Jump to content

sena71

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

About sena71

  • Birthday 07/24/1971

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Σαρωνικού
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 7

sena71's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Από άλλη περίπτωση που έμαθα από δικηγόρο είναι ήδη κανά εξάμηνο σε ανταλλαγή εξωδίκων και άκρη ο άνθρωπος δεν έχει βγάλει ακόμη.΄ Την αντικατάσταση την έχω ζητήσει καιρό αλλά μονίμος επέμεναν ότι θα λυθεί το πρόβλημα οπότε πιστεύω να την πετύχω. Επόμενη κίνηση λοιπόν μετά την απάντηση τους στο τι θα κάνουν είναι 1. Επαφή με γερμανία. 2.Υπουργείο εμπορίου. 3.Ινστιτούτο καταναλωτών. Πιστεύω με όλη αυτή την πίεση να βγει άκρη.
  2. Έχω ήδη μιλήσει με την γραμμή παραπόνων ζητώντας μόνιμη και δίκαιη (όχι μόνο απλή προσωρινή επισκευή) λύση, ζητώντας παράλληλα αλλαγή του αυτοκινήτου. Αν δεν βρω άκρη μέσα στον μήνα επόμενη κίνηση θα έχει να κάνει με απευθείας επαφή με Γερμανία συν διάφορες άλλες ενέργειες. Νομίζω πως είναι η σωστότερη κίνηση. Αναμένω απάντησή τους.
  3. Έχουν αλλαχθεί και ο Ν75 και εγκέφαλος τελευταία. Το μόνο που μένει είναι να μου αλλάξουνε αυτοκίνητο
  4. Χαιρετώ όλους στο forum, μιας και νέος εδώ, αλλά δυστυχώς κάτοχος ενός Tsi (140ps). Θα σας πω λοιπόν τον πόνο μου όσο πιο σύντομα μπορώ για να μην σας κουράσω. Το αυτοκίνητο το πήρα τον 3/2007. Μετά από 7.000 χιλ και ενώ ήμουν σε ταξίδι το μοτέρ αρνήτω πεισματικά να ανεβάσει πάνω από 3.000 στροφές. Κακήν κακώς πάει αντιπροσωπεία και η διάγνωση πρόβλημα στο κλαπέτο.(Έκάναν και την αναβάθμιση στο πρόγραμμα). Το παίρνω όλα καλά για λίγα χιλιόμετρα και μετά αρχίζουν τα γλέντια. Διακοπές στο φάσμα στροφών από 1500 έως 3000, μη λειτουργία του κομπρέσορα και το κερασάκι πάλι όποτε το θυμόταν έκοβε και δεν ανέβαζε πάνω από 3.000 στροφές. Το γέλιο ήταν ότι μόλις δεν ανέβαζε πάνω από 3.000 στροφές, στο φάσμα 1.500 - 3.000 όλα δούλευαν ρολόι. Το αποτέλεσμα είναι ότι μετά τα 15.000 χιλιόμετρα (τώρα έχει 55.000) το αυτοκίνητο μπαίνει ανά διαστήματα των 3.000 χιλιομέτρων περίπου στο συνεργείο με το άλυτο πρόβλημα του όποτε θυμάται δεν ανεβάζει πάνω από 3.000 στροφές. (Ευτυχώς λύθηκε το πρόβλημα με τις διακοπές από τις 1.500 ως τις 3.000 που ήταν από μπουζί και καλωδίωση γκαζιού). Ήρθε λοιπόν και ο Δεκέμβρης όπου το πρόβλημα επιδεινώθηκε και ήδη είναι μέσα για τρίτη φορά σε ένα μήνα μέσα. Έχω αλλάξει τρία συνεργεία και ακόμη ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα, διότι θεωρώ ανήθικο να το επισκευάσω και να το βάλω την ίδια μέρα σε μάντρα για πούλημα. Το συγκεκριμένο πρόβλημα έχει θέσει την σωματική μου ακεραιότητα πολλάκις σε κίνδυνο (πάνω σε προσπέρασμα ή σε στροφιλίκια). Σας γράφω λοιπόν μήπως και έχετε καμμία ιδέα ή πρόταση τι άλλο μπορώ να κάνω. Έχουν αλλαχθεί κλαπέτο 2 φορές, σκάστρα, όλα οι Κ Λ Μ Ν Ξ αισθητήρες και δεν θυμάμαι τι άλλο μιας και το ιστορικό είναι 5-6 σελίδες. Βοηθήστε τον ταλαιπωρημένο!!!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.