Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/20/2021 in all areas

  1. Πατήσαμε και λγ χιόνι φέτος[emoji41] Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  2. Απορώ με κάποιους, που μόλις κάνουν εγγραφή, χωρίς ένα χαιρετισμό, γράφουν κατευθείαν για αυτό που έχουν κωλοσφίξιμο. Ούτε τους στοιχειώδης κανόνες ευγένειας και συναναστροφής δεν ακολουθούν. Τα μέλη δεν περιμένουν σε στάση προσοχής, να απαντήσουν στις απορίες του κάθε κατακαημένου. Όχι κύριε, πρώτα θα χαιρετίσεις και σε άλλη δημοσίευση θα γράψεις το πρόβλημα σου, το οποίο θα κλείσεις με ένα ευχαριστώ.
    5 points
  3. ***Update*** Το αμαξι πλεον ειναι 190 αλογα με 36 κιλα ροπη. Βελτιωσεις: Μεγαλυτερη τουρμπινα Garrett Carbon Intake RTMG Δοχειο αναθυμιασεων RTMG Ζαντες Original BBS Ci-R GTI-Style χειροποιητη εξατμιση απο τη μεση και πισω, με πιο ελευθερο καζανι πριν το διχαλο-Y Eibach ελατηρια χαμηλωματος 3cm, αντι των μαμα Rline που ηταν ηδη 1,5 cm Με αυτες τις παρεμβασεις πλεον το αμαξι ειναι σβελτο και οικονομικο. Μεση καταναλωση 5.7-6.2 ανα 100 χλμ αναλογα με το ποσο το πιεζεις Επιδοσεις πολυ κοντα σε χρονους με το μεγαλυτερο αδερφακι Golf Mk7 GTD με τα 184 αλογα
    3 points
  4. Καλημέρα και καλώς σας βρήκα, είμαι ο Νίκος από Δράμα, είμαι νέος κάτοχος VW Taigo το περιμένω από βδομάδα Δεν υπάρχει ακόμα φόρουμ για το συγκεκριμένο μοντέλο απ'οτι είδα πιθανώς γιατί είναι ακόμα νέο.
    2 points
  5. Καλη Χρόνια με Υγεια! Σαν νεος στο club σας , θα ήθελα να συστηθώ : Είμαι ο Στελιος και στους επόμενους μήνες περιμενω το νέο μου Tiguan …. Το site θέλω λίγο χρόνο να το μάθω , αλλά ελπίζω να μάθω πράγματα και να ανταλλάξουμε ιδέες και απόψεις σχετικά με τα Vw μας … Σας ευχαριστώ και εύχομαι υγεια σε όλους ! ΜΦΧ Στελιος
    2 points
  6. Χρονια Πολλα σε ολους ! Καλή Χρονιά ! Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  7. [emoji319][emoji318][emoji1762]Χρόνια πολλά και καλές γιορτές σε όλους σας [emoji1762][emoji318][emoji319] VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    2 points
  8. Χρόνια Πολλά σε όλους! Εύχομαι υγεία και ελευθερία σε όλους!
    2 points
  9. χρόνια πολλά καλες γιορτες και με υγεία και ευτυχία το2022 και εύχομαι σε όλους μας καλα ταξίδια με υγεία
    2 points
  10. Χρονια πολλα,καλες γιορτες με υγεια κι ευτυχια,ευχομαι σε ολα τα μελη του VW Club.
    2 points
  11. χρόνια πολλά Καλά Χριστούγεννα με υγεία και καλή χρονιά χωρίς κορονοϊό
    2 points
  12. Καλησπέρα! Χρόνια πολλά σε όλους και όλες. Καλά Χριστούγεννα με υγεία αγάπη ευτυχία. Να χαίρεστε της οικογένειας σας.
    2 points
  13. Χρόνια πολλά καλές γιορτές σε όλα τα μέλη και φίλους της Λέσχης! Υγεία και ευδαιμονία για τη καινούργια χρονιά με όλες μας τις ευχές! Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  14. Τις ιδιες εχω βαλει 2 φορες. Πολυ καλες και δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα.
    2 points
  15. Δε χρειάζεται να αφαιρέσεις τίποτα γιατί στεγνώνει. Προτίμησε κάποιο σπρέι επαφών χωρίς λαδι
    1 point
  16. Το έβαλα φίλε μου και όντως είναι καλό και φθηνό! Σε ευχαριστω! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  17. Μεγεια! Εγώ όσες φορές έχω βάλει pirelli δε με πρόδωσαν ποτέ...
    1 point
  18. Το scorpion ειναι παλιοτερο αλλα αξιοπιστο ελαστικο με ιστορικο καλής επιδοσης. Και τα -200 ειναι σημαντικο ποσο. Με γεια λοιπόν μια χαρά θα είναι! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  19. Επιτέλους! Γυναίκα να διάλεγες πιο λίγο θα αγχωνοσουν
    1 point
  20. Καλημέρα σε όλους. σήμερα έλαβε τέλος η αναζήτηση νέων καλοκαιρινών ελαστικών στη διάσταση 255/40R20, για το όχημα της υπογραφής. Μιας και περσινή σχεδόν 4η χρονιά (Άνοιξη 2021 - Φθινόπωρο 2021) έκλεισε με περίπου 45.000 ΚΜ χρήσης (3,5 καλοκαίρια) και η κατάσταση τους είναι εμφανώς απογοητευτική, το δε βάθος πέλματος έχει φτάσει στο ύψος του πρώτου δείκτη φθοράς των 3mm για τα δύο ελαστικά (τα άλλα 2 ελαστικά έφτασαν κι ελάχιστα πιο κάτω από αυτό το όριο). Μη θέλοντας λοιπόν να ξεφύγω από την εργοστασιακή πρόταση, βάζοντας ελαστικά χωρίς την προδιαγραφή Seal Inside (με ότι αυτό συνεπάγεται σε ασφάλεια και ξεγνοιασιά), είπα να δοκιμάσω το έτερο προτεινόμενο από το εργοστάσιο, το Pirelli Scorpion Verde Seal Inside. Μεγάλο βαθμό στην επιλογή αυτή έπαιξε και η σημαντική διαφορά τιμής μεταξύ των υπαρχόντων Continental ContiSportContact 5 SUV (940€) και των Pirelli Scorpion Verde Seal Inside (740€). Κριτικές μεταξύ τους είδα στο ίντερνετ, πρώτο βγαίνει πάντα το Continental στα τεστ αλλά μειονέκτημα του είναι η αυξημένη φθορά (μικρή χιλιομετρική απόδοση). Το δε Pirelli, κάπου στη μέση βγαίνει, με καλύτερη χιλιομετρική απόδοση. Στις E.E ετικέτες τους, το Conti έχει Α (νερά) + E (κατανάλωση), ενώ το Pirelli έχει B (νερά) + C (κατανάλωση). Για να δούμε ποιες θα είναι οι εντυπώσεις μου και από αυτά τα ελαστικά. VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  21. Εγώ 5 χρόνια τώρα δε βάζω τίποτα και είμαι μια χαρά. Βάζω πετρέλαιο από avin εταιρικα
    1 point
  22. Αφού θα το αλλάξεις το αμαξι σε 2 χρόνια μη δώσεις καθόλου λεφτά. Αυτό είναι το καλύτερο
    1 point
  23. Φτηνό καλό από Ελλάδα με εγγύηση και τοποθέτηση και 200 ευρώ? Αυτά δε γίνονται. Θα κάνεις υποχωρήσεις σε ποιότητα κατασκευής,ήχου,απόδοσης. Θες να σιχτιριζεις κάθε φορά που ακούς μουσική ή βάζεις χάρτες επειδή θα 3χει κολλήματα ή χαλιά ήχο?
    1 point
  24. Αν είναι όπως τα λες παρτο. Θέλει σκέψη?
    1 point
  25. Τέλος οι σεντάν εκδόσεις για το Passat Πηγή: Drive.gr
    1 point
  26. Ναι ναι ειναι τα ρημαδια! Δεν θα το παω!! Θα το παω ισως σε εναν στο χαλανδρι παλαιο αντιπροσωπο vw που μου ειπε να τα βγαλουμε να τα κοιταξουμε. Δεν ειναι επιτακτικη η αλλαγη λογω πολυετιας ασχετως καταστασεως;;
    1 point
  27. ΤΑ V6 ειχαν αυτες τις ζαντες νομιζω οπως και να χει πολυ ομορφες επισης
    1 point
  28. Να πας σε ειδικό κατάστημα φρένων να δούνε τις δαγκάνες. Ίσως χρειάζεται κάποια συντήρηση στα έμβολα γρασαρισμα. Δες και τα υγρά αν και δε θα φταίνε αυτά απλά θέλουν αλλαγή κάθε 2χρόνια. Εστίασε στις δαγκανες
    1 point
  29. Λοιπόν , κατόπιν αναζήτησης ποιες είναι οι αποδεκτές τιμές (κτεο) στην μονόπλευρη πέδηση, βρέθηκε ότι μέχρι 30% διαφορά τό αυτοκίνητο περνάει χωρίς καμία παρατήρηση. Από 31% και πάνω προκύπτει σοβαρή έλλειψη.
    1 point
  30. Εγώ πιστεύω ότι αν η καδενα κλατάρει πηδαει για πλάκα. Και σε 7 γενιά ακούω ότι υπάρχουν θέματα με καδενες (λιγότερα μεν) Στη καλύτερη να βελτιώθηκαν τα γρανάζια χρονισμού με πιο μακρυά δόντια οπότε η αλυσίδα να κουμπώνει καλύτερα πάνω τους. Αν αυτό υσχιει νομίζω η αλλαγη της ακόμα και με aftermarket είναι η καλύτερη πρόληψη για να παρατείνω την ζωή του αυτοκίνητου μου. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  31. καλημερα . οχι δεν ειναι μονο στο cold start . το κανει μετα απο 3-4-5 χιλ. χιλιόμετρα και εντονα σιγουρα θεμα της καδενας . λογικα δεν εγινε σωστη δουλεια η ηταν λαθος το σετ η δεν μπικε γραναζι η η η η ... οποτε παμε ταμειο μεχρι να βρουμε τα λεφτα για καινουρια εργοστασιακη και μετα αγιος ο θεος .. πολυ κακο το θεμα παντος να πληρωνεις και να μην εχει κανενα αποτελεσμα .. δεν πειραζει υγεια να εχουμε και ολα καλα θα παμε . καλη χρονια λεβεντες !!
    1 point
  32. Οκ θα εφαρμόσω τις συμβουλές σου σε ευχαριστώ.
    1 point
  33. Μπροστά από την εποχή του δεν ήταν όταν το focus είχε πολλαπλούς πίσω και τιμόνι πλαίσιο για σεμιναριο. Ή όταν έπεφταν τα παράθυρα ή όταν το εσβηνες και δεν ήξερες αν θα ξαναπάρει. Είχε μια καλή ποιότητα κατασκευής για την εποχή και μια στιβαρότητα. Μόνο αυτά. Ούτε εξοπλισμό καλό είχε. Σαν 1400 δεν άξιζε με τη καμιά ούτε σαν επιδόσεις ούτε σαν κατανάλωση ούτε...... Το 1600 ήταν ένα καλό μοτέρ και γενικά αξιόπιστο με αξιοπρεπείς επιδόσεις και σαφώς καλύτερο του 1400
    1 point
  34. Γεια σου φίλε μου. Εννοώ το κοίταξε μόνο πανω απο την μηχανή και όχι από κάτω καθώς δεν υπήρχε η δυνατότητα. Το Β7 έχω παρει και ο κινητήρας γράφει η άδεια ότι είναι ο caxa.
    1 point
  35. Καλή χρονιά με υγεία! Ενδιαφέρον το συγκεκριμένο θέμα θα έλεγα. Για αρχή θα σου πω εγώ το τι εργαλεία έχω στο αμάξι μου. Τα 2 ποιο βασικά που αφορούν το κομμάτι της μπαταρίας. Ένα Τ λίγο μακρύ Νο 13mm για το στήριγμα στην βάση της μπαταρίας κάτω που πάει και πιάνει. Ένα κλειδί Νο 10mm (πίπας) για τους πόλους της μπαταρίας για να μπορεί περνάει η βίδα από το παξιμάδι του πόλου μέσα στο κλειδί. 2 φακούς (ο ένας τουλάχιστον) να είναι κεφαλής. Και γιατί όχι να μπορείς να τον φορτίσεις και με τον αναπτήρα του αυτοκινήτου. Και ένα σετ μικρό με διάφορες μύτες Που να προσαρμόζουν σε λαβή κατσαβίδι αλλά και σε μικρή καστάνια Και απαραιτήτως ένα η δύο ζευγάρια γάντια.
    1 point
  36. Μήπως το μπερδεύεις με το cold start που είναι αρκετά τραχύ στον συγκεκριμένο κινητήρα? Σε κάθε περίπτωση το γνήσιο σετ καδένας, με το μεταβλητό κλπ με τα εργατικά κοστίζει πάνω από 700€, αλλά από ότι μου είπαν όταν άλλαξα στο δικό μου μετά δεν πρόκειται να ξαναδημιουργηθεί πρόβλημα στο μέλλον
    1 point
  37. Σαν τι γνώμη να έχουμε αφού δε ξέρουμε τι χρήση κάνεις,τι αμάξι έχεις,αν κινείσαι πόλη,επαρχία? Πώς θα καταλάβεις αν κάνει για σένα? Πρώτο ποστ στο φόρουμ και θες βοήθεια χωρίς να βοηθας
    1 point
  38. Πόσα χιλιόμετρα έχει το αμάξι σου? Έχω και εγώ τον ίδιο κινητήρα Ο μάστορας που πήγες τι μάρκα σετ καδένας χρησιμοποιεισαι? Έχεις κρατήσει κανένα κωδικό μήπως?
    1 point
  39. Ποια έκδοση οθόνης έχει; Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  40. Χρόνια πολλά με υγεία και με το καλό το νέο έτος! Στάλθηκε από το M2012K11G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  41. Χρόνια καλά σε όλους. Με όποιους αγαπάτε να χαίρεστε την κάθε στιγμή.Καλή χρονιάααααααα...
    1 point
  42. Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους σας. Τα εργοστασιακά μου φρένα είναι πλέον διαθέσιμα, εδώ VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  43. Ίσως να σας ενδιαφέρει? https://www.protothema.gr/car-and-speed/article/1194441/neo-logismiko-sto-vw-golf/
    1 point
  44. Αν και απαντώ λίγο καθυστερημένα, σας ευχαριστώ πολύ! Θα κοιτάξω το φλοτεράκι του σε κανέναν ηλεκτρολόγο, γιατί δεν πωλείται πλέον ξεχωριστά, παρά μόνο με την αντλία μαζί, κάτι που δεν θέλω να κάνω. Επ' ευκαιρία θα αλλάξω και τα φώτα στα όργανα της κονσόλας γιατί κάποια κάηκαν, ίσως και το φωτισμό του ταμπλό. (εκεί δεν ξέρω τι ακριβώς φοράει).
    1 point
  45. Και βάζω μερικές φωτογραφίες από της παλιές βαλβολινες. Της βαλβολινες της μάζεψα πρώτα σε ένα δοχείο που είχα. (Δεξιά φωτογραφία) Και αφού της άδειασα στο μπουκάλι του αναψυκτικού, στο πρώτο δοχείο έμειναν στον πάτο και ίχνος από ρινίσματα. (Στην δεξιά φωτογραφία) Αυτό το μαύρο πράγμα στο μπουκάλι είναι η παλιές βαλβολινες από το εργοστάσιο και είχαν 88.800 χιλιόμετρα. Η καινούργια έχει χρυσαφί χρώμα κρύσταλλο!.
    1 point
  46. Καλησπέρα! Σήμερα παρέλαβα μια πολύ πρωτοποριακή τάπα για το δοχείο τον Υαλοκαθαριστηρων μου. Εκανε περίπου 10-15μερες για να έρθει Ελλάδα. Είναι επίσημο ανταλλακτικό από SKODA το όποιο είναι για μοντέλα FABIA SCALA KAMIQ. Αλλά βέβαια ταιριάζει και σε μοντέλα VW αλλά και σε άλλα μοντέλα του Group vag Σε passat Β7 ταίριαξε ωραία. Φωτογραφία δεν βάζω γιατί δεν έχει καποιο νόημα. Άλλα θα βάλω video για να δείτε πως είναι και το πως λειτουργεί η συγκεκριμένη τάπα. Για όποιον ενδιαφέρεται ο επισήμως κωδικός SKODA είναι ο εξής. 000 096 706 Αλλά υπάρχει και ένας ακόμα κωδικός ο οποίος πρέπει να είναι VW γιατί είναι στο εσωτρικο μέρος της τάπας. Και ο οποίος είναι ο εξής. 6V0 955 485 Το κόστος για 2 τάπες που αγόρασα είναι στα 9.85€ (αν τα υπολόγισα σωστά βγαίνει 4,92€ το ένα ) Εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω την SKODA Σφακιανάκης οποία με εξυπηρέτησε ΑΜΕΣΑ! και βέβαια δέχτηκε την παραγγελία μου ακομα και από το τηλέφωνο όταν μιλήσαμε την πρώτη φορά. Επίσης η τοποθέτηση είναι πανεύκολη! Όταν βγάλετε την παλιά σας τάπα, θα βγάλετε την σιτα που έχει το δοχείο σας και μετά θα βάλετε την τάπα αυτή. Αφού την τοποθετήσετε θα βάλετε και την σιτα στην θέση της.
    1 point
  47. +100 Εμενα μου το γρατζουνισε καποιος μ$!@$# μετα απο 3 μηνες που το παρεβαλα κ οταν το ειδα ξενερωσα τοσο πολυ που μου'ρχοταν να παρω τηλ στη NASA να ζητησω βοηθεια παρακολουθησεις να τον πιασω να του κοψω τα χερια η εστο να τον γρατζουνησω με ενα κατσαβιδι να δει τι γλυκα Στον basilis81: Καλοριζικο φιλε και πολλα ασφαλες χιλ. Δεν ειναι κ οτι καλυτερο αλλα τι να κανεις συμβαινουν κ αυτα δυστηχως. Καλη επιλογη παντως απο μαρκα, απο μοδελο δεν ξερω περιμενουμε εντυποσεις :thumbsup
    1 point
  48. Αχ αχ αχ...πως πέρασαν 5 χρόνια, θυμάμαι τότε που έγινε η πρώτη συνάντηση στη Θεσσαλονίκη! Και ήρθα με το λεοφωρείο θυμάμαι, έβρεχε και πήγα απο τα Κτελ Χαλκιδικής (απο κει που στέγαζονται σήμερα, τοτε ηταν απλα σταθμός) με τα πόδια στο Careffour! Και είχα βρεί τον Παναή (καλα να 'ναι το παιδί), που με μαζεψε με το γκολφ και αράξαμε περιμένοντας τους άλλους! Για να πώ την αλήθεια η πρώτη φορά που βρεθήκαμε ήταν μια παρασκευή στον χαβαλέ που γινόταν, εγώ ο Σερραίος, ο Νταφυ και ο γιατρός με το πρασινο γκολφ! Μετά κανονίστηκε η όλη φάση.... Βέβαια εγώ λίγες φορές κάταφερα να έρθω με αυτοκίνητο, για διάφορους λογους, αλλα ελπίζω στο μέλλον, καλά νά μάστε, να βρισκόμαστε πιο συχνά! Σας περιμένουμε όλους, παλιούς κ νέους, αύριο στις 21.30!!!!!!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.