον συγκεκριμένο κινητήρα και το DSG 7 δεν έχω επί του παρόντος (1,5 μήνας κατοχής - 2.200 χλμ) αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα και ελπίζω να ΜΗΝ και στο μέλλον...Δεν θα κρύψω βέβαια ότι με τα ΤΟΣΑ που άκουσα / διάβασα, μια μικρούλα επιφύλαξη την έχω!.. Ας είμαστε όμως αισιόδοξοι οι απανταχού φρέσκοι T-Rocάδες!
  23. 1 point
    Θα σου πω την γνώμη μου...ο συγκεκριμένος αντιπρόσωπος μου έχει φερθεί μια χαρά με ένα φάουλ μου έβαλε λάθος λάδι στο αυτοκίνητο μου και όλα αυτά έπρεπε να τα ανακαλύψω μόνος μου ενώ αυτοί ισχυρίζονταν και με καθυσηχαζαν λέγοντας ότι με βάση αριθμό πλαισίου αυτό παιρνει(5w40 502 00) όταν όμως πήγα αφού είχα μιλήσει με cosmocar και τους τα είπα ένα χεράκι άλλαξαν τα πράγματα.πιστευω ότι βάζουν τα 5w40 καθαρά για να φαίνεται στους πελάτες καλύτερη η τιμή μιας και είναι φτηνότερα από τα 5w30 που είναι φουλ συνθετικά! Δεν θα μπω στη διαδικασία να συγκρίνω τα λάδια κτλ αν για το αυτοκίνητο σου κάνει και το εγκρίνει ο κατασκευαστής καλώς σε εμένα λοιπόν δεν εκανε για το αυτοκίνητο μου! Εννοείται ότι πάω πάντα με δικά μου λάδια. Χωρίς να θέλω να κατηγορήσω κάποιον παραθέτω τα γεγονότα όπως έγιναν. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  24. 1 point
    Ναι καλύτερα έτσι άπλα πρέπει να λύσεις την γκαζιέρα έτσι για να βάλεις ένα πενταλ!
  25. 1 point
    Σε ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία Έχω πάντως έχω 80.000χιλιόμετρα και δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα με τα αμορτισέρ τα εργοστασιακα και στο ΚΤΕΟ που τα κοίταξαν πρόσφατα , δεν έβγαλαν ούτε μια παρατήρηση για τα αμορτισέρ.
  26. 1 point
    Είχα βάλει τα Β4 με ελατήρια eibach (χαμήλωμα 3 cm)..Τα εργοστασιακά (sachs) τα άλλαξα στις 60.000 χλμ περίπου!...Το εμπρός αριστερό είχε ξεράσει λάδια απ' τους τους καρόδρομους της πόλης...
  27. 1 point
    ο πατέρας μου που μένει Κηφισιά πηγαίνει το πόλο στην autoclub που είναι στην Φιλαδέλφεια επάνω στην εθνική. Τώρα εγώ μένω νέο Φάληρο και πηγαίνω το γκολφ κοντά μου σ ένα καλό συνεργείο (όχι αντιπροσωπεία) . Για μένα καλύτερα να κάνεις κανένα χιλιόμετρο παραπάνω και να πας σε τίμιο συνεργείο παρά να ψάχνεις γειτονικό. Γιατί μπορεί να πας για θερμοστάτη και να λες μετά πάλι καλά που έχεις και το τιμόνι στη θέση του...
  28. 1 point
    Και εγώ χρώμα αμαξώματος ψηφίζω...
  29. 1 point
    Ναι αυτό εννοούσα έχω ρίξει πολυ μελέτη τα ξέρω όλα τα στάδια του detailing.. ευχαριστώ! Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  30. 1 point
    Το διαγνωστικο εδειξε σφαλμα στους μπροστινους και αριστερα και δεξια Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  31. 1 point
    Αλήθεια γιατί το Ρωτάς? Ψήνεστε να κάνετε κανένα group by ο ομαδικό.. Θα τα φέρει η kosmocar αν κάνουμε παραγγελία
  32. 1 point
    Πολύ μου αρέσει που άναψε η συζήτηση με επιχειρήματα. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει νοήμων άνθρωπος ο οποίος θα βάλει 0W-20 SAE ΕΠΕΙΔΗ και μόνο του το είπε το manual του κατασκευαστή. Και σιγά το σοβαρό manual ! Το οποίο δε manual είναι μνημείο ασάφειας. Για κινητήρα χωρίς φίλτρο σωματιδίων και σταθερο service (αυτό που κάνει το 90% δηλαδή) η οδηγία είναι vw502 και ....τίποτα άλλο ! Αρκεί δηλαδή να φύγει από την εξίσωση το (ψευτο)περιβαλλοντολογικό αφήγημα της vw για να μεταμορφωθεί ο ίδιος ακριβώς κινητήρας των “μικρών ανοχών” που δήθεν απαιτούσε vw508 (0w-20) σε ένα μάλλον κανονικό κινητήρα προδιαγραφής vw502 που απαντάται (ευτυχώς) σε μια μεγάλη γκάμα από ιξώδη όπως 0W-30 , 0W-40 , 5W-40 , 10W-40 και άλλα. Τι συνέβη τώρα και για σταθερό service ζητούν vw 502 μόνον. Αλλάζουν οι ανοχές τους ;
  33. 1 point
    Συνέχεια στην ιστορία για το άν είναι απαραίτητες οι μεταλλικές σκάστρες.. Το 2019, λόγω ανάγκης είχα δώσει σε γνωστό μου τη σκάστρα της Forge που φορούσα σε 1,4 Tsi και φορούσα την εργοστασιακή "e" revision για να τον εξυπηρετήσω. Στο αυτοκίνητο φορέθηκε κιτ μεθανόλης και κάποια στιγμή το ανέβασα στο δυναμόμετρο, για update. Ξεκινώντας το remap, με σταδιακό ανεβασμα πίεσης στο boost controller, είδα 320. Από εκείνο το σημείο, όσο και να ανέβαζα την πίεση, το αυτοκίνητο σήκωνε ροπή στο διάγραμμα και μετά τις 4500-5000 το διάγραμμα της πίεσης ακολουθούσε φθίνουσα πορεία. Καθώς είχε πάει απόγευμα, είπα αυριο θα το ψάξω για πιθανή διαρροή και θα επανέλθω. Σε άσχετη στιγμή και όταν κρύωσε το αλουμίνιο, έβγαλα τη σκάστρα και η "πρόσοψη" είχε ένα διαμήκες ράγισμα με το κομμάτι έτοιμο να αποχωριστεί τη σκάστρα. Επανέρχομαι λοιπόν, στην αρχική μου θέση ότι μέχρι 2ο στάδιο είναι καλή η εργοστασιακή, όποιος θέλει αντοχή στο χρόνο και πίεση πάνω από 1,5-1,7bar καταφεύγει σε μεταλλική σκάστρα, με τα συν και τα πλην της, όπως έχουν διατυπωθεί. Με μεταλλική σκάστρα το αυτοκίνητο σηκώνει εως και 2.50+bar απροβλημάτιστα (όταν χρειαστεί).
  34. 1 point
    Ορίστε και ο γνήσιος κωδικός για το ανταλλακτικό, εεεε το λουκάνικο εννοούσα 199 398 500 A
  35. 1 point
    Παρακάτω ακολουθούν αναλώσιμα Service για τα κυριότερα μοτέρ του T-Roc T-Roc 1.6Tdi - 115ps Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER: HU 7020 z Φίλτρο αέρα εσωτερικού χώρου MANN-FILTER CU 26 009 MANN-FILTER νούμερο: CUK 26 009 Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER νούμερο: PU 8021 Φίλτρο αέρα MANN-FILTER νούμερο: C 30 004 MANN-FILTER νούμερο: C 30 005 αναλόγως κλίματος T-Roc 1.0 Tsi - 115ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER νούμερο: C 22 035 K&N Filters νούμερο: 33-3037 βελτίωσης Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER νούμερο: W 712/95 Φίλτρο αέρα εσωτερικού χώρου MANN-FILTER νούμερο: CU 26 009 MANN-FILTER νούμερο: CUK 26 009 φίλτρο ενεργού άνθρακα Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER νούμερο: W 712/9 Μπουζί ΟΕΜ 04E905602D NGK 95463 T-Roc 1.5 Tsi - 150ps Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER νούμερο: W 712/95 Φίλτρο αέρα MANN-FILTER νούμερο: C 28 043 Φίλτρο αέρα εσωτερικού χώρου MANN-FILTER νούμερο: CU 26 009 MANN-FILTER νούμερο: CUK 26 009 φίλτρο ενεργού άνθρακα Μπουζί ΟΕΜ 05E905602RI T-Roc 2.0 Tsi - 190ps Φίλτρο Αέρα MANN-FILTER νούμερο: C 30 005 Φίλτρο Λαδιού MANN-FILTER νούμερο: HU 6013 z Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU 26 009 MANN-FILTER - Κωδικός: CUΚ 26 009 φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP 26 009 με μυκητοκτόνο δράση Φίλτρο Καυσίμου DIEDERICHS: DCI1236 SWAG: 30 10 1652 FEBI BILSTEIN 101652 Μπουζί NGK: PLFER7A8EG Bosch: FQ5NPP332S T-Roc 2.0 Tdi - 150ps Φίλτρο Αέρα MANN-FILTER νούμερο: C 30 005 Φίλτρο Λαδιού MANN-FILTER νούμερο: HU 7020 z Φίλτρο Καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: PU 8021 Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU 26 009 MANN-FILTER - Κωδικός: CUΚ 26 009 φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP 26 009 με μυκητοκτόνο δράση
  36. 1 point
    Παρακάτω ακολουθεί λίστα αναλωσίμων Service: Polo 6N1 1.4 - 45ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C28731-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2882-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2862-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP2862-MANN με μυκητοκτόνο δράση Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK613-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71252-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: BUR6ET-NGK NGK - Κωδικός: BPR6EIX-NGK NGK - Κωδικός: VLINE01-NGK Polo 6N1 1.4 - 100ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C42871-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: C42872-MANN (αναλόγως κλίματος) Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2882-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2882-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2862-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: FP2862-MANN με μυκητοκτόνο δράση Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK613-MANN υψος 140 MANN-FILTER - Κωδικός: WK512-MANN υψος 163 (ανάλογα το σασί) Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71252-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: BKUR6ET-NGK NGK - Κωδικός: VLINE27-NGK Polo 6N2 1.4 - 101ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C42871-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: C42872-MANN (αναλόγως κλίματος) Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2882-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2862-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP2862-MANN με μυκητοκτόνο δράση MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2882-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP2882-MANN με μυκητοκτόνο δράση Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK512-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71252-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: BKUR6ET10-NGK NGK - Κωδικός: VLINE24-NGK Polo 6N2 1.6 Gti - 125ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C42871-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: C42872-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2882-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2862-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP2862-MANN με μυκητοκτόνο δράση MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2882-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP2882-MANN με μυκητοκτόνο δράση Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK512-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71252-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: BKUR6ET10-NGK NGK - Κωδικός: VLINE24-NGK Polo 9N1 1.4 - 75ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C29985X-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2545-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2545-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: FP26010-MANN Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK512-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: WK59X-MANN χωρίς FPR MANN-FILTER - Κωδικός: WK691-MANN FPR στα 3Bar Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71252-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: BKUR6ET10-NGK NGK - Κωδικός: ZFR5PG-NGK NGK - Κωδικός: PZFR5D11-NGK πλατίνας NGK - Κωδικός: VLINE24-NGK NGK - Κωδικός: VLINE34-NGK Polo 9N 1.8 20VT - 150ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C22953-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: C22954-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2545-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2545-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP26010-MANN με μυκητοκτόνο δράση Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK512-MANN Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK692-MANN με FPR στα 4Bar MANN-FILTER - Κωδικός: WK691-MANN με FPR στα 3Bar Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71930-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: PFR6Q-NGK Polo 6R/C Gti 1.4 180ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C15008-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU26010-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CUK26010-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK69-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71294-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: SIZFR6B8EG-NGK (τα συγκεκριμένα έχουν συζητηθεί στο αντίστοιχο θέμα και στo Golf, αφορούν τον τελευταίο κωδικό για όλα τα Tsi μοτέρ) Polo 6R/C Tsi 1.2 Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C15008-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2545-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2545-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: CU26010-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK26010-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK69-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71294-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: IZFR6P7-NGK Polo 6C Gti 1.8 - 192ps Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU26010-MANN Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK69-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: HU6002Z-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: PLFER7A8EG-NGK Polo 6C 2.0 Gti - 200ps Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU26010-MANN Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK69-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: HU7196X-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: PFR7S8EG-NGK Polo 6R/C - 1.2 Tdi 75ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C15008-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2545-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CU26010-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK26010-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2545-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: FP26010-MANN με μυκητοκτόνο δράση Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK80291-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: HU7017Z-MANN Polo 6R/C - 1.4 Tdi 90ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER νούμερο: C 35 011 Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU26010-MANN Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK80291-MANN Φίλτρο λαδιού FILTRON - Κωδικός: OP6164-FILTRON Polo 6R/C - 1.6 Tdi 105ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C15008-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2545-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2545-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP26010-MANN με μυκητοκτόνο δράση Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK8232-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: HU7008Z-MANN
  37. 1 point
    Στα 130.000 άλλαξα και εγώ καδένα εκκεντροφόρου και αρκετά ακόμα περιφερειακά αναλώσιμα γύρω από τον κινητήρα (BLY): Αλλάχτηκαν: - Σετ καδένας καθώς και σωληνάκι αντλίας λαδιού και σωληνάκι παροχής τούρμπο. - Ιμάντας κομπρέσσορα - Λάδια και παραφλού - τσιμούχες από όπου υπήρχε πολύ μικρή διαρροή παραφλού. - το κάρτερ ανοίχτηκε και μπήκαν νέες τσιμούχες στεγάνωσης και ξανακολλήθηκε - αλλάχτηκε μια σπασμένη βάση μηχανής έμπροσθεν δεξιά - ο κομπρέσσορας του air condition, αφαιρέθηκε, ανοίχτηκε για να βγει το λάδι, και ξαναγεμίστηκε με λάδι ίδιων προδιαγραφών. - Το σύστημα air-condition πληρώθηκε πάλι με φρέον Παρατηρήσεις: Οι περίεργοι ήχοι που είχα κατά την κρύα εκκίνηση εξαφανίστηκαν παντελώς. Ο ήχος πλέον είναι απόλυτα "αποστειρωμένος" και προβλέψιμος. Ένα βουητό που υπήρχε από τον κομπρέσσορα του air-condition εξαφανίστηκε τελείως. Κόστος για όλα τα παραπάνω 680ευρώ.
  38. 1 point
    το παρέλαβα παιδία πρώτες εντυπώσεις άψογες, δεν το είχα δει το r απο κοντά μόνο στο δρόμο και φωτογραφιες στο internet τελικά είμαι πολύ ευχαριστήμενος με την επιλογή μου. Τώρα στρώσιμο μέχρι 3000 στροφες για 1500χλμ και μετά θα σας γράψω και εντυπώσεις για τον κινητήρα. Προς το παρόν το μόνο που έχω να πω είναι Μαγεία το DSG και φανταστικό το composition media σε συνδυασμό με apple car play. Μ άρεσει ο εσωτερικός φωτισμός το βράδυ με το ambient lighting. Δεν το ανεβάζω στροφές αλλά πολύ ησυχία στη καμπίνα μέχρι τώρα και αθόρυβη σχετικά κύληση. Το αμάξι το λάτρεψα από τη στιγμή που το είδα να το βάζουν στο διαγνωστικό στην αντιπροσωπεία.
  39. 1 point
    Πρέπει να κάνεις τη μοκέτα με αυτή την ειδική σκούπα που πετάει νερό και το ρουφάει ταυτόχρονα βάλε και κανένα μαλακτικό αν δεν έχεις πήγαινε σε ένα επαγγελματία να στο κάνει! Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  40. 1 point
    Καλημέρα και χρόνια πολλά, καλή χρονιά να έχουμε. Πριν από μια εβδομάδα άλλαξα στο δικό μου κοντρόλ, έβγαζε ένδειξη στο διαγνωστικό της αντιπροσωπείας για χαμηλή τάση. Όντως μετρήθηκε και ήταν 2,2V αντί των 3 που γράφει, το παράξενο είναι ότι είναι μόλις 1,5 έτους. Η μπαταρία του ήταν πλακέ στρογγυλή, τύπος CR2025 στο δικό μου. Οπότε βγάλε την παλιά, δες τι είναι και πάρε από το σουπερμάρκετ μια. ΥΓ: Κόστος σε αντιπροσωπεία 4€....κόστος σε σούπερ μάρκετ 0,9€. Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  41. 1 point
    τις τραβιξα βραδυ και δεν φαίνται πολυ καλα αλλά η δουλεια ειναι άψογη
  42. 1 point
    και εγω στο στελιο τα εβαλα και μου εδειξε...τελειο αποτελεσμαγια τον χιονουλη ....σειρα εχει η χιονατη απο βδομαδα
  43. 1 point
    Πανάκριβες οι μαμά αεροτομες. Πάνε σε έναν που κάνει body kit να σε βάλει μια ίδια με την μαμά. Θα σε βγει πολύ πιο οικονομικά. Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  44. 1 point
    Ευχαριστώ! Και γω διαβάζω από αναφορές και DIY άλλων, και εδώ και σε ξένα forum, και προσπαθώ να είμαι αναλυτικός, μια και οι λεπτομέρειες είναι που κάνουν τη διαφορά. Μπορείς να βάλεις τα μηχανικά/ηλεκτρολογικά, και δεν θα έχεις θέμα με σφάλματα κλπ., πριν τα ενεργοποιήσεις, αρκει να δεις τι controllers έχεις, ώστε να είσαι απολύτως σίγουρος ότι τα μπριζώνεις στα σωστά pins. Προφανώς και δεν θα ανάψουν, αλλά από κει και πέρα, με το VCDS είναι 2 λεπτά δουλειά, συνολικά ΚΑΙ για τις 4 πόρτες! Πιστεύω ότι διαβάζοντας με το VCDS τους controllers σου, το "κίτρινο συνεφάκι" (όπως πιο πάνω στη φωτό) θα σε (μας) οδηγήσει πως ακριβώς να κωδικοποιήσεις (-με!)... (Ακόμα δεν τά 'βαλα!!!)
  45. 1 point
    Στελιο ρωτησα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι απο golf σε πασσατ δεν μπορει να ειναι ιδια η κωδικοποιηση και γι αυτο εχω κολλησει και δεν προχωρησει την διαδικασια. Αυτο το βιντεο που εβαλες το εψω κατεβασει και το εχω δει άπειρες φορες αλλα δεν ξερω τι γινεται με την κωδικοποιηση,ασε που περιμενω ακομα το vcds.Υπαρχει επισης βιντεάκι και με CC αλλα και εκει δεβ ξερω τι διαφορες θα εχουν. Στις 14/10 θα ειμαι Αθηνα αν δεν εχω καταφέρει τιποτα ακομα.....ετοιμασου... εχουμε μαστορέματα.χαχαχχαχαχαχα
  46. 1 point
    εεε δηλαδη ο μελλισανιδης ονομασε την εταιρεια του ΤΕΜΕΤΕΡΟΝ?? ποσο ποντιος πια! χαχχαχαχα
  47. 1 point
    Άλλαξα το ένα φανάρι λόγω ατυχήματος και έχει διαφορετικό ντουί που χρειάζεται κάποιον αντάπτορα για χενον... Αυτον τον αντάπτορα δε μπορώ να βρώ και έχω μείνει πίσω. Αν μπορεί κάποιος ας βοηθήσει! Ευχαριστώ Δείτε τη φωτό
  48. 1 point
    Αν είναι και σου καίει λάδι δεν θα προλάβαινε να φτάσει τα 1,000-1,500χλμ για να σου κατέβει η στάθμη! Μπροστά στα 10,000χλμ τι είναι άλλα 5,000χλμ όσον αφορά κατανάλωση λαδιού???
  49. 0 points
    Μεταχειρισμένο είναι Ηλία γι αυτό και η τιμή είναι χαμηλή.Συνήθως κυμαίνεται στο 1/3 της τιμής ενός καινούριου ανταλλακτικού.Δεν φαίνεται να έχει κάποιο πρόβλημα αλλά αφενός θα αργήσει να έρθει λόγω εορτών και αφετέρου ως μεταχειρισμένο μπορεί να έχει κάποια μικροφθορά.Εξάλλου με τα μεταφορικά θα ξεπεράσει ενδεχομένως το 50άρικο.
  50. -1 points
    Καλησπέρα, Δεύτερη αλλαγή mechatronic στα 101000km. Με της υγείες μου. 1200€ και παράδοση σε 15-20 μέρες λόγω έλλειψης στην Ελλάδα. Απλά για να καταγραφεί σε τυχόν googlαρίσματα αυτή την φορά το κιβώτιο δεν κλείδωσε στο ξεκίνημα αλλά με άφησε εν κινήσει. Απλά έχασε ταχύτητα και δεν μπόρεσε να κουμπώσει ξανά καμία. Απλά τσουλάει ελεύθερο.
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...