Jump to content

mozart

Members
  • Posts

    104
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

mozart last won the day on March 20 2014

mozart had the most liked content!

About mozart

  • Birthday 11/01/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5
  • Car's nickname
    γκολφο

Recent Profile Visitors

2,831 profile views

mozart's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

6

Reputation

  1. το αλλαξα μονος μου πριν μια βδομαδα βλεποντας βιντεο στο youtube. σχετικα ευκολη διαδικασια αν δεν γ@μιοταν οι βιδες ασφαλειας που εχουν . η τελευταια μου εβγαλε την παναγια. δεν ειχα και καταλληλο τρυπανι και με παιδεψε. https://www.youtube.com/watch?v=IhJuyAlyYn4 αρκετα καλο το βιντεο και τα δειχνει αναλυτικα πηγα σε δυο συνεργεια κανεις δεν αναλαμβανε. μου ειπαν σε ηλεκτρολογο, σε κλειδαρα. ηταν και παραμονη 15αυγουστου. τελικα το καταφερα μονος
  2. αλλαξα μονος μου τις δυο πισω κλειδαριες. ειχα το προβλημα τουλαχιστον 4 χρονια (δεν κλειδωναν) αλλα τσιγκουνευομουν να δωσω 250+ που ηθελε η αντιπροσωπεια για την καθε μια. πηρα ιμιτασιον οχι τις πιο φτηνες αλλα τις αμεσως επομενες που ειχαν και δυο χρονια εγγυηση και ηταν γερμανικες (50ε). αλλωστε ειδαμε και τις γνησιες. η διαδιακασια σχετικα ευκολη. να ναι καλα το youtube. βεβαια εκει το κανουν σε 20 λεπτα. εμενα μου πηρε μιαμιση ωρα για την πρωτη , μιση και κατι για την δευτερη αφου εμαθα πλεον. χαχαχαχαχα. θα χρειαστείτε ενα τορξ 20 / ενα τορξ 30 και ενα τορξ 40. ακομα και ο δυο περιεργες βιδες της κλειδαριας λυνουν με το τορξ 40. αλλιως nzx m8 ειναι το εργαλειο που θα χρειαστειτε. περισσοτερο απο ολα με ζορισε ενα ασπρο καπακι προστατευτικο να βαλω και να το βγαλω. α επισης η μια κλειδαρια ηταν μουσκεμα. δεν καταφερα να δω απο που μπαζει νερο η πορτα. τελος προσοχη με τις βιδες που κρατανε την λαμαρινα να μην τις βαλετε λαθος . οι κατω ειναι πιο μεγαλες και οι δυο πανω πιο κοντες καλυτερα σημειωστε τες. σχετικα ευκολη διαδικασια παντως.
  3. εχω το golf το 5 το πρωτο με το τετρακτινο τιμονι. ηδη εχουν αρχισε να φευγουν κομματακια απο το υλικο. γνωριζει κανεις αν μπορω να το αλλαξω με καποιο απο πιο καινουριο μοντελο? και γενικα αν ειναι απολυτη συμβατη η μετατροπη. δεν με ενδιαφερουν κουμπια και οτιδηποτε αλλο. να δουλευει η κορνα και ο αεροσακος. αν εχεις και καποιος να πουλαει ας μου στειλει
  4. μια απο τα ιδια. δεν ειναι θεμα κολας της ταπετσαριας αλλα θεμα του υφασματος που εχει η ταπετσαρια. ξεκολαει το αφρωδες υλικο του υφασματος απο το εξωτερικο πανι. παλι μλκια της vw που πρεπει να τα σκασουμε. το εχει αλλαξει κανενας μονος του, τι δυσκολιες βρηκε? και απο που ψωνισε?
  5. λοιπον αν και μιλησα με τον doctor μου πεφτει μακρια για να μου τον κανει. τα δεδομενα ειναι οτι εχω προβολακια μαμα απο αλλαγη προφυλακτηρα, εχω παρει και διακοπτη κινεζια που εχει και θεση για προβολακια. αυτα που πιστευω οτι θα χρειαστω ειναι. καλωδια, ρελε, ασφαλεια. το θεμα ειναι ομως οτι το βυσμα που μπαινει στον διακοπτη δεν εχει τις δυο επαφες για τα καλωδια που θα δινουν σημα στο ρελε. υπαρχει καποιος τροπος να παρεμβω εκει, για να ειναι εργοστασιακο το αποτελεσμα?
  6. επιτελους άλλαξα και εγω του διακοπτες. χρονος τοποθετησης μιση ωρα. αν το ξανακανω το πολυ 5 λεπτα. πισω και συνοδηγου δεν χρειαζεται να βγει πανελ. ξεκουμπωνεις το κατω καπακι, και με ενα ενα κατσαβιδακι ανοιγεις λιγο τα δοντακια απο την μια. το πατα απο πανω και το παιρνεις στο χερι. εμενα ειχε και το κουμπι του αλαρμ. το μονο που εκανα λαθος ειναι της βενζινης που εσπασα ενα κουμπωμα. απο δω πηρα http://www.ebay.com/itm/221250256687?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT προσοχη στο φις του διακοπτη, αλλα εχουν μικρο και αλλα μεγαλο απο πισω. το δικο μου ειναι το μικρο
  7. ελπιζω να μην την ακουσε η μετωπη γιατι μετα εισαι για γνησιο +400ευρω
  8. βρηκες τον γνησιο προφυλακτηρα 170 ευρω μαζι με τις γριλιες? παντως να τον περασεις δεν ειναι τιποτα και δες αν χρειαζεσαι και το αφρολεξ απο μεσα. τον εχεις κατεβασει τον προφυλακτηρα? η μετωπη σου δεν εχει σπασει? παντως αν εχεις οικομικο θεμα με 70 ευρω καθαρισες γιατι και μαυρος ο προφυλακτηρας. εσυ αποφασιζεις
  9. παντως ενα 70αρι μπορω να σου δωσω τον απλο χωρις το μασκακι πανω, αλλα κομπλε με τις κατω γριλιες , σε χρωμα μαυρο. απο λαθος συννενοηση πηρα απο δυο παιδια εδω μεσα οταν τρακαρα και εχω ενα εφεδρικο
  10. μουλαρωσε χθες και δεν ελεγε να κλεισει με τιποτα ευτυχως ειχα την σχαρα ποδηλατου και το εδεσα. γιατι ταριφα μιλαμε γνωριζει κανεις? εντωμεταξυ οταν παταω το σημα, ακουγεται το κλακ που κανει ο μαγνητης, αλλα δεν κραταει τον γαντζο με τιποτα
  11. επειδη τα αλλαξα πριν ενα μηνα και πραγματικα μεταμορφωθηκε το αυτοκινητο ο, ο μηχανικος μου οταν του ειπα για s3 και τα σχετικα μου ειπε οτι εφοσον ειναι μαμα το αυτοκινητο καλυτερα να αφησω τα μαμα και οτι θα χασω σε ανεση. εβαλα τα μαμα ξανα. πληρωσα 100 ολα μαζι με την ζυγοσταθμιση και το αυτοκινητο ειναι βελουδο
  12. κανενα συνολικο how to υπαρχει α και μια ερωτηση. στην αντιπροσωπεια ειχα αλλαξει τον πισω γρυλο. μετα απο πολυ καιρο συνηδητοποιησα οτι δεν ανεβαινει μονο του προς τα πανω το παραθυρο, πρεπει να εχεις συνεχεια κρατημενο τον διακοπτη τι κανανε λαθος?
  13. 7 ευρω το καθε λαστιχο απο την αντιπροσωπεια. 14 ευρω συνολο και δεκα λεπτα η αλλαγη. τα αλλαξα πριν ενα μηνα. για το πισω εδωσα 4 ευρω μιας και δεν πηρα το γνησιο αλλα ενα πιο φτηνο που βρηκα και εκοψα το πρωτο σκαλοπατακι για να χωρεσει. συνολο δηλαδη 18 ευρω για ολα
  14. εγω εβαλα στο golf 1.4 το απλο πριν τρεις μηνες. περασα το ιταλικο zanardi. προς το παρων απολυτα ευχαριστημενος. τιμη 750ευρω. εχω κανει τα πρωτα 4000 χιλιομετρα. και γεμιζω με 78 λεπτα. υπολογισα χοντρικα οτι σε 15000 χιλιομετρα το εχω κανει αποσβεση, δηλαδη μεχρι τελος του χρονου το πολυ. εχει παραλληλο εγκεφαλο και συνεχεια κανει διορθωσεις σε ψεκασμο και τα σχετικα. μου τις εδειξε στο διαγνωστικο ο μαστορας. παιζει μεγαλο ρολο ποιος θα σου το βαλει, πως θα σου το βαλει και που θα σου το βαλει. αν ολα δουλεψουν ρολοι το πρωτο πραγμα που θα πεις ειναι γιατι δεν το εβαλα τοσο καιρο. τα αυτοκινητα μας παιζουν πλεον κοντα στα 5000. ε αν σπασει και ενας κινητηρας σε τρια χρονια θα περασεις κανεναν με 500ευρω. και παλι θα εχεις κερδισει κανενα 2000 απο τα καυσιμα. τωρα για το κτεο. εσκασα ακομα ενα 50αρι για να τσεκαρουν οτι ειναι ενταξεικαι να εισαι νομιμος. και συνεχιζεις τα προγραματισμενα κτεο κανονικα α και το σημαντικοτερο ειναι οτι η καταναλωση ειναι ιδια με της βενζινης και η αποδοση ιδια με της βενζινης, κατι το οποιο μπορεις να ρυθμισεις αν θες παραπανω επιδοσεις αλλα εμεις το αφησαμε στο εκονομι
  15. λογικα πρεπει να ισιωσεις το καπο. αλλιως πρεπει να χαλαρωσεις τις βιδες της κεντρικης τραβερσας που ειναι βιδωμενες στην μετωπη και να το φερεις στα ισια.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.