Jump to content

hackinen

Members
  • Posts

    27
  • Joined

  • Last visited

About hackinen

  • Birthday 01/01/1975

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 2
  • Car's nickname
    golfo

hackinen's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Οk αλλα "καθεται" επανω στο Mk2 ? Μην την παρω τζαμπα και την κοιταω. Αν χρειαζονται "πριονισμα" τα φτερα τοτε δεν αξιζει ο κοπος.
  2. Γεια σε ολο το forum, Ψαχνω να κανω μετατροπη και να βαλω στο Golfακι μπροστινα φαναρια απο Corrado. Απο Rallye δεν συμφερει γιατι ΜΟΝΟ για μετωπη ζηταν απο 500αρικο κ πανω οποτε .... Αυτο που δεν γνωριζω ειναι εαν τα φαναρια του corrado "καθονται" σε μετωπη απο jetta και εαν τα φαναρια "φιλανε" στα πλαινα φτερα η αφηνουν πολυ κενο στο κατω μερος. Ενοητε οτι θα μπει και το αντιστοιχο grill στο κατω μερος απο τα φαναρια (corradισιο και αυτο). Ευχαριστω εκ των προτερων.
  3. Ειδες τιμη ??? 69 euro !!! Φαρμακειο ο τυπος ε ? VR6 οτι να'ναι ,εστω κ απο κανενα cordoba και βαρια βαρια δωστου 15 με 20 euro. Παρε ενα τηλ. στον Τερζης VW στην θερμη θεσ/νικης. Αυτος εχει ΣΙΓΟΥΡΑ.Εχει αρκετες "μουρες" απο corrado. Aν δεν κανω λαθος ταιριαζει και απο το g60 το corrado με το ηλεκτρονικο καντραν. Για βασεις κοψε πατουρα ,για το πισω μερος του καντραν ,απο αυτο το ναιλον σφουγκαρι που αμπαλαρουν. Γλιτωνεις το κενο που αφηνει (περιπου εναν ποντο) απο την μπροστινη μασκα του ταμπλο (το digifiz ειχε λιγο ποιο "βαθεια" μασκα) και επισης γλιτωνεις και τα τριξιματα επειδη δεν κανει καλη εφαρμογη (λογο παλαιοτητας). Α! στο σημειο που ενωνει με το πανω μερος του ταμλο θελει λιιιγο "φαγωμα" το ταμπλο για να "φωλιασει". Αυτα "εφαρμοσα" στην δικη μου περιπτωση.Οι πατεντες θελουν μετατροπες και προσαρμογες.
  4. Γεια και χαρα,(και παλι προβληματα). Πως ξεχωριζουμε (χωρις να χρειαστει να ανοιξουμε μοτερ) εαν καιει λαδια απο τουρμπινα η τσιμουχακια βαλβιδων η ελατηριο σε καποιο πιστονι ? Καπνιζει πολυ (λευκος καπνος) και μερικες φορες οταν ζεσταινεται καλα καπνιζει απο ελαχιστα εως και καθολου. Σημειωση,ο κινητηρας καθοταν για αρκετο καιρο.Στον δεικτη λαδιου βλεπω απειροελαχιστη διαφορα (ελλειμα). Σεναρια , παιζει να ειναι απο τσιμουχακια και να στρωσει μετα απο μερικα χλμ ? παιζει να φταιει το λαδι ? (εχω βαλει selenia 10-40) παιζει να φταιει τσιμουχα τουρμπινας ? (απο τζογο δεν εχει.μονο τα φυσιολογικα μεσα εξω κ πανω κατω.Ειναι μια k04 S3 setup). παιζει να φταιει αβανς ? (χτυπαει πυρακια πριν φορτωσει τις μεγαλες ταχυτητες ,3η και πανω) Eυχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις.
  5. Στο συγκεκριμενο εχουν βαλει μπλε ζελατινα (αν και εγω ειμαι οπαδος των "μαμα" οσο γινετε για να κρατιεται ο "χαρακτηρας" του αυτοκινητου). Χειριστηρια για το ρολοι δυσκολο να βρεις γιατι πηγαινουν πακετο με το καντραν (εχει επανω και ABS και χειροφρενο). Ειναι "αντικατασταση" του στενομακρου που εχεις με την ενδειξη για το χειροφρενο ,επανω στο ταμπλο. Μπορεις φυσικα να βαλεις καποιον αλλο διακοπτη με 2 επαφες και μια γειωση και να αλλαζεις ωρα και λεπτα απλα γειωνοντας τα pin WK6 (ωρα) και WL5 (λεπτα). Ζελατινα προμηθευεσαι απο μαγαζια με επαγγελματικα φωτιστικα και απο μαγαζια με επενδυσεις εσωτερικων χωρων.
  6. Φουσκα περνεις μια για 16V αλλα ζητας "ανοιχτη" η "αναποδη". Φωτισμο αλλαζεις με 2 τροπους. Ο ευκολος ,βαζεις led λαμπες (οχι και τοσο ομορφο αποτελεσμα). Ο "δυσκολος" και ποιο σωστος,αλλαζεις εσωτερικα στο καντραν τις ζελατινες του. Τα χιλιομετρα τα κανεις ΟΤΙ θες (μιλια η χιλιομετρα).Οτι χρειαστεις πες μου να σου στειλω. Εχω κατεβασμενα αρχεια για να "γραψεις" την eeprom (μνημη & controller) του καντραν. Τωρα ψαχνω σχεδια για το "γραφτηρι" που κουμπωνει πισω απο το digifiz και κανει την δουλεια του διαγνωστικου για τα ηλεκτρονικα του.
  7. Το προβλημα λυθηκε !!! Buzzer και λαμπακι λαδιου μετα τις 3500rpm σβηνουν με αλλαγη φουσκας υψηλης πιεσεως. Θελει normal OPEN ΜΟΝΟ αυτη (1,8bar). Η φουσκα αυτη πηγαινει "πακετο" με το digifiz. Για τις "ειδικες" βασεις που χρειαζετε το καντραν η "απαντηση" της Ελληνικης "πατεντας" ειναι...αφροσφουγκαρο συσκευασιας. best regards Α!Παιδια χθες το "μαζεψα" ,κουμπωσα πλαστικα,διακοπτες κ.λ.π και ειναι ALL TΗE EURO !!! Ειδικα το βραδυ δεν χορταινω να το βλεπω. Σε λιγες μερες βαφουμε και μασκα και θα ανεβασω fotos απο ολοκληρο το project. Ευχαριστω ολο το φορουμ για τις χρησιμες πληροφοριες που συνελλεξα μεσα απο αυτο.
  8. Ακριβως αυτο εκανα και εγω,παντρεψα το digifiz με την πλεξουδα του 8V. Ειναι σχετικα ευκολο,σου ανεβασω το χαρτι με τα pin του digifiz και τους αισθητηρες στο μοτερ (#1,#2...). Με αυτο και με το σχεδιο του δικου σου αναλογικου καντραν ειναι υποθεση μισης ωρας το παντρεμα. Το ζορικο νομιζω ειναι το στροφομετρο αν και δεν ξερω τι ECU εχεις. Αν δεν βγαζει pin για στροφομετρο πρεπει ο ηλεκτρολογος σου να κανει ενα μικρο κυκλωματακι με μια διοδο ,εναν πυκνωτη και μια αντισταση επανω στον πολλαπλασιαστη. digifiz_gr.txt
  9. Οχι τον alex ρωτησα.Αν εχει υδραυλικο μαλον φοραει γεφυρα απο Mk3.
  10. Στο εξωτερικο (κυριος Γερμανια) στις μετατροπες σε MkII βαζουν βασεις "ξερες" , οχι αυτες του λαδιου. Και αλλαζουν την μπροστινη με τις παλιες απο τα golf πριν του '90 (με την περαστη βιδα την οριζοντια. Χανεις αρκετα σε "ανεση" ταξιδιου γιατι δεν αποσβαινουν τους κραδασμους του κινητηρα οσο οι λαδιου ,αλλα κερδιζεις σε "ακαμψια" του κινητηρα σε σχεση με το σκαφος και φυσικα σε αντοχη (ειδικα οταν "παιζει" αυξηση ιπποδυναμης). Αυτη του σασμαν παραμενει ιδια. Η πισω της μηχανης αν ειναι με 3 βιδες εχεις την επιλογη αναμεσα σε "ξερη" και λαδιου. Αν ειναι με 2 η 1 βιδα ,τοτε εχεις αλλαγμενη γεφυρα (απο Mk3). Το αμαξι σου εχει υδραυλικο τιμονι ?
  11. Νομιζω η λυση βρεθηκε,, Το digifiz δουλευει τις πιεσεις λαδιου λιγο διαφορετικα απο οτι τα αναλογικα καντραν. Η πρωτη φουσκα (F22-0,3bar) ειναι normal close. Η δευτερη της υψηλης πιεσης (F1-1,8bar) ειναι normal open.Digifiz oil switch.bmp Σημερα το test ,το βραδυ το αποτελεσμα. Και φτιαχνοντας το ενα ... (κλασσικα ,χαλαει κατι αλλο) ειμαστε για δισκο-πλατο στα συντομα μολις "φουσκωνει" η τουρμπινα αρχιζει και πατιναρει σαν τρελλο..
  12. Οταν λες "δεν παιζει" ? Δεν σου δουλευει το στροφομετρο η δεν παιζει ρολο αν ειναι 7 η 8 rpm ? Τα digifiz θελουν 5Vολτο παλμο ,ΔΕΝ δουλευουν με παλμο απο τον πολλαπλασιαστη (θα καει). Και σε εμενα δεν δουλευε κ τραβηξα απο το pin 24 του εγκεφαλου (digifant απο G60). Τωρα "παιζει" κανονικα και μαλιστα ,οσο χαμηλοτερο παλμο τοσο ποιο ακριβεια στην ενδειξη. Για το 8V η 16V ξερει κανεις (να μην αρχισω και ψαχνω παλι,στο τελος με τοσο ψαξιμο θα βρω πετρελαιο ) αν φορουσε κανονικες η αναποδες φουσκες ? thnx & best regards
  13. Εχω καποιες υπονοιες, αυριο θα δοκιμασω να βαλω μικροτερες φουσκες (απο το 8V το gti,1,4bar). Αν δεν δουλεψει θα ξανακοιταξω γειωσεις απο το ρελλε απ'τα φωτα (κανει κατι χαζα με το backlight). Το παραδοξο ειναι οτι και οταν γειωνω κατευθειαν τα pin που παν στις φουσκες παλι το ιδιο κανει !! Εαν γνωριζει καποιος απο εδω μεσα ΑΚΡΙΒΩΣ ποιο μοντελο φορουσε το digifiz απο "μαμα" , θα βοηθουσε αρκετα. "Παιζει" να φορουσαν διπλες φουσκες και να θελει ταση υποβιβασμου στα pins και οχι απλα γειωσεις. Αυτο δεν το γνωριζω. Παντος οτι χρειαστεις απο σχεδια ,συνδεσμολογιες ,μεχρι και OEM πριζες ,στην διαθεση σου. Πριζες (κενες) υπαρχουν στην Θεσ/νικη σε ενα μαγαζι στην Χαριλαου. Αυριο θα ανεβασω και σχεδιακι για το προβλημα που εχουν με τα ρεζερβουαρ. best regards
  14. Γεια και χαρα σε ολους, Σε digifiz 8k (8000rpm) ολα λειτουργουν αψογα (εκτος του μετρητη βενζινης που θα κανω πατεντα) εκτος απο το οτι μετα τις 3500 στροφες αρχιζει να "χτυπαει" το buzzer του λαδιου κ αναβει το λαμπακι χαμηλης πιεσης λαδιου. Φουσκες (0,3 και 1,8 bar) οκ Λαδι στους εκκεντροφορους οκ Πιεσεις αντλιας λαδιου οκ Το ιδιο μου εκανε κ οταν το ειχα στον παγκο κ εφτιαχνα τις πριζες του (το πηρα χωρις πλεξουδα). Μολις του ανεβαζα στροφες πανω απο 3500-3700 αρχιζε να "χτυπαει". Καμια ιδεα-λυση ? (σχεδια κ τεστερ υπαρχουν τα παντα) best regards
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.