Jump to content

GTa__156

Members
  • Posts

    216
  • Joined

  • Last visited

About GTa__156

  • Birthday 10/22/1980

Contact Methods

  • MSN
    gtA__156@MSN.COM
  • Website URL
    http://WWW.MUSICGR.COM
  • ICQ
    0

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 3

GTa__156's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. μιας και εχω πολλη καιρο να γραψω εδω μεσα ( πραγμα που δεν παει να πει οτι δεν διαβαζω κιολας ) ειπα να κανω ενα ποστ με το τι εχει γινει στα αυτοκινητα ( δικο μου και πατερα ) ολο αυτο το καιρο . εχουμε και λεμε Ξεκιναμε με του πατερα octavia 5 rs me 46.000 xlm μεχρι τωρα , εσωτερικες βελτιωσεις οτι περνει το αμαξι μεσα απο milotec , φιμε μεμβρανες 50αρα 3μ σε ολο το αμαξι , φιλτρο ελευθερο στο κουτι . και απο την αρχη καιει 100αρα βενζινα , στο δυναμομετρο εβγαλε 212.8 hp 29.2 ροπη Θερμοκρασια εισαγωγης 35C kai συνεχιζουμε με το δικο μου . octavia gt 43.700 xlm μεμβρανες 20αρες 3Μ Χenon αεροτομη wrc εξατμιση με down pipe ολη 63.5 gp exaust 4 bar ρυθμιστη πιεσης βενζινας φιλτρο στο κουτι bmc σκαστρα type hks αγελαδα forge program by e-tuners ιντερκουλεr seat cupra να σημειωσω οτι οταν εγινε η δυναμομετρηση το αυτοκινητο δεν εκαιγε 100αρα , δεν ειχε αγελαδα και ειχα μαμα ιντερκουλερ ( για αυτο θα δειτε μεγαλη θερμοκρασια εισαγωγης ) εσωτερικα στο αυτοκινητο εχουν τοποθετηθει οθονες μπρος και πισω , μπαρομετρο και hallmeter
  2. καλησπερα μιας και ειχε ωραια μερα σημερα ειπα να πεδευτω λιγακι και να αλλαξω μονος μου την μαμα αγελαδα βαζωντας μια Forge . θα ακολουθησουν φωτογραφιες και περιγραφη , ομως να λαβετε υπ οψιν σας οτι δεν ειμαι μηχανικος . :mrgreen: Για αρχη βγαζουμε το πλαστικο καπακι της μηχανης οπου εμφανιζοντε τα παρακατω στη συνεχεια ξεβιδονουμε τον σφικτηρα που κραταει το maf sensor και βγαζουμε τις 2 βιδες που ειναι πανω στον maf και στο φιλτροκουτι επομενο βημα ειναι να βγαλουμε τη βαλβιδα N75 απο τη θεση της βγαζωντας τον μαμα σφικτηρα με ενα μικρο ισιο κατσαβιδι ( στη προκειμενη περιπτωση οι σφικτηρες που ειχα εγω ειναι βιδωτοι ) ειχα αλλαξει τους μαμα . επειτα βγαζουμε αυτο το σωληνακι ( που δεν ξερω τι ειναι και τι κανει ) οπως προανεφερα δεν ειμαι μηχανικος σειρα τωρα εχει η σκαστρα ( στη προκειμενη περιπτωση επειδη εχω σκαστρα ανοιχτου τυπου ) απλα ξεβιδωνω και βγαζω την ταπα μετα λυνουμε το παρακατω εξαρτημα μονο απο τη κατω μερια μιας και εχει μακρυ σωληνα και μπορουμε να το κανουμε στην ακρη χωρις να μας ενοχλει οταν βγουν ολα τα παραπανω ο σωληνας της μαμα αγελαδας ειναι ευκαμπτος και μπορουμενα τον μετακινησουμε τοσο ωστε να φανει ενας μεταλικος συνδεσμος οπου δουλεια μας ειναι με ενα μεσαιου μηους ισιο κατσαβιδι να τραβηξουμε την μεταλικη ασφαλεια που φαινεται στη φωτο αφου ειμαστε ενταξει με το τραβηγμα της ασφαλειας τοτε με ελαφριες κινησεις δεξια και αριστερα του ελαστικου σωληνα θα δουμε οτι ξεκουμπωνει απο το μεταλικο συνδεσμο και μας μενει στο χερι το αποτελεσμα ειναι να εχετε αυτο το κομματι στο χερι σας τωρα ηρθε η σειρα να λεροθουμε λιγο και το λεω αυτο λογο του οτι το αμαξι μου δεν το ανεβασα ρε ραμπα παρα χρεισιμοποιησα 2 γρυλους εναν για να σηκωσω το αμαξι και ενα για ασφαλεια ( safety first ) οταν μπουμε κατω απο το αμαξι θα προσεξουμε το παρακατω σημειο οπου δουλεια μας ειναι με ενα 5 ( Η 6 αλλεν κλειδι , δεν θυμαμε τη χρεισιμοποιησα ) να ξεβιδωσουμε τη μια και μοναδικη βιδα που κραταει το μεταλλικο μερος της μαμα αγελαδας πανω στην τουρμπινα μας μολις ξεβιδωσουμε μπορουμε να φυγουμε απο το κατω μερος ου αυτοκινητου και να παμε απο το πανω μερος της μηχανης να τραβηξοουμε σιγα σιγα και με προσοχη το μεταλλικο μερος που βγαλαμε , λεω με προσοχη γιατι εχει πανω του οπως βλεπεται στη φωτο ενα σωληνακι ( που ουτε αυτο ξερω τη κανει ) οταν ολα εχουν παει καλα η αγελαδα μας ειναι εξω και ειμαστε ετοιη για την τοποθετηση της σιλικονουχας τωρα πρεπει να ξεκινησουμε να βιδωνουμε τα πραγματα που βγαλαμε αντιστροφα απο το τελευταιο στο πρωτο , οποτε σειρα εχει το μικρο το σωληανκι που βγαλαμε τελευταιο απο τη μαμα αγελαδα στη συνεχεια πρεπει να βαλουμε εναν καινουργιο σφικτηρα στην μια ακρη της αγελαδας ( μικρη τρυπα ) καλο θα ειναι ο σφικτηρας να ειναι φαρδυς για να ποιασει καλυτερα και να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο.Αφου βεβαιωθουμε οτι η ακρη της αγελαδας εχει μπει στην εισαγωγη της τουρμπινας τοτε με ενα κλειδι ( καριδακι 7χιλιοστα Η κατσαβιδι μακρυ ) βιδωνουμε αρκετα σφιχτα τον σφικτηρα απο εδω και περα η βοηθεια ενος δευτερου ατομου θα ειναι ευεργετικη μιας και ο ενας πρεπει να ειναι απο κατω απο το αμαξι και ο αλλος να σπρωχνει την αγελαδα απο πανω προς τα κατω για να παει να μπει στην εισαγωγη της τουρμπινας .ΠΡΟΣΟΧΗ ( οταν η αγελαδα θα ειναι κοντα στην εισαγωγη καλο θα ηταν να μην χρεισιμοποιησετε κανα κατσαβιδι σαν μοχλο γιατι μπορει να < πληγωσετε την αγελαδα > πραγμα που δεν το θελουμε Η δουλεια μας στο κατω μερος του αυτοκινητου μολις τελειωσε και το δευτερο ατομο μας χρειαζεται μονο για να μας καθυστερη βιδονουμε τη σκαστρα ( την ταπα της σκαστρας στη προκειμενη περιπτωση ) και το αλλο το εξαρτημα που φαινεται στη φωτογραφια Βιδονουμε το σωληνακι που φαινεται στη φωτογραφια ( βαζουμε και σφιχτηρα ) απλα εμενα μου επεσε καπου και δεν εχω προσωρινα βιδωνουμε στη θεση του τον maf sensor και στην ακρη της αγελαδας βιδωνουμε την αλλη μερια του maf sensor πανω στο φιλτροκουτι και τελος βαζουμε το πλαστικο καπακι στο καπακι της μηχανης . ------------> Tips <--------------------- Εργαλεια που θα χρειαστουμε ενα μικρο ισιο κατσαβιδι για να βγαλουμε τους μαμα σφικτηρες ενα σταυροκατσαβιδο μικρο για να βιδοσουμε τους καινουργιους σφικτηρες ενα 5-6 αλλεν για να λυσουμε τη βιδα απο το κατω μερος της μαμα αγελαδας ενα μακρυ ισιο κατσαβιδι για να βγαλουμε την ασφαλεια στο συνδεσμο της μαμα αγελαδα ενα καρυδακι 7 χιλιοστα με για να σφιξουμε το σφικτηρα στην σιλικονουχα αγελαδα στην εισαγωγη της τουρμπινας Χρονος εργασιας ( ΕΓΩ ) εκανα 40 λεπτα περιπου και δεν το κατεχω το αθλημα Θα μπορουσα να πω οτι κρινεται αναγκαια η υπαρξη δευτερου ατομου για βοηθεια κοστος υλικων σφικτηρες 3 ευρο ολο το σετ και κοστος αγελαδας αναλογα με την μαρκα που θα αγορασετε Υ.Γ : ελπιζω να ειμουν αρκετα κατατοπιστηκος και ελαχιστα κουραστικος Υ.Γ : Επειδη οπως ανεφερα και στην αρχη του ποστ δεν ειμαι μηχανικος , εαν πιστευετε οτι καπου εχω κανει λαθος θα ηθελα να μοου το πειτε για να το διορθωσω .
  3. οι ζαντες ειναι ΤΕΖΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
  4. ΚΑΙ εγω εδω : octavia GT και ο father ειναι λιγο ποιο τυχερος απο μενα : skoda octavia 5 VRS
  5. εγω που εχω οικογενεια πηρα το octavia GT , ο πατερας μου ομως που ειναι free bird πηρε το 5αρι RS κατι ειναι και αυτο
  6. επιτελους ειπε ο πατερας μου το ναι στο να αλλαξει αμαξι και τον πηρα απο το χερακι πηγαμε στη skoda και μου λεει ποιο να παρω ? του λεω ασε να μιλησω εγω με τον πωλητη , αφου τα ειπαμε ενα χερακι του λεω του πατερα μου βαλε μια τζιφρα εδω και θα μας παρουν τηλεφωνο να μας πουν αν ειναι ολα οκ. με μεγαλη χαρα με πηραν τηλεφωνο το απογευμα σημερα και μου ειπαν : κυριε ΤΑΔΕ το δανειο εγκριθηκε οποτε ο πατερας μου και κατ επεκταση εγω θα ειμαστε ποιο χαρουμενοι με ενα SKODA OCTAVIA 5 RS διπλα στο δικο μου εδω και εναμιση μηνα octavia GT .
  7. το να σηκωνει πιεση 0.4 πιστεψε με δεν οφειλετε στη βενζινα , επειδη ετρεχα με αυτα τα θεματα γιατι ενα καιρο δεν ανεβαζε πιεση το γκολφ ου μου ειπαν οτι μπορεις να φανταστεις και το συμπερασμα ? σπασμενη τουρμπινα απο μεσα σε 5 σημεια και σπασμενη ολη γυρω γυρω απο το πορτακι της wastegate οποτε μην το δενεις σ οτι ντε και καλα ειναι η βενζινα , δες μην ειναι καμια τρομπα, μπεκ , και πανω απο ολα σε τη κατασταση ειναι η τουρμπινα .
  8. δεν πουλιεται ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ να λεμε τα πραματα με το ονομα τους
  9. μαυρο και εγω ( ενα φιμε και εχει γινει το αμαξι Μουν@ρ@ )
  10. to mama δεν ειναι ουτε το μισο απο αυτο που εχω
  11. εαν ενδιαφερεσαι πουλαω το ιντερκοολερ που ειχα στο αμαξι μου σε 20ντ κινητηρα με διαστασης 70 χ 15 χ 5 και ακρα 70χιλιοστα τιμη 200 ευρα
  12. ειχα βγει να κερασω τσαι , μιας και αυτα δεν μπορω να τα κανω με το οκταβια λεω να ξεκαπνιζω το γκολφ .
  13. Καλησπερα Πλεον θα σας γραφω στο φορουμ σαν τεος κατοχος vw και σαν νην κατοχος SKODA μιας και σημερα το μεσημερα παρελαβα το καινουργιο μου οχημα . SKODA OCTAVIA GT παιδια οτι και να πω ειναι λιγο , θα μου πειτε οτι ειμαι καυλωμενος λογο του οτι ειναι καινουργιο αλλα ρε παιδια το αμαξι ειναι τεραστιοοοοο απο επιδοσης ουτε καν μου περασε απο το μυαλο να το ανοιξω μιας και θελω να το στρωσω σωστα και ξεκουραστα για καμποσα χιλιομετρα . αυτο που μου αρεσει ειναι η ησυχια μεσα και εξω απο το αυτοκινητο , ειχα βαρεθει πλεον τη βαβουρα του γκολφ , το μονο που με χαλαει ειναι το παρκαρισμα που να παρκαρεις τη νταλικα ρε γαμωτο ? χααχαχαχαχαχα αυτα ειχα να πω . καλα να περνατε και εδω ειμαστε δεν χανομαστε
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.