Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

KIT CAR

Members
  • Content Count

    158
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Good

About KIT CAR

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 01/01/1977

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Ηλιούπολης
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Jetta
  • Car's nickname
    AUDI A3 1.8 TSI stage II

Recent Profile Visitors

4,100 profile views
  1. Καλησπερα , επειδη εχω το ιδιο μοτερ σε Audi A4 Β7 μοντέλο του 2006.Εχω βαλει τελικο στην διαμετρο της σωληνας της εξατμισης οπως λες και αν θυμαμαι καλα πρεπει να ειναι φ52. Επισης εχω βαλει ενα BMC φιλτρο αερα στο φιλτροκουτο.Ειδα μια μικρη βελτιωση το αμαξι ανεβαζει πιο ευκολα χιλιομετρα και στην εθνικη κραταει καλη τελικη ταχυτητα.Στο κοντερ εχω δει και 210km.Ευθεια και κατηφορα και γενικα η διαδρομη απο κορινθο προς αθηνα που την κανω συχνα. ερωτηση πρωτη.Με το μεσαιο ελευθερο καζανακι που εβαλες κανει θορυβο? ρωταω διοτι με το τελικο που φοραω τωρα δεν ακουγεται τιποτα. ερωτηση δευτερη: o εκκεντροφορος που εβαλες τωρα τι ειναι? reprofile ή ετοιμος απο καποιο βελτιωτη? ερωτηση τριτη: δυναμομετρηση εκανες πριν ή μετα την βελτιωση? ερωτηση τεταρτη: ποσο στοιχισε το προγραμμα και ο εκκεντροφορος? ευχαριστω
  2. http://www.amsoil.com/performancetests.aspx A Study of SAE 5W-30 Synthetic Motor Oils (G3115) http://wpc.1c96.edgecastcdn.net/001C96/G-Items/Performance%20Testing%20Archives/g3115-2013-current/index.html Amsoil. Στα λεφτα τους ειναι απλα κορυφαια.Επισης τα Mobil ειναι παρα πολυ καλα αλλα ηταν ακριβα προ καιρου. Αν διαβασεις το link στα συγκρτικα το Amsoil ειναι πολυ καλο (Red Line ειναι κορυφαιο αλλα ακριβο). Τα Castrol ποτε δεν τα συμπαθησα,οπως τα shell απαραδεκτα...
  3. απο S3 και Leon cypra λογικα μπαινουν σε εσενα και τα δυο ειναι ιδια. τα φοραω σε Jetta 1.4 tsi και ειμαι ευχαριστημενος. δεν χανεις σε ανεση.βαλτα ειναι πιο ενισχυμενα.
  4. συνεπως μια coilover οπως λεει ο φιλος ..σαν αποσβεση-ανεση και γενικα λειτουργια ειναι ιδια με αυτα που εγραψα πιο πανω.προφανως επεσες σε ελλαττωματικη ή μεταχειρισμενη παρτιδα??? ανοιχτηκε μπροστα σου το κουτι? με τα λεφτα τι εγινε,στα επεστρεψαν? κανε ευθυγραμμιση και περιμενε μετα απο 500 εως 1000km να μαλακωσει και αλλο..τα ελατηρια θα κατσουν λιγακι μολις περασουν τα χιλιομετρα που σου ειπα,οποτε λογικα θα χαμηλωσει λιγο ακομα, εχω αλλαξει τρια σετ coiloever με κορυφαια την ρυθμιζομενη της vmaxx(650€) και δεν προκειται να ξαναβαλω τιποτα αλλο περα απο coilover..
  5. φοραω TA tecnix σε jetta MK5 1.4 tsi εδω και 10.000km περιπου. γενικα ειμαι ευχαριστημενος.φοραω ελαστικα 225/40/18. στην εθνικη το αμαξι ειναι παρα πολυ καλο απο αποψη,κρατημα-τιμονι-ανεση. στην πολη ναι κοπαναει.εμενα δεν με ενοχλει ομως.γενικα παω σιγα στα στενα,και αποφευγω λακουβες.σε λεωφορους παω κανονικα παντως χωρις προβλημα. αν θα τις ξαναεβαζα?ναι αν ηθελα κατι οικονομικο...αν ηθελα κατι πιο σπορ θα εβαζα http://www.v-maxx.co.uk/viewproduct.asp?id=5&m2=168 με κλειστα ματια οπου τις ειχα στο Audi A3 που ειχα και στο μαλακο ηταν απλα βουτυρο και στο σκληρο για πιστα... εξαρταται τι θελεις... παντως εχω ξαναγαρψει σε παλιο Post..η χειροτερη coilover απο αποψη λειτουργεια ελατηρια-αμορτισερ,αισθηση τιμονιου,κρατημα,κτλ ειναι καλυτερη απο τον συνδυασμο οποιουδηποτε ελατηριου-αμορτισερ.. εκει παντρευεις στην τυχη πχ bilstein με eibach και αμα σου κατσει εκατσε... στην coilover δεν τιθεται θεμα να μην λειτουργησει το ελατηριο με το αμορτισερ,διαδρομη,αποσβεση κτλ,αφου το ιδιο εργοστασιο συνηθως το φτιαχνει και το εχει τεσταρει..επισης αλλη λειτουργεια εχει το στενο ελατηριο με το πλατυ που φορανε τα υπολοιπα κιτ.
  6. εχω της apexi μπαρομετρο και μεσω της εφαρμογης του κινητου torgue συνδεω και το bluetooth στην obd.. το μπαρομετρο το εβαλα μονος μου και η ενδειξη με την obd ειναι ακριβως η ιδια.
  7. οταν εχεις καμενο αισθητηρα λαμδα δεν εχεις τρεμουλο...ισια ισα που παει καλυτερα διοτι αφου ο λαμδα ειναι εκτος και δεν στελνει σημα στην ecu για διορθωση στο προβλεπομενο μιγμα (οικονομια κτλ),το αμαξι εχει πλουσιο μιγμα οπου θεωρητικα παει καλυτερα... επισης το συγκεκριμενο μοτερ αν θυμαμαι εχει δυο λαμδα που παιρνει δεδομενα.. για να σου λενε ετσι,μην εσπασε κανα πιστονι?λαδι ειχες κανονικο?η τουρμπινα μηπως εσπασε η φτερωτη και πμηκε τιποτα στον κινητηρα? Να εσπασε καμια βαλβιδα-ωστηριο?περιεργα πραγματα για τετοιο ποσο επισκευης 5000€...
  8. φιλικη τιμη πηρα beru 115€.beru zse 030 1.4 tsi BMY ΜΟΤΕΡ. Τοσο τους πηρε το συνεργειο.ξαναλεω φιλικη τιμη.(4 τεμαχια).
  9. O κομπρεσορας εχει ιμαντα κινησης.Δες αν εχει μποσικα ή εχει ξεραθει.ειναι φθηνος αν θυμαμαι καλα εφ οσον χρειαζεται αλλαγη. για Ν75-Ν249 αν δεν εχεις σκορτσαρισματα,κρεμασματα κτλ στον δρομο θεωρητικα εισαι ενταξει.Απλα τσεκαρε αν φορας τους τελευταιους κωδικους. Ασχετο η κρεμαγιερα εχει λαδι εστω και λιγο που συμπληρωμουμε ή αλλάζουμε καπου? σε ΜΚ5 Golf/Jetta?
  10. http://www.apracing.com/product_details/road_car_upgrades/factory_big_brake_kits/audi/s3-front_6_piston_kit_cp5575m1011-2003-2012.aspx http://gmpperformance.com/index.cfm?PG=detail&PID=318575&VS=1 Σύμφωνα με αυτους δεν ειναι επικινδυνο να αλλαξεις απο 345mmχ30 mm φρενα σε 355mmX28 κατα την μια εταιρεια και σε 355mmX32 κατα την αλλη εταιρεια(οπως και απο 312mm σε 345mm κτλ).Προφανως αν επρεπε να αλλαξεις αντλια φρενου,σεβρο,ABS κτλ θα στο ελεγαν. κατα τους δυο κυριους πριν σελ 5...koumparo και Rocky ομως,ειναι σιγουρα επικινδυνο ...
  11. μπορεις να μου εξασφαλισεις και εμενα σε αυτη την τιμη αφου μπαινει σε MK5?
  12. μαζι με τα ρουλεμαν 40€ απο που τα πηρες αν επιτρεπεται?
  13. πισω δεν βαζεις... ναι εχεις δικιο τωρα ειδα στην πανω φωτο,εχουν λαστιχο..αν και εγω καλυπτω περισσοτερη επιφανεια απο τις σπειρες.
  14. ντυσε με λαστιχο τις σπειρες απο τα ελατηρια για να μην εχεις θορυβους... κανε πρωτα 500+ χιλιομετρα (προσωπικα εκανα 1000km) για να πατησουν οι σπειρες καλα και μετα κανε παλι ελεγχο για ευθυγραμμιση. τελος μην το χαμηλωσεις πολυ την πρωτη φορα διοτι συνηθως τα ελατηρια καθονται ελαχιστα μετα τα πρωτα 1000+ χιλιομετρα. μικρες συμβουλες που εφαρμοζω τα τελευταια χρονια... ....αυτα που εγραψα πιο πριν τα εκανες?
  15. εκει ακριβως εχω βαλει και εγω το μπαρομετρο με το ιδιο ταφ. αρα μετα το μπλε σωληνακι ψεκαζω( και μετα το σωληνακι του μπαρομετρου...) ,σωστα? επειδη δεν το βλεπω καλα αυτο το σωληνακι ειναι μετα τον αισθητηρα G71?δεν θελουμε να παει κατι στον αισθητηρα,θελουμε το σπρει να παει κατευθειαν στους αυλους εισαγωγης και στις βαλβιδες. τα λεω καλα?
×
×
  • Create New...