Jump to content

babispapap

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

About babispapap

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N

babispapap's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Και εγώ συμφωνώ μαζί σας και έχω στο αμάξι μου μια μεγάλη χαρακιά απο κλειδι. Όμως θέλω να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου και να σας ρωτήσω το εξής: προσέχετε πολλές φορές που και πως παρκάρετε το αμάξι σας??? Δηλαδή προσέχετε εκεί που το παρκάρετε να μην εμποδίζετε την διέλευση των πεζών, να μην κλείνετε εισόδους πάρκων, να μην καβαλάτε τα πεζοδρόμια και τα σχετικά? Γιατί αν την κλειδιά την φάγατε σε τέτοια περίπτωση τότε την θεωρώ δικαολογημένη. Και τα λεφτά που δώσατε για επισκευή μπορεί να αντιστοιχούν σε ένα μικρο ποσοστό του πρόστιμου που θα έπρεπε να πληρώσετε. Έτσι λοιπόν χρειάζεται μια δεύτερη σκέψη μήπως εκτός απο το να του χαράξουμε την μούρη αυτουνού που το έκανε με το κλειδί πρέπει να βάλουμε και το αυτοκίνητο να περάσει μια-δυο φορές απο πάνω μας. Προς θεού, η θέση μου αυτή δεν είναι ούτε προσωπική εναντίων κάποιου, ούτε αυτό που περιγράφω αντιστοιχεί σε όλες τις περιπτώσεις, ούτε και επιδοκιμάζω τέτοιες συμπεριφορές. Είμαι και εγώ οδηγός, όμως αηδιάζω πολλές φορές απο την συμπεριφορά κάποιών συν-οδηγων μας. Δεν μπορεί να απαιτείς σεβασμό από όλους προς εσένα και την περιουσία σου όταν δεν σκέφτεσαι τον πεζό, όταν δεν σταματάς στις διαβάσεις, όταν κλείνεις το δρόμο, όταν διπλοπαρκαρεις, όταν κάνεις μπατιλίκια σε συνοικίες σαν καλός κάγκουρας, όταν βάζεις την μουσική στο τέρμα και πατάς την κόρνα χωρίς να νοιάζεσαι για αυτους που μένουν στα γύρω σπίτια!!! Και σιχένομαι αυτούς που στεναχωριούνται και θυμώνουν για την γρατζουνιά στο φτερό, αλλά τον φίλο μου που έχει περιορισμένη όραση και δεν μπορεί να περάσει τον δρόμο τον γράφουν εκεί που ξέρουν, είτε συνειδητά, είτε ασυνείδητα. Ο κόσμος θα διορθωθεί μόνο όταν ο καθένας μας διορθώσει τον ίδιο του τον εαυτό.
  2. Επειδή και εμένα αντιμετωπίζει παρόμοια προβλήματα με το δικό σου, μήπως είναι εύκολο να μου πεις σε ποιόν μάστορα το πήγες...
  3. Ευχαριστώ κατ' αρχήν για την κατατοπιστική απάντηση! Η αλήθεια είναι ότι το ταλαίπωρο το Polακι μου το έχω κάτι παραπάνω από 3 χρόνια και τον προηγούμενα 2,5 χρόνια δεν μου είχε βγάλει το παραμικρό πρόβλημα, οπότε μάλλον καλόμαθα! ¶λλαζα μόνο λάδια και μια φορά μπαταρία! Το τελευταίο 1 χρόνο περίπου με ταλαιπωρεί αυτό το άτιμο το ρελαντί. Για την ώρα καθάρισα (ο μηχανικός δηλαδή) ξανά την πεταλούδα. Το σωληνάκι υποπίεσης μου είπε το κοίταξε και φαινόταν οκ. Το πρόβλημα ελαττώθηκε. Ξεκινάει κρύο με σταθερό ρελαντί γύρω στις 1000 και όταν ζεσταθεί είτε τρεμοπαίζει ελάχιστα γύρω από τις 1000 είτε κρατιέται σταθερό αλλά σε πιο ανεβασμένες στροφές, γύρω στις 1100. Ενίοτε μπορεί να δουλεύει και εκεί που πρέπει. Οπότε η κατάσταση παλεύεται. Βέβαια το συντομότερο δυνατόν που θα μαζέψω τα λεφτά λέω να αλλάξω την πεταλούδα μπας και απαλλαχθώ τελείως από το πρόβλημα. Μου συστήσαν και ένα άλλο καλό συνεργείο για VW κάπου στο Γκάζι, οπότε λέω να δοκιμάσω εκεί για να το δει και κάποιος άλλος, να πάρω και μια δεύτερη γνώμη πριν αρχίσω να αλλάζω πεταλούδες και αράχνες! Thanx! Ελπίζω σύντομα να ξαναγράψω το αίσιο τέλος της ιστορίας!
  4. Και σε εμένα είχε συμβεί αυτό. Ήταν καμένο το μοτεράκι όταν το πήρα το αμάξι (μεταχειρισμένο). Ρώτησα σε συνεργείο πόσο έχει και μου είπαν 200-250 ευρώ!!! Χώρια η εργασία να μου το περάσουν, να ελέγξουν τα σωληνάκια στις πόρτες αν φταίνε αυτά κτλ. Τελικά κατέβηκα μόνος μου στην Φρατζή, το βρήκα imitasion με 50 ευρώ, το τοποθέτησα μόνος μου (2 καλωδια ήταν να βάλεις!!!) και δεν μου έχει κάνει κανένα πρόβλημα από τότε. (εδώ και 3 χρόνια περίπου!)
  5. Γειά σας παιδιά, καινούριος στο Forum! Έχω πραγματικά τρομοκρατηθεί λιγάκι με όσα γράφετε. Και αυτό όχι μόνο γιατί αντιμετωπίζω παρόμοια προβλήματα με κάποιους από εσάς αλλά και απ' ότι κατάλαβα ταλαιπωρήστε πιο πολύ καιρό από εμένα και συνεχίζεται να ταλαιπωρήστε! Θα προσπαθήσω να σας περιγράψω με συντομία την κατάσταση στο Polακι μου ('98, 1.4 16V 101hp), μπας και υπάρξει κανένας περπατημένος να με συμβουλέψει τι θα κάνω...Ας ξεκινήσω λοιπόν: 1) Το ρελαντί μου δεν είναι πια ρελαντί αλλά τρελαντί! Ανεβοκατεβαίνει γύρω από τις 1000 στροφές. ¶λλες φορές πιο έντονα, άλλες φορές πιο ύπουλα και (πλέον σπάνια) άλλες φορές καθόλου. ¶λλαξα πριν 3 μήνες αισθητήρα λ, το πρόβλημα δεν λύθηκε. Ο μηχανικός μου λέει τώρα να πάμε για αλλαγή πεταλούδας (300ευρώ το ανταλλακτικό μου είπε..). Σημείωση: Όλοι εσείς που είχατε ή έχετε ακόμα αυτό το πρόβλημα παρατηρείτε το ρελαντί να επηρεάζετε από την κατανάλωση ρεύματος??? Δηλαδή όταν γυρίζετε τέρμα το τιμόνι, όταν ανοίγετε a/c, όταν βάζετε στο 4 το καλοριφέρ, όταν κλείνετε τα παράθυρα κτλ. βλέπετε τις στροφές να πέφτουν και να παίζουν??? (Εμένα όλα αυτά ρίχνουν τις στροφές εκτός από το a/c. Αν τολμήσω και το ανοίξω το ρελαντί κάνει τεμενάδες!!!) 2)Αυτό ίσως να σχετίζεται με το 1), ίσως όχι. Εκεί που πηγαίνω ωραία και καλά στον δρόμο με 4η, 5η (δεν μου έχει τύχει ποτέ σε κίνηση) σταματάει ξαφνικά να ανταποκρίνεται το γκάζι. Πέφτουν οι στροφές και το γκάζι πλέον δεν δίνει αλλά "κλοτσάει". Το αμάξι δεν σβήνει, κρατάει ρελαντί. Η λύση? Πολύ απλή...το σβήνεις και το ξανανάβεις. Μετά όλα καλά. Κάποιο διάστημα έφτασε να μου το κάνει αυτό κάθε 10 με 15 λεπτά. Για τον λόγο αυτό μου άλλαξε ο μηχανικός τον αισθητήρα λ. Το πρόβλημα δυστυχώς δεν λύθηκε, μετριάστηκε. Τώρα το κάνει 1 φόρα σχεδόν κάθε 100χλμ. Υπάρχει λοιπόν κανένας που να του θυμίζουν κάτι τα προβλήματα αυτά αλλά κυρίως να κατάφερε να τα λύσει???? Συγνώμη για το μεγάλο post!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.