Jump to content

Aiscalp

Members
  • Posts

    57
  • Joined

  • Last visited

About Aiscalp

  • Birthday 11/14/1971

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Aiscalp's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Λοιπόν το γκολφάκι κλείνει τον Μάιο 4 χρόνια. Την επέκταση της εγγύησης την είχα κάνει από την αρχή (~340 θυμάμαι) και χρειάστηκα αλλαγή σε 2 πολλαπλασιαστές αυτά τα χρόνια. Με κάλεσαν από την VW τις προάλες για νέα επέκταση ακόμα για 1 χρόνο με κόστος ~540 (δεν θυμάμαι καλά γιατί μου ήρθε κόλπος). Μου ανέφεραν ότι θα με προστάτευε από τυχόν βλάβες του τούρμπο και του clima, αλλά με αυτά τα χρήματα - και εν μέσω κρίσης -ούτε για 2 χρόνια εγγύηση δεν θα τους τα έδινα. Πολύ καλό το αυτοκίνητο, αλλά οι γερμανοί είναι πεπεισμένοι ότι όλοι βγάζουμε μαύρα και έχουμε λογαριασμούς στην Ελβετία.
  2. Το όριο των 90 στον περιφερειακό είναι όντως σπαστικό εφόσον ελέγχεται. Αν ο ίδιος δρόμος ήταν περιφερειακός του ...Κιλκίς το όριο θα ήταν 110. Αρα αυτοί που το όρισαν υπολόγισαν τον όγκο της κίνησης που διέρχεται από τον περιφερειακό καθημερινά. Επίσης περιφερειακός είναι και το κομμάτι με τα φανάρια, οπότε δεν σηκώνει παραπάνω. Το εκνευριστικό για μένα είναι η "μονιμότητα" του ορίου. Θέλω να τρέχω (μέσα σε όρια) όταν ο δρόμος μου δίνει τη δυνατότητα, δηλαδή τις λίγες ημέρες του χρόνου που αδειάζει η πόλη, και τις ώρες που δεν είναι πίτα. Ούτως ή άλλως την ημέρα το όριο είναι γελοίο, πας με 50 και αν. Θα προτιμούσα ελαστικά όρια από ηλεκτρονικές πινακίδες που θα ρυθμίζονται με βάση την ισχύουσα κατάσταση. Τώρα που έχουν και τις κάμερες παρακολούθησης (όπως είναι αυτές πάνω στις γέφυρες), και ξεκίνησαν και τη χαζομάρα με τους ηλεκτρονικούς πίνακες (να ανάβετε φλας, να πίνετε το γάλα σας, μπροστά σας έργα-λες και μπορείς να πας οπουδήποτε πλέον), μακάρι να το σκεφτεί κανένας μητροπολίτης δήμαρχος και να το εντάξει στο ΕΣΠΑ
  3. μπα, αν πήγαινε για πολιτικός θα υπόσχονταν ότι αν τον ψηφίζαμε την άλλη μέρα θα καταργούσε το άδικο μέτρο, η άλλη μέρα θα γίνονταν άλλος μήνας, άλλος χρόνος, και προεκλογικά θα ξαναϋπόσχονταν το ίδιο. Μετά τη 2η 4ετία θα έταζε για κάθε αμάξι που θα αποσύρονταν 1 υβριδικό με υδρογόνο στη θέση του, με μόνο κόστος αγοράς τη μπαταρία του εφόσον όμως αυτή είχε ημερομηνία λήξης μετά τις 31/12/2020, τα τελευταία 2 ψηφία της ήταν 0 και 5 και είχε κατασκευαστεί στα ΥΑΕ από υπαλλήλους της MIG
  4. μαύρο σαν το εσωτερικό της εξάτμισής σου
  5. δίπλα πρέπει να βάλουμε και τις τιμές με dsg (golf 6 1.4 160 139 co2/km στην άδεια κυκλοφορίας)<140 co2 όριο
  6. Αν έχουν λίγο μυαλό ξέρουν ότι δεν σκοτώνεις τη κότα που γεννάει τα αβγά. Εσύ τρως τα αβγά και αυτοί με αυτά κάνουν παντεσπάνι.
  7. 139 σε εμένα. Σίγουρα πρέπει να διορθώνεται
  8. η ημερομηνία που αναγράφει η άδεια κυκλοφορίας του
  9. Πολέμιο δεν θα το έλεγα. Εξάλλου υπηρέτησε πιστά τόσα χρόνια. Ομως τόσα χρόνια μέσα έξω στα συνεργεία για τα ηλεκτρικά ή τα μηχανολογικά σου δημιουργείται η βεβαιότητα ότι τον ιταλό τον ένοιαζε περισσότερο το πουλμουρ από τη ποιότητα κατασκευής. Στο τέλος, εκτός από την τεχνολογική απαξίωση που ήρθε με τα χρόνια, αισθάνθηκα ότι το άφηνα με χαρά πίσω μου. Το επόμενο κράτησε περισσότερο και με λιγότερες βλάβες. Μπορεί ο κινητήρας του ρενο να μην ήταν τίποτα εξαιρετικό, αλλά δεν θα ξαναγόραζα κονσέρβα με μηχανή (αλουμινένιο) διαμάντι.
  10. καλοτάξιδο. Να υποθέσω ο nickage7 είναι ο δίδυμος αδερφός σου; (από την κορυφή της σελίδας)
  11. Να και οι πρώτες εξαγγελίες για τον νέο τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας κλπ. Από την σημερινή Ναυτεμπορική: "Μέτρα για τη μείωση των ρύπων συζήτησε η Κυβερνητική Επιτροπή, η οποία συνεδρίασε υπό την προεδρία του πρωθυπουργού Κ. Καραμανλή, στο Μέγαρο Μαξίμου. Ο υπουργός Περιβάλλοντος Γιώργος Σουφλιάς ανέφερε ότι θα επιβληθούν περιβαλλοντικά τέλη για τα αυτοκίνητα, τέλη τα οποία θα καθορίζονται ανάλογα με την περιβαλλοντική επιβάρυνση του κινητήρα. Τα καθαρά ΙΧ θα έχουν μείωση τελών, είπε, ενώ τα πιο ρυπογόνα θα αυξηθούν από 50-150 ευρώ. Το 2010 θα ισχύσουν τα νέα τέλη και αυτό σημαίνει ότι οι πολίτες θα τα πληρώσουν το Νοέμβριο και το Δεκέμβριο. Επίσης, ο κ. Σουφλιάς ανακοίνωσε πρόγραμμα απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων, με κίνητρα που θα θεσπιστούν, αλλά και επιπλέον κίνητρα για την αγορά καινούργιων ΙΧ, με άδεια κυκλοφορίας μετά το 2005. Δεν θέλουμε να επιβαρύνουμε τον προϋπολογισμό, ανέφερε ο κ. Σουφλιάς και η χρηματοδότηση προγράμματος θα γίνει από την αύξηση των τελών κυκλοφορίας, αλλά και την αύξηση των εσόδων του κράτους, λόγω της αύξησης ζήτησης των ΙΧ. Το πρόγραμμα θα ισχύσει από το 2009 έως το 2012. Πράσινος δακτύλιος από το 2011 Από το Σεπτέμβριο του 2011 θα θεσπιστεί πράσινος δακτύλιος και τα αυτοκίνητα που έχουν χαμηλούς ρύπους από 140 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο και κάτω, θα κυκλοφορούν συνεχώς. Τα ΙΧ που κυκλοφόρησαν πριν από το 1995 δεν θα επιτρέπεται να κυκλοφορούν εντός του δακτυλίου τις ώρες που ισχύει, ενώ για τα ενδιάμεσα οχήματα θα ισχύσει το μέτρο των μονών - ζυγών. Ο κ. Σουφλιάς δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να διευρυνθούν τα όρια του δακτυλίου, αλλά απέκλεισε κατηγορηματικά προτάσεις για δημιουργία διοδίων και κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων ΙΧ. Στόχος είναι, το 2012 να μειωθούν οι ρύποι κατά 25-35% και το 2015 έως 60%."
  12. το σήμα του ταρίφα φαντάζομαι το έχεις αφτερμαρκετ με αυτά τα χλμ.
  13. Οδηγούσα την 33 1.2 την περίοδο 1989-1993 (μοντέλο 1985). Χαιρόσουνα να ακους τον boxer κινητήρα, και είχε καλούς χώρους για οικογενειακό αυτοκίνητο. Θυμάμαι το '92 γυρίζω από Αγγλία, στο αεροδρόμιο με περιμένει ο πατέρας μου, μου λέει μπες μέσα και κρατήσου. Εξωτερικά το αμάξι ίδιο. Στην ευθεία μέχρι τα φανάρια έφτασε 200 και με είχε κολλήσει. Ο αθεόφοβος είχε βάλει τον 1.5 (μη καταλυτικό κινητήρα, 2πλό καρμπυρατερ) κράτησε και τις κοντές σχέσεις και τα ίδια λάστιχα. Στις ανηφόρες της χαλκιδικής περνούσαμε τις νέες καταλυτικές 33άρες με μία σχέση πάνω . Βέβαια το επόμενο καλοκαίρι το πέρασα αλλάζοντας ολόκληρο το ταμπλό (ταχύμετρο/στροφόμετρο) κάθε 3&2 με αυτό μιας 75 γιατί τα άτιμα κολλούσαν. Χωρίς πλάκα το δεύτερο το κουβαλούσα μαζί μου συνέχεια. Η 33 πήρε πόδι γιατί δεν αντέχονταν άλλο και το ρενο19 που την αντικατέστησε μου φάνηκε όπως θα φαίνονταν η βρετανική βασιλική αυλή σε έναν ιθαγενή του αμαζονίου. Τελικά άμα καείς στο γάλα φυσάς και το γιαούρτι, γι'αυτό ο ιταλός με έχασε από πελάτη για πάντα ενώ ο γάλλος μόνο εν μέρει (τι να λέω για το saxo τώρα...) Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι οι προσωπικές εμπειρίες δεν αντικαθίστανται εύκολα από κανένα περιοδικό ή άποψη τρίτου, αλλά όποιος παίρνει αλφα το κρίμα στον λαιμό του
  14. Εντάξει το παιδί ζήτησε να μάθει τι λέει η vw. 11.8 σε τι διαδρομή? Αθήνα είσαι? Σε μικρές διαδρομές εντός πόλης τώρα το καλοκαίρι (~15-20χλμ) το πρωί δείχνει μέση κατανάλωση ~6.5 και το μεσημέρι ~10 σε D mode όλη την ώρα. Εκτός πόλης αυτή την κατανάλωση θα την έχω αν κάνω όλο το ταξίδι με 4η-5η ή με μ.ω.τ. 150+ Θα περίμενα να βγάζεις περισσότερα χλμ με την 100αρα Ακολουθώντας τη συμβουλή και άλλων στο φόρουμ γεμίζω 100αρα κάθε 3 φουλαρίσματα και μόνο από γνωστό βενζινάδικο. Μην ξεχνάτε ότι τα ποσοστά νόθευσης για την 100αρα είναι πολύ μεγαλύτερα απ'ότι για την απλή γιατί το περιθώριο κέρδους τους είναι πολύ μεγαλύτερο. Και κάτι τελευταίο : ποτέ μην υπερπληρώνετε το ντεπόζιτο μέχρι το στόμιο αν δεν θέλετε βλάβες στην αντλία.
  15. Εχουν γραφεί 28 σελίδες στο ΄θέμα. Οποιος ενδιαφέρεται θα βρει μπόλικη αντιπαράθεση, αρκετά επιχειρήματα και λίγο από εμπειρία. Ο nemessis μπορεί να νόμισε ότι το απόσπασμα του s8n που παραθέτω είναι δικό μου και γι'αυτό αναφέρεται έτσι, ή απλά γράφει όπως μιλάει. Αλλά αρκετά πια με τα ρόδινα και τα ροδάκινα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.