Jump to content

doggy

Admin
  • Content count

    6,601
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About doggy

  • Rank
    Administrator
  • Birthday 10/21/1978

Contact Methods

  • AIM
    --
  • MSN
    -
  • Website URL
    http://www.vwclub.gr
  • Skype
    k.koutalis

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Ζωγράφου
  • Νομός
    Αττικής

User Profile

  • Interests
    Music, hanging around with friends, cars, dancing, cinema, swimming, internet/computers/networks... and lots of other things...!

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N
  • Car's nickname
    Skylamakso

Recent Profile Visitors

37,932 profile views
  1. Hmmm θα του ρίξω άλλο ένα βλέφαρο μόλις γυρίσω σπίτι. Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
  2. .....και... έτοιμο! Όντως πιο εύκολο στο να καταλάβεις το ποια είναι τα "hot topics". :-)
  3. Οκ ήταν λίγο πιο tricky αλλά νομίζω το βρήκα. Φαίνεται πως απενεργοποίησα όλους τους ήχους πλην των "π.μ." στο chat. Αν το ξαναπαρατηρήσεις, ενημέρωσέ με και θα το κόψω και αυτό just for testing.
  4. hmmm I had missed this discussion. το κοιτάζω και επανέρχομαι!
  5. Η αλήθεια είναι πως συνήθως περιμένουμε να δούμε μέλη να αρχίζουν να συζητούν στο "Other VW Cars" και αν παρατηρήσουμε πως υπάρχει κοινό, δημιουργούμε μια αντίστοιχη ενότητα. Η αλήθεια είναι βέβαια πως το T-Roc φαίνεται να είναι αρκετά δημοφιλές οπότε θα κοιτάξω τις επόμενες μέρες να δημιουργήσω τις ενότητες.
  6. Καλησπέρα, το chat room φαίνεται να είναι αρκετά popular γενικότερα στα μέλη. Δυστυχώς όμως δεν υπάρχουν πολλές λύσεις στην αγορά και το συγκεκριμένο έχει περιορισμένες ρυθμίσεις. Θα κοιτάξω να δω αν υπάρχει κάποια επιπλέον επιλογή ώστε να κόψω τελείως τους ήχους.
  7. Καλησπέρα Fs06, Καταρχην δεν μπορούσες να δεις απαντήσεις γιατί τα μέλη ακόμη δεν είχαν σχολιάσει στο θέμα αυτό Όσον αφορά την ερώτησή σου, όντως χρειάζεται να απαντήσει κάποιο μέλος κάτοχος του ίδιου αυτοκινήτου. Από προσωπική μου εμπειρία με άλλο VW όμως (Polo 6N), μου φαίνεται πως πάει να σε γδάρει. Υπάρχουν αρκετά after market ανταλλακτικά που είναι ίδιας (αν όχι καλύτερης) ποιότητας και θα σου κοστίσουν και λιγότερα. Όντως όπως ανέφερε και ο dasauto, ένα κατέβασμα/ανέβασμα σασμάν θα πάει 130 ευρώ (πες 150-160). Το δισκόπλατο, όντως και 6φτερο να είναι πάνω από 400 δε θα πάει. Άρα κάτι δεν πάει καλά στους υπολογισμούς του μάστορά σου. Θα σου πρότεινα να ρίξεις μια ματιά στην ενότητα με τα προτεινόμενα συνεργία και να κάνεις ένα - δύο τηλέφωνα σε κάποια άλλα συνεργεία για να σου πούνε μια τιμή. Κώστας
  8. Χμμμ, από ασφάλειες δεν είδε τίποτε να είναι καμμένο ε; Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
  9. Χμ, δοκίμασες να βάλεις το AC ενώ δεν είσαι σε πορεία; Να δεις για σημάδια διαρροής στο δρόμο εκεί που το έχεις σταθμευμένο; Κάποιο κολάρο δεν θα έχουν σφίξει σωστά. Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
  10. Αυτό το δοκίμασα. Συγκεκριμένα τον έβγαλα και τον έβγαλα ξανά αλλά και πάλι τίποτε. Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
  11. Καλησπέρα συνφορουμίτες! Long story short για όσους δεν γνωρίζουν, από το 2012 μένω μόνιμα Ολλανδία οπότε και το totally pimped Polo 6N μου μένει όλο τον χρόνο σε ένα υπόγειο πάρκινγκ με βενζίνη στο 1/4 ίσα ίσα για να μπαίνει μπροστά 1 φορά τους 2 μήνες από τα αδέρφια μου ή ίσα ίσα για να βάλω μπροστά όποτε κατεβαίνω Ελλάδα, να την κάψει και να την ανανεώσω με καινούρια. Ενίοται να το φουλάρω 100άρα και να το βολτάρω 2-3 μέρες (όταν μένω παραπάνω) και να κατέβει πάλι στο 1/4 και να το παρκάρω και πάλι. Την προ-τελευταία φορά, παρόλο που η μπαταρία ήταν αποσυνδεδεμένη με το αμάξι ακίνητο για 5 μήνες, χρειάστηκε ο αδερφός μου να συνδέσει το δικό του για 30-40' μέχρι να πάρει τα πάνω της η μπαταρία μου και μετά από μπόλικες και επίμονες μιζιές πήρε. Οπότε η 1η ερώτηση μου έρχεται εδώ, πόσο εύκολα χαλάνε τα καρβουνάκια της μίζας; Πόσες η πιθανότητες από μιζάρισμα της τάξεως των 10"-15" να χαλάσει η μίζα; Τώρα που ήρθα εγώ την περασμένη εβδομάδα, έβαλα τον πόλο και το αυτοκίνητο πήρε απευθείας (οπότε η μίζα ακόμη βέβαια καλά κρατεί). Το έβγαλα βόλτα, έκαψε την βενζίνη, του έβαλα 20 ευρώ 100άρα για να έχει, το έκανα άλλη μια βόλτα και το άφησα με 1/4 ρεζερβουάρ στο πάρκινγκ, αφήνοντας την μπαταρία επάνω καθώς ήθελα να το κυκλοφορήσω ξανά μετά από 1 εβδομάδα. Προχθές λοιπόν πήγα Αθήνα να το βγάλω πάλι βόλτα αλλά το polo είχε αντίθετη άποψη. Μετά από αρκετές δοκιμές (μιζαρίσματα κλπ) και αφού το είχα συνδέσει με το αυτοκίνητο της αδερφής μου για 40' (just to be safe αν και δεν φάνηκε να είναι θέμα της μπαταρίας), παρατήρησα πως τελικά δεν ακούγεται η τρόμπα βενζίνης. Κοίταξα τις ασφάλειες αν τυχόν έχει σκάσει καμία, μέχρι και τον ρελέ της αντλίας έβγαλα-έβαλα από την θέση του αλλά τζίφος. Εδώ η μεγάλη ερώτηση λοιπόν... έχει κανείς εμπειρία; Λέτε να πέθανε η αντλία; Η να είναι το ρελέ; Ειδάλλως παίζει να είναι κάτι άλλο; Το πρόβλημα είναι πως φεύγω ξανά για Ολλανδία την Κυριακή οπότε δεν έχω πολλές μέρες να το ψάξω και το συνεργείο μου έχει κλείσει για καλοκαίρι οπότε δεν μπορώ να φέρω τον μηχανικό μου σπίτι να το δει (το αυτοκίνητο είναι σε υπόγειο πάρκινγκ και δεν παίζει να βγει για να φορτωθεί σε γερανό). Ευχαριστώ!
  12. Τεστ δοκιμή Testing
  13. doggy

    1.0 tsi revo

    Καλησπέρα και καλωσήρθες! Γενικότερα θα παρατηρήσεις μια αύξηση στην κατανάλωση. Γενικά σε όλο το φάσμα θα πίνει παραπάνω. Η 100άρα προτείνεται με βάση το ότι στην Ελλάδα δυστυχώς οι 95άρες βενζίνες δεν είναι ποτέ με 95 οκτάνια. Οπότε για καλύτερα αποτελέσματα θα θες να βάζεις 100άρα η οποία έχει κάπου στα 97-98 οκτάνια.
  14. Ωπ! Να το άλλο ένα 6Ν! Καλωσήρθες! Στον AFH μπαίνει κουτί ο κορμός από το 1.6, 8V Polo 6N ;-) Την ίδια πατέντα έχω κάνει στο δικό μου.
  15. Έχω να σου προτείνω έναν στο Κρυονέρι. Είναι συνεργείο / φανοποιείο: https://zerral.com Αυτοί μου έκαναν κάποιες δουλειές μηχανικά (λάδια/φίλτρα κλπ) όσο μου έκαναν και το βάψιμο του αυτοκινήτου και έμεινα πολύ ικανοποιημένος. Αν τους πάρεις τηλ, πες πως βρήκες το τηλ. μέσω εμένα, του Κώστα με το κόκκινο πόλο που του κάνανε το ολικό βάψιμο πέρσι. Ζήτα είτε τον Παναγιώτη ή τον κύριο Κώστα.

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×