Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/14/2022 in all areas

  1. Καλησπέρα σε όλους σας. Παραθέτω μερικά στατιστικά στοιχεία του πρόσφατου ταξιδιού μου στην Κ. Ευρώπη, με το όχημα μου, με επιβάτες και αποσκευές συν μπαγκαζιερα οροφής. Χιλιόμετρα = 4.189 ΚΜ Χώρες διέλευσης = Βουλγαρία - Σερβία - Ουγγαρία - Αυστρία - Τσεχία - Σλοβακία - Πολωνία Κόστος διοδίων = 70€ Ταχύτητες Κίνησης = Εντός ορίων οδών, εκτός από αυτοκινητόδρομους όπου κινήθηκα με ταχύτητες 135-140 Km/h. Σύνολο Καυσίμων Diesel Plus = 370 L Κόστος Καυσίμων = 733 € Μέση Κατανάλωση = 8,83 l/100Km (με μπαγκαζιερα οροφής + 5 άτομα + αποσκευές) Μέση Τιμή Diesel Plus (4 χωρών όπου έβαλα καύσιμα) = 1,98€/ l Φθηνότερο Diesel Plus = Πολωνία (1,63€/l) Ακριβότερο Diesel Plus = Σλοβακία (2,35€/l) Μέσο κόστος καυσίμων ανά ΚΜ = 0,175€/Km Χαμηλότερη ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού = 92 C Υψηλότερη ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού = 120 C Μέση ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού (που έβλεπα την θερμοκρασία τις περισσότερες φορές) = 107 C Εξωτερικές θερμοκρασίες κίνησης = Από 14 C έως 37 C Μέτρηση στάθμης λαδιού με την επιστροφή = Δείκτης στο ΜΑΧ [emoji7] Πιέσεις ελαστικών = 2,8 εμπρός - 3,3 πίσω Αυτά τα ολίγα, καλά χιλιόμετρα να έχουμε όλοι! [emoji41] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    7 points
  2. Σε όσους έχει τύχει να στάξει ρετσίνι από πεύκο στο αυτοκίνητο, μπορούν να το βγάλουν , είτε φρέσκο, είτε παλιό, με νέφτι πεύκου και μόνο. Ένα εμποτισμένο βαμβάκι, δυο λεπτά πάνω στο ρετσίνι είναι αρκετό, το νέο να το διαλύσει και το παλιό να το κάνει εύθρυπτο. Μετά άζαξ τζαμιών για καθαρισμό και είναι έτοιμο. Δεν επηρεάζει το βερνίκι του χρώματος.
    3 points
  3. Γιατί δεν απαντήθηκε ? Έχει χαθεί κάθε έννοια λογικής πλέον.. βάζε μπρος με ταχύτητα εσύ. Βάζε όπισθεν καλύτερα.
    2 points
  4. παντώς αν έχεις κατανάλωση να ξέρεις δεν είναι πολύ καλό. Αυτό μάλλον συμβαίνει οτι λόγω μεγάλων θερμοκρασιών εξατμίζονται. Με τα mobil esp 5w30 είχα δει 120άρες έχω τον 1.0 tsi. Μάλιστα τα πέταξα σε 2000χλμ τα λάδια γιατί νόμιζα οτι μου είχε βάλει ο μάστορας μούφα λάδια.
    1 point
  5. Μπα, από Ebay εγγύηση είναι. Τι θερμοκρασίες είδες στο δικό σου δηλαδή και ποιο μοτέρ είναι; Είδα πολύ γρήγορη - πιο γρήγορη από τα Castrol & LM - πτώση θερμοκρασίας του λαδιού, όταν πήγαινα χαλαρά μετά από πίεση, έπεφτε πολύ πιο γρήγορα η θερμοκρασία του λαδιού στο Ravenol. Τίποτα άλλο δεν παρατηρήθηκε, πλην της κατανάλωσης 200ml στα 11.000 ΚΜ περίπου (στο Castrol δεν είχα δει καμία κατανάλωση στα ίδια ΚΜ, το δε LM το άλλαξα στα 5.000 ΚΜ). Δεν έγραψα ότι φταίνε κάπου τα συγκεκριμένα λάδια ρε παιδιά, απλά την εμπειρία μου στις θερμοκρασίες τους καταγράφω. Με 2 Turbo και καλοκαίρι, είναι μάλλον φυσιολογικές οι τιμές αυτές, στο συγκεκριμένο μοτέρ. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  6. Να τον αλλάξεις τον αισθητήρα λάμδα αν έχει πρόβλημα...θα καις περισσότερο καύσιμο , σταδιακά θα επηρεάσει και άλλα μηχανικά μέρη και το πιθανότερο είναι ότι δεν θα περνάς και ΚΤΕΟ
    1 point
  7. εγω με ενα υγρο μαντηλακι οχι με οινοπνευμα αλλα των μωρων δλδ φευγει αμεσως
    1 point
  8. Εγώ βλέπω ότι μπήκε ρώτησε και από τότε δε ξαναμπήκε. Ούτε ο ίδιος δεν ενδιαφέρθηκε να μάθει αν απαντήθηκε σήμερα αυτό το τεράστιας σημασίας ερωτημα
    1 point
  9. επισης στην αντιπροσωπια δεν χανεις την αδιαβροχοποιηση στο κινητο σου(αν εχει το μοντελο που εχεις).
    1 point
  10. Ευχαριστω παρα πολυ οσοι απαντησατε στις αποριες μου και ιδιαιτερως τον φιλο OMINOUS ολα οσα εγραψε στις προηγουμενες αναφορες του ηταν κατατοπιστοικοτατος και θεωρω οτι αυτη η δουλεια με λιγο υπομονη και προσοχη γινεται εφικτη και απο μας τους ερασιτεχνες. Επισης ευχαριστω και το Club που μας δινει την ευκαιρια να λυνουμε τις αποριες μας και δινοντας την ευχαριστηση να φροντιζουμε αυτα που αγαπαμε μονοι μας. Καλο σας βραδυ.
    1 point
  11. Οι pivot pins ειναι 2 και βρισκονται στο κατω μερος του σασμαν και ειναι καπου μεταξυ της εξαγωνης εξαγωγης και της εξαγωνης εισαγωγης. το βιβλιο χαινες που εχω λεει οτι ανοιγεις πρωτα την εξαγωνη εξαγωγης αδειαζεις οτι εχει και μετα ξεβιδωνεις μια απο τις πιβοτ αυτη προς την μερια του οδηγου και αδειαζει και οτι εχει εκει , ετσι καταλαβα . οι πιβοτ ειναι βιδες αλλα δεν εχουν σπειρωμα ειναι σπρωχτες με λαστιχακι για να σφραγιζουν και απεξω εχουν πλαστικο καπακι με αλλεν που τις σφιγεις για να ειναι στην θεση τους. βεβαια εγω εκανα ερωτηση γιατι οπου και να ειδα δεν βρηκα αυτον τον τροπο και ετσι ρωτησα εσας. αν δεν ξερει καποιος τοτε δεν θα την πειραξω απλως θα αλλαξω απο την εξαγωνη εξαγωγης και δατσ ολ.
    1 point
  12. Τετοια χαλια η vw με τα κιβωτια ειχε παλια αλλα οχι να γινονται κιμας Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  13. Για να μπει το καινούργιο συρτάρι χωρίς να ξηλωθεί η κονσόλα, το μόνο που χρειάζεται είναι να στρετσαρουμε την ποτηροθηκη προκειμένου να χωρέσει το νέο συρτάρι. Έχω διαβάσει ότι άλλοι το έχουν βάλει με δύναμη λυγίζοντας λίγο το συρτάρι, αλλά εγώ φοβόμουν μην τσακίσει οπότε με μια ντιζα και παξιμάδια έφτιαξα αυτό το ιδιότυπο "εργαλείο" που μου έλυσε τα χέρια. στη φώτο ελπίζω να καταλαβαίνεις τη διαδικασία
    1 point
  14. Είχες δυο ανεξάρτητες βλάβες.
    1 point
  15. Θα βρω την ευκαιρία και θα βγάλω, μην ξεχνάς ότι είναι το Allspace και όχι το σκέτο Tiguan (πιο μεγάλο σε μήκος). [emoji41] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  16. Δειξε μας και μεσα το σαλονι. Θελω να δω αυτες τις +2 θέσεις που μπαίνουν και πώς χωράνε.
    1 point
  17. Έχω βρει από το workshop manual τη διαδικασία αλλά δεν καταλαβαίνω καλά την διαδικασία που θέλει γέμισμα από τον φισα της όπισθεν είναι στα γερμανικά αλλά ουσιαστικά στο τέλος λέει: Top up the amount of gear oil in the collection vessel to 2.1 L – Remove the reversing light switch -F4- -arrow -. – A hose (approx. 600 mm long, outer diameter 10 mm) with a connect a commercially available funnel. – Insert the hose into the mounting hole of the reversing light switch -F4- (2nd mechanic) and fill in the gear oil. – Reinstall the reversing light switch -F4-- arrow-
    1 point
  18. Φίλε μου σκέφτομαι να αλλάξω και γώ βαλβολίνες σε Passat B8 με 50k χλμ προληπτικά. Στην αντιπροσωπεία που ρώτησα για τις «γνήσιες» μου είπαν 60€ το λίτρο και παίρνει 2.3 λίτρα άρα μιλάμε για 180€ (ακόμα γελάω). Μετά από αρκετό ψάξιμο κατέληξα στις Liqui Moly Top Tech 5300 75w στις οποίες οι προδιαγραφές τους είναι για τον γνήσιο κωδικό βαλβολίνων (G052527A2) και μαζί θα βάλω το πρόσθετο αντιτριβικό της Liqui Moly για τα σασμάν. Εσυ παρατήρησες καμία βελτίωση μετά την αλλαγή σε σχέση με πριν;
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.