Jump to content

lourtzis2

Members
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

About lourtzis2

  • Birthday 11/30/1969

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

User Profile

  • Interests
    fishing, gardening, home remodeling, home constructions (do it yourself)

Other Info

  • Car Type
    Passat
  • Car's nickname
    maouna

lourtzis2's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Γ... την γκαντεμιά μου ρε παιδιά, πάλι αυτός ο μαλακός ήχος φυσήματος στην καμπίνα που εξαφανιζεται μόλις πατήσω το πεντάλ του φρένου. Πάλι τον άκουσα πριν λίγες μέρες που ήμουν στη Σκύρο και επικρατούσε απόλυτη ησυχία ! Είχαμε καταλήξει στην αντιπροσωπεία οτι ήταν τρύπιο το καζανάκι του σεβρό και αλλάχτηκε τον Οκτώβριο του 2008 στα 50.000 χλμ.(εντός εγγύησης) Τώρα έχω 150.000 χλμ και πέρασαν 2,5 χρόνια περίπου απο την αλλαγή του, αλλά δεν ξέρω απο πότε το κάνει γιατι στη Θεσσαλονίκη με το θόρυβο δεν είναι εύκολο να ακουστεί. Πριν πάω ξανά στην αντιπροσωπεία αν θέλετε πείτε γνώμες γιατι έχω απορίες και είμαι τσατισμένος με το αμάξι και την αντιπροσωπεία 1Ξανατρύπησε το καζανάκι σε 2 χρόνια? Δε χρησιμοποιώ πολύ το φρένο να σκεφτείται στα 140.000 χλ4.άλλαξα πίσω τακάκια επειδή ήταν ψιλοφαγωμένα. Τα εμπρός δε θυμάμαι πότε ισως γύρω στις 90-100.000 χλμ 2.Μήπως τελικά είναι φυσιολογικός λειτουργικός θόρυβος απο το σύστημα των φρένων? 3.Μήπως δεν κάνω κάτι εγώ σωστά? 4.Μήπως δεν κάνουν κάτι αυτοί σωστά? (συνεργείο αντιπροσωπείας vw) 5.Μήπως να μην πηγαίνω στη Σκύρο, γιατι κάτι το πειράζει εκεί.. χα!χα! μέχρι και αυτό σκέφτηκα, ίσως να φταει και το φερυ χα !
  2. Στα 24.000 χμ (πρώτο εξάμηνο περίπου) ακούγονταν θόρυβος τριβής από τον κινητήρα όταν ήταν κρύος, για 5-10 min και μετά σταματούσε. (λάθος κωδικοποίηση ιμάντα χρονισμού από το εργοστάσιο μου είπανε και με διαβεβαίωσαν ότι όλα ήταν Ο.Κ μετά την αλλαγή).
  3. Πόσες φορές σε "έσωσε" σε έναν δύσκολο ελιγμό; Πόσες φορές χρειάστηκες τη δύναμη του κινητήρα σου (όχι για κόντρες αλλά για την παθητική σου ασφάλεια); Πόσες φορές "εκτίμησες" την "ποιότητα" του VW (σε σχέση με τον Ασιάτη πάντα);....... Χμμμ !! Τώρα που ηρέμησα κάπως και προσπαθώ να θυμηθώ κακιές στιγμές που μου έχουν τύχει ομολογώ πως απο την πλευρά που το θέτεις έχεις κάποιο δίκιο.Εχω σκεφτεί ή άλλοτε έχω ομολογήσει πως αν οδηγόυσα άλλο αυτοκίνητο θα είχα βγεί εκτος δρόμου ή δεν θα προλάβαινα να ακινητοποιήσω το όχημα, ή θα είχα στουκάρει, ή δε θα προλάβαινα να “ξεφύγω”. Αλλά βλέπεις οι κακές στιγμές μένουν στη μνήμη, οι καλές φεύγουν, και τώρα περνάω κακές στιγμές με το τουτού μου ! Όσον αφορά τη βαλβίδα δεν κατάλαβα πολλά. Έτσι έλεγε το check μετά τον έλεγχο στην αντιπροσωπεία, ήθελε πολύ δουλειά γιατί θα άλλαζαν και κάποιο άλλο εξάρτημα μαζί, από την αντίθετη πλευρά του εκκεντροφόρου από όσο μπορούσα να καταλάβω, και αφού θα λύνονταν ο κινητήρας θα ήταν φρόνιμο να αλλαχθεί και ο ιμάντας χρονισμού συνολικό κόστος περίπου 1.500 euro μαζί με την εργασία, αλλά την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια μιας και εγώ δεν έβλεπα καμία διαφορά στο αυτοκίνητο.( το λαμπάκι μου άναψε περίπου 105.000, ο έλεγχος έδειξε το σφάλμα στις 96.000 στο ρελαντί <1000 στροφές χωρίς στο ενδιάμεσο διάστημα εγώ να έχω διαπιστώσει κάτι διαφορετικό, και το λαμπάκι έσβησε μόνο του μετά από 2 ημέρες, μέχρι που με φόρτωσε η οδική μετά από κάνα 3μηνο περίπου όπως είπα στο προηγούμενο post. Πάντως δεν πλήρωσα 1500 παρα μόνο 166 ευρώ " αλλά η τεχνικοί κάτι κάνουν λάθος ~ ή δεν τα λένε όλα μαζί να μην σου φανούν πολλά... Το έχω σκεφτεί και αυτο καποιες στιγμές, αλλά ξέρω και γω, θα κανω ακόμη λιγο υπομονή με την αντιπροσωπεία που πάω μιας και η γενική εντύπωση που έχω είναι σχετικά καλή (δε θέλω και να “χαλιέμαι”) Επειδή δεν ειμαι εύκολος με τις αλλάγές θα κάνω ακόμα λίγο υπομονή ! Οι εντυπώσεις απο του τεχνικούς συμβούλους που παραλαμβάνουν και παραδίδουν το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλές. Οσον αφορα τεχνικους, μηχανικούς κλπ. θα δείξει απο μόνο του πράγμα !
  4. Κάτι σαν να ακούγεται, έτσι όπως το λες “φυσηματάκι”, αλλά μην τρελαθούμε τώρα, δεν είναι και τόσο χαρακτηριστικό. Τώρα που μου το είπες άρχισα να το ψιλοακούω με ανοιχτά τα παράθυρα, αλλά θα το τσεκάρω μόλις αλλάξω λάστιχα γιατι άρχισα πάλινα΄χω αρκετό λαστιχοθόρυβο που ίσως καλύπτει το φσσσσσ !
  5. Όχι δεν υπάρχει. Υπάρχει ένα αυτοκόλλητο στη θέση του εφερδρικού τροχού με τα στοιχεία “ταυτότητας” του αυτοκινήτου, αλλά δεν αναγραφεται πουθενά “24Μ5”
  6. Γεια σου Professor, γεια σου Poisoneddagger, γεια σου Νίκο, γεια σε όλους στο forum!! Πριν λίγες ώρες επέστρεψα από την αντιπροσωπεία μετά το τελευταίο άναμμα από το λαμπάκι του κινητήρα εχθές το πρωί στην εθνική οδό (και εν αναμονή αλλαγής εγκεφάλων (κολώνας τιμονιού και άνεσης από βδομάδα). Το check έδειξε διακοπές καύσης και μου άλλαξαν κάποια πραγματάκια (μάλλον μπουζοκαλώδια ή και κάνα πολλαπλασιαστή). Μου τα άλλαξαν και δεν πλήρωσα τίποτα (καλυμμένα από την εγγύηση). Το αυτοκίνητο “αισθάνεται” καλά και εγώ λίγο καλύτερα.. Νίκο αν και δεν πολυκαταλαβαίνω τι ακριβώς κάνεις με το αυτοκίνητό σου (υποθέτω πως με κάποιο τρόπο αυξάνεις την ιπποδύναμη – κλασσικός συντηρητικός οδηγός ούτε που να το σκεφτώ δε θέλω, μου φθάνουν 200 PS ) ,όσον αφορά τα επί μέρους από ότι μπορώ να θυμηθώ : 1) Στα 24.000 χμ (πρώτο εξάμηνο περίπου) ακούγονταν θόρυβος τριβής από τον κινητήρα όταν ήταν κρύος, για 5-10 min και μετά σταματούσε. (λάθος κωδικοποίηση ιμάντα χρονισμού από το εργοστάσιο μου είπανε και με διαβεβαίωσαν ότι όλα ήταν Ο.Κ μετά την αλλαγή). Εγώ τώρα πότε να ξανααλλάξω ιμάντα χρονισμού ? Αλήθεια τι είναι η σκάστρα (για να ξέρω τι με περιμένει) και όσον αφορά τα λάδια βάζω castrol 5/30 και συμπληρώνω περίπου 1 λίτρο κάθε 15.000 χλμ. 2) Όσον αφορά το καζανάκι σερβό ακούγονταν ένα μαλακός ήχος μέσα στην καμπίνα σαν “φύσημα”, που σταματούσε όταν πατούσα το πεντάλ του φρένου – το πρόβλημα λύθηκε τελικά με τη βοήθεια του συγκεκριμένου forum) 3) Όσον αφορά το χειρόφρενο ποτέ δεν το γούσταρα, έλεγα και καμιά προσευχή όταν έκανε τα τρελά του – ευτυχώς τώρα όλα καλά μετά την αλλαγή. 4) Όσον αφορά τη βαλβίδα δεν κατάλαβα πολλά. Έτσι έλεγε το check μετά τον έλεγχο στην αντιπροσωπεία, ήθελε πολύ δουλειά γιατί θα άλλαζαν και κάποιο άλλο εξάρτημα μαζί, από την αντίθετη πλευρά του εκκεντροφόρου από όσο μπορούσα να καταλάβω, και αφού θα λύνονταν ο κινητήρας θα ήταν φρόνιμο να αλλαχθεί και ο ιμάντας χρονισμού συνολικό κόστος περίπου 1.500 euro μαζί με την εργασία, αλλά την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια μιας και εγώ δεν έβλεπα καμία διαφορά στο αυτοκίνητο.( το λαμπάκι μου άναψε περίπου 105.000, ο έλεγχος έδειξε το σφάλμα στις 96.000 στο ρελαντί <1000 στροφές χωρίς στο ενδιάμεσο διάστημα εγώ να έχω διαπιστώσει κάτι διαφορετικό, και το λαμπάκι έσβησε μόνο του μετά από 2 ημέρες, μέχρι που με φόρτωσε η οδική μετά από κάνα 3μηνο περίπου όπως είπα στο προηγούμενο post. 5) Όσον αφορά τους εγκεφάλους που θα αλλαχθούν από βδομάδα (δωρεάν τα ανταλλακτικά, 50% κόστος εργασίας –περίπου 105 ευρώ – δεν ξέρω τι να πω. Στα κομμάτια αρκεί να σταματήσουν τα προβλήματά μου !!! Και κάποιος μου είπε στην αντιπροσωπεία σήμερα: “φίλε, είναι να μη σου τύχει” Σωστός !!!
  7. Καλησπέρα μετά από πολύ καιρό απουσίας ! Μάπα το καρπούζι, άνθρακες ο θησαυρός, φύκια για μεταξωτές κορδέλες, είναι μερικές φράσεις που φαίνεται πως ταιριάζουν στην “αυτοκινητάρα” μου. Μου αρέσει που καμάρωνα κιόλας όταν το πήρα πριν από 3 χρόνια ! Που να ξερα τί πατάτα αγόρασα. Αλλά καλά να πάθω, Volkswagen ήθελα, Γερμανική τεχνολογία έλεγα, αξιόπιστα αυτοκίνητα φτιάχνουν αυτοί, κάτι ξέρουνε. Αμ, δε ! Πλανώμουν πλάνην οικτράν. Λοιπόν, έχουμε και λέμε : Passat 2.0 TFSI μοντέλο 2007 με 110.000 km σε εθνική οδό κυρίως, με πολύ συντηρητική οδήγηση με τα service του στην ώρα τους στην επίσημη αντιπροσωπεία, με τα πλύσιματάκια του γυαλισματάκια του , μικροεπισκευές στις γρατζούνιζες-γδαρσίματα και γενικώς πολύ προσεγμένο κι αυτό το αφιλότιμο όλο πίκρες με κερνάει. Βαρέθηκα να βγάζει ζημιές, μπαΐλντισα πια, σκέτο άγχος μου έγινε. Χίλιες φορές καλύτερα να έπαιρνα ένα Ασιατικής προέλευσης να κανα τη δουλειά μου στα σίγουρα, παρά αυτή η ανασφάλεια τώρα τελευταία, θα με αφήσει δε θα με αφήσει στη μέση του δρόμου. Συνοπτικά λοιπόν το αυτοκίνητο έβγαλε τα εξής: 1) 24.000 km αλλαγή ιμάντα χρονισμού 2) 40.000 km αλλαγή μοτέρ παραθύρου 3) 50.000 km αλλαγή καζανάκι σερβό Αυτά εντός εγγύησης 2 ετών 4) 110.000 km αλλαγή button χειρόφρενου και αναβάθμιση εγκεφάλου (δούλευε-ξεδούλευε όποτε ήθελε αυτό). Το button δωρεάν από το εργοστάσιο, εργασία 50% έκπτωση, αναβάθμιση εγκεφάλου πληρωμή κανονικά. 5) 110.000 km αλλαγή βαλβίδας εκκεντροφόρου (με άφησε στα κρύα του λουτρού με τη οικογένεια μέσα, με φόρτωσε οδική). Το πρόβλημα το είχανε εντοπίσει στην αντιπροσωπεία από τα 105.000 km όταν πήγα επειδή μου άναψε για πρώτη φορά λαμπάκι. (Πλήρωσα κανονικά ανταλλακτικό και εργασία) 6) και το κερασάκι στην τούρτα: μου λένε στην αντιπροσωπεία ότι θέλει αλλαγή εγκεφάλου κολώνας τιμονιού και εγκεφάλου άνεσης τους οποίους καλύπτει 100% το εργοστάσιο παραγωγής και θα πληρώσω το 50% της εργασίας. Περιμένω να έρθουν τα ανταλλακτικά και πάω ξανά για εισαγωγή και μεταμόσχευση εγκεφάλων. Πάντως εχθές το πρωί με 100 km στην εθνική οδό άναψε πάλι το λαμπάκι του κινητήρα “ρετάρισε” για 2-3 sec, σταμάτησα δεξιά και αφού ηρέμησε ο κινητήρας και εγώ μαζί του, συνέχισα δεξιά σιγά- σιγά μετα φόβου Θεού και επιτέλους έφτασα στον προορισμό μου (ευτυχώς γιατί δεν είχα και το τηλέφωνο της οδικής μαζί μου ). Ρε, παιδιά είμαι υπερβολικός, μήπως είναι αναμενόμενα τα προβλήματα μετά από 110.000 χλμ. Passat πήρα, 33.000 euro έσταξα, δεν αγόρασα κανα Υugo. Τώρα άρχισα να ανησυχώ και για την ασφάλεια μου, μέσα σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας κινούμαι. Τι να κάνω να το δώσω και να πάρω κανα “καβουράκι” να ξενοιάσω. Και ποιος θα το πάρει με τέτοια τέλη κυκλοφορίας που έχει, κι άντε να τον πείσεις ότι το αυτοκίνητο είναι καλό, που μακάρι να είναι μετά τη μεταμόσχευση εγκεφάλων που θα γίνει. Πάντως η ψυχολογία μου είναι χάλια. Βασικά με τον κατασκευαστή τα’ χω που υποτίθεται ότι είναι από τους top της αυτοκινητοβιομηχανίας. Από την αντιπροσωπεία που πηγαίνω από την αρχή δεν έχω παράπονο, καλή εξυπηρέτηση, ευγένεια, αρκετή προσπάθεια, σχετικά λογικές τιμές, τι άλλο να κάνουνε κι αυτοί. Ένα πράγμα είναι σίγουρο : ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ VOLKSWAGEN (αν φυσικά μπορέσω να πάρω άλλο αυτοκίνητo)
  8. Χρόνια Πολλά σε όλους παιδιά ! Αυτά είναι από ένα φυλλάδιο που μου έδωσε ο βουλκανιζατέρ-άς μου. Καλύτερο κράτημα, λιγότερη φθορά των ελαστικών Οι κατασκευαστές των ελαστικών συνιστούν συγκεκριμένη πίεση για κάθε τύπο ελαστικού. Όταν η πίεση αυτή μειωθεί, τότε αυξάνεται η φθορά του πέλματος. Το άζωτο διατηρεί την πίεση αμετάβλητη για πολύ μεγάλα χρονικά διαστήματα οπότε αποφεύγεται η πρόσθετη φθορά. Ελαστικά με πεπιεσμένο αέρα Το λάστιχο μοιάζει να είναι αεροστεγές αλλά στην πραγματικότητα τα αέρια μπορούν να το διαπεράσουν. Τα μόρια του πεπιεσμένου αέρα που περιέχουν τα λάστιχα βρίσκονται σε συνεχή κίνηση και διαπερνούν τα τοιχώματα, καθώς και το σημείο εφαρμογής της βαλβίδας πάνω στη ζάντα. Οι εναλλαγές στη θερμοκρασία επιτείνουν τη γρήγορη απώλεια της πίεσης. Ελαστικά με άζωτο Το άζωτο είναι αδρανές αέριο και το μέγεθος των μορίων του είναι μεγαλύτερο από του οξυγόνου, έτσι δε διαπερνούν εύκολα τα τοιχώματα. Ελαστικά που φουσκώνονται με άζωτο διατηρούν την πίεσή τους για μεγάλο χρονικό διάστημα.. Όχι πια οξείδωση της ζάντας Το άζωτο είναι πιο ξηρό από τον ατμοσφαιρικό αέρα. Η έλλειψη υγρασίας εξαλείφει το φαινόμενο οξείδωσης των ζαντών στα σημεία επαφής με τα ελαστικά. Μειωμένη κατανάλωση καυσίμου Η πίεση φουσκώματος και η αντίσταση κύλισης των ελαστικών έχουν άμεση σχέση μεταξύ τους. Η χαμηλή πίεση οδηγεί στην υψηλή αντίσταση κύλισης. Αυτό σημαίνει ότι η μηχανή του αυτοκίνητου σας πρέπει να προσφέρει περισσότερη δύναμη για να κυλήσει τους τροχούς συνεπώς αυξημένη κατανάλωση καυσίμου. Το άζωτο κρατάει την πίεση των ελαστικών σταθερή και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα σταθερή κύλιση και εξοικονόμηση καυσίμων έως και 15% σε σύγκριση με ελαστικά που είναι φουσκωμένα με αέρα. Τεχνολογία αγώνων της Formula 1 Στους αγώνες ταχύτητας της Formula 1, όπου τα ελαστικά δοκιμάζονται σε ακραίες συνθήκες χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο άζωτο. Το φούσκωμα των αγωνιστικών ελαστικών με άζωτο σε σχέση με τον πεπιεσμένο αέρα κάνει την συμπεριφορά των αυτοκινήτων πιο προβλέψιμη και επιτυγχάνει σημαντική βελτίωση της πρόσφυσης στο δρόμο. Αεροσκάφη, βυτία μεταφοράς καυσίμων και εύφλεκτων υλικών χρησιμοποιούν μόνο άζωτο στα ελαστικά τους. Ασφάλεια Όταν τα ελαστικά είναι φουσκωμένα με πεπιεσμένο αέρα υφίστανται μια μόνιμη γήρανση και αυξάνεται η σκληρότητά τους. Σε συνδυασμό με την αύξηση της πίεσης εύκολα μπορούν να κλατάρουν θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή μας. Όταν τα ελαστικά φουσκώνονται με άζωτο αποφεύγονται οι χημικές οξειδώσεις που προκαλούνται από το οξυγόνο και συνεπώς η σκλήρυνση και γήρανση των ελαστικών. Δεν αυξάνεται η πίεση με την άνοδο της θερμοκρασίας και έτσι ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες κλαταρίσματος. Πνοή στα λάστιχα !
  9. Επιτέλους τέλος τα προβλήματα μετά απο μια εβδομάδα ταλαιπωρίας. Αρχικά ενώ ο εκτιμώμενος χρόνος για αλλαγή καζανάκι σεβρό ήταν 2.5 ώρες το αυτοκίνητο έμεινε 3ημερες στην αντιπροσωπεία επειδή χρειάζονταν μια ασφάλεια την οποία δεν μπορούσαν να την πάρουν απο Αθήνα γιατι η αποθήκη ήταν κλειστή λόγω απογραφής. Όταν το πήρα μετά απο 3 ημέρες ενώ το γνωστό φύσημα στην κονσόλα είχε εξαφανιστεί, μετά απο μερικές βόλτες άρχισα να ακούω δίαφορους μεταλλικούς θορύβους κυρίως τριξίματα κάτω απο το καπώ ή απο τον αριστερό τροχό, κυρίως κατά την απότομη επιτάχυνση όταν περνούσα ανώμαλο οδόστρωμα η έπεφτα σε λακούβα, και μερικές φορές κατά την έναρξη του κινητήρα όταν ήταν ζεστός. Μεσολαβούντος Σαββατοκύριακου το ξαναπάω Δευτέρα μεσημέρι το ακούνε, το σηκώνουνε, καποιος κουνόυσε απο πάνω, κάποιοι έσφιγγαν απο κάτω, σε 20 min έτοιμο το παρέλαβα. Κάποιες ντίζες απο το λεβιέ των ταχυτήτων ακουμπούσαν λέει στη θερμική λαμαρίνα και γι' αυτό ακούγονταν ο θόρυβος. Φεύγω το πλακώνω στην περιφερειακή πάλι θόρυβος διαφορετικός αυτή τη φορά αλλά πάντως μεταλλικό τρίξιμο. Ξανά επιστροφή στην αντιπροσωπεία κατευθείαν, μπαίνει κάποιος μέσα τον κάνω μια βόλτα ακούει το θόρυβο, ξανά εισαγωγή, σήκωμα ,λύσιμο, έμεινε άλλη μια μέρα μέσα το αυτοκίνητο. Την επομένη το ξαναπαίρνω το δοκιμάζουμε με το μάστορα και επιτέλους.... απόλυτη ησυχία. Το κανα test drive μέχρι που έπαθα ίλιγγο και ευτυχώς όλα ήσυχα. Πάλι η ντίζα ήταν αλλά επρεπε λεει να λύσουνε την ποδιά. Πάντως κατα τα άλλα η εξυπήρέτηση στην αντιπροσωπεία ήταν πόλύ καλή (ενημέρωση, αυτοκίνητο εξυπηρέτησης, τηλ. επικοινωνία). Τι να πώ ? Τέλος καλό, όλα καλά !
  10. γκαντεμιά, m@k@ki@, τι να πω ! περιμένω να λυθεί το πρόβλημα και θα ποστάρω.
  11. Γειά σε όλους ! Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας και ιδιαίτερα τον Black V GTi, που με τη βεβαιότητα ενός έμπειρου “ομοιοπαθούς” δεν είχε την παραμικρή αμφιβολία για την αιτία αυτού το θορύβου, όπως και τους anastos και professor που δεν επισήμαναν παρόμοιο θόρυβο στις “μαούνες” τους. Στη δική μου Μαούνα τώρα.... Σε δύο αντιπροσωπείες στη Θεσσαλονίκη, στην πρώτη χθές το μεσημέρι και στην δεύτερη σήμερα το μεσημέρι, σύμφωνη γνώμη των αρχι-τεχνιτών τους. Ο πρώτος: Μάλλον χάνει το καζανάκι του σεβρό, θα το λύσουμε για να σιγουρευτούμε και θα παραγγείλουμε άλλο. Ο δεύτερος έσκυψε στά πεντάλ όπως έχουμε πεί, το άκουσε, άκουσε και ένα καινούργιο στην αντιπροσωπεία και είπε πως είναι τρύπιο το καζανάκι του σεβρό. Τελικά έγινε παραγγελία καινούργιου απο την Αθήνα και τη Δευτέρα πάω για αλλαγή !!! οπότε...... τα ξαναλέμε και γι' αυτό το θέμα !
  12. Τελικά, το άζωτο στα λάστιχα με τα πλεονεκτήματα που υποτίθεται οτι έχει σε σχέση με τον αέρα, αξίζει το 20ευρο και τον περιορισμό του περιοδικού ελέγχου της πίεσης μόνο στο βουλκανιζατέρ που το βάζει κανείς ή μήπως καλύτερα ο αέρας που είναι και free και υπάρχει παντού ?
  13. Hi prof. αυτή είναι η διάσταση 215/55/16 97w. Νομίζω ότι όλες οι εκδόσεις του passat φοράνε τις ίδιες διαστάσεις, αλλά δέν έχω δει το V6
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.